Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/20 ve všech sekcích

  1. Já měl dva roky po sobě i30 v kombiku na operák. Manželka i 10 a oba jsme s radosti přešli znovu do škodovky a jsme spokojení. H nabízí sice dost za slušné ceny, ale co se týče pohodlí,spotřeby a ceny servisu je to jinde než u škodovky. A v neposlední řadě je hodnota auta při prodeji. Ono je třeba brát i jiné stránky než pořizovací cena. Je to něco za něco. Takže za mě ne. A kámoš, který pracuje na svařovně v Hyundaji mi říkal své.
    3 body
  2. Přesně tak, nechal bych tradiční čas 14:00:00 hod?
    2 body
  3. Cokoliv složitějšího není ale běžná údržba typu výměna žárovek, oleje, diagnostika. Třeba v Praze, Brně i jinde mají nejen karosáře, lakoše, čalouníky ale i myčky, stanice PHM atd. Venkovani možná mají takové podmínky jak u Hyundai, ale ne plošně jak naznačuje Sabiza.
    1 bod
  4. Každý Územní odbor má svou dílnu. Jsou to takoví dolívači vody, občas výměna žárovky a přezout gumy. Cokoli složitějšího auto frčí do servisu, kde s každou prkotinou stojí tak měsíc.
    1 bod
  5. Na jakou pozici kameru zapojíš, tak to si určíš sám. Můžeš zvolit například zadní stěrač, denní svícení, přední stěrače, dešťový senzor nebo zpětnou kameru. Prostě pozici, která je po zapnutí zapalovaní aktivní. Obsáhlých témat je tu napříč sekcemi hned několik. Dokonce i s fotkami z montáží. Stačí “vyjít” ze sekce SIII a trochu se porozhlídnout.
    1 bod
  6. Tak stejna chyba EPC se mi zobrazila vcera hned po asi 200m z planovane cca 100km cesty. Nejdriv jsem myslel, ze je to jen neco kvuli mrazu, tak jsem zastavil, vypnul a zapnul motor. Objevila se zas. V manualu to bylo popsano jako zavada chyba ridici elektroniky motoru (u benzinovych vozidel). Napadlo me, zda se do Karoq nepustila kuna nebo mys, ale po otevreni kryt jsem nic nenasel. Problem byl, ze motor ztratil tah a kazdy vetsi kopec malem nevyjel. Volal jsem svemu dvornimu automechanikovi u ŠA a sdelil mi, ze se opravdu muze jednat o prekousnute draty ci hadicky v lepsim pripade, v horsim na problemy cidel a dalsich soucasti. Docela me Karoq vypekl, tak jsem zvedav, co se z toho nakonec vyklube.
    1 bod
  7. to je divne ze s vypnutou elektrikou to nejede.
    1 bod
  8. No to určite pomáha ?. Nedaj sa vysmiať....2 min. 20 s. Somarina riadna.
    1 bod
  9. Investoval jsem do origo příčníků. Mám Thule nosiče kol. Gumu jsem vyndal. A nosiče kol zasunu do T drážek. Investice do origo příčníků nelituji. Rychlost a manipulace při montáži je výtečná. Mám srovníní s Menabo příčníky z Lidlu.
    1 bod
  10. @Drahoscz Ahoj, CarStick používám trvale již 3.rokem a absolutně bez problémů. Tam problém nebude. CarStick se po vypnutí motoru odpojí. Tvůj problem bude v instalaci kamery. Nemáš zapnutý v kameře parkovací režim, který by ti neustále nahrával pohyb při opuštění vozu?
    1 bod
  11. Podařilo se mně najít označení žárovky pro předfacelift: H21W 12V 21W BAY9s.
    1 bod
  12. Jo, dá se jezdit i bez něj, pravidelně sklo umývat a couvat podle zrcátek. Jezdit se dá taky bez parkovacích senzorů, kamery, dešťového senzoru, navigace, LED světel, autoklimy nebo vyhřívaného skla. Ale proč? Chci výhled bez nánosů prachu, vody valící se ze střechy apod., takže je to pro mě jasná volba i pro liftback, i když ho nevyužiju tak často, jako třeba na hatchi.
    1 bod
  13. Pokud mě neposílají z práce na delegaci a není tam žádná sněhová bouře, urcite přijdu :-)
    1 bod
  14. Zadní stěrač mi pomáhá především při jízdě po dálnici. Kdyby to nebylo pro ni, mohl bych situaci za autem ovládat pouze v bočních zrcátkách. Nebylo by to ani pohodlné, ani dostatečné. Při couvání mi postačují boční zrcátka a senzory. Pokud je možné mít zadní stěrač, je lepší mít jeden.
    1 bod
  15. Za mě stěrač na liftu vzadu ano, zcela jednoznačně a používám často.
    1 bod
  16. Jj, vytáhneš gumu a nandáš origo držáky. 250,- není nic hrozného, také to tak mám.
    1 bod
  17. No mělo by to tak být, jak píšeš v dotazu. Já osobně ty orig. příčníky na svém Fabia combi III nemám, ale prohlížel jsem si to v autosalonu a ta vrchní guma je sundávací a pod ní je drážka na ty T-držáky/šrouby.. A HAKR nosiče lyží s těmi T držáky by měli být kompatibilní s origo Škoda příčníky. Škodovka, ale hlavně HAKR by si na rozdíl od nějakých noname výrobců nedovolili, aby to dohromady nepasovalo. Jen nevím jestli nemusíš dokoupit origo šrouby pro tu T-drážku, ale u HAKRU to asi bude v ceně toho nosiče. Já používal obdobnou kombinaci orig. příčníku a nosiče kol HAKR na své předchozí krátké Fabii II a vše v pohodě.
    1 bod
  18. Neboj, Sedliště s novým parkovištěm a v sobotu. ?
    1 bod
  19. Tři blondýnky se rozhodnou, že si skočí do lesa pro vánoční stromek. Chodí po lese a pořád si nemohou vybrat. Když se začne stmívat, tak ta jedna řekne... ...no nic, tak vezmeme nenazdobenej...
    1 bod
  20. Jo řadu aut s překrytými světly a RZ jsem potkal (ale jsou i auta např. větší mpv kde to nějak vyjde), prodejci vždy jen kecají aby prodali. I za tu jejich samodomo RZ, kterou i oni taky často nabízí je flastr jak Brno včetně zákazu řízení a na toleranci orgána se nelze spolehnout. Někteří si na kouli narvou nosič pus 4 kola což je jistě daleko víc než nejběžnější nosnost koule ve svislém zatížení, kdy je jen 50kg a prodejcům je to taky asi jedno. Vím, že v cizině se zatížení na kouli už běžně řeší, co by na to u nás řekla pojišťovna při problému je k širší diskusi.
    1 bod
  21. Není. Škoda dělá přesně to, co udělal Hyundai před lety. Nabídne nízkou pořizovací cenu a pak napálí servis o polovinu, aby se zahojila. Dělá to tak dlouhodobě. A ví, že ta auta k nim budou jezdit celou životnost - tj. klidně 350 tisíc km.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...