Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/20 ve všech sekcích

  1. Myslím že je to Korejsky Seru Na Hnůj
    4 body
  2. No níž s autem než které mám mám teď jít nechci. Ostatně bude to možná poslední možnost koupit si to, co bych chtěl (a taky na co budu mít) tedy budu muset rozhodně navýšit částku na výdaje. Ale to zas takový problém být nemůže, neb Petrrr a Clint tady věčně píšou, že zde v Praze bereme nehorázný prachy.
    3 body
  3. Tak zítra mi jej půjčí na celý víkend, takže pak dám vědět. Pojedu celkem různé trasy (100km dálnice, 50km mimo město) a jsem zvědavý na spotřebu.
    2 body
  4. Měl sem to podobně, ale pak tě někdo 2x nabourá a už mě to začalo být jedno... Já sem zatím kluk, ještě sem se nenechal předělat na holku :-D ani to neplánuji :-D
    2 body
  5. Ten Eňák, to fakt posrali, to už mi jako normální nepřijde.
    2 body
  6. Ahojte, ma niekto skusenost s cipom u toho motora? Na SK pisu, ze sa neda cipovat, na CZ maju uvedene, ze to ide. Vdaka.
    1 bod
  7. ondrá-mám u tebe vélkou kofču-bude dáreček.
    1 bod
  8. Cebia je prazdna. Ale dík za myškoda. Zdá se, že to byl asi služebák ŠA, všechno dělala přímo škodovka, buď zákaznické centrum nebo PSC kosmonosy. Naposled v létě 2019 při 37kkm.
    1 bod
  9. Uzivatel BAJKY Vam o tom profi pokec a nahlad napisal....uhraju to na vlastnost,ktora uzivaniu nevadi.....
    1 bod
  10. Ahoj všem, chci se s vámi podělit o svou zkušenost s nefunkčním tempomatem na OCII 2007. Měl jsem klasické příznaky vadné páčky, resp. přepínače/of páčky kontakt E45. Na tomto fóru jsem si našel hromadu návodů jak vše opravit. Čistil jsem kontakty, napružoval jsem sběrače, kontroloval přerušení drátů apod. Nakonec jsem se rozhodl pro přeletování kontaktu E45 s tím, že přepojím tempomat na stále zapnuto bez ohledu na polohu kolébky na páčce. Po přeletování kontaktů mi diagnostika hlásila stále stejnou závadu. Logiskou dedukcí jsem tedy došel k tomu, že závada není v páčce, ale v podvolantové jednotce, resp. v jednotce sloupku řízení. Podle typu, co mi vypisovala diagnostika, jsem koupil použitou za 600,-. (docela risk, zda bude fungovat) Měl jsem štěstí a po její výměně tempomat funguje. Po výměně řídící jednotky jsem musel nastavit základní funkce. Nefungoval posilovač, ABS a ESP. V postupech tady na fóru jsem našel, že se nejprve "opraví" posilovač a pak se provede základní nastavení snímače polohy volantu. Zkoušel jsem to nad 10x, ale stále posilovač a ani poloha volantu nic. Pak jsem postup zaměnil. Nejprve jsem provedl základní nastavení polohy volantu a pak teprve "opravil" posilovač. Na první pokus za 1 min. vše začalo fungovat, varovné kontrolky už nesvítí a vše funguje. Rozepisuji se tak obsáhle proto, že se musí nejen číst fórum, ale také použít vlastní znalosti, logiku a selský rozum. Mechanicky jinak oprava jednoduchá a naprosto bez problému. Děkuji všem, co sem píší. Bez vašich příspěvků bych asi pořád jezdil s nohou na plynu :-) Čau Petr
    1 bod
  11. Ježíš Pavle, teda vlastně Dášo ???
    1 bod
  12. To víš, každej máme jiný preference miláčka. Manželka má Karoq, co chtěla. BTW: já bych tě taky nechtěl za manželku ?
    1 bod
  13. @beuticek to jako nepučíš manželce oktavku?nechtěl bych být tvůj manžel :-D já ji pučuji od jakživa všem... dyt je to autoo jenom :-)
    1 bod
  14. A ony jsou pro nás teď levná? Holt budu muset navýšit rozpočet...
    1 bod
  15. Mno. Bolo to tazke, ale podarilo sa. Spotreba pod 8l. Jazdene !bez! mesta. 25km dialnica max 95km/h, 25km cesty 1.2.triedy max 80km, pocitane na 1 plnu nadrz. Ale uz nikdy viac...
