Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/19 ve všech sekcích
-
Já jen krátce. Ke dnešnímu dni mám najeto něco přes 2000 km s motorem 1.0 TSI a s DSG. A nemůžu říci, že bych toho výběru litoval.. Pravda, přemýšlel jsem nad 1.5, ovšem v době objednávání ještě nebyla v nabídce a diesel jsem nechtěl.. Pokud se s tím automatem sžijete, tak je jízda úplně bez problémů.... A svižné to je přesně, jak píšete i s tím automatem, zvláště na sportovní režim.. Takže za to pohodlí to stálo.. Infotaiment se mně také občas seká, projeví se to ale jen tím, že se nenačtou služby Škoda connect.. Ale to je vše.. Ostatní funguje. A po radě slečny z infolinky zatím stačil obyčejný restart infotaimentu - za provozu a opět O.K. Jinak žádného "drnčení" ani jiných pazvuků jsem si nevšiml, takže těžko říct.. Ani "odskakování" zadní nápravy... Naopak jsem mile překvapen, co podvozek snese a co si s autem mohu v zatáčkách dovolit.. A to poslední. Sice nejezdím nijak divoce, ale občas vyzkouším co auto snese, jezdím tak 70% po okresce do práce, 30% městský provoz a spotřebu mám 5,6l/100km. Takže za mne - dobrý. (To je za tři, takže výborný :-) )3 body
-
Hmotnostní index může být vyšší, nikdy ne nižší. Rychlostní index u zimních pneumatik může být nižší za dodržení těchto podmínek: V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem). => Takto to mám i já.2 body
-
To proč v noci nevidíš může mít dva hlavní důvody: 1) Velikost světlometů je podmíněn designem auta a v dnešní LED době jsou světla menší a menší. Ledkám je to víceméně jedno, ale trpí tím halogenové světlomety, které nemají dostatečný prostor pro parabolu. Takže chudší halogenová světla budou nejspíš svítit hůř a hůř. Nicméně trojkovou octávku trápil šibeniční termín dodání modelu obou světlometů, kde se primárně vyvíjel xenonový světlomet a až potom halogen, kterému nebyla věnována taková péče při návrhu. 2) Trpíš oční vadou - šeroslepostí. Nic si z toho nedělej. Trpí jim 6 lidí z 10. V závislosti na tom, co šeroslepost vyvolalo, je to v některých případech léčitelné. Samozřejmě ve vztahu k věku tě můžou trápit další oční problémy, které zhoršují vidění za šera - katarakta, glaukom, tunelové vidění(výpadky zorného pole), onemocnění sítnice, sklivcové zákaly. Většina pacientů si nepřizná, že má problém s viděním u nemocí, které se projevují pomalu, protože se na ně dokážou adaptovat(nevšimnou si, že hůř vidí).2 body
-
Nechcete to řešit v tématu reklamace? Nebo založit téma závady? Tady očekávám nějaké obecné zajímavosti a novinky a ne 3 strany fňukání.2 body
-
Jediný, kdo s tím má nějaký problém jsi ty. Upozornění na maximální rychlost jsem vloni při přezutí na zimní kola nastavil v infotainmentu. Od té doby tam je a nadále bude. Já nepotřebuji W, nicméně v tomto rozměru pneu je prostě zapsán v TP. Tečka. Takže na letní nemám jinou šanci, u zimáků alespoň mám tu možnost jít s tím indexem dolů. Evidentně s těmi pár stovkami máš problém ty, protože bys to jinak ani nevytahoval, tak nesuď jiné podle sebe, protože nikdo jiný než ty, to zde neřeší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já mám volno ale jsem bez auta ale mám náhradní povoz Olll1.6 v dehtu parádní motor vůbec nežere jezdí skoro na vzduch. Nechápu proč jsem kupoval benzín.? Do Modráka mi nacouval ročník 1945.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Na podnet kolegov z fóra, aby sme nehltili iné témy zakladám túto tému. Sem môžte prispievať ohľadom porúch a závad, ktoré ste na svojich autách zistili.1 bod
