Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/20 ve všech sekcích

  1. Ahoj všem podruhé. Tak jsem se konečně dokopal k tomu abych zveřejnil přestavbu mojí R5ky na Face s Bi-LED. Začnu tím že se momentálně nacházím ve stádiu rozpracovanosti a i přesto že mám vše na autě tak funkce zatím není plnohodnotná: 1) ANO světla se dají s původní BCM rozsvítit, včetně LED pro denní svícení (nikoliv samotné denní svícení LED) 2) Dálkové se dají ovládat bez jakéhokoli kodování, respektive stačí pouze přitomná jednotka AFS s příslušným kodováním. Gateway ji uvidí na CAN sběrnici a veškerá komunikace proběhne víceméně automaticky. 3) Stále ležím v adaptacích a hledám jak vše zprovoznit ale bohužel není zatím jedniný způsob jak rozsvítit rohové LED světlo 4) V případě že si to člověk rozhodne a oželí rohové LED světlo (není to můj případ) teoreticky není potřeba měnit BCM / Gateway vše se dá učesat na stávající Teď k montáži: Všechno sedí krásně až na několik detailů jako: 1) podběhy jsou tvarově jiné původní jsem chtěl upravit bohužel nesedí na díry (lepší koupit nové) 2) pokud je na autě Front Assist / ACC je pro FL i jiná výztuha (bohužel ACC mě čumí do mřížky - naštěstí to nevadí i přesto funguje :-D ) 3) prodloužení předního nárazníku má jiný tvar (ten černý plast mezi nárazníkem a chladičovou stěnou) 4) přední spodní mřížka má pro motorizace po FL méně otvorů, proto jsem to neriskoval a další si vyřezal za pomocí žiletkového nože (trochu pakárna) 5) absorbér předního nárazníku (polystyren na výztuze) Jinak jsem spokojený i bez funkčních CAN se dá s autem jezdit, ikdyž omezeně (bez dálkových a světelné houkačky), teď mě zbývá dodělat snímač zatížení Z nápravy, chci to udělat společně s přezutím na zimní. Jeden technický poznatek, pokud je snímač připojený a jednotka s ním počítá tak při přidání plynu automaticky stahuje světla na motorech níž ( asi obrana proti oslnění ) počítá se tu asi s tím že při akceleraci dojde k zvednutí přídě vozu. Jinak jsem neodolal a protože jsem "fanda" do 3D tisku vymodeloval jsem si i logo na masku 🙃 třeba budu někoho inspirovat. Vybarvené je ručně a potom přestříkané 2K lakem.
    4 body
  2. Síce je to prkotina, ale pre istotu sa spýtam (lebo mám pocit, že mi to stratili decká) - koľko ste dostali do výbavy vyberateľných háčikov, ktoré sa upínajú na zadnú stranu zadných sedadiel? tj nemyslím tie posuvné háčiky na bokoch, ale tie pevné. ja tam mám po pár mesiacoch používania vozu už len jeden, no mám pocit, že boli dva, na každom sedadle jeden. Díkes. (pre istotu info - mám výbavu Style, nemám Vario systém sedadiel...predpokladám, že tie háčiky sú štandardná výbava)
    1 bod
  3. Výměna žárovky denního svícení dle dílenské příručky. Jestli to jde i bez demontáže světla nevím, zatím jsem nezkoušel.
    1 bod
  4. Ty p13w ale nejsou do denního svícení novější světla - facelift, tam patří PW24W.... Takže se ti asi válí doma zbytečně....
    1 bod
  5. Lepici sada je naprosto k prdu.. vzdy brat rezervu, vzdy..
    1 bod
  6. Já jsem za posledních 5 let "píchl" 2x a oboje to bylo na výměnu gumy. Jednou blbě vzatej obrubník gumou bokem a jednou rygol taky blbě bokem. Kdybych neměl rezervu tak čekám na odtahovku. Takže já si určitě dojezdový kolo budu pořizovat.
