Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/21 ve všech sekcích

  1. Je zajímavé, jak jsou někteří přesvědčeni o tom, že tam automobilka nic dávat nemusí. Povinné označení používané u nově schvalovaných vozidel od 31.1. 2003 předtím Povinné označení používané u nově shvalovaných vozidel od 12.8. 1996 Metodika č. 8/2012/STK/7.1 hovoří jasně o tom, že toto má být kontrolováno na i STK Přesně to upravuje potom EHK OSN č. 94 a to následovně
    8 bodů
  2. Ale Škodovka jako výrobce je povinna ji tam dat. Pokud to neudělá, auto neprojde homologaci a nemůže na trh. Z plezíru to tam netiskne.
    8 bodů
  3. Můj první den za volantem elektrického auta - budete čubrnět.... My First Day Driving1.mp4
    4 body
  4. Najdi si tu normu, než budeš plácat nesmysly a dávat negativní hodnocení.
    3 body
  5. Tak jsem na to koukal a takhle starou verzi jsem ještě neřešil, tak jsem zjišťoval info. Musí se nejprve udělat aktualizace na verzi MHI2_ER_SKG11_P2104_MU0318 a poté MHI2_ER_SKG11_K3343_MU1433. Poté se v nabídce objeví možnost aktivace Apple CarPlay a možnost přepnout vzhled na FL (jako má MIB2.5)
    2 body
  6. O4 tohle umi. Pouziva GPS, aby auto vedelo kde je. A podle toho upravuje praci se svetly. Takze bych se skoro vsadil, ze to umi i S3 s matrix svetly. Treba pri mlze a nebo mrholeni je videt kam sviti svetlomety. A ten levy je na te dalnici viditelne utlumeny. Na svoji O4 cekam. S tatovou mam na dalnici najezdeno max 200 km. Kdyz jsem vjel poprve na dalnici s rozsvicenyma dalkama, tak jsem byl nervozni jestli nebude prusvih. Nikdo neblikal. Ani v mem smeru, ani v protismeru. Kdyz bych najezdil vic, tak se asi najde situace kdy nebudou ty svetla fungovať, ale zatim dobry.
    2 body
  7. S O4 som na diaľnici nebol Moje auto ma u matrix diaľničný režim Pri dosiahnutí určitej rýchlosti nesvieti na ľavú stranu do protismeru
    2 body
  8. Běž si brečet do Bruselu. Tady tomu učiním přítrž. Pokud tedy nemáš něco k tématu a to je jak sundat předmětnou nálepku.
    2 body
  9. Podrž tlačítko MENU, tam zvol "Aktualizace/Verze softwaru" a tam je položka SW Train. Bude to něco ve stylu MHI2_ER_SK11_xxx. Pošli sem, jakou máš verzi, ale dle mého máš pravděpodobně MIB2, takže tam půjde Apple CarPlay dodělat
    1 bod
  10. Pozor, je potřeba rozlišovat, zdali se jedná o MIB 2 anebo o MIB 3 - zde předpokldám, že e1. hovoří o novém autě, takže v jeho případě se bude jednat o MIB 3. MIB2 potřeboval pro některé funkce aktivní "externí" připojení k internetu - externí SIM kartu, připojení k hotspotu anebo sdílení internetu z mobilu přes rSAP. Toto připojení používal např. pro on-line dopravní informace, on-line aktualizaci map. Přes vestavenou eSIM běžela jen data pro zobrazení stavu auta ve Škoda Connect MIB 3 využívá vestavěnou eSIM i pro dopravní informace a aktualizaci map. Externí připojení k internetu je potřeba jen pro on-line rádia a přístup např. ke google kalendáři v menu. Už zde ale bohužel není možnost využívat např rSAP, jednotka nemá ani slot pro externí SIM kartu, takže jedinou možností je zakoupit datový balíček od Škodovky (poměrně drahý), anebo připojit infotainment k externímu hotspotu (vytvořenému např. mobilem).
