Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/19 ve všech sekcích

  1. Kluci, všem mnoho pevného zdraví do nového roku, spousty šťastných kilometrů s vašimi plechovými miláčky a vždy kolečkama dolů.
    6 bodů
  2. Přeji vám vše nejlepší v nadcházejícím roce 2020, zejména zdraví, naplnění snů a radost se Skodovek! Szczęśliwego Nowego Roku! :-)
    5 bodů
  3. Vic uz toho letos nebude... celkem letos pribylo 53092km, nadrzi proteklo 3140l benalu za necelych 100litru penez, servisy a stk radsi ani nepocitam... PF2020! ? EDIT: jeste link na nejaka ty cisla o spotrebe: Spritmonitor
    4 body
  4. Taky přeju Št'astného roku 2020 a hodně štěsti a radosti s Skodovky. Szczęśliwego Nowego Roku! Tomáš
    4 body
  5. Též Vám všem přeji hodně zdraví a pohodový rok 2020. A taky ať nám naše auta nedělají žádné problémy.
    3 body
  6. Povedet pravdu a mlit porad dokola ty same reci bez jakekoli pridane hodnoty je trosku rozdil.
    3 body
  7. Solidní nájezd U nás po dnešku, druhá má 81342km PF 2020
    3 body
  8. To nesmíš tak brát, jsou dvě skupiny lidí. Asi většina je jako ty, mám to pobodobně, když nastavuju něco na klimatizaci, je to párkrát do roka a vystačím si s dotykovým panelem a není to pro mě problém. Pak znám lidi, kteří buď nechápou princip climatronicu a nebo nechtějí pochopit, a pak s tím štelují co dvě minuty celou cestu. točej s teplotou do max na min, střídají ofuky, vypínají a zapínají klimatizaci. Já si s nima pak připadám jak s bláznama v tom autě. Víc času věnují řízení topení, než sledování cesty. A rozhodně to není ojedinělý případ a setkal jsem se s tím několikrát. Tito lidé, pravděpodobně nepřenesou dotykové ovládání, tak holt budou muset udělat kompromisy, nebo se poohlédnout jinde. Však aut je jako sra.....
    3 body
  9. 2 body
  10. @brrrrm, zkusil jsem si v Android studiu vytvořit virtuální Pixel 2 s Android 10: Při spuštění systému a při přihlášení do mého účtu tam na chvíli Android Auto bylo (je vidět při použití vyhledávání jako "aplikace z tohoto telefonu"): Bohužel jakmile doběhl sync s mým účtem, tak se odinstalovalo a není dostupné: Možná by tomu šlo předejít, ale zkoušet se mi to teď nechce. Pár tipů pro ostatní, kdyby to chtěl někdo zkusit: Já jsem si pro ten virtuální telefon nastavil GPS polohu v Brně. Chtěl jsem předejít eventuálnímu zablokování mého učtu, které by mohlo vyvolat nové aktivní zařízení, které je najednou aktivní na druhé půlce světa než to aktivní stávající. Možná když vy tam necháte Los Angeles (či co bylo výchozí poloha), tak vám to fungovat bude a AA se neodinstaluje. Když jsem se logoval k účtu na virtuálním Pixelu, stále jsem měl online svůj stávající telefon. Možná když dáte GPS lokaci v USA a odpojíte svůj stávající telefon od internetu (wifi i data) tak vám Google uvěří, že jste v Americe a nechá vám AA dostupné (jak na virtuálu, tak poté i v Google Play na vašem stávajícím telefonu). Možná nějaký neoficiální emulátor na virtualizaci Androidu (Android Studio je offiko vývojové prostředí přímo od Googlu)
    2 body
  11. Jo tak skupina lidí, kteří používají klimatizaci, ji nechápe, aha. Protože ony ty ovladače jsou tam pro parádu. Další zábavný výlev. [emoji23] Až budeš v autě sedět někdy i 8 hodin a za rok najedeš 60tkm +, třeba se tu klimatizaci naučíš používat a pochopíš proč ji někteří z nás používají pořád. Automat udržuje určitou přednastavenou teplotu v interiéru. Ta by měla být kontinuální, no bohužel u koncernu pravda ukazuje, že po delší jízdě (X hodin) je teplota vyšší než na začátku při ohřátém autě. V případě BMW například zase pocitovou teplotu zvyšuje ohřev středového tunelu pro pohon 4x4, aj. Taktéž hraje roli to, jestli svítí slunce, nebo ne, což stále senzory nedokáží plně kompenzovat hlavně ve chvíli, kdy na něj třeba v létě svítí slunce, ale člověk sedí ve stínu. Pak jsou tady další vlivy jako je hlad (menší energie = větší sklony k chladu), nebo najezení (více energie, nastartovaný metabolismus = větší sklony k teplu), atd., atd.. A ty další, pro tebe zjevně zbytečná tlačítka pak slouží k proudění vzduchu. Třeba když se ti mlží okno, dáš ofuk okna. Když potřebuješ výhřev zadního okna, taky na to saháš. Když máš třeba mokré boty, nebo je ti zkrátka jen zima na nohy, ale jinak teplo, můžeš si zapnout ofuk nohou a nahoru třeba ventilaci pro čerstvý vzduch tak, aby sis na nohy mohl pustit co nejvyšší teplotu. A tak dále, a tak dále.. Takže bych si odpustil výlevy typu že naše skupina lidí "neví" a "neumí" a raději bych se zamyslel nad tím, proč tam ta tlačítka jsou a co umí. Pokud jezdíš kolem komína, stačí ti i manuál.