-
vyssi hmotnostny index znamena, ze je pneumatika konstruovana na vyssiu hmotnost (vozidlo s vyssou hmotnostou). ak pouzijes pneumatiku s vyssim hmotnostnym indexom, mozes to pocitit na komforte jazdy (podla toho ako velmi si na komfort citilivy)1 bod
-
Tak jsme se s pánem domluvili (a příjemně o všem popovídali), jakmile auto bude, tak založím vlastní téma...1 bod
-
Použitím sebelepších nebo sebedražších LED světelných zdrojů, se nezmění homologace světlometu z halogenových žárovek na LED.1 bod
-
Já jsem (nejenom) na hladinu oleje dost citlivej a jakmile to je nad rysku, tak to odsaju. Což dělám prakticky po každý výměně jak u mého vozu, tak u vozu manželky. Mechoš to prostě nemá čas hlídat. Naleje to tam a tradá, další na řadu.... (A pak jsem taky zažil obrácenej případ, kdy mi účtovali o litr a půl víc - tak jen co to přebírám tak říkám - buď jste mi to o litr a něco přelili, nebo mi to blbě účtujete. Olej byl naštěstí na horní rysce a oni mi celkem bez debat vrátili cca. 1tKč. Vyplatí se to hlídat....)1 bod
-
A kromě tohohle tématu to řešíte prakticky v každém jiném kde někdo něco napíše. Člověk chce sledovat nějaké novinky a ne se chystat pořad na nějaké chyby, ani se pomalu kvůli tomu na to auto netěším. Založte speciální téma a pište to tam.1 bod
-
Mám necelé tři roky 1.6 tdi. Jezdil jsem do práce 30 km, zpět také tolik. Výlety, dovolená atd. celkem ročně asi 20 tisíc km. Filtr DPF vypaluje, podle aplikace v chytrém telefonu a díky zástrčce do OBD zásuvky vím, že celkem pravidelně po asi 400 km, záleží na délce trasy - na delších se to zanáší pomaleji. Nyní mám najeto asi 56.000 km a ve filtru po vypálení zůstává okolo 5 - 6 gramů popílku nebo čeho. Když jsem se na to ptal v servisu při poslední prohlídce, bylo mi řečeno, že k nim jezdí auta která mají ve filtru 60 gramů a ještě to jezdí. Poslední rok jezdím do nové práce asi 18 km a nafťák první kilometry ani v létě ani v zimě samozřejmě nehoním, protáhnu ho až na výletech - o víkendech, nyní asi každý druhý víkend. Možná můj nájezd a jízdy nejsou ideální, průměrnou dlouhodobou spotřebu mám 4,4 l/100 km, celková za dobu používání auta je 4,6 l. Samozřejmě, najdou se kritici, kteří se na mě vrhnou se svými názory, ale já kupoval auto v lednu 2017, to byly 1.4 benzíny tsi ještě na trhu " krátce" a zkušenosti s nimi byly mírně řečeno rozporuplné. Chrastilo to, vysoké spotřeby oleje, různé dětské nemoci a já jen uvažoval, zda mi to stojí za ten risk, koupit léty neověřený motor, byť to jelo výborně a za dobrou spotřebu atd..... A dávat půl milionu, který jsem opravdu našetřil z rodinného rozpočtu, jako fyzická osoba, které nikdo zadarmo nic neodepíše a nedá, za neověřený motor, jsem se bál. Ano, 1.6 tdi je chrochta, motor spíše letargický než supervýkonný. Má to dlouhé rychlosti, ve městě na pětníku se s tím jezdí blbě, je to spíš na delší a dlouhé trasy, kde dovede být opravdu úsporný. Nicméně je to motor, který je s malými změnami na trhu od roku 2009 a celkem asi bez větších průšvihů typu prvních tsi u Fabií, prvních tsi u Octavií II, prvních 1.4 tsi u Octavií III a nyní když čtu problémy s novými 1.5 tsi, tak si říkám, že přes můj malý nájezd ( a to si měním olej po 10.000 km) bez měřitelné spotřeby oleje, s tím jak se na delších trasách svezu ( ono existují esteticky a designově hezčí a poutavější auta) a to nejsem žádný příznivec Škodovky ani nafty ( jsem zarytý a ještě úplně nepřevychovaný příznivec LPG, ale nová auta se předělávají těžce a draze...) jsem nakonec rád, že jsem koupil Škodovku a 1,6 tdi. Tedy jen názor někoho, kdo nejezdí brzda - plyn, jezdí takzvaně jako strýc z dědiny, ale autko slouží a zatím se nic nekazí. Než jsem se rozhodl, také jsem hledal část odpovědí jestli naftu nebo benzín na zdejším fóru, do posledka jsem vlastně ani o naftě moc nepřemýšlel.1 bod
