Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/20 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
ČR pozadala Cinu o dobudovani rekonstrukce D1. Vratila se negativni odpoved, ze pro praci na 14 dni nema smysl kvuli vzdalenosti stavbu zahajovat.3 body
-
lepší trpět čekáním a pak mít několik let radost než mít auto teď a být denně nštvanej při každým položení ruky na gumovej volant :)2 body
-
Tam je hlavně podstatný rozdíl v prostornosti, je to spíš stylovka. A poměr ceníková cena/výbava mi přijde nic moc. Ale vypadá i jezdí parádně.2 body
-
Minimum je cca aspoň 2tis. km, dále do 10tis dodržovat pravidla zajíždění a olej vyměnit už v 5tis.. , dále 15, 30 atd. Každý stejně zajíždí auto jinak, takže bych to tolik nehrotil. Zbytečně nepodtáčet, nejít do max ot. unafty max 3600, a snažit se nejet déle než pár minut na plnou zátěž, Pokud se v něčem pletu tak mě opravte.1 bod
-
1 bod
-
Jedu na Hlučínskou, mám to blízko bydliště a jezdil jsem tu s formanem. Jinak Autodružstvo FM jak na Brandlové, tak i na hlučínské bez poplatku za likvidaci oleje. ADIV bere vlastní olej a chce 500 Kč za likvidaci oleje. Zítra večer budu chytřejší.1 bod
-
Mám OIII TSI RS CHHA, pevný interval a samozřejmě teplota oleje tam je.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahojte. Len maly update,tazne oficialne zapisane-cize zhrniem: Auto je s DCC,bez origo pripravy v zavode(co podla niektorych stranok zanemna ze sa neda domontovat tazne),kupil som origo pripravu,origo tazne,origo novu RJ,v Skode cez ODIS doprogramovane ako treba a vystavene papiere,nasledne zapisane do technicaku.Pred zapisom v technicaku boli samozrejme uvedene hodnoty,kolko kg moze tahat brzdeneho a kolko nebrzdeneho a ake ma dovolene zvisle zatazenie zavesu.1 bod
-
Hlášení o nedostatku kapaliny v nádržce se generuje na základě toho, že hladina poklesne pod dosah elektrody detekce chladicí kapaliny. Ta je mnohem níž, než je ryska MIN. Kapalina může taky sáknout někde, kde to není moc vidět. Jakmile se potrubí zahřeje, to málo prosáknuté kapaliny se odpaří a spoje pak vypadají suché. Nejlepší je projít si spoje trubek, dokud auto ještě není zahřáté. Může taky prosakovat kapalina lamelami chladiče - já to tak měl také, systém se nezavzdušňoval, ale jakmile se voda ohřála a natlakovala se, prosakovala u chladiče v místech, kde horní část chladiče přechází v lamely. Nebylo to ani vidět, protože to bylo schované za příčkou karoserie. Zjistil jsem to, až když se měnil chladič kvůli nedobrždění v koloně, místo průsaku bylo zelené od kapaliny :).1 bod
-
Jj. To je ono. Já to otevřu oboje. To co popisuješ bude fungovat stejně, jako současné hybridy. Nastartuji motor, první startování vždy na benzín, aby se motor promázl a pokud je baterka vybitá, běží déle. Pak jede na elektro, popřípadě si pomůže motorem. Nad 50 km/h jede kombinovaně. U té vybité baterky záleži na rekuperaci. Věřím, že pokud by jel v tom videu dál, tak tu baterku i rekuperací částečně dobije. Jinak ten superb po nastartování je vždy v el. módu. V návodu toho moc nepíšou.1 bod
-
Jakožto člověk s trochu technickým citem, mám lehce problém s tím studeným motorem, který autor potvrzuje. Pojedu od baráku na elektriku, spalovací motor spí. Najedu na dálnici a bez jakéhokoliv zahřívání budu po motoru vyžadovat výkon... To mu nemůže dělat dobře...1 bod
-
Prodám chatu u Aše,... v Plzni,... za Prahou,... na Vysočině,... blbej vítr!1 bod
-
Mi by se i Volvo líbilo, ale totálně to u mě prohrálo s jejich tendencemi vychovávat. Ve chvíli, kdy od 140 km/h začínají postupně rušit funkci různých asistentů jako světla, tempomat, různé hlídače, tak je to pro mě nepoužitelné auto.1 bod
-
Já bych ten vodík tak růžově neviděl, ano lze rychle natankovat, ale skladovatelnost taky není uplně růžová a energetická náročnost taky nic moc. Asi nejdál je Hyundai Nexo, to má spotřebu cca 1kg/100km. Na 1m^3 je třeba cca 2 - 5.2kWh, to je na 1kg mezi cca 20 a 57kWh, což už tak růžově ve srovnání s elektroauty nevyznívá (většinou se k výrobě použiíá elektrická energie a ta někde musí vzniknout). A ještě je třeba podotknout, že ty nižší hodnoty platí pro výrobu z fosilních paliv a těch 5.2kWh pro elektrolýzu z vody. Údaje jsem čerpal odtud: https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=396561 bod
