Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/08/20 ve všech sekcích

  1. 24 hodin od poslední jízdy, konektor off.
    3 body
  2. Aha. Zapomněl jsem na Stringa. Má u mě kofolu zdarma. Je to pirát silnic, který vraždí maminky s kočárky a bezúhonné chodce. Byl jsem v tu dobu na horách s omezeným přístupem k netu. Z něj si vemte příklad....
    2 body
  3. Napadla mě možnost volby nové Toyoty Corolly, která je v plné výbavě a s 2.0l(135kW)hybridním motorem pohybujicí se okolo 750tis.Kč.
    2 body
  4. 2 body
  5. 1 bod
  6. Já myslím, že se neztratíš ? Clinte, měl bys objednat kolena, aby je měli ?
    1 bod
  7. Občas mi na něho dráteníci v robotě hodí oko. ? Zatím je v normě. Nějaké stovky voltů neřeším.
    1 bod
  8. Tři dny od poslední jízdy, nic jsem neodpojoval.
    1 bod
  9. Jestli bude mít manželka ranní (s dětma do hospody nepojedu), tak taky dorazím, tentokrát nic pracovního nemám...
    1 bod
  10. 81kW varianta jede lepe, pomerne znatelne.
    1 bod
  11. no origo vydrží dlho , normálnemu človeku aspoň 300tis km
    1 bod
  12. Tak ona je nějaká posloupnost kvalitativních paramterů dílů. Nejjemější síto je díl do prvovýroby, hned po tom je originální náhradní díl, potom je economy náhradní díl, potom je aftermarket. To znamená, že originální náhradní díl má méně přísné normy než díl do prvovýroby. Každej mechanik, který s tím má zkušenost ti tohole potrvdí. Z Zrovna u dílů, jako jsou brzdy je to evidentní na první pohled, respektive můžeš se o tom přesvědčit sám a to docela rychle.. Jinak díl z pro prvovýrobu je marketingový nesmysl, žádný díl co je určený pro prvovýrobu neopustí fabriku jinak než na autě, nebo jako odpad. Seriózní prodejce ti u toho dílu řekne, že pochází od výrobce který vyrábí prvovýrobu ale je to aftermarket.. Abych tady neplácal jenom bláboly, doporučil bych se na ty brzdy zeptat v jiném autorizovaném servisu. Zjišťoval jsem si u mého servisu cenu za 4x kotouč + destičky a origo a celkem mi říkali max 20k i s výměnou brzdovky. A to si nemyslím, že sup byť 206kw bude mít o hodně jiné brzdy něž Oktávka 169kw
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Taky to nechápu...když už teda škodovka musí být až druhá (teď dokonce třetí, po laxně vyráběném Seatu). Začne se někdy nějak řešit ten průser, že když u těchhle hybridů, iV atd. sešlápnu plyn, tak se k elektrice nastartuje spalovací motor, ovšem studený? Pěkná kokotina a někomu už správně došlo, že to bude zase jen další kurvítko. A dost pochybuju, že současná úroveň umožní, aby se motor např. předehříval (jakkoli, třeba PTC), nebo udržoval aspoň trochu teplý (min. 60°C na oleji)... zase prvních několik (set) tisíc zákazníků bude muset zaplatit vývoj pro odstranění tohoto kurvítka (hodí-li se vůbec taková zdrobnělina). 0W20, 0W16 a navíc ještě jízda pod zátěží na důkladně vychlazeném ("vyluftovaném") motoru. Škoda, že si pisálci na netu nevšimli, že bude i klasické 2,0TSI (škoda že bez 4x4, či kombinací s manuálem)... Tuhle 1,4 PHEV beru jen jako takové zpestření pro "geeky", co maj rádi elektriku a samozřejmě taky naplnění sumy idiotsky nastavených emisí.
    1 bod
  15. Toto je typicka zavada na passatoch B6/B7, ked sa do bowdenu lanka, ktore je medzi zamkom a vonkajsou kluckou, dostane casom vlhkost a v zime to zacne mrznut a nejde otvorit, resp. zatvorit. Absolvoval som vymenu aj na nasom Passate a odvtedy je klud. Mozno to bude podobny problem.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. 1 bod
  18. @Sabiza naopak,ja sa k tabletu vraciam,ale mas pravdu,vypada to hnusne ? social verzia bez navi za 29tis € bez navi ?
    1 bod
  19. 81Kw hotový trhač asfaltu.
    -1 bodů
  20. Raději doporučuji firmy které to dělají ze zárukou Pokud mas záruku na auto budeš to mít 100%
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...