Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/29/20 ve všech sekcích
-
Stejně tak se mužeme ptát, proč zde a i na jiných fórech někteří členové nesnesou jakoukoliv kritiku jejich značky a do posledního dechu budou obhajovat, žehlit a bagatelizovat naprosto jasná selhání a průšvihy. Copak oni za to asi třeba mají? Nekápne jim třeba občas něco nebo nemají oni nějaké výhody stejně jako všichni ti "falešní" autoredaktoři ... ? S recenzí z www.autickar.cz nemám vůbec žádný problém. Je to jen názor dalšího člověka, který s autem prokazatelně jezdil. Já zatím v OIV seděl a hrál si zatím jen v showroomu, když jsem čekal na garančku OIII FL. I tak jsem narazil na nesmysly v infotainmentu. Nemohu tedy posuzovat jízdní vlastnosti, ale když si vezmu, jak občas nezvládá podvozek OIII FL a v krizovém brzdění je to občas o strach, jak asistenti spíš krizové situace vyvolávají, atd., tak nemám problém věřit tomu co se v recenzích objevuje. To že Škodovka vypustila evidentně hodně nedodělané a neodlazené auto je prostě fakt. A omlouvat to nějakou první sérií mi přijde směšné. Jednou to je auto, které bylo vypuštěno a má ho možnost koupit kdokoliv, tak by mělo být v takovém stavu, aby na něj nemohly v případných recenzích vyplouvat takovéto problémy. A pokud to byla vědomě nedotažená série aut, která měla být pro prodejce na vystavení a ne pro koncové zákazníky, tak by si Škodovka asi měla pohlídat, aby je prodejci dál neprodali, ale shodili někde ze skály. Když už narážíte na SW problémy. Jak je možné, že ani víc jak měsíc po "vyřešení " jednoduchého SW problému nemá Škodovka svolávačky? Golf už svolávačku má, tak by jí měla mít asi i Škodovka. Ale podle toho co se objevuje tady a i jinde, tak Škodovka má stále problém, protože většinu postižených aut prostě neumí úspěšně zaktualizovat. Takže za mne to prostě stále vyřešené není, ať si kdo chce co chce říká. Na podzim bych měl vybírat nástupce nynější OIII FL a čím dál víc se kloním k tomu, že nová O IV to prostě nebude :-(4 body
-
Proveden servis po 3 letech,2.0TDI 110kw 4*4 AT,najeto 43200 km,bez výměny oleje a kabinového filtru. Doplňím další info:po více jak měsíci odstraněny drobné závady v rámci reklamace,doba tak dlouhá protože schvalovala Škoda AS a svazek elektroinstalace nebyl skladem.Výměna start.tlačítka-přestávalo reagovat,roletka kufru se cca10cm nesrolovala celá-vyměněna,odloupal se chrom na znaku na airbagu-nelze samostatně proto celý airbag a výměna svazku el.zásuvky tažného zařízení-praskla gumová chránička v ohybu-nainstalován modifikovaný typ(prý už nepraská).1 bod
-
Jen pro info doplňuji že byl špatný jeden kabel z nové sady, vyměněno za novou a auto jezdí v pořádku.1 bod
-
A já myslel, že na STK kontrolujou jen žárovky, brzdy a nápravy. A oni už tam i rentgenujou turba, njn je vidět, že odbornost STK zaměstnanců prudce roste.1 bod
-
1 bod
-
jsem ted projel jednotku 5F a 09 a nenasel jsem nic co by to mohlo byt ?1 bod
-
Nastavení limitů corner v hlavních světlometech u FL Fabie3 : static AFS light-Untere_Geschwindigkeitsschwelle - úprava minimální rychlosti v Km/h (z výroby 0 Km/h) static AFS light-Obere_Geschwindigkeitsschwelle - úprava maximální rychlosti v Km/h (z výroby 40Km/h) static AFS light-Unterer_Lenkradwinkel - spodní úhel natočení volantu (z výroby 30 stupnů) static AFS light-Oberer_Lenkradwinkel - horní úhel natočení volantu (z výroby 90 stupnů)1 bod
-
Máme na každé auto dvě ALU sady a měníme doma sami podle potřeby, jednou za čas mimo sezonu necháme kola pro jistotu převážit. Jelikož to už děláme na 4 autech a točení klíčem je pruda pořídil jsem si rázový utahovák a pak to jen obejdu momenťákem.1 bod