-
S údrzbou jsem spokojený na výsost. Špina na ní nejde dlouho vidět. A jak použiješ kosmetiku po umyti, tak se to ještě znásobí. Jak jsem ji viděl poprve, ( vybrala jí manželka), tak jsem si hned vzpoměl na tátovou škodu 120. Měl jí na ni taky. Říkal jsem si. Ach nic moc. Ale pak v reálu jsem se do ní zabouch. A teď bych jinou nebrál.1 bod
-
Trochu oživím toto téma - objednán SIII FL combi SportLine koncem ledna a prodejce mi poskytl slevu 10%. No, poskytl je silné slovo, spíš se mi ji podařilo vyjednat :-) Každopádně za mě spokojenost a možná pro někoho inspirace (jen upozorňuji, že nejsem firemní zákazník a u prodejce jsem zatím žádné auto nekupoval, pouze jsem tam jezdil se stávajícím vozem na pravidelný servis)...1 bod
-
V pátek jsem měl předváděcí jízdu s Octavii Combi 2.0 TDI DSG Style viz odkaz níže: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX2LY006447 Byl to krátký okruh po městě.Ještě mám v plánu dálnici.Sladění motoru a převodovky a motoru pefrektní motor.Motor je tichý a akceleruje velmi dobře.Řízení přesné.Brzdy fungují velmi dobře i při prudkém brždění.LED Matrix světla na potkávačky svítí pěkně.Volič se mě velmi líbil a nový volant je při řízení super.El.parkovačka s AUTOHOLDem paráda.Odhlučnění bych přirovnal k Superbu.Materiály kvalitní.Látka na přístrojové decsce pěkná.Lepší rozlišení virtuální přístrojovky.Tlumení nerovností na 17 kolech s nastavitelným podvozkem DCC velmi dobré a komfortní na režim Normal.Dotykové ovládání na navigaci velmi dobré a klavírová lišta velmi dobrá.Celkově spokojenost.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to je dost blbost. Vem si ze mozek motoru ECU nebolí řidici jednotka má danou mapu vzduch palivo ne-li zařazena rychlost otáčky a podobně ji ovlivňují. Klapka má motorek a mozek mu vždy řekne jak moc se otevrit. Tot první vec logicky si zodpověz co se stane kdxz tak vleti vzduchu více či méně bud to se víc otevře nebo méně. Dále tema izolace trubky. Blbost v Tom smyslu, ze vykon tím nepridas. Vykon přidáš turbem. Ale tímto rozhodne ne, ponevadz más do sani zavedené odvetravani olejovych výparu z bloku či hlavy motoru plus toto zahřívání je navedena mnohdy i přímo na klapku sani. Vzduch tam musí jit teplej aby se ti neusazovalo studené palivo na trubkach sani před ventily a docházelo tak ke správnému proudění směsi. Když se děla sani tak to musíš te jednotce rict, premapovat ji třeba. Pokud se bavíš o starých skodovkach tak ty měly karburátorem řízené nachcavani směsi a tam si myslim, ze ta atmosféra je ovlivnitelná tou teplotou a vším o čem se tu bavíte. Blbost si myslet, ze jednotku obchijes, radsi si zkontroluj vyfuk jestli ho nemáš rezavé a derave to děla taky dost kroutaku. Nevymyslejte chujoviny . Kdybys měl duru v laufu a to tvoje sani tak si nějak nechej změřit na beze svůj vykon a věřím tomu, ze zjistíš ze ta palivová smes je na základě vyhodnocení dat na laufu lamdasond totalne špatně namichana protože jednotku budes akorát blbnout. Hele obalit tu trubku izolaci jen příspejes tomu, ze zabránis jejímu ochlazování proudícím vzduchem z masky, ale jen malilininko, pak budes mít krasne teplej vzduch v sani kvalitní spalovanou smes a hlavně životnost motoru nebude snížena. Například odpojenim zahřívání toho saciho traktu snizujes životnost motoru protože se ti nezahraje v zime tak rychle atp. Takže staci logicky uvažovat v souvislostech a dojdes k tomu, ze dělat úpravy pokud nemáš odladěnej závodní speciál a nerozumíš tomu tak, ze by sis spočítal celej motor, je vlastne jen touha v tom Se hrabat a mít dobrej pocit ze jsi něco udelal. Skutečnost je taková, ze o vykon a kroutak prijdes řeknu s jistotou vždy v určitém pásmu, kdy to továrna měla vymazlene na co nejlip. Možná to pak vypada lepe kdxz je tam zlata izolace atd. PS : sám ji tam mám a vykon měřené na brzde se snížil. Ještě budu dělat vule na ventilech a original rezonanční airbox před sportovni filtr od Simoty budu vracet do auta. Sportovni filtr tam mám jen kvuli tomu abych to auto slyšel za volantem. Ten taky moc nepřidá spis jen vyhladí malinko křivky. Takže tak no.-2 bodů