Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/11/20 ve všech sekcích
-
Vím že se to tu někde řešilo a snad to někomu k něčemu bude. Dlouho sem řešil co se zničenýma a poškrábanýma b sloupkama a kamarád co lepí fólie na auto přišel s řešením pomocí PPF fólie. Fólie má životnost zhruba 10 let, když se poškrábe tak po zahřátí všechny škrábance zmizí a vzhledově to není rozeznatelné od původního laku. Po nalepení maji sloupky stejný lesk a odstín černé barvy, před lepením nebylo nutné sloupky leštit, fólie všechny škrábance naprosto skryje.2 body
-
Debata určitě není zbytečná s tím plně souhlasím, ale musí se předkládat fakta a relevantní informace. Na tom to stojí a padá :-) Co se týče infrastruktury si dovolím poslat jeden článek na to zaměřený, bohužel o něco starší z přelomu roku 2016/2017, takže za tu dobu se o trochu věci posunuly, ale to jádro je podle mě stále stejné :-) https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potrebuji-temelinu/48082 body
-
Vzhladom na to ze sa zacina pouzivat subor APKS spravil som novy postup instalacie. Zahrna aj nastavenia MIUI. To ze je potrebne stiahnut LuckyPatcher tam nie je, snad je to kazdemu jasne: https://www.luckypatchers.com/download/ Dufam ze to tu uz nie je, ja som to nepostrehol :) Carista postup.pdf1 bod
-
1 bod
-
Můj odhad je, že žádný :) I proto si tento filtr vyměním raději sám a častěji.1 bod
-
Verzia 5.1 beta1 (arm64_v8a) Uz by sa mohol niekto s naftou odvazit, a overit ci pribudla regeneracia DPF / hladina AdBlue. Nemusi spustit, ale ci vobec su v menu New in v5.0: - New design and UX - DPF regeneration for VW / Audi / SEAT / Skoda - AdBlue / DEF level indicator for VW / Audi / SEAT / Skoda - Reset service indicator for VW Touareg - Portuguese translation https://uloz.to/file/FL4iytBzLp2q/carista-ver-5-1-beta-1-build-510001-apks1 bod
-
1 bod
-
Což se mně stalo naposledy s Matadory v roce 1999. Může to být problém kusu, ale tak jako si člověk (pokud není nucen ekonomickou situací) nekupuje u Vietnamce boty, tak spořit zrovna na pneu mně přijde zvláštní.1 bod
-
jinak návod v PDF je tady: https://catalog.mann-filter.com/file/Product/MediaAssets/HByVGH4O.pdf1 bod
-
S ohledem na to, že plnění limitů je docela natěsno a do pokut může automobilka spadnout poměrně snadno i v situaci, kdy neprodá potřebný podíl jednotlivých motorizací, můžeme se dočkat ledasčeho.1 bod
-
1 bod
-
Myslíš to zobrazení na MaxiDotu po vystoupení? Myslím že k tomu někdo psal, že je třeba výměna budíků :/1 bod
-
Toto je zapojeni ktere se pouziva pro vozidla bez ridicich jednotek v zadnich dverich (J388, J389) v komfort low systemech (AW0). Exit/warning light se pak zapojuje mezi kontakt uzavreni zamku dveri a napajeni (pin 3, 19 na 27 pinovem konektoru kabeloveho svazku zadnich dveri). Pokud ma vozidlo jednotky zadnich dveri, zapojuji se Exit/warning light pres jednotku zadnich dveri (pin 12, 13 na 16 pinovem konektoru jednotky zadnich dveri) a je potreba je v jednotce dokodovat.1 bod
-
Loni (2019) mi začalo zlobit denní svícení, Fabia 1 Combi, 7/2006, koupená nová, relé domotoval prodejce. Podle rad zde jsem tipnul relé, což se ukázalo jako pravda. Dostat k němu se poměrně dá snadno, je potřeba tahem sundat "lištu" před budíky a dekl nad pojistkami - pod oběma se skrývají šrouby držící tapecírunk, další šrouby jsou dole. Tapecírunk stačí povytáhnout za mírného kvedlání a pak už jsou relé vidět, U mne jsou čtyři zleva doprava: jednoduché spínací relé 53, hledané relé denního svícení, řídicí jednotka 393, další relé 