Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/25/19 ve všech sekcích

  1. Motosman, takto je to správnejšie
    4 body
  2. je tomu tak na všech autech, výměna se řeší uříznutím daného dílu a nahrazením smostatného dílu druhovýroby ... toto není nic nového
    3 body
  3. 3 body
  4. Michale, já osobně nemám rád takový ty nepodložený informace jedna paní povídala ... Jednou to má dělat nějaký díl který byl změněn, podruhý to řeší nejnovější soft a stále nikdo nic neví ... Přitom TPI jsou jasná a celou dobu zmiňují jen soft a žádný problémový díl či výchozí nastavení ... Pro Kodiaqa ani jiný model škodovky nebyl vydán žádný novější update, takže i Tvůj nový Kodiaq může mít jen update 05E906018AF_7418, který ti nahráli i do původního a je tu pro veřejnost již cca od polovina letošního března. Kontrolováno na vydání balíků updatu Flashdaten_Skoda_20190618_XNYOp.zip Pokud by měly z linek sjíždět jiné/novější verze, nech si pro zajímavost vyčíst od servisu verzi v motorovce, pokud to zvládnou ... @milda 1 Jak jseš na tom Ty, stále na tom neoficiálním softu, nebo ses dostal k jiné verzi, třeba těm posledním oficiálním? Holt si nedovedeme ani představit, jak jsou ty motory dneska řízený a co všechno to provádí ...
    2 body
  5. jo díky stringo, stejně to moc jezdit nebude.. max 5000km ročně.
    2 body
  6. U boler byla instrukce přehrejte SW, U pískající klimy vyměnte kopresor, blikající displej výměna radia. Obaloval se jen nějaká svazek, který klepal. To že pískají běžně ti řekl servis co si z tebe dělal srandu a to bereš vážně?. A rada obrátit se na Škodu je proto, že servis ti neuznal reklamaci. Taky proto byla rada na servis v Brně. A pokud servis v záruce něco mění tak jen se souhlasem Škody. A mimochodem ta tvoje plechová krabička stojí odhadem 30tisíc. A když se Vás sejde víc tak bude možná TPI.
    1 bod
  7. Tak ono u té nápravy jsou taky požadované nějaké vlastnosti, jako zkrut a podobné, není to tuhá náprava. Takže zas tam nejde dát klasický I profil. Navíc celá náprava je vpodstatě neodpružená hmotnost a všichni chtějí auto co nejkomfortnější, úsporné a další.
    1 bod
  8. A zase, bavíme se o vývoji z 80 let a vývoji z roku 2012, je ta ocel stejná? Možnosti simulací v 80. letech byly opravdu... To nejde porovnávat, vždyť materiálově jsou ty auta jinde
    1 bod
  9. @shrek_85 Ne telefonát ale mejl. Již několik místních ti to může potvrdit, že to funguje. hlavně záležitosti s Bolerem a kompresorem. Škoda pak pošle instrukce servisu, který to pak provede. O výměnu za jiný typ nejde, jde o výměnu kus za kus v rámci záruky. Doporučuji normálně hned zajet v Brně do servisu. Třeba Autonova a tam pan Svoboda.. A na Olomouc zapomenout.
    1 bod
  10. ono těch 2,5mm bude spočítáno na obvyklé zatížení dané kinematikou na silnici, chcete do terénu? Kupte si něco s rámem a nebo V3S...
    1 bod
  11. Pokud by měly z linek sjíždět jiné/novější verze, nech si pro zajímavost vyčíst od servisu verzi v motorovce, pokud to zvládnou ... Pokud Vsak nech mi posle Michal jeho novy VIN a ja mu to skusim dat vycitat,co tam za zazrak ma.
    1 bod
  12. Ano jde to, ale musíš tlačítko SET tisknout tak dlouho, až se Ti na displeji objeví nápis VYMAZAT PROHLIDKU a pak tlačítko SET uvolníš a znovu ho stiskneš a na displeji se Ti objeví nápis SERVIS VYMAZÁN. Vše podrobně popsáno viz. dílenské příručky v souboru Fabia III- údržba -přesné pokyny, strana 150.
