Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/08/20 ve všech sekcích
-
No vypada to ze jsi mel zapnute denni sviceni...budiky maji cidlo svetla a dokud nemas zapnute svetla ale jen denni sviceni to dela presne co pises...2 body
-
Kdo se v tom litru neprojede, tak většinou nevěří, jak dobře ten motor jede, a to jak 70, tak i 85 kW (potažmo 81kw v Rapidech a v nových modelech s "novým" 1.0 TSI EVO). Drtivá většina TSI motorů má stejně o pár kW víc a tím, že jsou lehké a točivé, tak pocitově se s nimi jede líp než s podobně výkonnými TDI. Když vzpomenu na služební Yeti 2.0 TDI s 81kW, která papírovými hodnotami (kW i krouťák) 1.0 TSI 70 kw předčí, tak v reálném provozu byla určitě línější, než tento slabší litr.2 body
-
Ahoj, nemáte někdo nebo neviděli jste? Mám Scalu v barvě Black Magic, myslím, že by zadek auta nevypadal špatně. http://www.spoilercentrum.cz/produkty/koncovky-vyfuku-dummy-skoda-scala-alu-brush/1 bod
-
@xtrack tak ale ake diely maju 4kruzkovy? VW skupina a sme doma ??? ako tie unifikovane diely by mali byt uz tak vysperkovane, ze nic by sa im kvalitou nemalo vyrovnat1 bod
-
to já jsem musel už objednat, bo mi z toho už jeba.o? A už sem nemohl ani spát že jestli si tam dám to nebo ono ?1 bod
-
MR21 by měl přijít od 30KT, přinese hlavně rozšíření nabídky motorů a některé prvky výbavy (třeba ten cestovní paket).1 bod
-
Logika je taková, že tě zhasnuté budíky mají upozornit na to, že nesvítíš osvětlením odpovídajícím snížené viditelnosti = potkávací světla. Toto mají škodovky už nějaký ten pátek ve výbavě.1 bod
-
1 bod
-
Úplně v pohodě, 15mm nižší v nájezdech v garážích nepoznáš. Pouze v ojedinělých případech škrtneš při parkování o obrubník vpředu lízátkem, ale na to bys dával pozor stejně i s běžným podvozkem.1 bod
-
Tak to raději leštit škrábance než toto :) Ale na svoje auto si samozřejmě dej cokoliv.1 bod
-
1 bod
-
Tady je aktuální verze: D4B805E29AD-Motor_1_8_132__2_0_132_140_162_200_206_kW_TSI.pdf1 bod
-
1 bod
-
Po návštěvě servisu je to lepší. Všechno šlo na záruku, takže jsem nic neplatil. Teď očekávám, že ty nový silentbloky ještě trochu změknou a bude to ještě tišší. K identifikaci problému stačí do zatáčky zkoušet zařadit / vyřadit se stále sešláplou spojkou, jak jsem psal výše.1 bod
-
A hlavně je to o zvyku, jako stará škola jsem si zvykal poměrně hodně dlouho na projev motoru, časté řazení a hlídání otáček i podle otáčkoměru, který jsem vždy bral jako bižu v palubce. Kolem baráku si beru moje starší auta a vždy se těším na cesty 100+km v rapidu se slušnou výbavou style+. Ano 70kw je 5q a jsem ušetřen ještě většímu qvedlání fofrklackem a navíc k nejbližší dálnici to mám 80km a po cestě do zaměstnání jedu jen 25km po D1. A nemá 85 oproti 70kw ještě i douhmotu?1 bod
-
Tak, dávám po čase vědět. A zároveň bych všechny tímto rád varoval před americkým prodejcem, firmou LTMOTORWERKS (https://ltmotorwerks.com/). I když jsme na Škoda fóru a je tak asi malá pravděpodobnost, že byste tam někdo nakupoval. Konkrétně o co šlo: V dubnu jsem zvažoval koupi zadního difuzoru pro E92. Na mé dotazy prodejce reagoval promptně a vyměnili jsme si X e-mailů (především pro naprosto nesmyslné ceny poštovného do ČR, které začínaly na 16 tisících). Když jsem toto vyřešil (externě, prostřednictvím služby Planet Express, protože ani po přepočtu ze strany prodejce