    2 body
  12. Já skončil s tolika. Spotřeby a sumář kiláků za rok až zítra v mojem vlákně.
    1 bod
  13. čo sa mi podarilo nájsť, netuším či správne: 1x - 6V9 867 501 AE NQ1 - stropnica kombi, panoráma 1x - 6V6 867 501 AL YE2 - stropnica hatch, plná strecha 2x - 5L6 857 607 M 9B9 - predné stropné madlo, čierna satén 2x - 5L6 857 607 N 9B9 - zadné stropné madlo, čierna satén 1x - 6U0 867 299 (015 448 358, 6U0 867 299 9B9) - príchytka stropnice vzadu 2x - 4G0 857 562 A 9B9 - držiak clony 2x - 4G0 857 563 9B9 - kryt držiaka clony 1x - 5JA 868 565 A 9B9 - držiak na okuliare, čierna satén 1x - 3B0 947 105 C B41 - predné stropné svetlo, čierna satén 2x - 3B0 947 291 B B41 - zadné stropné svetlo, čierna satén 1x - 5JB 857 551 D 3H8 - slnečná clona vľavo (5G0 857 551) 1x - 5JB 857 552 D 3H8 - slnečná clona vpravo (5G0 857 552) kombi: 1x - 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vpravo 1x - 6V0 867 243 C 9B9 - B-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 244 C 9B9 - B-stĺpik vpravo 1x - 6V0 867 287 C 9B9 - C-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 288 C 9B9 - C-stĺpik vpravo 1x - 6V0 867 245 A 9B9 - D-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 246 A 9B9 - D-stĺpik vpravo hatchback: 1x - 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vpravo 1x - 6V0 867 243 C 9B9 - B-stĺpik vľavo 1x - 6V0 867 244 C 9B9 - B-stĺpik vpravo 1x - 6V6 867 287 E 9B9 - C-stĺpik vľavo 1x - 6V6 867 288 E 9B9 - C-stĺpik vpravo kto má niečo viac, kľudne doplňte :)
    1 bod
  14. Zdravím všechny, musím říct jeden můj poznatek. Celý život jsem měl vždy combi a ty mají stěrače vždy protože mají rovné zadky a bez nich to nejde. Ale když jsem se rozhodoval jaký model O3 tak mi nějak do oka padl víc sedan a nějak jsem neuvažoval o tom že bych tam měl objednat stěrač ale při zkušební jízdě bylo dost sychravo a zmrazky a musím říct že mi okamžitě ten stěrač chyběl tak jsem si jej přiobjednal a musím říct že ho používám opravdu často a bez něj bych O3 nechtěl. Ale je to jen můj názor:)
    1 bod
  15. Proč to tak hrotíte ? Někdo jej (ten stěrač ) má a někdo zas ne. Je jenom dobře když je možnost výběru. To je jak diskuze combi vs lift, DSG vs manuál, benzin vs nafta... A co já vím co ještě.
    1 bod
  16. @_Denis_ Pokud sedíš každej den 8hodin v oktávce tak tě upřímně lituju. Jezdím ročně kolem 100tmm a u žádného z aut v pravidelných intervalech nereguluju tok vzduchu a teplotu. Když pominu faktory jako mlžení oken, zamrzlé sklo a plné auto lidí, tak opravdu nemám důvod s tím nijak zvlášt manipulovat, navíc air care mi přijde, že vzduch dělí poměrně slušně a i na dlouhé trase.
