Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/21 ve všech sekcích

  1. Gutská bašta je drsná hospoda v drsném kraji, tak třeba ne.
    4 body
  2. uděláme solo srazy pro očkované a pro neočkované :D
    3 body
  3. No kdo ví, asi před měsícem mi v jednom autosalonu jeden z vedoucích říkal, že tím důvodem je právě maximální podpora prodeje elektroaut, problém s čipy sice prý byl a je, ale ne tak velký jak se prezentovalo. Navíc když člověk poslouchá co říká do médií šéf představenstva Thomas Schäfer, je pak následně zvláštní, že stále díly nejsou, ačkoliv on tvrdí, že to v současnosti už takový problém není. Navíc vzhledem k nízkým prodejům v celé Evropě je to zvláštní, že stále nezvládají ani ty již dávno objednané vozy.
    3 body
  4. Už to tu zaznělo, že největším plusem Matrixů je, že dálková svítí i když jsou auta v protisměru a tudíž je zásadně lépe vidět na silnici před sebe, na krajnici. Navíc, když jedou auta v protisměru, člověka to přeci jen celkem oslňuje a spolu s ostrou hranou LEDek na hranici jejich dosvitu člověk před sebe vidí opravdu špatně. Zvlášť na zvlněné silnici nebo v zatáčkách. V takové situaci má Matrix obrovskou převahu a výhodu. Pokud člověk jezdí hodně za tmy po okreskách, je to podle mě "must have" funkce. Ale to je jenom můj pohled na věc, nic proti jinému přístupu.
    2 body
  5. Já mám Matrixy a právě pro jejich úžasnou funkci vykrývání protijedoucích, ale zároveň PLNÉ nasvícení všeho kolem včetně pravé i levé strany hluboko za krajnice mi jen potvrzuje, že to byla výborná a opodstatněná volba a např. přibíhající srna, nebo neosvětlenený chodec, či cyklista z bočního výjezdu už zdaleka není takové překvapení a je hafo času na reakci.
    2 body
  6. Presne to robilo mne... Odinštaloval som, vypol mobil na pol minúty, zapol, nainštaloval appku, prihlásil sa, a voilá... Funguje.
    1 bod
  7. Už se začínají i na českém trhu objevovat motorizace 2,0 TSI 4x4. Mám objednáno teprve půl roku, takže ještě bude asi dlouhá čekačka, ale aspoň je vidět, že to do octávek i v ČR už dávají... :) https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?step=filters&ModelFamily=NX_2022&ModelEngine=NX34MZ_63003,NX54MZ_63503,NU7RQZ_62003,NU7RQZ_62181,NS74QZ_62004,NS7RQZ_62184,NS74QZ_62002
    1 bod
  8. Každý má podporu bezdrátového nabíjení, když mu pomůžeš... Stačí dokoupit dobujeci modul, který zapojí do USB a máš ho pod krytem, manželka má takto na Samsungu Galaxy A51
    1 bod
  9. Ja som objednaval koncom maja (2.0 TDI, manual, JOY a nejake doplnky) auto bolo vyrobene minuly tyzden a podla predajcu je kompletne (som zvedavy, ci tam bude side assist, elekticka detska poistka nakolko teraz uz vo vybave nie su ani za priplatok). Auto bude u predajcu v tyzdni 49/2021.
    1 bod
  10. Treba ísť do Nastavenia > aplikácie > Škoda aplikácia > pamäť > vymazať vyrovnávaciu pamäť a vymazať úložisko. Po tomto stačí spustiť aplikáciu opäť sa prihlásiť a už bude fungovať bez problémov.
    1 bod
  11. Tak to by byla pozitivní zpráva pro nás, co čekáme na auto v první polovině 2022.
    1 bod
  12. Preco sa to neopytas v teme pre Scalu?V Superbe to nemusi byt identicke.
    1 bod
  13. Áno funguje,ale s takýmto postupom... Starú verziu odinštalovať Novu nainštalovať Odinštalovať Novú nainštalovať Tadaaa funguje :-)
    1 bod
  14. ojedinělý Aston Martin Cygnet s HR značkami a poladěnými trubkami na Žižkově 😀
    1 bod
  15. Omlouvam se nebudu se vymlouvat nedal sem si to do kalendare a zapomnel sem na to. A ted prace po kkt… Do toho este vybiram 🚗cabrio na jaro, samozrejme nez to vyjede musi do vonavky😁 takze na jare dorazim (snad) necim este starsim nez moji modrou.
    1 bod
  16. Fakt si nemůžu pomoci, ale čím dál více mi to připadá jako záměrné omezování výroby. Možných důvodů mě napadá několik. Od snahy Škodovky vyrobit co největší počet ekektroaut, aby se snížily poplatky za emise, po záměrnou snahu otrávit některé čekající zákazníky, aby bylo možné jejich, před více než půl rokem objednaná, auta prodat za vyšší cenu jako skladovky. Doufám, že se hluboce mýlím.
    1 bod
  17. Úlovky z našeho brněnského marketu: 1) hlava mi nebere jak se podařilo zdolat otisk takhle krásně kolmo to musela být mega rozšiřovací podložka 2) Naco parkovačky když všechno zachrání rámeček 😀 Co jsem se díval na to takhle téměř každé stání
    1 bod
  18. Myslím aplikaci myŠkoda. Dálkové mám taky, ale mobilní aplikaci mám raději a navíc není omezená dosahem.
    1 bod
  19. To, že má disk 2,5" a že sa používa do notebooku neznamená, že je stavaný lepšie ako 3,5". Rozdiel je v tom kde ho aplikujem. Čo sa týka aplikácie v prostredí tak na to sú už konkrétne rady diskov hodiace sa pre konkrétnu aplikáciu. Tá RED edícia je odolná dosť aby mu bežala pri TV a zniesla aj vypínanie, pretože ten disk jena to stavaný, neznamená keď má uvedené 24/7, že sa nesmie vypínať. NAS bežne odpájajú disky keď určitý čas nie je využívaný, takže ten disk to znesie.