jsme se nedostali na smysluplnou částku), zboží jsem objednal a prostřednictvím služby PayPal zaplatil i s poštou do mého Mail Boxu v přepočtu cca 16.000,- Kč. Podle vyjádření na jejich webových stránkách zakázková výroba difuzoru trvá 1-2 týdny. Po 3 týdnech čekání jsem se prodejce zeptal, kdy mohu očekávat odeslání zboží. Bez odpovědi. Za další týden znovu. Bez odpovědi. Zkoušel jsem nové e-maily, vyplnění kontaktního formuláře i navázání na předchozí komunikaci. Bez jediné reakce. Cca po měsíci jsem se rozhodl požádat PayPal o vrácení peněz a následovalo prošetření o délce 3 týdnů, kdy jsem musel doložit důvod, důkazy a oni si informace ověřili u prodejce. Ten opět nehodlal reagovat ani na tento požadavek, což bylo, naštěstí, také důvodem pro rozhodnutí v můj prospěch a vrácení peněz v plné výši na můj účet. Služby Planet Expressu jsem tedy nakonec nevyužil a tímto zároveň všechny VARUJI před těmito podvodníky a doporučuji si přečíst další podobné recenze na Google, což mě dříve nenapadlo, když to byla dosud relativně známá a spolehlivá firma, pořádající i srazy, apod. Dle všeho jsou finančně v zádeli a své problémy si kompenzují penězi zákazníků. Mluví se tam dokonce i o žalobách.1 bod
-
Za celé dva roky jsem s "tříhrnkovým" Rapidem neměl žádný problém, nikam jsem se nehonil a staral se o něj jak o vlastní děcko:) Ale rozdíl 500 cm3 a 30 kW prostě cítit je, to si říkej, co chceš:) A jestli se chceš svézt, přijeď, jestli to nemáš do Hranic daleko:)1 bod
-
U těch oken, zkus kalibraci dorazů, otevřít okno, promáčknout tlačítko a přidržet a to samé nahoru u všech oken.1 bod
-
Ahoj, Já měl 2 roky Rapida 1.0 81 kW, teď mám 7 měsíců Scalu 1.5 110 kW a je to sakra znát, rozdíl je markantní. Ale i s Rapidem jsem byl max. spokojen, nikam jsem se nepotřeboval honit, ale jak sedneš do 1.5, litr už nechceš :)1 bod
-
Jelikož už mám se Scalou za sebou i středně dlouhé cesty a něco přes 6000 km: 1) Zda byste si Scalu koupili znovu? Ano. Ale určitě bych bral v potaz aktuální situaci (utlumená ekonomika + zdražení o cca 40 000 Kč). Určitě bych víc zvažoval i něco jiného (třeba Kia Ceed), ale když si srovnám u této kategorie aut plusy a mínusy, tak Scala furt vítězí (praktičnost, skladba výbav, fungování některých věcí, vzhled interiéru, možný prodejní cena). Na Kiu by musela být fajn sleva, ale třeba bych ještě počkal na novější generaci. Ať se to někomu líbí nebo nebo, přijde mi, že Korejci jdou docela kupředu. 2) Pokud ne, tak proc? Pokud by se opakovaly závady - ale snad je to u mě už vše "v cajku". Naštěstí to byly drobnosti. 3) Pokud jste si nepriplatili, za nejakou polozku a ted si rvete vlasy, co to bylo? Mám tam tak 3/4 možných věcí a nelituji. Vzhledem k tomu, že toho ročně najezdím ať už soukromým nebo služebním relativně dost, měl jsem docela jasno co tam chci. Raději vybavenou nižší třídu než holou vyšší. Celkově i ta výbava přispívá k tomu, že se po jízdě necítím vyčerpaný. Uznávám, že škok oproti původní Octě 1.6 74kw, kde nebyla ani klima, je fakt velký :D Ale ve firmě jsem měl možnost ať už jednorázově nebo dlouhodobě řídit vícero modernějších aut a tak mám určité srovnání. 4) Pokud jste si priplatili za neco, co ted vyhodnocujete jako uplne zbytecne, co to je? Kdybych chtěl něco ušetřit (cca 21 000 Kč), tak vypustím Navi paket a půjdu do Connectivity paketu. Je teda fakt, že bych třeba časem ušetřené peníze stejně narval do vylepšení audia. Vestavěnou navigaci prakticky nevyužívám, bonusem je velký a příjemně jemný (1280x640px) displej ,kam se toho z navigace vejde fakt dost. Že to nemá "kroutíky" mi nevadí, páč hlasitost stejně řeším na volantu a je to věc, která se nemůže urvat :) Btw. neví někdo jaké rozlišení má Bolero? Jde to případně zjistim vytvořením snímku obrazovky na iPhone při spárování přes CarPlay.1 bod