-
je to přesně obráceně. Naftovým motorem je kvůli kompresi těžší otočit, proto se dává kapacitnější baterie. Je ale možné, že auto lépe dobíjí, či má menší klidový odběr a nebo s ním jezdíš delší trasy.1 bod
-
Homologaci má dneska už spousta H7 LED, bohužel stejně světlomet je homologovaný na halogen, takže ta homologace té LEDky je platná asi tak jak mrtvému zimník... Navíc ty údaje taky vypadají docela dost nadhodnoceně1 bod
-
Žádně tlačítko ABS neexistuje. Taktéž u FII neexistuje tlačítko pro vypnutí EPS. Na palubní desce může být jen tlačítko, které vypíná ASR = kontrola trakce, jinak řečeno protiprokluz. Pokud tam nemáš žádné tlačítko, mám za to, že ESP (ESC) nemáš právě proto, že jeho součástí bývá vždy ASR a tím pádem bys tam to tlačítko měl mít.1 bod
-
Proč si lidi nekoupí to, co mají určené z výroby, ty ceny už nejsou tak rozdílné, tak proč dávat na auto něco jiného, než na čem to bylo testované a laděné...0 bodů
-
Preto ak už človek nerieši homologizáciu a rozhodne sa pre LED náhrady za H7, musí poriadne vyberať z nejakých overených LEDiek a nekúpiť tú najlacnejšiu/najdrahšiu. Lepšie LEDky už majú prispôsobené to postavenie svetla a teda môžu dávať rovnakú kresbu. A podľa všetkého treba kupovať LED náhrady podľa toho, kde budú využívané... iné vyhovujú pre klasické paraboly a iné pre projektory. Osobne si však myslím, že LED H7 v klasickej parabole nemá čo robiť, ale bavil som sa s jedným majiteľom F3 a ten prešiel s LEDkou v klasickej parabole cez STK a technik ho ešte pochválil za nádhernú kresbu.0 bodů
-
Vždyť říkám, olej je kontaminovaný, ale nepřibývá. Jak by mohl benzítn v oleji při těch teplotách vydržet? Konec konců si můžeš olej s bezninem smíchat a následně zkusit zahřát a vydestilovat ho zpět. Jen bych to raději nikomu nedoporučoval. Např. o získávání rostliných olejů benzínem a následnou rafinací si neslyšel? Nebo cítíš z repsol oilu, ktyž Ti mamina smaží v neděli řízky benzín?-1 bodů
-
Ahoj, pomalu vybírám něco za Rapid a zatím mě příjemně překvapilo nové Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC, kde cena začíná na 415000kč s DPH. Motor nepřímý vstřik, nepřetěžovaný výkonem, prostě auto na 15 let do Beskyd. S vyšší výbavou a CVT pořád pěkných 475000kč, co chtít více? Fotečky: https://www.motoring.com.au/2020-mitsubishi-asx-gets-new-engine-120452/photos/ Pěkná recenze je tady: https://www.youtube.com/watch?v=uLhePR2iWi4 Vtipné je, že za cenu středně vybaveného Karoqu 1.5 TSI mám Outlander 2.0i MIVEC CVT :-) ... a to už je pořádný kus pěkného auta! :-) https://www.youtube.com/watch?v=J3-wFyHoGkI-1 bodů
-
To byla jen reakce na to, že se tady plete vyšší index rychlosti. Nepředpokládám, že někdo potřebuje Y a W. Bavíme se tu o indexech H, V protože nic jiného v R17 asi většina výrobců ani nevyrábí, proto mě zaráží, že někdo řeší možnost koupě nižšího indexu - proč? Pavouka jsem nepochopil, jaký má problém. Já v tom vidím akorát to, že někdo chce ušetřit pár stovek, nic víc... A asi nemá víc se o tom bavit, ať si každý koupí co chce, jen nechápu že to v době Google někoho napadne napsat na fórum... To je asi jako když někdo řeší, jestli má koupit Vervu, Max motion, nebo V-power...-1 bodů