    1 bod
  20. Tyto disky nejsou vhodné pro neustálé zapínání a vypínání, tím je odděláš spíš než 24/7/365 provozem na který jsou konstruované . Při běžném +/- denním užívání je pro ně nejlepší, když se pořád točí. Jestli se disk zapne při každém spuštění televize, po 10 min. vypne, při pokusu o přístup opět zapne atd., na to sis měl pořídit spíš 2,5" externí disk nebo notebookový v rámečku - ty jsou na to stavěné.
    1 bod
  21. Nech sa paci, odomknuta 6.3.1 🍻 LINK
    1 bod
  22. Niekedy je lepšie mlčať, ale keď už tu robíš svojim čínskym vedomostiam takú reklamu, tak pre tvoju info: SsangYong je juhokórejská značka, rovnako ako Hyundai, alebo Kia, a jej história siaha až do roku 1954. Má na Slovensku aj v ČR dlhoročné značkové zastúpenie, a importér pre náš región a ešte väčšie zastúpenie značky je v Maďarsku. A kto to bude servisovať? Kým je auto v záruke, tak značkový servis, a potom tiež ten, alebo hocktorý iný servis ktorý zvládne servisovať autá tejto značky aj teraz. Výmena sviečok a pár filtrov nevyžaduje nejakú extra výbavu, kto chce, zvládne to aj doma, fakt k tomu netreba nejaký špecializovaný servis. Čo sa týka automatickej prevodovky, je to japonský Aisin s ktorým si okrem autorizovaného serviseu určite poriadia v hocktorom servise špecializovanom na prevodovky. Áno, servisov je menej ako v prípade Škodovky, ale taký počet servisov nemá žiadna iná značka ani v ČR ani v SR. A povedzme si na rovinu, aj tie servisy Škodovky sú väčšinou iba dielne na výmenu súčiastok, často spôsobom pokus-omyl. Nejakú extra pridanú hodnotu tam nevidím. Každopádne, o SsangYongu to je reč kvôli tomu, že je to dobrá alternatíva k predraženej Škodovke, resp. k VAG koncernu, obzvlášť, ak sa pozeráme na cenník novej Fabie IV alebo ceny SUV. Samozrejme nie je to pre každého, ale veľa ľudom môže v určitých smeroch vyhovovať ešte viac ako Škodovka. A nakoľko tieto vozidlá majú nadštandardný pomer ceny a výkonu, určite stoja za zváženie aj napriek niektorým svojim horším vlastnostiam. Potom sa už musí každý rozhodnúť sám za seba, čo preferuje, alebo čo mu vyhovuje viac. Ale doporučujem pred tým ako niekto bude nad touto značkou lámať palicu, najprv zájsť do predajne a zobrať to auto na skúšobnú jazdu. Z mojej strany to je všetko, ak nebudú nejaké konkrétne otázky k SY, tak diskusia na túto značku je z mojej strany uzatvorená.
    1 bod
  23. Carista Pro 6.4 beta 3 Carista Pro 6.4 beta 3.apk
    1 bod
  24. Vy jste teda ostudy 😄 Nedorazil z vás nikdo a nebýt dalších lidí z Octavia clubu, tak bych tam nakonec byl sám 😄 Naštěstí se nás nakonec sešlo šest, měli jsme i jednoho Enyaqa a bylo to fajn. Doladěné HH Bistro je supr, bylo docela teplo, jen od země to ještě není ono, takže až bude větší zima, tak to chce dvoje ponožky do bot 😁 Jen mě mrzí, že Pražáci tady nejsou moc aktivní, co se srazů týče 😏 Tak třeba zase někdy jindy
    1 bod
  25. Tak dokonáno jest, po 20 letech, kdy jsem si v roce 2001 koupil první nové embéčko, fábii, odcházím v rámci pravidelné obměny vozu k jiné značce. Vybíral jsem v závěru mezi Tiguanem, Kodiaqem a RAV4. Pokud japonce nepostihne čipová choroba, jako koncern, měl bych někdy v dubnu, nebo květnu mít Toyotu, hybrida 2.5 AWD Executive. Tiguan vypadl, když má konfigurace zdražila na přelomu září a října o 40t, Kodiaq je jistě dobré embéčko, ale za stejné peníze je oproti ravce ve výbavě chudý, byť o něco prostornější, příbuzný, navíc embasofirma bude muset ty lidi co nechává doma z něčeho zaplatit, takže o brzkém zdražení si cvrlikají i vrabci na střeše. Ještě nějakou dobu si užiju svého klokana, na FL už ani nečekám ... čekat budu už jen na ty pozitiva a sociální jistoty ... nové auto, povýšení v zaměstnání a dovolenou v jugoslávii příští rok :-)
    1 bod
  26. To som zvedavy kde na SK najdes mechanika co vie po cinsky. Na druhej strane ked sa to nebude kazit, a po 10r to pojde do srotu tak je to jedno. Niekto musi byt odvazny a skusit to.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...