53. Ono relé denního svícení v mém případě nebylo označené číslem (484), ale splést se nedá. Později jsem zjistil, že má boční potisk včetně kódu výrobce, zapojení patice atd. úplně stejný nové relé s číslem 484. Relé jsem rozmontoval a opravdu jsem objevil studený spoj u přívodů (ještě jednou díky zkušenějším :-)). Propájel jsem jej a užíval si komfortu, ale letos se problém s denním svícením objevil zase - někdy nenaběhlo vůbec, jindy ano, ale po nějaké době přestalo, pak zase naběhlo - evidentně další studený spoj. Opět jsem relé vyndal, prozkoumal spoje pod silnou lupou ... a šel koupit nové relé. Objevil jsem další evidentní studený spoje, tři jiné ve stádiu vytváření, a u naprosté většiny pájených míst degradovanou pájku, tedy "cín". Místo aby byl povrch pěkně hladký a lesklý, byl matný, roztrhaný do šupinek a mezi nimi různě hluboké trhliny. Jistě, mohl jsem všechno propájet znovu, ale jsem z práce zvyklý nefušovat. Čím uvedený efekt nastal se lze jen domnívat - možná technologická nekázeň při výrobě, ale dost možná důsledek zákazu EU používat osvědčené olovnaté pájky, který od roku 2006 platí. Ty správné, ekologické, bezolovnaté, jsou po všech stránkách horší. Obsahují téměř čistý cín (přes 96 %) s příměsí stříbra a někdy i mědi, mají výrazně vyšší teplotu tání a vyžadují tudíž jiné pájecí postupy. U spojů z téměř čistého cínu někdy začaly vyrůstat tenoučké jehlice ("whiskery"), které následně púsobily zkraty; čistý cín také nesnáší nízké teploty ("cínový mor"). Relé denního svícení (moje neoznačené i 484) z boku Sada relé pod palubní deskou.1 bod
-
Nevim proc s tim dela Kotliklm takove ciraty. Dodelani zadnich "Door exit/warning lights" pro zadni dvere je preci tak jednoduche. Staci koupit svetla do dveri s kabelazi (priprava u Style a nize neni) a idealne s LED moduly (+2 LED moduly i do prednich dveri) - treba zde: https://www.aliexpress.com/item/32978607070.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dZnBKsX Pak sundat oblozeni zadnich dveri a zapojit nove dva vodice do 16-pinové svorkovnice modulu zadnich dveří: - red/blue - (+) - pin 12 - brown - (-) - pin 13 (uz je obsazen, takze idealne pipajet k existujicimu vyvodu a zaizolovat) Novou kabelaz pritahnout k existujicimu svazku paskou pro kabelove svazky (napr. https://www.aliexpress.com/item/33022744562.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dfPTZNQ) tak, aby kabel visel svisle proti otvoru ve vyplni dveri: Vyloupnout odrazky z oblozeni zadnich dveri, vse slozit a na misto odrazek zapojit nova svetla Nakodovat Door exit/warning lights do jednotek zadnich dveri (address BB, BC) Byte 1 — Bit 2. P.S. Pri demontazi zadniho oblozeni se casto znici jeden nebo dve plastove prichytky. Takze je dobre si jich pred demontazi par koupit, napr. zde: https://www.aliexpress.com/item/32662164038.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJMaB901 bod
-
Když si jsem si ten Blábol s prominutím přečetl hned jsem si vzpomněl na moje poslední dvě Story .... Nedávno mi kluk na motorce vletěl v protisměru v levotočivé zatáčce do mého jízdního pruhu. Nemělo by se to stát ale stalo samozřejmě v nejblbější miste v ještě blbější čas. Naštěstí to dopadlo dobře a stačil jsem zareagovat. Na dálnici jsem si frčel v Klidu 160 a v tom se ženský kterou jsem dojížděl uvolnila jízdní kola na střeše ????? takže jsem si dal cvičně slušný slalom. Takže člověk může přizpůsobit jízdu podmínkám a nepotřebuje pořád řezat zatáčky ale člověk nikdy neví kdy bude potřebovat mít rezervu v přilnavosti pneumatik.... obě situace bych těžko vyřešil kdybych měl na autě Čínu nebo podobnou pneu natož v létě zimní pneu jak tu někdo naznačil ?.1 bod
