Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/09/19 ve všech sekcích

  1. Tomku, ty jsi začal dělat u Orlenu, že jim děláš takovou reklamu ?
    3 body
  2. To už tady jednou bylo a nepovedlo se - Orlen chtěl přejmenovat čerpačky Benzina už kdysi, udělal to u několik málo čerpaček a pak od toho ustoupil. https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/polaci-chteli-vymazat-nazev-benzina-jejich-znacky-ale-v-cesku-neuspely.A170301_161128_firmy-trhy_mpt Orlen čokoláda? To bude nejspíš něco ze zbytků ropy.
    2 body
  3. Servisak je vul... samozrejme budou proskoleni, servis musi nakoupit vybaveni, par jich bude muset mit 50ku, ... ale takto to hanit kdyz to ani poradne nevidel ...
    1 bod
  4. Záruka na baterie je 8let nebo 160tis. km což ve směs dávají všichni výrobci aut do zásuvky.
    1 bod
  5. už jsem ho zval Ondro, vyměnil váš rázovitý region za jižní Moravu ?
    1 bod
  6. Mám 1.2 66kW 2015 a nic takového nepozoruju, schválně jsem se na to zaměřil v různých situacích a chová se to u mě podle schematu - studený motor po nastartovaní ohřívá katalyzátor 1000ot zhruba půl minuty, pak klesne na 800 a drží i při studeném motoru, zkoušeno při různých teplotách venku/nejméně 0 st. včera/. Klímu mám stále na auto, takže AC zapnuto. Jednou se mě stalo že Start stop vypnul motor na zacpané křižovatce, asi za minutu motor sám naskočil, na maxidotu hláška o zvýšeném odběru proudu a otáčky asi deset sekund na 1000 a pak hned zase na 800 a držely, jinak v žádné situaci 1000 nebylo. Za sebe teda musím říct, že mě to asi funguje jak má.
    1 bod
  7. Můžeš hned tuto neděli 13.10. v Gutské Baště.
    1 bod
  8. Od mocných bych se vrátil zpět ke konkrétnímu autu => CITIGOe iV.
    1 bod
  9. Odbornici z Finska uz davnejsie priznali ze na testy dodali "upravene" gumy https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nokian-priznal-podvody-pri-testech-pneumatik-podvedl-i-nas/ Ja som skusil novu generaciu Kleberiek na zimu a nelutujem. Mam mam zas zle skusenosti s Dunlop a Barum.
    1 bod
  10. @Martab uvidíme co bude dal. V každém případě děkuji za odpověď.
    1 bod
  11. na mojej fotke su komplety TRITON black s pneu TS 850P. k retaziam sa neviem vyjadrit. nikdy som ich nemal, nikdy som ich nepotreboval. par krat sa stalo, ze tam kde ostatni davali retaze som v pohode vysiel s prednokolkou s conti. na O3 RS 225/45R17 som si kupil "ponozky" www.universalmultigrip.com. ani raz som ich nepouzil. na S3 215/55R17 uz rozmer L oficialne nepasuje... na zimu ich vsak nosim v kufri (a predpokladam, ze ich nepouzijem). ako nudzove riesenie podla mna OK. kupil som to kedysi davno v kauflande v akcii za nejakych 20-30 eur...
    1 bod
  12. @shotik Vyber si sám dle svých preferencí, tj. nájezd, finance, poloha a lokalizace místa, kde se nejčasteji pohybuješ. Tady ti každý poradí tzv. “TO SVOJE” a akorát se tu lidi dohádají. Neuděláš chybu ani u jedné, jelikož jsou to všechno zimní pneumatiky určeny na zimu. Hodně zdaru[emoji106].
    1 bod
  13. a na můj VIN to hlásilo pro zadaný VIN kód TMBAN............ (nemá tažný, nemá altik 180, manuál), žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá. A stejně jsem se objednal a včera přijel a řekl "skáče" "za studena" tak automaticky na zakázkový list aniž by se na něco dalšího ptal napsal 24EU a za tři hodiny přehráno v rámci záruční opravy . Takže je asi nedůležitý co portál poví...zkrátka je to tak, musí se o to aktivně požádat.