    1 bod
  13. Správná volba [emoji106][emoji847]
    1 bod
  14. Tak jsem byl dnes reklamovat u prodejce a neuznali mi to. Garanční technik se choval dost arogantně. Napřed mě nechal přeparkovat auto, aby si ušetřil 30 metrů chůze. V autě tvrdil, že žádné pískání neslyší. Když jsem řekl, že to mám i na videu a můžu mu to zesílit, tak se mi vysmál do obličeje a ještě si pak z toho videa dělal srandu před ostatními v hale. Garanční technik pak zavolal servisního poradce, který už pískání slyšel. Ten mi ukázal další tři auta se stejným rádiem, kde to pískalo úplně stejně, a jedno auto s jiným rádiem, kde to nepískalo vůbec. Uzavřel to s tím, že pískání je provozní vlastnost daného typu rádia. Souhlasil jsem s tím, že nemá cenu rádio měnit za jiný kus stejného typu. Ptal jsem se, jestli bych si mohl připlatit za rádio, které nepíská, např. to s navigací. Servisní poradce říkal, že typ rádia je daný výbavou vozu a nejde měnit za jiný typ. Tak jsme se shodli na tom, že si na pískání budu muset zvyknout nebo si koupit celé nové auto s jiným typem rádia. Nic jiného mi servisní poradce neporadil. Pak jsem mluvil ještě jednou s prodejcem. Ten nevěděl, že autorádio "nejde" vyměnit za jiný typ a říkal, že si můžu objednat jiné origo rádio a to svoje staré si prodat někde na bazaru. O nějaké výměně na protiúčet nechtěl ani slyšet. Zbytečná cesta Brno - Olomouc a zpátky.
    1 bod
  15. Trvalo to trochu dele, ale vzdy kdyz jsem si vzpomnel tak prselo a kola byla špinavá. Dávám zde tedy vysledek mé práce. Nakonec jsem zvolil kombinaci červené barvy a bílé samolepky. Samozřejmě trmeny jsou origo. Jen se mi líbila kombinace bílé a červené a co jiného si tam dát než toto. :)
    1 bod
  16. No já mám taky tříhrnek, ale Mpi a čím dál, tím více ho mám rád. Co by skorodůchodce nepotřebuji žádný nadupaný motor, ale bezúdržbový a nežíznivý motor, no a tento je pro mne trefa do černého. S bolavými zády stejně už pod auto nelezu, takže maximálně někde na kanálu výměna oleje, zvrchu pod kapotou výměna filtrů, svíček a to vlastně skoro stačí. Žádný problém s rozvody, žádné ředění oleje benzínem, přímý vstřik, takže žádné zakarbonované ventily, žádný filtr GPF, žádný EGR ventil, topí to hned, spojka zabírá jak má, maximálně ta převodovka mohla být lepší, ale nemůžeme mít všechno, že. Pokud mi ho neukradnou (což jsem taky s autem již zažil), nenabourám, tak pravděpodobně s ním dožiji, takže ani zůstatkovou hodnotu neřeším. Pro ty co nemají potřebu šperkovat auto a nejezdí dálkové trasy, ale převážně jen kolem a ještě trochu dál, tak dneska asi jediná skoro dokonalá volba. No a pro rozrůstající se rodiny doufám, že ještě by snad mohla přijít Fabia combi 1.0 Mpi Evo 59 kW, než ji definitivně pohřbí. Scala vypadá dobře, ale je dražší a žádná zážehová jednoduchá atmosféra tam asi již nebude. Ale nakonec proč ne, takovou Scalu s 1.0 Mpi 59 kW si dokážu představit, moc to nepojede, ale motor určitě držák a Rapid taky měl HTP motor 55 kW, i když větší točák.
    1 bod
  17. ja uz nemam karoga,vratil jsem ho a poridil superba s motorem 1,8 tsi automat.
    1 bod
  18. To neni liska, ale nechal si pozlatit ty kotouce ?
    1 bod
  19. S konkrétním čísle neporadím, ale jen chci napsat to k stabilizátorům, oni pomůžou eliminovat "laterální síly", nebo jak se tomu říká. Prostě pravo-levé, levo-pravé náklony. Předo-zadní náklony eliminují pružiny. Kromě lepší reakce volantu je také dost poznat, že auto se nepotápí při akceleraci a bržení, že je fakt pevné, ale časem ty pružiny trochu měknou a pak je to asi tak jak to má být.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Hezky:), presne ty same pocity jsem mel ja. Ja mam i stabilizatory od eibachu. 4x4 verze ma dve tyce a je to dalsi postun. K pruzinam, jen to, ze jsem rad, ze to nekomu pomohlo, stejne jako me, to je super!!! Ma to vsak jedno negativum a to jsou nakezdy na vrchni parkoviste pri OC, kde hrozi skrtnuti podvozku, kdyz je to moc strme. Ale jak ty pruziny jsou takove, tak me znova bavilo najit limit auta a project si “sportovne” vsechyn zatacky v okoli a vedet, ze ted uz auto sedi a pomaha:).