    1 bod
  11. Od nástupu AA a  CarPlay je MirrorLink mrtvé rozhraní.
    1 bod
  12. Ahoj vsem, ja taky řešil černé na predek z ali a na zadek jsem poprosil synatora zda by neudelal z 3D tisku. Na první pokus docela dobry ale budu jeste ladit na predek. Chtel jsem aby nevycnival. Nastrikal jsem orig.barvou. Mozna zkusím aby nebyl vidět kraj ale aby splinul znak s karoserií.
    1 bod
  13. Já mám po včerejšku (alespoň pro mě) poměrně zajímavé zjištění. Převážel jsem přes 100km 2 kola v kufru se sundanými zadními sedačkami a absolutně jsem nechápal, jak ten subwoofer "duněl". Bez přehánění ty basy byly tak silné, že jsem musel změnit ekvalizér na Canton a snížit subwoofer 😄 Úplně jiný požitek z poslechu hudby... Asi ty sedačky ani nebudu zvedat 😁
    1 bod
  14. S matrixami sa na dialnici jazdit povacsine neda (zalezi ake su zvodidla). Auto bezne nevidi do protismeru napriek tomu, ze tam jazdia auta/kamiony a v podstate vypalujes oci kamionistom. Takze matrixy su super na okresky.
    1 bod
  15. @jozzi Co tam dnes davaji? Tvou svickovou a rizek? 🙂
    1 bod
  16. Já nevím, ale asi jeden z nás nechápe psaný text... Samozřejmě že spousta z nás by byla raději, kdyby tam nic nebylo a nějaký nápis auto bezpečnější nedělá. Ale je nějaká norma kterou musí výrobce při uvádění modelu na trh splnit a ta má nějaké náležitosti. Nechci se někoho dotknout, ale tato debata začíná připomínat "A proč není dneska venku 25°C a nesvítí sluníčko?"... Ber to takto, výrobce mohl ten vnitřní nápis dát na stropnici, takto stačí vyměnit clonu... Popřípadě můžeš řešit jak odstranit nápis z volantu, ten tam taky je "k ničemu" a jen kazí dekor...
    1 bod
  17. Zdá sa mi - možno sa mýlim - tieto dva príspevky ukazujú, akoby si zásadne nepochopil rozdiel medzi matrix svetlami a klasickými LED alebo halogenovými svetlami s režimom tlumená/dálková Matrix má stretávacie/tlumená svetlá presne rovnaké ako LED svetlá. Takže ak sem dá niekto fotku zo stojaceho auta s LED a s matrix svetlami, výsledok bude rovnaký. Krása a zásadný rozdiel v bezpečnosti u matrix nastáva pri rýchlosti ca 45kmh (tak je to v mojom súčasnom aute, O4 som prešiel asi 50km s matrixami a túto rýchlosť som si neoveroval) keď prepnú "tlumená" na matrix mód. V tomto momente začína dynamika matrix svetiel, ktorú nie je možné vyfotiť, ale potrebuješ video, pretože matrix "netlumí podle senzorů" ale pracuje s kamerou ktorá sníma celú plochu výhľadu z auta. Podľa potreby vypíná jednotlivé segmenty diod tak, aby všade tam kde to nevadí protiidúcemu autu alebo autu pred tebou svietil vždy segment ktorý osvetľuje do vzdialenosti "diaľkového" svetla. A tak napríklad keď sa blížiš k pravotočivej zákrute a prichádzajúce autá v protismere máš vpravo od auta, matrix postupne vypíná segmenty LEDiek tak, aby tieto autá neoslňoval ale nechával ti zapnuté diaľkové svetlá všade tam kde neoslňuje toto auto. Takže v mieste protiidúceho auta máš osvetlených 40÷50m a všetky ostatné miesta - ľavú stranu, krajnice do