Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/08/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
Manualni klimatizace je natolik hruzna sama o sobe, ze uz to horsi byt ani nemuze. Je to jako vybirat si mezi smrti udusenim nebo utopenim. Spis me udivuje, ze se jim stale vyplaci vyrabet manual, ktery ma z technickeho hlediska minimum rozdilu a rozdil je snad jenom v absenci senzoru teplot a par dalsich drobnosti.2 body
-
2 body
-
Joo, kluci. Jste frajeri, kdybych to nemel tak daleko, nastartoval bych slepici a zajel taky. Bo mi admiral dluzi jeste syr o prumeru vetsim jak ty jeho 18" kola. Probrali bychom Sabizovo vysrani, samozrejme EU, uprchlicke cmoudy, najedli bychom se, pochvalili novou O4 a bylo by nam krasne. Tedy doufam, ze tomu tak bylo i beze me. Cholesterol by jen simral nase briska a Sabizovi by zvonelo v usich. Krasna predvanocni idea. [emoji16]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V kazdom servise sa najde aj svedomitejsie aj horsie pracujuci. A zase, nie vzdy mame i my svoj den a nedari sa. Stane sa. Mna skor stvevta kvalita spracovania, lebo tam to ide cez viacero ludi, to auto, diely sa testuju pred hodenim na trh. Ja nosim auto zatial na reklamacie do NR, ten mensi servis. A zatial som spokojny s ich pristupom. V tomto smere im nemam co vytknut. Dufam, ze to tak i zostane do buducna.1 bod
-
1 bod
-
No tak než se hrabat v manuální klimačce v takovém infotainmentu, to už se radši půjdu někam oběsit - děs.. [emoji33]1 bod
-
při podélném parkování typicky nezacouváš do místa na první pokus. A pak je celkem nesmysl, aby na displeji každých pár vteřin problikávaly senzory. Spíš chceš mít po dobu parkování přehled, kolik máš kolem sebe místa.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu... Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition. Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic). Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne.1 bod
-
A co přesně to dělá? EGR nedovírá? Nebo se zasekává? Osobně si myslím, že tyhle průserové věci jako EGR by se měly řešit v autorizáku. Oni možná také budou vědět pendrek, ale přeci jen je to systém Škodovky, takže ať se postará. A ve finále má s tímto stačkoidem nejvíc zkušeností. Co to tady tak čtu tak EGR na commonrailu + neautorizák = průšvih.1 bod
-
Měl jsem pod sebou i několik let 60 lidí + s dlouhodobě nejlepšími výsledky a je to pouze o nadřízeným. Nic víc nic míň. Nemá to cenu dál rozebírat.0 bodů