    1 bod
  22. Wow, tyhle fotky neomrzí. To musí být parádní svezení [emoji106].
    1 bod
  23. Vážení přátelé, ano. První dojmy jednoznačně pozitivní. Aktuální stav je tedy Bilstein základní řada ve verzi pro Passat a Eibach pro Superb. Auto se přestalo houpat, je pořád dost měkké, nejlepší zlepšení je v reakci na volant.
    1 bod
  24. chyba ale není v kotoučích, problém je v tom, že auto ty zadní brzdy při normálním ježdějí téměř nepotřebuje a tím pádem nejsou využívány a vypadají, jak vypadají. Možná jsou nějaké kotouče méně náchylné na korozi (ale pak mají zase jiné nevýhody), jenže tím se to jen opticky maskuje.
    1 bod
  25. 1.0 TSI s FAP je suveréně nejhorší TSI co jsem kdy měl... Jezdil jsem Fabii 1.2 TSI 2016 Fabii 1.2 TSI 2017 (obě 81kW) Rapida 1.0 TSI 81kW (2018) Rapida 1.0 TSI 81kW + FAP (filtr částic) (2019) Tohle je s přehledem nejhorší možná varianta i když už ten 2018 byl hroznej. Kvalty neskutečně dlouhý, při rozjedu do kopce (1 nebo R) buď pálíte spojku nebo to chcípne, prostě to nemá sílu se rozjet, když už se to rozjede, tak krokem s pocitem, že zdechne. Řádit po rozjedu do mírného stoupání dvojku takřka nemyslitelné neboť otáčky padnou ihned na úroveň kdy se motor dusí a točit jedničku do 4-5 tis aby byl čas přeřadit a otáčky nespadly moc nízko... no, to člověk nechce. Včera poprvé chcípnutí z horka, auto v centru Prahy jezdilo jako na gumovém laně, příšerné rozjezdy příšerná odezva na plyn. Katastrofa. 1.2 TSI u Fabie, byla ZLATÁ, tam jsem nemohl říct křivého slova. Výkonná, úsporná, hezky zpřevodovaná, ale tohle, to je opravdu zlý sen. A jen tak mimochodem, ona kdyby ta klimatizace (mechanická), alespoň chladila, ale on jí má člověk na nejnižší teplotu, větrák na 2-3st. a v autě, že by bylo při 30°C chladno, to teda rozhodně není.
    1 bod
  26. Dnes som bol na tom polepe... a myslim že je to super ...
    1 bod
  27. Bez plynu se dá rozjet s každým moderním autem, s některým snáz a rychleji s jiným je potřeba precizní práce se spojkou. Bez plynu to jede i na vyšší kvalty. TSI si při rozjezdu sama přidávají otáčky, takže je to ještě snažší. Samozřejmě větší objem je na toto lepší, když jsem přecházel z fabky 1.4 16V na 1.2 TSI, tak mi to TSi přišlo dole o dost slabší a bylo na rozjezd třeba více plynu a to 16V ve fabce nebyl žádný silák od spodu. Na rozjezdy byla ideální stará laguna 2.2d, tu nešlo chcípnout :)
    1 bod
  28. Po par pokusech uspesne provedeno... drzet tlacitko set, otocit klickem, nabehne info o vymazani serv. Int oleje, sipkou dolu na leve pacce se zmeni na vymazani ser. Prohidky, potvrdit tlacitko set
    1 bod
  29. Dakujem vsetkym za rady a prajem vsetko dobre. Toto nikam nesmeruje ;)
    -1 bodů
  30. Stará Škodovka Favorit r.v.1990 má zadní nápravu asi ze 6mm profilu a váží asi 850kg a Karoq 1380kg, a má nápravu ze 4 mm profilu.
    -1 bodů
  31. Je dobré se podívat také na spodní část auta a uvědomit si na čem vlastně jezdíme . Na Karoqu se nám líbí že je lehký a tím i úsporný ale vše má své meze. Každý kdo používá předokolku a jezdí do terénu by si měl uvědomit že se opravdu šetřilo ale úplně na všem. Je to můj názor, nikomu nevyvracím že auto něco vydrží ale je tam to ale. Některé podvozkové části jsou dosti zeslabené , pro úsporu váhy šla Škodovka do krajností. Posuďte sami. 2,5 mm a 2,9mm nosníky zadní nápravy zrovna rezervou nevyniká.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...