Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/12/22 ve všech sekcích
-
Kdo nečeká minimálně rok, měl by mít zakázáno tady vůbec psát a stěžovat si :-D edit: @Clerfayt Tvůj smysl pro humor bych nechtěl mít.2 body
-
Jenomže on jim nikdo na vybranou nedal. Buď prostě pojedeš podle plánu o kterém víš že je odsouzený k nezdaru, nebo to zabalíš. Automobilky se k tomu postavili jedinou udržitelnou formou. Zařízli výrobu dostupných aut a rozjeli prodej vozů s vysokou marží. On trh i přes vládní deformace cestu najde, jen to nebude ta cesta, kterou si všichni představovali. Vydělávat cash se musí pořád. To jak EU pokřivila trh je vidět i na složení vozové parku. Řekněte co je ekologické na SUV? Vyšší silueta, větší a širší gumy, větší otěry, vyšší spotřeba, ale skončila výroba CitiGo a Fabia Combi. Zatím co prodeje SUV karoq,kamiq rostou. Co je to za ekologii? Nějak mi uniká pointa. Malé lehké auto se spotřebou 3l/100 se na trh kvůli emisním normám nedostane, ale 1.5t velká stodola, která se nevejde ani na evropské parkoviště se spotřebou 8-9l benzínu/100 není problém? Tak nějak jsem se smířil s tím že v EU už smysl ani logiku nemá pointu hledat, protože tu prostě není. Každý si plní svoje kolonky na formuláři.2 body
-
Omlouvám se :-D TDI 85kW, Style +, ochrana cestujících a pár dalších drobností Taky mě to překvapilo. V objednávce byl termín dodání 12-14 měsíců1 bod
-
1 bod
-
@michal2009Ty už máš nějakou zkušenost s výměnou baterie na záruku, dejme tomu po více jak 2 letech, třeba po těch 3 nebo 4 letech? Co já vím, tak to v servisech odpálkovávali na spotřební věc, jako třeba když vám praskne žárovka, no a nevím, že by někdo, komu tzv. umřela baterie třeba po 4 letech dostal na záruku novou. Samozřejmě je to jen můj poznatek, možná to je dnes jinak a opravdu i na baterii je tzv. rozšířená, 5-ti letá záruka. Docela by mně zajímalo, jestli se zde někdo ozve, kdo po tak dlouhé době vyreklamoval novou baterii na záruku?1 bod
-
Základ je vypnout inteligentní dobíjení a při krátkých trasách baterii ručně dobíjet nabíječkou doplna. Já si koupil skladovku 10/2019 a bohužel jsem ji hned od začátku nekontroloval. Tím že auto někde stálo půl roku už musela být načatá. Teď ji sice pravidelně nabíjím, ale už se na plnou kapacitu nedostávám. Uvidím jak dlouho vydrží. Loni jsem to řešil s technikem ve ŠA a schválně jsme oběšli auta co měli na showroomu a většina měla napětí pod 12V, takže chudáci co si je pak koupí. "Nové" auto a už s baterkou co klepkne při prvních mrazech.1 bod
-
1 bod
-
Díky za tipy. Nakonec jsem odpojil všechny senzory, vytáhl celý kabelový svazek pod auto a vyzkoušel všechny senzory a všechny konektory. Ukázalo se že všechny 4 čidla fungují, ale v konektoru pro zadní centrální pravý se nic neděje. Dráty vypadaly v pořádku tak jsem rozdělal celý kufr abych se dostal k jednotce. U jednotky žádná voda nic podezřelého. Všiml jsem si, že každý konektor má 3 piny, celkem tedy 12 drátů, ale do svorkovnice na jednotce 12 drátů nevede. Napadlo mě tedy, že se svazek musí někde rozbočovat, koukal jsem na schéma a opravdu tomu tak je. Z každého čidla vede do jednotky pouze jeden drát napřímo ostatní dva jsou mezi čidly propojené. Tak jsem se rozhodl jít po tomto propojení jestli se tam neděje něco co nemá. A ejhle při rozmotávání svazku jsem narazil na již nějakou předešlou opravu (která se neudála za posledních 9 let) drátu vedoucího právě k tomu čidlu, které nefunguje. Při proměření opravené části se drát ukázal jako přerušený. Pomyslel jsem na svazek nový, ale ta cena mě přesvědčila na opravu, část drátu jsem nahradil a vše se zdá funkční :) Zítra to celé složím a doufám, že vše poběží :) Původně jsem sem napsal s tím že by mohl mít někdo podobnou závadu nebo mu tohle vlákno pomůže, ale ta závada se zdá být tak specifická, že se obávám že ne. Jediná otázka zůstává, proč tam to opravovaný místo bylo, ale to už asi nikdo nezjistí. Díky moc za rady :)1 bod
-
Ne, to není sto lidí, sto názorů. To je zkrátka fakt, že Autoforum je neobjektivní odpad, který s novinařinou nemá absolutně nic společného. Aneb Autoforum je něco jako dezinformační weby, pouze se nezabývají politikou, ale auty. Tzn. jakýkoliv obsah je automaticky nedůvěryhodný.1 bod
-
Nemám zájem tady rozpoutávat vášnivé diskuze. Sto lidí sto názorů, ale jak se říká na každém šprochu pravdy trochu. Jasně že jsou pokuty již zahrnuty v ceně auta, ale prodej nadlimitního CO2 jsou další pokuty mimo ceník auta.1 bod
-
