Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/19 ve všech sekcích
-
Ano, ja. Ale nie v style Supa, Okty ci Yetiho, ale skor F3FL Vyrezanu dieru som mal uz asi pred dvoma tyzdnami, aj natiahnute kable pred 2 a pol. To asi podstatne nebude Potrebne diely, ramcek, zakladna, konektor, svietidlo, par pinov a kabliky Kable natiahnute od 12V zasuvky a povodneho svetla Pre vyrez asi najvhodnejsia volba bola hned za trojuholnik. Dalej by to asi moc nesedelo a zrkadlovo voci opacnej strane si nie som isty hlbkou montaze A ko ecne osadene svietidlo. Zhasne po zatvoreni kufra a snad sa nabija pri zapojeni do kolisky :) Navod budem spracovavat, zatial aspon takto musi stacit5 bodů
-
Díky moc za reakce. Kéž by to bylo podobně. Klidně i 5 dní :-) Jen pro informaci, na co se těším jako malé dítě: Škoda Superb L&K 2,0 TSI 200 kW 7°DSG 4x4 Černá Magic Černý interier Kola TRINITY 8Jx19" Paket L&K COMFORT Paket MULTIMEDIA Paket SAFETY Infotainment Online 1 rok + Care Connect 1 rok Mobilita Plus Prodloužená záruka na 5 let, do 150.000 km REAR VIEW CAMERA Zadní stěrač Progresivní řízení Elektricky ovládané střešní okno PAD Odkládací síť pod zadním platem Masážní funkce pro elektrické sedadlo řidiče Přídavná ochrana pohonné jednotky+podvozku Tažné zařízení, sklopné Tříram.kožený multif.volant vyhřívaný pro radio+telefon+ DSG Nezávislé přídavné topení Digitální přístrojový panel Rezervní kolo (neplnohodnotné), sada nářadí Chrom paket I Chrom paket II Oboustranný koberec do zavazadlového prostoru2 body
-
[emoji28][emoji28][emoji28] ... tak už vidíš nóóó [emoji2957] Všechno je jednou poprvé [emoji28][emoji28][emoji28] Teď vážně ... nevím jakým způsobem je dlouhodobá spotřeba (tzn. "2") počítána. Standardně se motám "okolo věže" malého města a bydliště mám na velkém kopci. Standardní dlouhodobou spotřebu mám okolo 11,2 litru/100 km. Od začátku prázdnin jsem celkem hojně jezdil: Písek - Horažďovice Písek - České Budějovice a dále po jedné trase: Písek - Bad Schallerbach Písek - Radhostice Posléze jsem kouknul na dlouhodobou spotřebu "2" a její hodnota je skutečně 8,7l/100km. Nejezdím jako důchodce, leč se snažím jezdit dle pravidel silničního provozu a při předjíždění to je zpravidla plnej knedlík (až na podlahu) [emoji16]. Tož tak ...1 bod
-
1 bod
-
Pokračování článku: Rapid Spaceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km pt.II.pdf1 bod
-
Ano, AA mně na displeji auta taky nezobrazuje rychlost. Ohledně současného chodu - asi nebudu používat ani jedno a už jsem to ani nezkoušel. AA v Itálii naprosto nesmyslné dopravní informace o komplikacích na místech, kde žádný problém nebyl. Vestavěná pak v Rakousku tvrdošíjně hlásila zavřenou silnici kvůli sportovní akci a také se tam nic nedělo.1 bod
-
1 bod
-
Není dovoleno probírat stejnou věc v několika tématech. Duplicity jsem smazal.1 bod
-
Jak sundat přední a zadní nárazník+něco o motoru,staženo z erwinu,ale je to až po kliknutí a zadání podle winu v ElsaPro, dílenská příručka a tam se dá stáhnout v češtině skoro vše. motor1.pdf prední1.pdf zadní1.pdf karoq1.pdf1 bod
-
Žilina - Zadar, cez Maďarsko, 1 hod zápcha Karlovac, 140 tempomat ak sa dalo, plne naložený. Odoslané z EML-L09 pomocou Tapatalku1 bod
-
1 bod
-
