Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/20 ve všech sekcích
-
Prečítaj si vlákno tak, ako to robia ostatní a budeš chytrejší.5 bodů
-
Taky si nevšímám přepínání do dvou válců. Dokonce jsem se na to snažil i zaměřovat, takže jízda bez rádia a uši nastražené na každý divný zvuk. (A že je mám kvůli problémům v pronajatých bytech fakt vycvičené), ale nic. Vibrace taky neznám. V Octávii jsem znal vibrace v autě do volantu jen ve služebním TDI s DSG, které ten motor tak podtáčelo, až se to auto fakt rozvibrovalo, jak se to zoufale snažilo přežít. S TSI jezdím na sportovní režim, takže spíš řeším to, že občas musím přeřadit výš já, protože auto si stále drží nižší rychlost, ale pak to mou volbu drží, proti opačnému problému s režimem D. Ale je zajímavý, že někdo má potřebu se zaregistrovat a napsat jediný příspěvek k tomuhle tématu...4 body
-
2 body
-
2 body
-
3 identicke prispevky a este sa na drzovku dalej pytas ohladom adapterov? Bud taky dobry a ries to v prislusnej teme. Dik.2 body
-
@LukášCBR Potvrdzujem funkcnost, zaklikol som to ako pises a alarm funguje :) samozrejme treba pockat asi 15 sekund po zamknuti kym sa aktivuje, ale myslim ze to tak mam aj pri seriovom alarme. Plus robil som update amundsenu a car scanner dokaze vymazat chybovu hlasku 1555 ktora sa objavi po aktualizacii. Normalne sa neda zmazat, cez VCDS je treba dokodovat XOR hodnotu. Car scanner to spravi jednym tuknutim :)2 body
-
Také mám u 206kw verze brutální podtlak v nádrži, při otevření je slyšet, jak to nasaje vzduch. Žádného jiného auta jsem to nikdy neviděl a taky se mi to úplně nezdá že je to normální. Podle servisu to normální je, ale podle nich je normální i auto se třema kolama.2 body
-
Tak som to skusil na Golfe 2016 a asi som zobudil par susedov ? Este raz diky @LukášCBR ?1 bod
-
1 bod
-
Zdravím hoši. Má objednáno - termín zatím neznámý. Získal jsem alespoň úpravy v nabídce pro MR 2021. Karoq MR2021.pdf1 bod
-
1 bod
-
Při odpojeném konektoru nezávislé topení normálně funguje, včetně dálkového spouštění přes škoda connect. Pro mě bylo při zapojeném konektoru těžké unést, že při napětí baterie AGM bylo před nastartováním 12.4V a po nastartování se během jízdy (léto, vyšší teploty) stále drželo na 12.2-12.5 V, kromě několika vteřin občasných rekuperací 15.8V při brždění. Baterie není člověk, ale na to se nedá dívat. Po odpojeném konektoru se napětí začalo pohybovat mezi 14.2 - 14.6V Vše bylo měřeno přes auto zásuvku. Je z toho taky zřejmé, že při zapojeném konektoru je (v teplých měsících) udržováno napětí sítě na velmi nízkých hodnotách.1 bod
-
@vormen Tak dneska přišly komplet kola. Nakonec jsem objednával 15" díky velké dostupnosti pneu, komfortu při jízdě atd. - https://www.mojepneu.cz/skoda-scala-6x15-5x100-et35 a k tomu https://www.mojepneu.cz/michelin-alpin-6-195-65-r15-95t-xl Na discích je napsáno VW, žádné KFZ.1 bod
-
Mám auta s oběma systémy a je to rozdíl propastný v rychlosti a plynulosti ovládání. Jediné negativum toho novějšího je, že jsou na něm vidět otisky prstů.1 bod
-
Raději auto s 200tis na tachometru, než to, kterému svítí 90tis. ale reálně najelo o 200 více... 200tis dnes nic není, pokud se o motor někdo dobře staral, podvozek by taky ještě neměl být nějak významně opotřebovaný. Jen DSG je třeba věnovat zvýšenou pozornost (je tam DQ200 se suchými spojkami), ta může vyžadovat opravu (nejčastěji výměna spojek), s tím je třeba počítat a pořádně zkontrolovat při koupi.1 bod
-
1 bod
-
