Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/11/22 ve všech sekcích

  1. Dnes jsem konečně našel odpoledne čas na nalepení čalounění kapes a přihrádek. Lepil jsem na sucho, tvary seděly celjem dobře, ale chce to zručnost. Začal jsem raději zadními dveřmi, kam tak často nekoukám a končil dveřmi řidiče, kde už mi to šlo lepit o poznání lépe
    2 body
  2. chlapi vy to prežívate , jazdia autá kde sú tie gumy namazané grafitkou ako žuvačka a krytky dávno vypadli , jazdia kadejaké náhrady čo dnu ani tie drážky nemajú a ešte som teda nevidel KO brzdy pre namazané vodítka ... je to auto , jazdí to v soli , vode a iných poveternostných vplyvoch ... detto sa mi páčia diskusie o mazivách na plochy platničiek , pritom po prvom daždi je to všetko stade preč ...
    2 body
  3. normalni slusne nadprumerne gumy. ja uz bych je nechtel. jezdim "rychleji" :)
    1 bod
  4. Ano jsou, například ve stejné rubrice "Bazar" Světa motorů. Tam se neprobírají jenom škodovky.
    1 bod
  5. Dává se pojistka 20A na každou žílu.
    1 bod
  6. Za mne je to prvek bez kterého už si dnes auto nedovedu představit. Přesně jak popisuješ spocené záda a nutnost převléknout se, tak ta zmizela. To oželím klidně střešní okno, ale ne ventilované sedačky.
    1 bod
  7. Ano, určitě je možné jej dát na 1440. Neviděl jsem nikde nějakou "historii aktualizací/změn", každopádně také bych to viděl stejně. Pokud vše funguje, zbytečně bych asi neaktualizoval. Kdybychom věděli, co tam je přesně za změny, tak to je jiná
    1 bod
  8. Já vestavěnou navigaci používám minimálně, spoléhám na Waze v telefonu (v držáku iBolt). Tuhle jsem to porovnával s Waze a autonavigace se mě neustále snažila tahat přes různé Kotěhůlky a pod. (trasa Jihlava - Pardubice). Takže, ač je to smutné, vestavěnou navigaci používám minimálně a hlavně bych musel při odjezdu strašně dlouho čekat, než se celý systém vzbudí a začne něco dělat.
    1 bod
  9. Zdar, Ptuj benzin na Petrolu cena včera 43.80,- na naše, v chorvatsku 13.50 kun zastropováno, u nás nic takovýho nehrozí. v Noci jsme přijeli domů, objížděl jsem z preventivních důvodů Karlovac a připojil se na dálnici za Záhřebem. Bez stání, je to ale furt přes vesnice 50,60km/h, foto budky. Z dálnice jsem se odpoutal v nechutný frontě už na výjezdu z Gornij Macejl, blbec jsem si nepohlídal plánovač, chtěl jsem uhnout na Durmanci. Stáli jsme asi 10 minut než mě lidi pustili uhnout z úplně levého do odbočky, kde ještě stál nabořenej čech s polákem a cajti do toho. Pán s Meganem, co mě nechtěl(před vysvětlením situace) pustit, myslel jsi že ho chci předběhnout a spousta aut se kterými jsme se potkávali v Chorvatsku, na ty auta jsem narazil i v Rakousku. Takže to vypadá že v pátek a sobotu se objížďka vyplatí. V Ptuji jsme zabrousili do mekáče (nesnáším ho) a udělali si další pauzu,rodina chtěla šejk a hranolky a další srágory. V rakousku asi 160 km před Vídní poslední zastávku, P.S.: na přechod Shorvatsko/Slovinsko tedy Cvetin, jsme přijeli šestí, úplně v poho. Přibrždění tak 2 minuty. Tu trasu doporučuju hlavně pro motorkáře( mě :-) ) , samá zatáčka a dobrá cesta! Použita navigace Seznam Mapy offline. Google je debilní, přes Cvetin mi furt nedokáže hodit trasu, I radary to ukázalo. A nastavil jsem si trasu v notebooku , uložil a otevřel v mobilu. Zobrazování pruhů umí čitelněji než google.