    1 bod
  7. Nezávislé topení je skutečně skvělá věc, mám již na 3. autě, a nikdy žádné problémy. Obvykle auto samo pozná, že je špatná baterie a nedovolí NT spustit. To samé, když je nádrž paliva na rezervě, vzdáleně ho nespustíš. Např. moje žena by již auto mj. bez NT nechtěla :-) Je to opravdu skvělá věc nejen zimě, kdy tak pořešíš namrzlá okna, předeohřev motoru a samozřejmě teplo v interiéru, takže vždy nasedáš bez nějaké bundy či kabátu. A letní režim pro odvětrání interiéru je k nezaplacení, zvláště při velkých vedrech. K tomu bych si vzal i ohřev volantu (pokud není v LK výbavě) a čelního skla, potom nebudeš potřebovat ani rukavice. Mám vše (sice na O3FL), ale chodí vše výborně. 2.0 TSi + DSG je určitě skvělá volba, tenhle 2litr tišší a úspornější, než předchozí verze. 19tek kol bych se nebál, ale vezmi to s DCC (aktivní podvozek), to je skvělá kombinace. Budeš mít "komfort i pěkný vzhled". DCC sice na S3 nebyl žádný zázrak, ale u S3FL je to prý vychytané, nelitoval bych toho cca 30 tis. příplatku.
    1 bod
  8. Normální to rozhodně je, to čerpadlo nemá nekonečnou životnost. Konkrétně škodovka počítá s životnostní něco kolem 270K km. Opotřebení prostě probíhá. Jde o to že se jedná o piliny a ne o špony, které čerpadlo vypudí v případě přidření při nulové mazavosti paliva. Nedělej si iluze že je tam nemáš, spíš ses pořádně nepodíval.
    1 bod
  9. No tak od MR2021 se už nedává ani jeden.
    1 bod
  10. Klimu nevypínám, automatika celoročně, 1x za rok při servisní prohlídce desinfekce, čištění a výměna kabinového filtru. Co 3 roky regenerace a doplnění chladiva.
    1 bod
  11. 121779019_1269842046715521_2836688956640768105_n.mp4
    1 bod
  12. to je jeste zadarmo. ve znackovem servisu jsem obeslal autosalony pro 2.0l motor a servis v Praze i 8000kc. Tak jsem vzal nabidku, za jeste "prijatelnych" 5000t. To je znama vec, ze olej 5l stoji pro kohokoliv max 700kc a je mnohem lepsi co oni tam lejou ze sudu, kdy nakupku maji tak za 400kc/ 5l. Ukaz fakturu od nekoho, kdo to bude mit za mene nez 5t ve znackovem servisu, kde musis jezdit kvulu zaruce. Strelce co mezi intervaly meni samy za 2t i s praci samy nebo u garaznika nepocitam.
    1 bod
  13. Souhlas, toto se zatím moc nepovedlo... To zapínání světel mají Hyundaie už docela dlouho takto řešené. Volant ala Audi se taky zde zrovna nepovedl (přitom v Tussonu kde je o něco víc druhů materiálů vypadá stejný volant o poznání lépe). Nevím, za 280 bez klimy, rádia, podélného nastavení volantu je podle mě i ta letitá FIII s MPI lepší volbou (a to na ni prodejce ještě přihodí nějakou tu slevu...).