-
@velkytom To, že prodejce Hyundaie neprojevoval moc velký zájem o zákazníka, tak to mi něco připomíná. Když mi před lety ukradli auto, tak jsem urychleně vybíral nové, abych zůstal mobilní a mimo jiné navštívil i 2 x autosalon Hyundai, pokaždé s jiným prodejcem a pokaždé s neodbytným pocitem, že "co otravujete, pokud to hned neberete". Že by tehdá neměli oba pánové svůj den. Asi těžko, neboť o něco později na regionální výstavě aut (ano, tehdá se ještě konaly) u stánku Hyundai hezká slečna, ale ten samý přístup "tady máte letáček a už rychle běžte". Tak mě teď napadlo, že bych to jen tak z plezíru zkusil, ale raději ne, nechci si zase kazit náladu. Tak v tomhle má autosalón Škodovky vždycky navrch, pokud projevíte zájem, tak vždycky se Vás někdo ujme, nepřipadáte si tam jako nezvaný host, aspoň tehdy, když chcete pustit nějaký ten "chlup".1 bod
-
@cajky Za mě celkově vítězí adaptivní tempomat. Střídám služební (klasický) a soukromé auto (adaptivní) a napíšu zkušenosti: Klasický: + funguje i pokud je "radar" zakrytý sněhem - pokud před vámi začne brzdit auto, pokud nezareagujete, vesele vás tempomat bude tlačit do zadku před vámi jedoucího auta = musíte být furt ve střehu Adaptivní: + pokud před vámi začně brzdit auto, "nemusíte se o nic starat" a auto si drží vzdálenost + když vás brzdí auto, jakmile hodíte blinkr pro předjetí a trošku vyjedete z pruhu, AT začne hned zrychlovat + když se chystáte předjet a chcete mezi autem před váma menší mezeru a vyšší rychlost pro předjetí, plynem "přetlačíte" tempomat + když se před vás někdo "vetře" na nebezpečnou vzdáenost, auto nedá tvrdé brzdy, ale citlivě zpomalí, aby se mezi váma vytvořila opět bezpečná vzdálenost - v zimě může nastat situace, že "radar" nemá výhled a jste bez tempomatu - pokud v pruhu nalevo od vás jede někdo pomaleji (levo a středoproudaři na dálnici), auto si řídí rychlost podle něj (jde ale přetlačit plynovým pedálem) Klasika funguje dobře pokud před váma nic nejede. Adaptivní vám dovolí si "trochu" odpočinout - což se může hodit na delší trasy. Osobně tempomat zapínám hlavně na dálnici, v městě/vesnici když není provoz a jede se plynule bez neustálého střídání brzdy/plynu. Z asistentů vypínám pouze vedení v pruhu - buď na klikatých okreskách, nebo na dálnici, kde není výrazné přechodné žluté značení.1 bod
-
Mapy WEST V17 som nahral na uloz.to, heslo je "JeToTajne007" ? https://uloz.to/file/A35uCvKf34CQ/6dty43j4dr3d5f-zip1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Presne tak. Toho vykasterka netreba ani citat. Vidiet ako tomu rozumie [emoji85]1 bod
-
Dílenská příručka. Karoserie_-_montázní_práce_vnejsí.pdf Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf Elektrická_zařízení.pdf Podvozek__nápravy__řízení.pdf Kola_pneumatiky.pdf Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf Palivový_systém_-_vznětové_motory.pdf1 bod