Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/10/22 ve všech sekcích
-
Jelikož opravdu nerad platím a podporuji něco, co nefunguje, a také se pomalu blíží konec služeb online infotainmentu "zdarma", tak jsem se pídil po něčem, co by mohlo fungovat jako kniha jízd. Nebaví mě fotit kapličku přístrojů po každé skončené jízdě :) Naštěstí existuje app Škoda Connect Lite, která je takovou offline podobou MyŠkoda app. Jelikož kombinuji soukromé a služební jízdy, je pro mě primárně důležitá evidence jízd a MyŠkoda v tomto měla občas výpadky/problémy v podobě nezápisu jízd (když v autě zešednul globus), nebo jízdy divně dělila. To poslední dobou naštěstí funguje, stejně tak se app neodhlašuje. Každopádně např. na notifikace o opuštění oblasti není vůbec spoleh, takže když vám auto někdo lohne a zmízí s ním, tak se to nedozvíte vůbec nebo se zpožděním. A jelikož nemám čas dělat betatestera zdarma, tak je čas se mrknout po něčem jiném. V eshopu jsou služby Care Connect aktuálně za 999 Kč/rok. Zajímavé je, že ještě nedávno tam byla cena stejná a nějaký text ve stylu "využijte mimořádné slevy 44%" či tak něco. Otázka je, jestli ta tisícovka ročně už měla být s tou slevou nebo ne... Pak je tu infotainment online a ten nevyužívám vůbec, stejně tak jako vestavěné app, které jsou na mě pomalé.. Otázka je, do čeho jsou zahrnuty ty drobné aktualizace chodící vzduchem. I když tisícovka ročně nebolí, vnitřně odmítám platit za programátorský zmetek. K samotné Connect Lite appce. Rozhoupala mě možnost pořízení VW Data Plugu (je to koncern, takže to funguje stejně jako kdyby to byl origo Škoda) za zhruba poloviční cenu (cca 500 Kč) oproti Škoda "originálu". App vypadá dobře, to důležité to eviduje: Samotná appka se spáruje s Plugem přes Bluetooth a děje se tak po spárování automaticky po zapnutí zapalování. V iPhonu mám udělanou automatizaci, která po připojení telefonu přes CarPlay spustí hlášku a i Connect Lite aplikaci. Problém je, že spuštění aplikace nefunguje na pozadí, tedy člověk musí mít telefon odemčený. Pokud app běží na pozadí v zamknutém telefonu (na telefonu jsem ji spustil např. doma před cestou, trasa se zaznamená, ale bez GPS poloh na mapě. Viz screeny, ale možná se to časem vyřeší, aby na to člověk nemusel myslet a záznamy jely automaticky. Plusy: - Knihu jízd vede velmi slušně. Možná export do tabulky/PDF. - Po investici do Data Plugu je zdarma. - Netrpí to výpadky. - Přesnou polohu parkování to umí také. Mínusy: - Neumí na dálku odemknout/zamknout auto. To jsem opravdu párkrát využil když z auta někdo něco chtěl a já klíče neměl u sebe. - Pokud chce člověk vidět jízdu zapsanou v mapě, musí se app otevřít a klidně shodit na pozadí (prostě aby se ukázala na obrazovce a obejvila se hláška Plug a telefon propojeni). Zatím jsem netestoval trvalý souhlas s využitím polohových služeb pro app (ale toho nejsem příznivcem). Malé mínusy: - Tankování je potřeba doladit - upřesnit přesné litry z tankovacího stojanu. U plné nádrže se to liší třeba i o 3l. - Neumí to evidovat spotřebu, resp. píše to přibližné náklady na jízdu, ale není mi znám vzorec výpočtu, jelikož některé částky seděly, některé nikoliv... Takže kdo je nespokojen s MyŠkoda, v Connect Lite existuje rozumná alternativa.2 body
-
2 body
-
Tak na ONO opět mínus 1 Kč, t.j. benzin 38.90 Kč a nafta 40.90 Kč. Už to začíná být veselejší :-)2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Žhavicí svíčky? To asi ne. Palivo? Na jaké jezdíš? Zkusil bych změnu. Nemůže se tam třeba něco zavzdušňovat? Netuším teploty "kolem motoru", když je řádně zahřátý, nemůže třeba docházet na var nafty, tím je způsobeno to dlouhé startování? Extrapoluji z karburátorového motoru - za jízdy v parnu se karburátor chladil průtokem benzínu, jakmile se na pár minut zastavilo, benzín se začal vařit a vypařovat. Přisávání falešného vzduchu? Může to být jakýkoli kus elektroniky, závada se nemusí vždy projevit. Palivové potrubí, čerpadlo...1 bod