Tak hotovo a kupodivu funguje? Díky... Jen nechápu, když tak šetří, že nenatahli z páčky 1 drát místo oranžového a černého,k bcm vedou duplicitne1 bod
-
cau mrkni do kufru na levou cast pod tapecem musis jej demontovat1 bod
-
Vnimani a hodnoceni nastaveni tlumeni podvozku, je jeste vic subjektivne individualni, nez vnimani a hodnoceni zenske krasy :-) Na tom se chlapi shodnou daleko snadneji ;o)1 bod
-
Škoda Superb II liftback 3.6l má pohotovostní hmotnost 1513 kg. To jen pro upřesnění. Včera jsem jel s plnou nádrží na výlet do Rakouska. Cesta tam i zpět byla cca 400 km s 15 minutovým stáním na uzavírce silnice v Rakousku kousek za "čárou" a kolonami v Linci. Osazení 3 osobami a pár tašek v kufru. Držel jsem se rychlostně aktuálního provozu a při předjíždění pomalých vozidel a kamiónů jsem využíval výkonného potenciálu motoru. Výsledná spotřeba po návratu byla 7,3 litru/100km. Myslím si, že jsou veřejností velkoobjemové motorizace stigmatizovány co se spotřeby týče. Kdysi jsem měl Mazdu 626, 2.0 diesel s výkonem 101 HP a při předjíždění pomalejšího vozidla mě ego dotyčného řidiče VW Passat málem dostalo do potíží po té, co se rozhodl mi nedat šanci na předjetí, když jsem byl již na jeho úrovni. Se současným Superbem jezdím zhruba v rámci pravidel silničního provozu a nemám absolutně žádný problém s tím, když mě předjíždí i Škoda Favorit. Nicméně výkonová rezerva mého vozu mi dává jistotu a bezpečí při předjížděcích manévrech, kdy naprosto s jistotou vím, že zvolené vozidlo předjedu s naprostou jistotou a bez zdlouhavého se zdržování v protisměrném pruhu. Bonusem jest krásný zvuk 6-ti hrnku, absence turba, jakožto možného zdroje závad, možných potíží se vstřiky, absence filtru pevných částic a prakticky nesmrtelné rozvodny řetězem (a to skutečným, ne řetízkem jako u objemu 1.4l) Za svůj život jsem již vystřídal mnoho vozidel a mohu říct, že radost jako ze Superba 3.6 jsem doposud takovou nezažil. Obrovský prostor pro všechny cestující, výkonnost motoru, levné náhradní díly i servis a k tomu ten krásný zvuk [emoji4] Píši jen své zkušenosti a pocity a nikterak nehaním ostatní vozidla a preference jejich majitelů. PS: ani já nejsem z těch, co úplně nehledí na spotřebu. Nicméně "nesmrtelnost" této motorizace a nízké servisní náklady vynahradí vyšší spotřebu oproti dieselu (u jednoho z mých dieselových vozidel jsem musel měnit zadřené vstřiky, vysokotlakou lištu atd. atd.)1 bod
-
Ne nadarmo se říká že auto jedna z nejhorších investic. Ale kdo se někdy svezl 3.6 ví... Spotřebu nemá moc cenu řešit, člověk se prostě vozí a užívá si zvuk a výkon. Kdybych měl přemýšlet co všechno jsem si už mohl koupit za peníze co mě Superb stál ať už koupě a nebo pak pojistka, servis a benzín asi mi mrdne1 bod
-
No já jezdím oběma pravidelně, takže mám dlouhodobé srovnání, a 1.5TSI je fakt tišší.1 bod
-
@omicron Mě teda při srovnání 1.8TSI vs. 1.5TSI přijde tišší patnáctistovka. Nemluvě o spotřebě, která je tak o litr lepší.1 bod
-
Ono i pro "náročnější" to vychází celkem dobře, 1,4 T-GDI ve Style s asistenty za 440tis taky není uplně špatná cena: https://www.hyundai.cz/konfigurator/i30-2017/9/125-322_30000-8596-1461-547-14571 bod
-
I30 za 320 pro nenáročné [emoji3] https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-hatchback-2019-cena-premie1 bod