    1 bod
  14. Novou i20 už začali navážet, zajímala mě realita a jestli letitá Fabie 3 je proti ní je out. Zvenku auto vypadá divoce, moderní tvary, jen tak se asi neokouká. Vpředu i lišty na odtok vody ze skla, zadní stěrač se zpětným ventilem, ale to umístění mlhovek ( ťukance na parkovišti, při dešti na dálnici bez zástěrek). Zámek na kufr i kamera přímo na ráně, to bude hned zaflákané. Ten předek hlavně kolem mlhovek by šlo tvarovat určitě lépe. Interiér to je velká bída. Najednou dvouramínko s chromem vypadá lépe než toto, nenašel jsem nikde nic měkčeného ani loketka na dveřích, kde má Fabie polstr. Tablet dejme tomu, ale opěrka na dlaň jako má Scala, O4 chybí aspoň že ventilace má kolečka. Takový detail na zapínání světel - ty polohy měli být přehozeny. Stále to bude zapnuté a vnikne tam ostrá hrana. Předváděčky prý za 3 měsíce, nemají auta, to prodejům moc nepřidá. Cena to je tragédie - toto na fotkách 375 tis po 40 tis. slevě s 1.2 atm., mají verzi cíleně na důchodce ( bez rádia, klimy) po slevě 280 ( za to je Fabia s rádie i klimou). Pokud chce někdo asistenty, až s nejvyšší výbavou od 420 tis s 1.2. Zákazníky si to najde, ale nenapadá mě jediný důvod, proč to koupit ( ani 5 let záruka, zimní pneu). Vedle i30 s klimou od 320 tis, interiér jinde, lepší motor, honosný vnitřek). pneu Michelin, aspoň něco
    1 bod
  15. Chipovat motor 1.6TDI v Superbu mně přijde jako naprostý nesmysl. Ta motorizace má nějaké předpoklady, nějaké cílení a je to jako chtít s 200kg ženskou jít na soutěž o královnu krásy.
    1 bod
  16. tak to zkus jestli se budeš moct podívat, jak to dělá, jak jsem psal, já si koupil LED retrofit, a rád bych ji tam dal, díval jsem se že přes Caristo by pak měla jít případně nastavit intenzita denního svícení, takže možná bych to mohl i trošku snížit, když by to moc zářilo
    1 bod
  17. Mě na tom všem nejvíce zaráží,že oni to vědí a pouštějí takové mamrdy vůbec z továrny.Mělo by to být trestné,no ale bohužel jsou to tahouni naší ekonomiky.
    1 bod
  18. Mám tam přijed a hodně mě potěšili. Mají tam mechanika,ktery to umí vyměnit bez demontáže světla. Ale ta žárovka stojí 650kč už jsem na ní koukal i na internetu.
    1 bod
  19. Pod zadnim naraznikem je deformacni plechova pricka. Ta da takove hodne male tukance. Do me to nedavno pustil na prechodu ve meste kokotek v mercedesu. Zadni naraznik 6dnu starej po predchozi kolizi na parkovisti. V narazniku otiskla RZ + vrypy od masky. A ohnute srouby tazneho v kastli jak se to cele hnulo dopredu.
    1 bod
  20. italik, už ti to v autorizaku vyměnili? kolik chtěli a jak dlouho to trvalo?
    1 bod
  21. Sudetak: u halogenu se musi světlo rozbít, aby ses k němu dostal a pak ho slepit, koupil jsem si LED náhradu a sám zatím marně hledám, kdo by mi to udělal, do autorizáku se mi s tím moc nechce..
    1 bod
  22. Neboj je pouze jeden nic se neztratilo
    1 bod
  23. Vypinat klimatizaci po jizde (nebo pred jejim koncem) neni normalni.
    1 bod
  24. to takzvané sušení klimy před odstavením vozu je nesmysl - horký vzduch z topení totiž nejde na výparník klimatizace (výměník tepla ze až za ním). Posádka vozu se jen zbytečně týrá. Vzhledem k tomu, že kondenzované vody je v prostoru výparníku opravdu hodně, tak bych to viděl minimálně na hodinovou jízdu s vypnutou klimatizací (puštění topení na to nemá vliv). Takže jak píšou ostaní, permanentní režim auto (i v zimě) a jednou za čas dezinfekce.
    1 bod
  25. Zdar chlapi, pěkné videorecenze nové i20, sice v angličtině, je tady: https://www.youtube.com/watch?v=hvdF2pxOu0Q&t=548s Zpracování dobré, ale vůz nedává smysl, když i30 1.5 DCVVT v použitelném základu stojí podobně a ještě je to kus auta. Rovněž downsize záklaního motoru 1.25 CVVT, který jezdil skvěle např. v Rio, tak je pryč a bude menší 1.2, naštěstí alespoň 4-válec, tak by se vůz nemusel tolik třepat :-) Dle mého Dacie jde lepším směrem s novým Sanderem, ale uvidíme :-)
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...