-
Každý z nás to vidí jinak. Mě se ten předek rozhodně líbí víc než ten co má O IV. U ní je z mého pohledu pěkný pouze u verze RS.1 bod
-
1 bod
-
Klid, to je opravdu blábol od nějakého rádoby odborníka. Kdyby s turbem u 1.0 TSI byly takové rozsáhlé problémy, bylo by toho plné forum asi tak, jako když před deseti lety začal ve škodovkách motor 1.2 TSI EA111 a s ním typické problémy prakticky hned od začátku výroby. A jak se tak po foru dívám, tak u motoru 1.0 TSI prakticky kde nic, tu nic. A to už se nějaký ten rok vesele vyrábí. Ano, ve Scale bude nějaká jeho nejnovější modifikace, ale o ní rozhodně na STK nikdo nic neví, možná tak nejdřív za čtyři roky. Samozřejmě se může porouchat kdykoliv jakýkoliv motor, ale s tím nikdo nic nenadělá. https://forum.skodahome.cz/forum/449-motor-10-tsi/ https://forum.skodahome.cz/forum/450-motor-10-tsi/1 bod
-
Kolegyně když si před pěti roka a kupovala Fabii, tak taky říkala něco jako "Milan z dílny říkal, že se tam turbo po deseti tisících rozsype" Akorát o jsou většinou lidi, co by nemohli v jezdit v ničem s méně než šesti válci a vůbec nevadí, že je to dvacet let starý šrot.1 bod
-
Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru. To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení. Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor. A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km).1 bod
-
Proč necháváš zařazenou rychlost? Start-stop vypínej :) Brusel nesmysl. Našeptávač radí, jak snížit spotřebu a při tom oddělat motor, to je známé. Podle Bruselu je výměna motoru ekologičtější a ekonomičtější než trochu více CO2.1 bod
-
1 bod
-
Třeba proto, že si je Canton nechává vyrábět u Sonavoxu? Škodovka si přece také nevyrábí všechny díly, z kterých pak montuje auta...1 bod
-
@CatexcavatorV souvislosti s tvou poznámkou ohledně výměny vzduchového filtru po 90.000 km si vzpomínám na dlouhodobý test Škody Rapid 1.0 Tsi v časopise Svět motorů, kde ten filtr a ostatní věci měnili v rámci objektivního testu opravdu podle předpisu fabriky. Ten vzduchový filtr měněný po 90.000 dle fotky byl celkem OK a redaktor Vaculík to tehdy vysvětloval, že množství vzduchu jdoucí přes ten filtr je snížené o množství vzduchu jdoucí přes opětovnou recirkulaci spalin a tím pádem se filtr vzduchu zanáší pomaleji. Sice to jeho vysvětlení dává určitou logiku věci, ale sám kvituji tvůj postup výměny po těch 30.000 km. Mě osobně se zdá to vysvětlení stejné, jako při argumentech našich politických špiček, tedy když je posloucháš nezávisle na sobě, tak se zdá, že má každý svou neochvějnou pravdu, ale dohromady mluví každý o něčem úplně jiném. Já to tak ohledně včasných výměn mám taky, třeba u svého motoru 1.0 Mpi měním motorový olej po 10.000 km, protože jezdím hlavně krátké trasy a taky chci, aby mě ten motor vydržel co nejdéle. Fleetoví zákazníci Škodovky hledí na co nejmenší náklady při provozu a tak jim fabrika vychází vstříc těmito natahovacími intrervaly údržby.