-
Přátelé, nemusí tady psát jen @csabac??? Při instlaci odhlučnění jsem se samozřejmě nasral. Takto Škodovka utahuje šrouby na levém předním světle. Lze dotáhnout rozumějte DODĚLAT z vrchu po otevření kapoty, tak si to kluci omrkněte ať ten šroubek nevypadne za jízdy a neuvolní se vám světlo. Hned jsem jim to poslal na podporu, jestli jsem si koupil Scalu Style nebo Scalu DoDo a ti ze Škdovky co sem lozí a machrují tady každý rok s novým služebním autem které vám MY zákazníci PLATÍME zamyslete se nad sebou a firmou ve které děláte a místo machrování na SKODAHOME radši vymýšlejte zlepšováky rozumějte KAIZENY jak udržet a zlepšit kvalitu!!! Myslím mluvím za 90% majitelů Škodovek!1 bod
-
@tradecomp Ty dovozy se řešily dokud Německé (a další) bazary neovládly Turci a podobná individua, do té doby to možná smysl mělo. Ale dneska?? Dneska začíná mít smysl spíše "transakce" přes autorizované dealery kde je dohledatelná servisní historie.1 bod
-
Vidím, že jsi tady registrovaný již cca 12 roků, takže předpokládám, že auty se nezabýváš i s cestou 14 dní, ale spíše podstatně déle. Sám jsi za ty roky asi poznal, že kvalita výroby automobilů šla v posledním období v některých směrech dolů. Prostě, aby byly automobilky schopné konkurence a udržely nějakou přijatelnou cenu i s přibývajícími povinnými blbinkami, tak všechny tzv. ojebávají kvalitu některých, podle nich méně závažných komponentů (např. materiál brzdových kotoučů, výfukové soustavy, kvalita lakování, odhlučnění, zpracování). Každá značka to má v něčem odlišné, ale v principu je to pravděpodobně tak, jak píšu. Holt Škodovka to má u těch výfuků dost vidět, ale se změnou značky si dneska asi nepomůžeš, každá má něco. Já bych si příště novou značku auta vybíral spíše podle kladných referencí a dostupnosti jejich servisní sítě a ochoty či neochoty značky řešit případné problémy směrem k zákazníkovy. Je fakt, že Škodovka v poslední době v tomto směru tzv. "moc neválí".1 bod
-
Naposledy jsem měl zástěrky na Felicii a od té doby už ne a nikdy jsem neměl problém s lakem a jeho poškozením vlivem chybějících zástěrek. Auto mívám v průměru 5 let a za tu dobu se tomu nic nestane. Jezdím teda jenom asfalt, žádný nezpevněný cesty. Takže nevidím důvod, proč bych si měl hyzdit auto přidáváním plastů, ikdyž na Scale vypadají decentně, navíc si myslím, že ta vlhkost a bordel mezi zástěrkou a prahem škodí víc než kdyby tam nebyla vůbec.1 bod
-
Ano to máš pravdu. Koukni k brrrrmové f3. On má ledky v čočkach. Vypada to dost dobře a policajt rychle nezjisti že tamhle jsou ledky Nesouhlasim se. Kapota na fl má jiný tvar. Jde mi o tom že nad světlama je ostřejši a v před fl je lekho zakrouhlená. Maska je taky jiná.1 bod
-
Staci malo, ale boli by sme radi, keby si napisal, co si s tou kartou urobil...:) ci si ju len naformatoval alebo nieco viac...1 bod
-
A ani bych se nedivil, kdyby ta chromová lišta vydržela déle, než originální lišty kolem oken. Každopádně na té červené je to krásný výrazný prvek[emoji106].1 bod
-
1 bod
-
Tak mě napadlo, nepřemýšlel někdo zda-li by nějak nešly napasovat koncovky z trojkového Superba? Když se podívám na tvar podnárazníku ("difuzoru"), tak si myslím, že by to nemusel být takový problém.1 bod
-
Ty voe co to je za tema. Vifko nalevam normalne z vicka do nadrze a neni zadny problem. Nejake nalevky co smrdi potom v aute. Absolutni zbyecnost a vyhazovani penez. Tecka-1 bodů