    1 bod
  10. Dělám si tu pořádek nějakých starších uložených odkazech a objevil jsem toto vlákno. Toto vlákno bylo pro mě aktuální ke konci minulého roku. Zajímala mě možnosti vypnutí onoho "inteligentního" nabíjení. Bohužel jsem se tu k ničemu nedopátral. Na vypínání SS-áčka mám nějaký instalovaný systém. Zkoušel jsem různě hledat možnost vypnutí onoho inteligentního nabíjení, zkoušel jsem (v OBDeleven) v dlouhém kódování různé nastavení ohledně rekuperace. Nic nezabíralo. Ke konci minulého roku jsem i vyměnil po cca 2,5 roku původní Vartu a vrazil tam Exide AGM ...rovnou nějakou větší. Novou baterii jsem samozřejmě nakódoval. Začalo se to chovat lépe to nabíjení. Ale asi jen nějaký ten týden a říkal si, jak to pěkně dobíjí (i jsem to sledoval online přes OBD). No, ale pak se to začalo zase kazit. Prostě to ždímalo baterku místo toho, aby ji nabíjelo. Možná to mohlo souviset se změnou počasí, asi začalo být o nějaký stupeň tepleji (spekulace, nemám podloženo měřením). Pravda je ta, že hlavně přes zimu jezdím velmi krátké vzdálenosti. A taky jen občas. Kolikrát auto stojí týden (někdy se stane., že i dva týdny). Přes léto je to mnohem lepší, to je spousta dlouhých výletů. Takže když někde vyrazím, tak chci, aby to do baterie tlačilo, ne ji vybíjelo. Pak končím s tím, že do auta nesu nabíječku (napajenou z 12V) s jiným Pb aku, kterou nabíjím přes cigareťák tu v aute, aby nechcípnula úplně. Se starým aku klesalo za pár dní napětí na 12,2V, s novým aku (a stále zapnutým "inteligentím" nabíjením to bylo lepší, ale o nějakou tu desetinu). Po všech těch pokusech jsem nakonec vytáhl ten konektor z té BCM jednotky na záporném pólu ....a konečně jsem spokojený a je klid. Po delším výletě mi ukazuje napětí 12,8V (2x i 12,9V) ....a po týdnu, kdy nejezdím, je stále drží aspoň na těch 12,6 V. To uváděné napětí je ze zabezpečovačky auta, které mohu vyčítat dálkově. Jinak doteď mohu sledovat i na votmetru, který je v rámci USB nabíječky do cigareťáku, že to opravdu dobíjí trvale (napětí se pochyuje od 13,x V do cca 14,4 V). Je to vidět i na tom napětí aku, které je po jízdě autem cca 12,8V o čemž jsem si s inteligentním nabíjením mohl nechat zdát i po delší jízdě. Tak to jen tak takový postřeh a má zkušenost. Třeba to bude někomu užitečné, inspirativní. Jsem uživatel, který většinou jezdí jen o víkendu, nenajezdí toho mnoho (do práce jezdím hlavně na kole a to i v zimě, pokud není sníh a led), auto mu skoro celý týden stojí venku na ulici (tj. nemá možnost pravidelně připojovat na udržovací nabíječku) a moc toho nenajezdí (za 3,5 roku cca 15000 km). Něco jiného samozřejmě bude zažívat akumulátor uživatele, který s autem jezdí skoro každý den a delší vzdálenosti.
    1 bod
  11. Když si vezmu, jaký rozmach za poslední roky zažívají při prodeji ojetých aut tvz. "prověrky" (určitě většina z vás bude znát na ytb Horňáka, Kubrta,...), tak by mě hodně zajímalo, zda budou řešit reklamaci výměnou dílu za díl, nebo to stříknou znovu. A to bych opravdu nechtěl, nové auto, co už má z výroby zvýšené hodnoty laku. To pak při prodeji jen těžko člověk vysvětlí podezíravému kupujícímu, který si třeba najme na prověrku nějakého profíka s lakoměrkou.
    1 bod
  12. Nechci provokovat, ale dnes přišla Mms se zprávou Vaše auto bude do týdne připraveno k vyzvednuti :D
    1 bod
  13. Něco pro odlehčení (trochu) https://dfens-cz.com/jak-vylepsit-octavii-iv-na-octavii-iii/
    1 bod
  14. To jsi v podobný situaci jako já před 3/4 rokem. S tím rozdílem, že já mám rodinu (dvě děti). Roční nájezd 30 tkm. Fabie 3 byla tedy mimo hru, takže buď O3 nebo Rapid. Nafta jasná volba. Jenže vzhledem k ročnímu nájezdu jsem chtěl auto který bude mít kolem 100 tkm najeto aby vydrželo delší dobu. Chtěl jsem dát max 200 tkč, což se ukázalo že na slušnou O 3 je málo. Takže Rapid a když už, tak aby splňoval EU 6 - kdo ví co politiky za pár let napadne. Takže jsem váhal mezi 1,4 TDI 66kW a 1,6 TDI 85kW. Ta 1,4 nejede špatně, ostatně měl jsem 1,4 TDI PD ve fabii čiplou na 70 kW, ale ta 1,6 je jiná káva. Takže jsem našel pěknýho 4 roky starýho Rapida se slušnou výbavou s ověřeným nájezdem 120 tkm a jsem spokojenej. Takže jak píše Bikes, s nájezdem 40 - 50 tkm ročně jít po podstatně menším nájezdu. Auto si pak budeš moci nechat delší dobu, takže ve výsledku ušetříš.
    1 bod
  15. Takže další příspěvek (a rovnou i téma, protože těch je tedy na problémy nové Octavie asi málo) jak je nová Octavie hrozné auto. Hádám, že tady se fasovalo.
    -1 bodů
  16. Start-Stop se dá deaktivovat i bez potřeby rozebírání čehokoli, kupování nějakých hejnlátek z Aliexpres, a podobných blbostí. Stačí si pořídit www.carly.de s roční licencí pro Škoda (popř všechny značky), a přes něj to jde z telefonu trvale deaktivovat. A jako bonus máte ještě nástroj pro čtení a mazání chyb …
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...