vzdialenosti povedzme 100m a viac. U klasických svetiel musíš prepnúť na stretávacie a tak máš vozovku osvetlenú na oboch stranách a krajnici len do vzdialenosti 40÷50m. Na diaľnici s klasikou v podstate v dnešnej premávke musíš len na stretávačkách. Diaľkové len nad ránom keď nie je premávka. Takže by si nemal nikdy ísť rýchlejšie než 60-70kmh aby si stihol zabrzdiť keď bude niečo na vozovke - stratená paleta z náklaďáku, kúsky pneu po defekte a pod. U matrixu máš neustále osvetlený pravý jazdný pruh a krajnicu až po auto ktoré je pred tebou. Neviem kde si jazdil na predvádzačke, ale matrixy nefungujú v meste ani na osvetlenej ceste mimo mesto. Predvádzačka s matrixami je minimálne 30 minút na okreskách a množstvom protiidúcich áut aby si mohol vidieť všetky finesy, ktoré matrix poskytuje. Takže prosím, tí čo idete na predvádzačku matrixov síce momentálne o 16:00 už potme potrebujete ísť mimo mesto!!! tlumená LED vs tlumená matrix v meste nemajú rozdiel. Matrix je na jazdy mimo mesto. Kto doteraz používal xenon s natáčaním však u matrixu môže byť sklamaný - na horských priechodoch s prudkými vratkami natáčacie xenony lepšie osvetľovali cestu, matrix nemá taký široký osvit takže do zákruty 120° neposvieti - v meste kvalitnejšie xenony svietia na boky - prisvetľujú chodníky a krajnice silnejšie napríklad od 30÷50kmh. Pod 30kmh svietia bližšie a tým pádom intenzívnejšie. matrixy do 40÷50kmh svietia ako bežné stretávacie svetlá. - nemal som tiež možnosť vyskúšať matrix O4 v hmle, moje matrixy nemajú nejaký špeciálny mód, u bi-xenonov v predošlom aute sa svetlá nastavili do inej pozície a svietili bližšie a do krajov. Tiež prosím, kto ste videli video s matrix svetlami od Mercedes S-klasse alebo 5-kový BMW, Volvo, ale zrejme aj Tuareg to čo zažijete v O4 nebude to to samé. Je to síce matrix a matrix, ale ten v O4 má - neviem presne, nehľadal som - 8 alebo 16 segmentov, ten v meďovi 256 segmentov. To v praxi znamená, že O4 dokáže vytieniť jedno až dve autá v protismere, meďa povedzme 10 áut. Ale platí, čo som písal vyššie radšej 3-kolesové auto s matrixami ako 4-kolesové bez nich. Samozrejme s nadsázkou. Prajem všetkým, pekný zvyšok víkendu, dobré rozhodnutie pri voľbe opcií a funkčné asistenty
    1 bod
  18. Kluci, když se bezemne neobejdete tak se připojím :D
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Keby zaplatili takéto praktikantky tak by bola 90% zaočkovanosť, ani lotéria by nemusela byť :D
    1 bod
  21. Presne to robilo mne... Odinštaloval som, vypol mobil na pol minúty, zapol, nainštaloval appku, prihlásil sa, a voilá... Funguje.
    1 bod
  22. To je pravda, ale co protijedoucí řidiči. Oslňuje to a přepínání dálková/tlumená nefunguje přesně ( elektronika to 100% nenahradí) popsáno je toho dost. Mě se tedy na předváděčce funkčnost nelíbila.
    1 bod
  23. Aj kešku som zmazal, aj úložisko, aj som 2x preinštaloval a stále nič... Proste to padá... Predtým mi to šlo bez problémov... No nič, popremýšľam, až sa vrátim z práce...