-
Ano nějakou mám, provozuji to necelý rok. Ale vlastní natahání kabelů v autě jsem nechal raději udělat servis (auto v záruce) - zejména pro zadní kameru na výklopných dveřích to bylo trochu pracnější, kabel pro ní se musel přidat do levého kabelového krku jdoucího do zadních dveří. Nezapomeň také na přídavnou montážní sadu pro pevnou instalaci do auta, bez té by to mj. nechodilo v nepřítomnosti. Když se tak se ozvi do SZ.1 bod
-
Nový vůz stojí u domu a já zkusím napsat, proč to není Scala. Upřímně jsem byl asi trochu uveden v omyl články v médiích, když všude běžela kampaň, že Scala přijde plně vybavená v základu . Auto jsem chtěl platit hotově, tedy sleva na úvěr nebyla pro mě a cenový limit byl pevně daný. Hledal jsem auto pro 2 dospělé a dítě (3 roky). Logicky jsem nechtěl horší výbavu než u 7 leteho předchůdce. Minimální požadavky :tempomat, automatická klimatizace, BT HF, vyhřívané sedačky, parkovací senzory P+Z a nechtěl jsem halogenová světla. Podle mého názoru to není na rok 2019 přehnaná výbava. Nepíšu samozřejmosti jako mlhovky, centrál atd. Při pohledu do ceníku jsem zjistil, že základní provedení 1.0 TSI 85kW má plastový volant a plechové disky, bez příplatků to tedy nejde a platí se i za zadní loketní opěrku. Nakonec byl hlavní konkurent končící Rapid. Jako hlavní výhoda Scaly byl moderní a kvalitnější interiér. Stejně jako slušně naladěný a odhlucneny podvozek. Bohužel díky použité platformě má Scala šířku vzadu srovnatelnou s předchůdcem (Rapid). Pokud jsem to správně rozklicoval základní LED světla jsou pouze potkavaci, dálková stále halogen. Tedy se jedná o poloviční LED světla. Příplatek za světla (nebo vyšší výbavu) přinese již FULL LED ale světla nemají ostřikovače. Tedy usuzuji, že svit je stejně jako u Rapidu do 2000lm a to pro mne znamená stejné šetření, jako u Rapidu. Jelikož Rapid končil je v nabídce spousta kusů s dobrou výbavou a cenou. Nemá sice hračky jako digitální přístrojovy štít, ale ty jsou u Scaly za tučný příplatek, tedy mimo mé možnosti. Scala je jistě v detailech vyzralejsi, ale i zde se místy šetřilo. Každý ať si udělá obrázek, co je výhodnější.1 bod
-
Loketní opěrky jsou zatím dva největší minusy Scaly. Zadní nemá průvlak a přední nemá aretaci na výšku. Je to sice nepochopitelné, ale je to tak. Jinak k interieru nemám žádné výtky.1 bod
-
Řídil jsem dva nové Megany. Tu recenzi, mimo jiné německou :-), mohl napsat jen člověk, co ho viděl na prospektu :-) Pohodlí, interiér, odhlučnění - jedním slovem paráda. Praktičnost? - Scala nemá díry v zadních opěradlech pro lyže stejně jako Megane :-D - Hagusy pro Scalu jsou přes hranu dveří jako u Rapidu , ohýbá to těsnění - Rejd Scaly je stejně podprůměrný jako u Rapidu, kdo nezkusil Megane, či Golf, neví co je rejd :-) - Za 400tis.kč si můžu dovolit u konkurence i kombík, což je jiná liga praktičnosti - Kufr Megane HB má 426l, má háčky i očka na síťku stejně jako Scala - Strop Megane není z netkané textílie, volant má přijemnější věnec a větší přední okno. Já nejsem zastánce Megane, jen vidím ty poloplacené články a říkám všem kamarádům - než koupíš vůz, projeď se v nich, zkus konkurecni a pak se rozhodni. Recenze fakt toho moc neřeknou :-)1 bod
-
1 bod
-