-
Zkusil bych do hrdla strcit treba hadici, nedavno jsem si trochu odsal do sekacky a pokud bude plna, bude mokra. Plovak bych hned neresil, jak se sploucha benzin, tak pri prudsim rozjezdu se to muze uvolnit i samo. Nebo si dej do kufru 5 L a proste jezdi 😊.1 bod
-
Plovák je imho přístupný zeshora, odklop zadní sedáky a uvidíš něco jako na obrázku, ta bílá část. To se musí povolit a je to přístupné. Pozor na kabely, otevřený oheň a jiskry. Máš pod sebou x litrů těkavé hořlaviny.1 bod
-
@Romangsxr750vidím, že jsi měl před měsícem dotaz.. ale už odpověď nepotřebuješ, tak ať slouží :D Vypl jsem si tu odpovědi, tak mi chodí do mailu jen soukromé zprávy1 bod
-
@KrostaDík za info! Použiju ten tvůj postup bez zapnutého klíčku/tlačítka z minulé stránky, snad to původní bateka z roku 2018 dá (navi jsem zatím vždy aktualizoval za jízdy).1 bod
-
Díky @tom01 a jeho příspěvku https://forum.skodahome.cz/topic/155821-vytlumení-odhlučnění-vozu/?do=findComment&comment=2587950 mám taky zakrytí díry okolo pedálů. Možná je to jen placebo efekt, ale zdá se, že to hluk motoru trochu ztlumilo. Určitě na volnoběh ten motor skoro neslyším. Tlumící kryt je volně položen na palubku a zábranu nad pedály, přesahy koberce jsou zasunuty za plasty a za koberec podlahy, v oblasti pedálu plynu jsem použil suchý zip se samolepící vrstvou pro uchycení koberce, aby se nemotal do plynového pedálu. Asi mám jiný typ pedálu, střih v tomto místě neodpovídal tvaru. Použité materiály: https://www.ahifi.cz/comfortmat-soft-wave-15.html https://www.ahifi.cz/cerna-potahova-latka-mecatron-374031.html Šablona a vlastní provedení: Před a po: Pohled zleva doprava:1 bod
-
1 bod
-
@e1. ak to chces mat presne co by tam malo byt (a nie co tam dava skodovka), tak tam sadne dojazdovka R20 z audi. Vtedy je aj obvod kolesa v poriadku. ja som o tom zalozil temu, aj to tam prepocitaval... toto potrebujes: https://auto.bazos.sk/inzerat/140455637/dojazdove-koleso-5x112-r20-14565-r20.php1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@DušanVOn ten kámoš mívá obecně štěstí a já obecně smůlu, takže to bude asi tím :D Nicméně se mi moc nechce věřit, že všichni, co objednávají i třeba stejnou konfiguraci po mně, dostávají termíny 02/2024 a dál.1 bod
-
S EVO sa da na jednu plnu nadrz dostat az na Chalkidiki (z Brna). Nizsia priemerna rychlost a vyssi cast jazdy su dane cakanim na hranicnych priechodoch s nastartovanym motorom + vyrazne rychlostne obmedzenia v MKD kde za kazdou zakrutou stali cajti s radarom. Ocakaval som o 1l vyssiu spotrebu, takze spokojnost ;)1 bod
-
Tak já dnes vyzvedl superba z autor. servisu, kam jsem ho dal na záruku s neustále se vyskytující hláškou - nefunkční Travel assist a rovnou jim říkám, že se mi nechtějí aktualizovat mapy, mám tam 21.9. už od koupi auta (listopad 2021). Závěr autorizáku - Škoda o problémech s travel assist ví ale neví jak to řešit, zeptejte se později možná již budou něco vědět (volanty měnit přestali, závada se vrací..) a co se týká map, tak jsme zjistili, že u nových systému se mapy aktualizují pouze jednou za rok, takže v záři budou nové....1 bod
-
No, měl jsem cár novin, tužku, fixu, ležel zády na prahu dveří a trošičku nadával 🤣. Do nějaké přesné šablony to má hodně daleko, ale jako předběžnou inspiraci zítra naskenuji.1 bod
-
Zkusil jsem nějak zakrýt nevzhlednou díru do palubky nad pedály řidiče. Použil jsem jako korpus tuto protihlukovou izolaci (CZK 226.38 30%OFF | Car Sound Deadener Mat Sound Deadening Noise Insulation Dampening Subwoofer Mat Automobile Car Sound Deadener Mat 100x50cm https://a.aliexpress.com/_mOnuoNG) a na její spodní samolepku nalepil černý čalounický autokoberec (https://www.ahifi.cz/cerna-potahova-latka-mecatron-374031.html). Možná, že to i trochu odhluční motor, ale hlavně to podstatně lépe naf pedály vypadá 🙂1 bod