    1 bod
  24. Tak kdo tady má rad černý humor? Zatím vím jenom o @Bikes
    1 bod
  25. VID-20211116-WA0000.mp4 Jak čůrá netopýr😉😁
    1 bod
  26. Sedí chlapeček s dědou v parku. Sedí hodinu. Dvě hodiny. Tři hodiny. Najednou chlapeček začmuchá a říká: "Dědo, smrdí tu zdechlina. Dědo. DĚDO!!!" Přijde chlap k doktorce, ukazuje kartičku Zdravotní pojišťovny a ptá se: "Berete tyhle kartičky?" "Ano, a co Vám je?" "Mám problémy s erekcí, nechce se mi postavit!" Doktorka si s jeho ozdobou pohraje a najednou.. "Vždyť se Vám postavil?" "Nojo, ale já se vlastně neudělám!" Doktorka provede masáž a muž vyvrcholí. "No vidíte, tak tohle Vám udělají v každém veřejném domě!" "No to vím taky, ale tam tyhle kartičky neberou a já musím platit!" Utahanej chlap se vrací ze šichty domů, ovšem ledva otevře dveře, už na něj ječí manželka: "No to je dost, že jdeš! Víš kde jsem byla?! Já jsem byla u doktora!!! - No nečum, u doktora! A víš co mi řek?! Že mám vaginální mykózu!!! - A co ty na to?" "Co já na to? - No, že je to snad spravedlivý." "Cože?! Co to meleš?! - Jak, spravedlivý?!?!" "No, možná už je na čase, abys taky poznala, jaký to je žít s podrážděnou píčou!" V zabudnutej ruskej derevni leží bábuška na smrtelnej posteli, tažko dýcha a chytá dedka, ktorý sedí pri posteli za ruku. Dedko ju chlácholí - pokojne drahá, nenamáhaj sa, prosím! Bábuška s vypätím posledných síl hovorí: "Starký môj, celý život som mala pred tebou jedno tajomstvo. Vždy som snívala o análnom sexe, Ty si sa o to nepokúšal a ja som nemala odvahu ta o to požiadat. A teraz ta naposledy prosím - urob mi to aspon raz". Dedko na to, nuž ked už nic iného nechceš - dobre! Stiahol gate, obrátil babku na bok a pustil sa do nej Po dlhšej chvíli odkväcla babka a hned po nej aj vysilený dedko. Ráno sa dedko zobudí a šokovaný pozerá - bábuška nakrmila hydinu, čiperne behá po dvore s velkou metlou a vyspevujúc zametá dvor. Dedko sa v úžase schytí rukami za hlavu a vykríkne: "Bože môj, ved my sme takto mohli zachránit LENINA!".
    1 bod
  27. Sedí v jedné cele pedofil, nekrofil, zoofil, sadista a vyznavač adrenalinových sportů. Najednou zoofil povídá :"Kdyby tu tak byla kočka." Pedofil na to: "Já bych radši koťátko." Nekrofil odpoví "Mrtvý." Sadista zakřičí: "Já bych ho zabil." Vyznavač adrenalinových sportů kouká po cele a pak řekne: "MŇAU!" Matka má tři dcery a všechny jsou ještě panny. Všechny tři mají svatbu krátce po sobě. Protože se jejich matka trochu obává, jak si poradí s prvním sexuálním zážitkem, řekne jim, aby poslaly pohled ze svatební cesty a nějakým diskrétním způsobem sex popsaly. První dcera poslala pohled z Havajských ostrovů. Bylo něm napsáno jen NESCAFÉ. Matka nejdřív nechápala,ale pak běžela do kuchyně, vzala NESCAFÉ a četla: DOBRÉ DO POSLEDNÍ KAPKY. Trochu se začervenala, ale byla spokojená. Přišel druhý pohled z Miami. Opět krátká zpráva: BENSON and HADGES. Matka jde a nejde otcovi cigarety, kde je napsáno: EXTRA DLOUHÉ, KING SIZE. Opět se začervenala, a byla spokojená. Po měsíci přišla třetí pohlednice od nejmladší dcery. Na pohlednici bylo roztřeseným písmem napsáno BRITISH AIRWAYS. Matka běžela najít prospekt letecké společnosti a čte: TŘIKRÁT DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU, VŠEMI CESTAMI!
    1 bod
  28. Jestli motor pěkně jezdí, neřeš to a užívej si. Tento nájezd nepředstavuje problém. Recirkulace spalin se bere až za filtrem pevných částic, takže jdou do sání spaliny bez sazí. Separátory olej. Mlhy jsou též kvalitní. Dnes karbonování hrozi spíš u benzinových přímovstřiků. Doporučuji tankovat naftu bez bio složky u eurooilu (páč organika obsahuje popeloviny více než nafta a šetříš tím DPF) a trvale pŕidávat VIF, který čistí vstřikovače a mírně vylepšuje mazivost nafty a i další parametry.
    1 bod
  29. Interval pro rozvody je 210 tis., tak si myslím, že nejspíš ne.
    1 bod
  30. OK ale dej mi čas. Nemám auto.
    0 bodů
  31. Co je mi do normy? Já žádnou dementní nálepku na clonítku nepotřebuji.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...