Mám sklopné sedadlo spolujezdce v mechanice. Bylo s příplatkem a nemyslím, že to jde dodělat. Sklon opěradla je na páku s pružinou fungující i pro úplně sklopení a normál má kolečko coby nastavení sklonu. Takže skladba kloubu bude jiná, tím pádem jedině výměna kus za kus.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
„Publikovaný článek nebudeme komentovat. Nová Octavia je vůz, který našim zákazníkům nabízí nejmodernější technologie. Naše modely vylepšujeme po celou dobu jejich životního cyklu s cílem poskytnout zákazníkům spolehlivou a bezpečnou mobilitu,“ řekl ČTK mluvčí automobilky Pavel Jína. Aneb debilci polibte si prdel. Stejně jste z Ukrajiny a nemáte nárok na názor. Však ona jim zase firma zavře pusu sto tisícovým bonusem.1 bod
-
Štestí na kus? Možná. Sám si ale myslím něco jiného. FI 47 kW vyrobena 12/2003. Koupena nová za 395 000,- Kč. Výbava comfort plus... :) Před 13 lety, když mělo auto najeto 80 tis. Km mi můj známý opravář radil, abych auto rychle prodal, že brzy odejde motor. Když mělo auto najeto 126 tis. km, nechal jsem namonovat LPG, polský Stag 300. Za celou dobu jsem opravoval: 2x EGR ventil, 1x čidlo teploty chladící kapaliny, 1x tlumiče, 1x těsnění dveří - zatékalo do auta, 1x alternátor, 1x stahovačka LP okna, 2x předřadný odpor regulace rychlosti ventilace. 5x zapalovací cívka. Tyčky stabilizátoru a ložiska kol každých cca 60-100 tis. Svíčky 46 kč/kus, každých 20 tis. Km. Olej dávám 5W40 80 kč/litr, měnil jsem prvních 8 let co 15 tis km, teď měním co 10 tis. km. Filtr LPG měním dřív po 80 tis, teď po 50 tis. km. 2x komplet zadní bubny, kotouče a destičky cca každých 100-120 tis. a možná ještě nějaké drobnosti, musel bych se podívat do své servisní knížky, ale nic zásadního tam nebylo. Auto jezdilo vždy delší trasy, ale poslední 3 roky i každý den 10/10 km z/do práce. Motor nechám po nastartování chvilku zahřát, při jízdě první 2-3km zahřívám, nyvytáčím nad 2,5 tis. Z kopce vyřazuji rychlost, šetřím palivo. Po dálnici jezdím 110-120 tacho. Řadím plynule, jde to stále lehce, srovnávám otáčky. Brzdím i motorem, ale jen lehce, stejně to ve skutečnosti moc nejde. Mám rád plynulou jízdu. 2x do měsíce jedu za víkend 800 km, průměrná rychlost 90-100km/hod. Auto rezne - blatníky, prahy, 5 dveře, ale nic zásadního. Rozvody, ventily, spojka a ostatní věci mám původní vč. oleje v převodovce. Najeto k dnešku 486 xxx tis. Km. Ročně jezdím 35-45 tis. Km. Už si delší dobu šetřím na nové auto. Chtěl bych zase LPG, ale výběr se s přímovstřikovými motory dost zůžil. Ale ve skutečnosti už ani nové auto zase tak moc nechci. Jsme si souzeni. Já a můj Fabián :)1 bod
-
1 bod
-
Áno pýtam sa ďalej pretože si myslím že som v teme. Ak chces pomôcť pomôž ak nie tak tak scroluj dalej. Dik-1 bodů
-
Zdar hoši od Slepičí řeky. No já mám teď po dovolených a Jiřík mi napsal až teď, což je pro mě dost na rychlo a už něco mám. Nestihl bych to. Tedy mi musíte odpustit a bohužel ani tentokrát nepřijedu. Ještě bych Vám stejně z Croatia dovezl Coviďáky. :-) Tohle forum je na hovno bez TT. Jestli nezaložíme skupinu na messengeru. Jirka je hovno ředitel, neumí okaučovat ani to TT tady. :-)-1 bodů
-
Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.-2 bodů
-
Rozumím je to věc názoru, stačí se jen zaposlouchat, přeji mnoho šťastných vibračních kilometrů ?-3 bodů
-
Naprosto souhlasím svámi já toto auto vlastnil a už když sem ho vezl z showroomu tak sem si říkal že je něco divné a po 3 měsících sem auto prodal je to nejhorší motor od koncernu teď zvažuji koupit hondu CR-V nebo Toyotu Rav4-3 bodů