    1 bod
  14. Ahojte všichni? Tak po 12-ti letech zde na fóru jsem si všiml, že kousek od mé domoviny se pořadají srazy přátel okřídleného šípu?? Pokud bych byl zván a mohu se přidat, moc rád se k Vám někdy v budoucnu připojím?
    1 bod
  15. Měla by být i hybridní varianta u benzinu, výkon benzinu by měl být 180kW. Diesel povyskočí na 147kW a varianta 4x4. Sabiza asi zas napsal nějakou pitomost, že?
    1 bod
  16. 1.4 klasický motor. Ještě je tady otázka karbonizace přímo vstřiku. Já lil od novoty do 1.4 vif a to samé dělám i 1.5 v leonu. S leonem se jezdí taky denně 50 km. Jelikož snim jezdí žena, tak má spotřebu 6,3, ale máme 96kW. Uvidíme časem jak to bude vypadat. Vše má svoje pro a proti. Nejlepší je jít někde do salonu pujčit toho benzína na par hodin a vyzkoušet jak jede! Od počítače je těžko radit co by ti vyhovovalo.
    1 bod
  17. Je tam nastaveno 5,stupňů, myslím ale že jde nákodovat libovolná hodnota. Já a Patrik1971 to máme stejně protože nám to kódoval jedem člověk ?
    1 bod
  18. @Malta Ano :-)) @jozzi Můžes se na mě spolehnout :-))
    1 bod
  19. Volby jsou tentokrát v Polsku pouze v neděli 13.10, a upřímně jsou i pro mě velice důležité. Je určitě důležité jít aby to nedopadlo jako posledně. V Polsku částečně podnikám a aktuální vládnoucí jsou tak nepřející podnikatelům že doufám a věřím že nastane změna . Kluci hlasujte správně :D
    1 bod
  20. @Ondra16V dale jsi lenivy po pizzy? :-D Ja jsem byl u jezera Pławniowice samozrejme na kole stacila 1h50min Skoro 2h pro mne je to trochu spatne
    1 bod
  21. Už jsem to tady někdy a někde psal, můl lift 1.4 TSI (MR2017) se s 17" koly chová jinak (určitě zvukově, protože naprosto zřejmé dupání torzky na nerovnostech bylo u obou půjčených aut citelně slyšet, u mě je ticho, a možná částečně i lépe jízdně), než kdysi zkoušené liftbacky 1.6 TDI (MR2013, na tachometru cca 8500 km) a 1.0 TSI (MR2017, cca 2900 km) - oba na 16" a podle najetých km žádné vylítané herky. Už tehdy jsem měl za to, že se díly odpružení a zavěšení budou lišit nejenom podle data výroby, ale i podle motorizací, což by výše uvedenému odpovídalo...
    1 bod
  22. Vis MX6, mas v ledascem pravdu samozrejme. Me kdyz chytnou spliny. Vezmu si na cestu do prace manzelky 2 roky starou R Thalia 1.2 - 55kw atmo a ver, ze jsem pak vzdy na dlouho vylecen :-). Clovek je tvor stale nespokojeny. Ano taky bych bral lepsi, vykonejsi. Clovek kdyz si zvykne na to co ma, bral by lepsi a tak by to slo dal a dal. Ja se obcas ohlednu za lidma, znamyma co jsem jim i pujcil svest treba, co by za toho Rapida dali a nemuzou si ho treba dovolit a nebo vubec nove auto a jezdi ve starych popelnicich. Pak si clovek vazi vic toho co ma i kdyz by bral lepsi.
    1 bod
  23. Len tak pre zaujímavosť - servisák v nemenovanej Škoda predajni sa k novému CitiGo nevyjadroval vôbec pozitívne. Hlavne v tom zmysle že oni to (zatiaľ) nevedia ani opravovať... A batérie sú riziko (životnosť, drahé opravy - koniec koncov aj tu sú ceny batérií pre prvú generáciu Up spomenuté a je to cena celého ďalšieho benzínového Upa...). Vraj to ani neplánujú objednávať do salónu, len na priamy predaj (či im natlačia predvádzačku som neriešil, ale ešte tam skočím, tak možno to preberieme).
    0 bodů
  24. možností může být více mohou to být zatuhlé lopatky turba-rozdělat,vyčistit
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...