tak jasne interier potrebuje poriadny upgrade z toho plasťáku .... verim ze pojde v style scaly1 bod
-
1 bod
-
O4 jsem tento týden potkal na silnici 2x. Obě byly Combi. Někdy na kraji týdne, nebo koncem minulého byla někde na netu vyobrazená bílá z testů v Alpách. Přesně takto vypadaly oba vozy. Proti O3 velká maska, ale nezabíhá do světel jako u té žluté. Viděl jsem dva typy světel - první jen s proužkou vespod jako O3 před Fl, druhá dva klikyháky alá zadní světla VW. Nevím, jestli to u obou aut byla světla stejná, jen jedno "na denní svícení" a druhé zapnuté, spíš si myslím, že to byly dvě varianty dle budoucí výbavy. Boky byly velmi šikovně kamuflovány plastovými panely v barvě karoserie, zadek částečně také. Faktem je, že zadek byl poměrně dost "hranatý" alá Toyota, samozřejmě nevím, kolik to dělá ta kamufláž. Já se s nimi neměl potřebu honit :). Vzadu bylo vše v jedné barvě, pokud by to bylo tak v sérii, tak červená vypadala dost blbě, modrá docela dobrá a to mám rád "vše v barvě". Faktem je, že zadek hodně skreslovala kamufláž a tím pádem malá zadní světla - pokud by byla a asi budou protažená jako u Supa, pak se to hodně změní, takto to evokovalo vysokou úzkou siluetu. Zadní sloupky (C) byly poměrně úzké. H1 bod
-
Dnes som bol v servise, mali mi niečo urobiť s motorom po "podložkovom priškrtení" menom 24W6. Urobili výmaz adaptačných hodnôt a základné nastavenie, teda zase nič. Keď som neskôr volal vedúcemu, že s tým vlastne nič neurobili, ale dobrá správa je že nejde horšie, tak som ho zrejme vytočil, lebo sa rozkričal do telefónu. Vraj mám prejsť ďalších cca 500km aby sa to prejavilo, ale to mi už odporúčali tretí krát, od garančky už 500 + 600 km, zrejme ma chcú vychovať, aby som si zvykol, teraz sa treba previezť v 1.2 HTP alebo 1,4MPI aby som si uvedomil, že TSI je stále super motor. Skúsil som teda, aký vplyv má podložka, tak som ju vybral, urobil základné nastavenie serva turba a šiel sa previesť, neviem či je to dobrá alebo zlá správa, ale 2mm podložka 03F145371A na to vplyv nemá žiadny, to anestetikum je FW RJ motora. Teda som ju dal naspäť, znou urobil základné nastavenie serva turba, stále to bolo rovnako na p...u, t.j. nemastné, neslané, no stále jedlé. Upozorňujem, že to nejde urobiť bez diagnostiky. Resultom je že podložka 24W6 nemá negatívny vplyv, problémom je ten hnoj, čo tam nahrali. Napadá ma jedna súvislosť, nenahrávajú ten reštriktívny soft len tým čo majú predĺženú záruku? Inak bezproblémový pôvodný FW bol SIMOS10.20H02 7494, verziou SIMOS10.20H02 9695 pri "garančke" do..ali čo mohli. podložky sú dva druhy: 03F145371 a 2mm 03F145371A Aké máte verzie FW??? Hlavne tí spokojný. Akú máte záruku? Každý o nej hovorí, no nikto ju nevidel, tu je:1 bod
-
@seku I Škoda má ještě tišší benzin motor než 1.5TSi, byť se již objednat nedá - svez se někdy v 1.8TSi :-) To byla mj. vždy jeho velká deviza. Ale 1.5 je také velmi tichá, bohužel až na ten její "klokaní" jízdní projev.-1 bodů
-
Potlačí se nedobíjení a přebíjení autobaterie. Projeví se to prodloužením životnosti autobaterie. Lepší ale rekuperaci úplně vypnout, než ji jen potlačovat. Pro autobaterii je nejlepší ji dobíjet stálým konstantním napětím a ne střídat vysoké a nízké napětí, jak to dělá auto při rekuperaci energie.-1 bodů
-
-1 bodů