Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/20 ve všech sekcích
-
ssp-103-skoda-fabia-iii-vehicle-introduction-part-i.pdf ssp-104-skoda-fabia-iii-vehicle-introduction-part-ii.pdf3 body
-
2 body
-
2 body
-
Škodovka znovu svolává Scalu a Kamiq kvůli eCall systému Závada se může vyskytnout u modelů Scala a Kamiq vyrobených od března 2019 do února 2020. Více si o tom můžete přečíst na svolavacky.cz Ověřit si jestli i Vaše auto nepotřebuje opravit můžete na webu Škoda Auto stačí zadat VIN. Ps. vytvořil jsem vlákno, aby tak důležitá informace nezapadla1 bod
-
Libac: Pokud si přečtu návod na první stránce od kolegy, tak je zde psáno, že je nutné používat ELM327 adapter Bluetooth 1.5 JakubSVK: Se nám to pěkně potkalo.1 bod
-
Bez rozobratia aj tak na nič pravdepodobne neprídu. Ale skúsiť spýtať sa môže, možno bude mať niekto priamu skúsenosť s týmto motorom a riešením. Mne by sa tiež nechcelo ísť do demontáže hlavy na blind pri nájazde 25 000km :) BTW toto je zvuk môjho CGGA, napoly teplý štart, prestane klepať až pri 80°C. Ale pri pridaní plynu v otáčkach 1200-2000 to klepe aj pri teplom, pri vyšších už neklepe. :D vid.mp41 bod
-
@Joker 85 & @DušanV to ale nedělá VW ale někdo z jejich dodavatelů. U eCall bych tipoval Bosch nebo Conti. To jsou Ti co jim to vyvíji a dodávají. Tím, že to má vliv na bezpečnost tak to má celkem velký požadavky na validaci než se to může uvolnit. Zrovna Diess nemá čistý svědomí, protože u VW se auto vyvíjí zvrchu a zrovna nový Golf je toho výborným příkladem, když to všeho kecá nejvyšší tak to pak tak vypadá. @RDMBR flashování nejčastěji probíhá tak, že dodavatel nažene k automobilce X lidí (já zažil max 30) a Ti potom pobíhají s notebooky po parkovišti a flashují jedno auto za druhým.1 bod
-
Zatím se mi vždy osvědčil originál čistič All in one od ŠA. Čistí velmi dobře a nedělá fleky. Vyzkoušeno už 4 roky na mém béžovém interiéru. Věřím, že si poradí i s tou lištou na palubce.1 bod
-
@Joker 85 Taky mě to tak připadá, že se automobilky vydaly na dosti neprobádanou cestu a nejsou na to lidské kapacity. Kdypak jim přijde do prodeje ten již skoro rok vyráběný plně elektrický Volkswagen, taky jim to nejde doladit? Celkem ostuda ne!!!! Ale někde na webu již je čerstvá informace, že Diess (šéf VW) se již naštval a začíná rošáda na vedoucích postech celého koncernu, no ale IT odborníky jim to stejně nenadžene.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Holt nafta je nafta. Nikdy jsem ji nemusel a teď jsem za ní rád. Proč zbytečně vyhazovat prachy vejfukem? [emoji6] To je raději prožeru [emoji23][emoji1787]1 bod
-
116 ŠKODA Karoq - představení vozu 1. část.pdf 117 ŠKODA Karoq - představení vozu 2. část.pdf1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Něco k tomu losímu testu : O IV opravdu propadák v losím testu? Holt když si někdo nedal tu práci napsat vše v souvislostech, tak to hned vyzní hrozivěji... (Myslím tím ty články co k tomu vyšly)1 bod
-
Protože nemám počítač, snažím se získat přátele tak, jak to dělají lidé na facebooku: - Každý den chodím ven a vyprávím kolemjdoucím, co jsem jedl, jak se cítím, co jsem dělal předchozí noc a co budu dělat zítra večer. - Pak jim rozdám své fotky, fotky rodiny a psa. Také přidám momentky z dovolené, a jak radostně pracuji na zahradě. - Poslouchám jejich rozhovory a ujišťuji je, že je miluji. A vidíte, funguje to! Už mám tři přátele: dva policisty a psychiatra.1 bod
-
@frfr Tak to je moc hezká spotřeba a tolik kilometrů už je vypovídájících?? Ten motor se jim povedl, uvidíme v budoucnu co ty rozvody a ACT ze SPACEX a NASA? Nám to taky padá dole?, včera vylet 132km, za 5.3L/100km, rychlost 45km/h. Ale pořád vesnice a spíš kochačka, DSG Sport. Najeto 3100km1 bod
-
Já tu lištu mám, tedy na mé současné Fabii combi III. Je to vlastně to samé, ale na jiném autě. Jako ochrana při nakládání a vykládání kufru proti případnému poškození laku OK a měl jsem ji na všech autech k plné spokojenosti . Originální lišta bude určitě pasovat a nebude ničemu vadit, ani zavírání normálně seřízených 5-tých dveří. Jinak co se týče toho sezení, tak nevím jestli je to dobrá myšlenka, tu lištu určitě sezením nepoškodíš, ale to profilové gumové těsnění dveří nějaké delší a časté sezení nemusí vydržet a pokud budeš sedět jen na té liště, která je dosti úzká, tak to zase není nijak pohodlné sezení. Ty gumové těsnící profily dnešních Škodovek mi připadají oproti dřívějšku nějak moc vachrlaté a měkké, a určitě nejsou stavěné na delší zátěž při sezení, nebo pokládku těžšího předmětu na něj.1 bod
-
ja som objednal z ebayia transparentnu foliu. tiez tam sedavame so synom. mylsim si, ze od hrubsieho zaobchadzania to naraznik neochrani. ale od tych jemnuych povrchovych skrabancov hej. a to mne bude stacit. v pripade hlbsik to pred predajom prestreknem. uz som to absolvoval minule a vyslo to na 1ku. takze obavy z tohto nemam :D1 bod
-
Po vcerajsej snahe instalovat kameru sa ozval zase A stlpik. Samozrejme u spolujazdca a nie ten co som pacil. Asi telepaticke spojenie ? Vdaka navodu o demontazi A stlpika pre o3 som si uvedomil este dalsie kryticke miesto. Dotyk A stlpika a palubovky. Odtial sli zvuky teraz. Pouzil som penu, do ktorej decathlon napichava haciky v baleni a z nej zrezal pruh o sirke cca 5mm a dal este jemne nozom hrubku na polovicu. Tieto dva pasiky o hrubke cca 3mm som priborovym nozom napchal do medzere medzi A stlpik a palubovku. Zatial to je na test, tak pasiky vytrcaju. Ale po prvych 10km co som dal to uplne stichlo. Ak sa to osvedci i rano po ochladeni, dam sem info. Penu po uspesnych testoch upravim, aby nespatila takto.1 bod
-
1 bod
-
@Maverick Já nejsem zastáncem zrušení znaku, ale třeba na Scale, nebo Superbu FL mi to nějak nevadí. Ale u Fabie to vypadá obzvlášť zvláštně, ani na Kodiakovi/karokovi to nevypadá nějak super. Ale zvykneme si, i na čtyřočko jsme si zvykli ?1 bod