    1 bod
  17. Myslím si že nejezdím jenom kolem komína najezdím dost. Ofuk okna i zadní jsou i na nové octávce mechanické a nastavení teploty je tam slidem pod rádiem což stačí a nevím jak u tebe ale když sednu v zimě do auta tak první horký vzduch fouká na nohy a pak postupně do auta to mi stačí a v létě fouká do prostoru dobře. Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk
    1 bod
  18. Není to zlé, prémiový pocit z toho aspoň podle videa nemám. Proti O3 nebe a dudy, vadí mi ovládání klimatizace a ten laciný stříbrný dekor, který má být asi (?) imitací hliníku.. Uvidíme v reálu [emoji846]
    1 bod
  19. Chytáš za slovo, řešíš kraviny, mám pocit, že tě s..e, že stěrač nemáš. Nikomu zadní stěrač nevnucuji, jen uvádím argumenty a vlastní zkušenosti proč je zadní stěrač důležitý.
    1 bod
  20. Začneme hezky od konce, máš v tom totální brajgl. 1. Matrix světla pro výbavu Ambition nikdo nezrušil. V žádném ceníku nebyly, nepamatuješ si to dobře. 2. Další blbost. Slevu 15% pro fyzickou osobu nepodnikatele na objednané auto nedostaneš jinak než přes cílovou skupinu nebo zaměstnanecký program. Žádný zásadní rozdíl není. U nás ve firmě je zaměstnanecká sleva dokonce na obě dvě řady stejná. 3. Teorie o "premiovce" Octavii a nižší marži raději nekomentuju. 4. Základní cena Octavie je 456 900Kč. "Aktuální základ" nemá s normálním základem nic společného. 5. Octavia v nové generaci nemění svůj segment. Jedná se nadále o auto velikostí na horním okraji nižší střední třídy, které je větší a levnější alternativou ke Golfu. Je to do této doby tak "tuctové auto pro obchoďáky", že má minimální podíl prodeje ve výbavě Active, v prostřední si poslední dobou připadám jako chudý příbuzný a náhon 4x4 má i přes odklon k SUV pořád víc než desetiprocentní podíl. Armády prodejců kopírek, energií nebo telefonních operátorů kupodivu už taky nejezdí jen v combi 1.6TDI Ambition Plus.
    1 bod
  21. Abychom mluvili konkrétně. Postavme tedy vedle sebe Octaviu s 2.0TDI/110kW (momentálně jen s DSG, pouze combi), metalízou a paketem Plus a cenově srovnatelného Superba s totožnou motorizací a výbavou bez nějakých zásadních výstřelků: Octavia Combi Style 2.0TDI/110kW AP - 782 900Kč standardní metalický lak - 16 000 Kč paket Style Plus - 20 000 Kč Sunset - 4 900Kč Rezerva - 3 000Kč (tady při té ceně bych hodně zvažoval, jestli připlácet) Celkem "skandální cena" 826 800Kč Superb Combi Ambition 2.0TDI/110kW AP - 839 900Kč standardní metalický lak - 17 500Kč paket Ambition Plus - 15 000Kč Sunset - 5 300Kč Celkem 877 700Kč Na první pohled rozdíl jenom cca 50 tis. Kč. Ale Superbu chybí z těch zajímavých výbav sedmnáctipalcová kola (8 500Kč), matricová světla (pro Ambition nejdou) , digitální budíky (8900Kč), zadní kamera (9 000Kč), vyhřívané trysky (800Kč), hlídání jízdních pruhů (jen v paketu), DAB (3000Kč), vyhřívané čelní sklo (5900Kč), síťový program (1300Kč), ambientní osvětlení, koberce (1300Kč) a navigace Columbus (nejde). Takže reálně pořád velmi citelný rozdíl.
    1 bod
  22. To sice není, ale jsem živoucím příkladem toho, že podvozek v Superbu může být katastrofální a reálně může fungovat hůře, než ten v Octavii. Alfa a omega je, že Octavia za 800 000Kč má zcela jinou výbavu než Superb za stejnou cenu. Výraz "předražený" je velmi hloupý, respektive je to pocitové hodnocení. Pokud budu mít v jednom autě nižší třídy nezávislé topení, panoramatickou střechu, kožená sedadla a vrchnolnou navigaci a vedle něho bude sice auto vyšší třídy za stejnou cenu, ale bez těchto věcí - jak rozhodnu, co z toho je předražené?
    1 bod
  23. Přesně tak a stejné je to v případě námrazy nebo zbytků sněhu, který odtává a sklouzává při jízdě dolů po zadním okně. Doporučuji každému si ho objednat.
    1 bod
  24. Není možná třeba pro ignoranty, kteří nepoužívají střední zpětné zrcátko, ale jinak naprostá nutnost po nastoupení do auta před vyjetím a pak několikrát, než veškerá voda (kondenzát i dešťová) odteče ze střechy. Pak na každé křižovatce za deště.