    1 bod
  16. No jasně, co takhle rovnou v neděli?
    1 bod
  17. - montáž LPG stála 39000,- Kč - revize LPG stojí 600,- Kč - STK 1200,- Kč - údržba LPG, se mění filtr plynné fáze po ujetí 20 000 km, stojí cca 200,- Kč - údržba LPG, se mění filtr kapalné fáze po ujetí 30 000 km, stojí cca 300,- Kč - LPG mám namontováno 2,5 roku, kromě výměny výše zmíněných filtrů jsem měnil ještě svíčky (originál) tzv. svíčky na LPG nefungují, auto skákalo jako koza - za 2,5 roku jsem najezdil lehce přes 40 000 km - mám RS, kde je předepsáno 98 OKT a více, tak dávám pro jistotu vervu 100, z mnoha důvodů, které se mi teď nechtějí vypisovat atd.
    1 bod
  18. @Malta Ano, když to máš jen na startování, tak ano, ale on v tom výpočtu používá Vervu i jako "hlavní palivo", což by šetřílek zrovna nedělal...
    1 bod
  19. Scala loketka 25,5 x 13cm, mezi sedadly 17 cm FabiaIII loketka 25 x 10cm, mezi sedadly 13,5 cm OctaIV loketka 30 x 17cm, mezi sedadly 20 cm
    1 bod
  20. Šílenci ještě nevymřeli. Saut111111.mp4 Moto22222.mp4 Salto-arriere133.mp4
    1 bod
  21. No každopádně je víc než jasné, kdo nazpívá znělku ?
    1 bod
  22. Ďakujem za hodnotenia, aj za rady - upravím to s tými jednotkami a energiami ešte večer, nech to aj technicky lepšie vyzerá. Komentáre na stránkach nemám, moje možnosti programovať stránku končia na HTML, CSS, aj JavaScript radšej vynechávam... (celé je to moja veľmi amatérska robota) PHP viem akurát že existuje (a nemám ho tuším ani zaplatené...). A áno, report je aj o emóciách, aj keď som sa snažil auto používať bežne ako moje. A dal som tam rôzne skúsenosti na ktoré človek v praxi narazí. PS: voľnosť pohybu je u mňa na bicykli.
    1 bod
  23. Tak já nějak nevím, ty názvy nových modelů jsou zvláštní ale tohle teda fakt zabili....
    1 bod
  24. Jedu na Hlučínskou, mám to blízko bydliště a jezdil jsem tu s formanem. Jinak Autodružstvo FM jak na Brandlové, tak i na hlučínské bez poplatku za likvidaci oleje. ADIV bere vlastní olej a chce 500 Kč za likvidaci oleje. Zítra večer budu chytřejší.
    1 bod
  25. Tak to rozhodně nejsou auta po manažerech. :-) K dotazu - referenční vůz je služební vůz zaměstance ŠA (včetně zmíněných manažerů). Mívají různé výbavy. Roční vozy vznikají jednak z těchto referenčních vozů a taky z aut na firemní operák pro zaměstnance ŠA, ty mívají velmi podobné konfgurace. DEMO vůz je vůz, který provozoval daný prodejce. Poznávací znamení je, že referentský auta mají v středočeský RZ, auto po operáku zaměstanců mají pražský. Auto po dealerovi má (logicky) RZ daného kraje, kde se nachází dealer.
    1 bod
  26. Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední.
    1 bod
  27. Tak mám skoro úspěšně za sebou a jak už Rosťa psal seznam dílů, tak i já přikládam seznam pro zmiňovanou Variantu č. 2 2: bez výhřevu, s USB, s 220V 5E0 3AA 907 155 - střídač napětí 5Q0 035 726 L - USB jednotka 5E0 857 289 G9B9 - zadní nosič (největší díl plastu) 5E0 907 815 - držák střídače napětí 5E0 863 289 9B9 - kryt zásuvky a USB 3C0 919 326 - jistíci klipsna pro zásuvku na 220V 3C0 919 565 C9B9 - malá krytka kolem zásuvky na 220V 5E0 863 230 9B9 - pravá záslepka ( místo výhřevu sedaček ) 5E0 863 229 9B9 - levá záslepka ( místo výhřevu sedaček ) Celé i s měničem napětí to vyšlo v rozmezí 3000-3500,- ale vše je z origo dílů. Už jen pouze zapojit. Což pro mě bude oříšek, protože kabely jsou jediná věc, kterou jsem nenašel.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...