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím Vás pánové,jelikož je za nynější situace více volného času tak pročítám forum,náš Karoq,2.0 TDI AT 4*4,12/2017 se skoro max výbavou,pouze stop start vypnut diagnostikou, dosud najeto cca 39 000km,v parkování se střídám poctivě po týdnu s manželkou v garáži.Na bateri mám též konektor od CTKu s indikací stavu aku-jen abych viděl orientačně stav nabití.Denní jízda cca 20km do práce 20km zpět.Na konektoru svítí žlutá dioda,je-li jízda delší 30km už je zelená.Už po třech dnech kdy se nejede tak klesne baterie na 11.8V ,měřeno přes ELM modul a aplikace Torque i Car Scaner a My Škoda ukazují stejné hodnoty napětí, auto i v těch největších mrazech(nejvíce za tuto zimu -15) startuje bez problémů.V Rapidu Spacebaku 1.2 TSI 81kw 11/2015,nezná garáž, najeto 110 000km,též původní aku bez nejmenšího problému.Nebuďte otroky svého auta,má sloužit Vám a ne Vy mu.To bych se z toho za chvíli asi zbláznil.Tak Vám Karoqy dobře slouží.1 bod
-
A co tak se podívat do návodu, co? Když vezmeš za kliku, dotkneš se senzoru z vnitřní strany kliky a auto se odemkne. Zamyká se dotekem na senzor z vnější strany kliky (taková malá oválná prohlubeň).1 bod
-
Pro klidnou jízdu dostačující, na závody to není to je snad jasné. Zatím jsem s motorem velmi spokojen. Dle měření z aplikace jsem jel maximálkou 207, zrychlení 0-100 za 8,84 s. Údaje z PP ohledně spotřeby dlouhodobá 6,9 na počátku byla 8,3. Teď mám najeto 5000 km a zatím vše v naprostém pořádku. Motor je tichý, start-stop systém funguje překvapivě svižně oproti předchozímu autu, takže mi to ani neštve. Jen v kolonách ho vypínám jinak na běžné stání na křižovatce mi nevadí. Pružnost mi přijde slušná když vezmu v potaz váhu a velikost auta. Mody fungují asi tak, že eco - jen pro důchodce a spořivky jinak teda pružnost a dynamika nula... normal - pro pohodovou plynulou jízdu absolutně v pohodě ve své podstatě využívám nejvíce, režim sport - víc točí klidně i do omezovače a nikdy se automatu nepodařilo zařadit šestku, pružnost a dynamika fakt slušná, opět upozorňuji na váhu a velikost vozidla. Mám tedy jen předokolku v automatu a na 4x4 bych volil dvoulitr, protože u tohoto motoru by předpokládám narostla spotřeba na úroveň dvoulitru a kroutící moment je zde také menší. Pokud chceš tažné zařízení pro vozík tak to půjde v pohodě, ale pokud třeba na loď či obytný přívěs tak si troufám tvrdit, že by to byl opruz s tím jet. Při plném zatížení vozu je to v pohodě pro plynulou jízdu, "závodit" jde jen tak ve dvou lidech na režim sport. Jezdím v pěti lidech dva dospělí tři adolescenti a v kufru tašky pro čtyři holky.... a nějaké mé svršky a úplně v pohodě, samozřejmě v tu chvíli je spotřeba tak o litr až litr a půl větší než je průměr. Jinak můj jízdní styl je klidný a rychlostně se pohybuji na vrchní hranici povolených limitů v ČR, maximálku jsem zkoušel v Německu. Výkonově tedy v pohodě a co se týče poruchovosti a technického života to ukáže čas, protože řeči typu to bude utahaný a celý se to rozsype jsou jen keci dokud to nebude empiricky ověřeno. Máme doma ještě Tiguan se stejným motorem takže jsem volil podle zkušenosti a předchozí auto byla Honda CRV 4x4 2,2 diesel 110kW. Dle záznamů jsem využil čtyřkolku jen ze 4 procent, proto vím že ji nepotřebuji a také vím kolik byla její spotřeba. Teď mohu s klidným svědomím říct, že jsem udělal dobře a pokud nebude motor závadový tak si příště klidně koupím jeho nástupce. Mimochodem benzín už budu mít vždy ta kultivovanost mi prostě dostala na kolena. Přeji pěkného dne všem.1 bod
-
Smutná ukázka stavu české "žurnalistiky". Snůška subjektivních soudů, rádoby vtipných komentářů a poučování z pozice přechytralého testera. Bohužel, na vedlejšák se to pořádně dělat nedá. Stačí se podívat na pracovní zkušenosti, původ a pracovní zaměření pana Čáslavského a člověk tak nějak pochopí, odkud vítr vane. Vcelku vtipné je, že o katastrofě týkající se software je obecně ticho po pěšině.-1 bodů