    1 bod
  25. Koukni na tohle video. Take se ne to chystam.
    1 bod
  26. @bojler ve všem máš samozřejmě svým způsobem pravdu, nicméně - proboha uvědomujeme si, že se tady bavíme o Octavií? Do této doby tuctovém autě pro obchoďáky, s nálepkou "prý" vlhkým snem pro rodiny s dětmi? Tímto se nenavážím do značky jako takové, Škodovky se mi líbí, ale prostě v segmentu, do kterého Octavie do této doby patřila, mi cenovka 826800,- prostě nesedne. Ano, je to paráda, že je to auto napěchované po střechy super věcmi, nicméně - opravdu tohle někdo všechno potřebuje? Samozřejmě, málo kdo tu novou Octavii viděl na živo, ale nemyslím si, že to bude zase taková super kvalita, aby auto této třídy stálo aktuálně v základu přes 650 000,- .... a k těm cenám, které jsi uvedl. Uvádíš ceníkovky, kdy prodejním cenám se ze začátku bude blížit jen Octavie, protože jako prémiovka bude mít malý prostor v marži, nicméně uvedený Superb vím na 100% dokážu mít na RČ za cenu okolo 750000,- . To už nám pak rozdíl dělá skoro 80 000,- BTW: Matrix pro Superb Ambition dříve šlo v rámci paketu, pokud si dobře pamatuji, škoda, že to zrušili....
    -1 bodů
  27. Naprostá nutnost k čemu konkrétně :-)? Osobně zadní stěrač nepotřebuji při žádném nastoupení do auta, natož při každém. Zbytky sněhu normální člověk před jízdou smete a pokud výjimečně nastanou okolnosti, že se na střeše vytvoří námraza, kterou nelze bez poškození laku odstranit a ta navíc v kuse sjede na zadní okno, pořád tu jsou dvě boční zrcátka. Jak zaznělo výše, kdo neumí jezdit jen podle nich (např. v případě plně naloženého auta nebo jízdy s přívěsem), nemá za volantem, co dělat :-).
    -1 bodů
  28. Cenovka O IV není zrovna nízká, ale dobře už bylo. Stačí se podívat do Německa na zaváděcí ceny Golfu 8. Ten už taky s 1,5 Tsi není zrovna levný. Ano na našem a případně slovenském trhu jsou zpravidla ceny nižší než na západě, ale ne zas o tolik. Těžko pak může být Octavia v plné výbavě za 500 - 600 tisíc korun. No to vlastně ani nikdy pořádně nebyla, zvlášť když se přihlédne k tomu, jaké byly zrovna aktuální platy.
    -1 bodů
  29. Tak chlapi, konečně jsem zašel pokecat se synovcem do Škody dealera a sedl si do Scaly 1.5 TSI DSG. Sedadla už jsou lepší, než v Rapidu, posed řidiče už je ergonomičtější, ale všiml jsem si, že na zatlačení vrže: - ozdobná lišta palubky a to hodně - boční větráky u předních dveří a dokonce plasty na středovém tunelu - docela hlasitě ... to je mi záhada, jak si toho nikdo z novinářů nevšiml :-) :-) Nejde ale o tragédii, nic na vozovce nevrže, to jen koncern pochopil konečně jak to Renault myslel. Ono totiž v Meganovi III také vrže plast na středovém tunelu, ale jenom když na něj zatlačím, jinak ani na dlažebních kostkách nic nevrže. Přátelé tolik nadávek od novinůřů na Megane III jste nikdy na Škodu neslyšeli. Přitom Scala teď dělá přesně totéž. Dle mého jde o jednodušší fixaci plastových lišt palubky přes "klipsy". Výhodou je neuvěřitelné jednoduchá demontáž a montáž interiéru Meganu. Teď jsem měnil žárovky na podsvícení klimatizace, za 5 minut hotovo bez vážných zádrhelů(vyjma nekvalitní LED žádovky z Číny, kterou jsem tam nenarval a musel s pokorou dát obyč osram :-D ) Co mě pobavilo, Scala stála cca 600tis.kč a vrže neptarně i madlo dveří, v synovcově Loganu MCM 2017 nikoliv, ale ani v mém Rapidu a Meganu! ne :-) Tož pěkné auto, ale pak jsem sedl do Octávie III a bylo jasno = je lépe udělaná, doporučuji otestovat na vlastní ruku :-) Scala je moderní, dobře vybavená, ale i drahá a je poznat první série výroby....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...