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kupcum-octavie-kteri-rok-cekaji-na-auto-skoda-prodlouzila-dodani-o-dalsi-rok-i-kdyz-jini-dostali-auto-po-par-mesicich/1 bod
-
Dodělával jsem "auto" 3V0941431 vypínač světel a bylo potřeba změnit následující adaptace pro coming home/leaving home + automatická potkávací světla Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141647-ENG116594-Außenlicht_Front-Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich,adapted from,not active ,to,active Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116601-Außenlicht_uebergreifend-Coming Home Verbaustatus,adapted from,not installed ,to,automatic Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116604-Außenlicht_uebergreifend-Coming-home Einschaltereignis,adapted from,ignition ,to,Driver door Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116602-Außenlicht_uebergreifend-Menuesteuerung Coming Home Werkseinstellung,adapted from,not active ,to,active Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116606-Außenlicht_uebergreifend-Menuesteuerung Leaving-home Freischaltung per BAP,adapted from,not active ,to,active Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG116942-ENG115993-Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6,adapted from,not active ,to,Coming Home oder Leaving Home aktiv Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG116943-ENG116012-Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7,adapted from,not active ,to,Coming Home oder Leaving Home aktiv Address 09,5Q0 937 084 CF,channel IDE08786-ENG126628-Assistance light functions-LS_Error_Ausgabe,adapted from,not active ,to,active Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG141992-Außenlicht_uebergreifend-LDS_mit_AFL,adapted from,No ,to,Yes Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116603-Außenlicht_uebergreifend-Menueeinstellung Cominghome,adapted from,10 seconds ,to,30 seconds Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG115657-Außenlicht_uebergreifend-Leaving-Home Verbausstatus,adapted from,not enabled ,to,Enabled Address 09,5Q0 937 084 CF,channel ENG141656-ENG116601-Außenlicht_uebergreifend-Coming Home Verbaustatus,adapted from,automatic ,to,automatic Dalo mi to celkem práci dohledat přece jen moc superbů active nejezdí tak doufám že to někomu pomůže :-). Senzor byl již osazen takže ten jsem neřešil.1 bod
-
Takže jestli jsem to pochopil správně, nechtěl jsi už jen dát na řeči ostatních a chtěl si v tom udělat jasno. Vyřešil jsi to tak, že sis opět jen poslechl zkušenost ostatních, v tomto případě prodejce? :) Navíc ani neřekneš co ses dozvěděl...? Pak moc nechápu, proč nám to vůbec sem píšeš :)1 bod
-
@DušanV A co tím chtěl básník říct? Slyšel jsem o nějakých problémech (které třeba většina z nás zná), ale neřeknu vám je. Vypovídající hodnota příspěvku 0.1 bod
-
Dobrý dotaz, děkuji za připomenutí! Rekapitulace: Závady na motoru: 1) snímač teploty oleje, - byl vyměněn za nový a chyba se zobrazovala stále, proto ponechal původní - údajně se stává, že je načatá kabeláž ve svazku v motorovém prostoru (možné řešení - nalezení vedení a přeletování) 2) ventil 1 nastavení vačkového hřídele sání, - vyměněn (tímto byla vyřešena chyba 2) a 3) ) 3) přestavení vačkového hřídele sacích ventilů. - viz bod 2) Použité díly: Rozvodová sada, olejové čerpadlo, ozubené kolo, gufero klik. hřídele, těsnění sání, těsnění víka ventilů, těsnění výfuk 2ks, svíčka 6ks, olejový filtr, vzduchový filtr, olej 5w30 7, diagnostika, geometrie, Nemrznoucí kapalina G12, mytí, klima, spotř. materiál, práce. Co mě čeká: 1) Výměna odvzdušňovací hadice víka hlavy válce (03H 103 202 D), protože je asi prasklá a syčí to okolo ní. https://www.motora.cz/search.asp?searchtext=03H+103+202+D Jen nevím, od kterého výrobce mám daný díl zvolit, aby to nebyl kšunt. Poradíte někdo? Můj Superb je vyroben 11.03.2011. 2) vyřešení chyby snímače teploty oleje1 bod
-
Aktualizace stavu výměny rozvodů: od úterý 1.11.2022 mám Superba doma. Vyměněna sady rozvodů a olejové čerpadlo (na mé vyžádání - když už se to mělo rozebírat ...). Cena 43000. Hlavní problém, který způsoboval rachotící zvuk byl horní napínák řetězu. Motor jako takový byl celkem čistý, až na nějaké "pucky" na sítku sacího koše oleje. Takže fajn, že šla vana dolu a bylo provedeno vyčištění. Konečně si opět mohu vychutnávat svého mazla :-)1 bod
-
1 bod
-
Přesně, jak píše @kober, Autoforum je plný demagogů a s prominutím i idi*tů, to nejsou žádní novináři. Serózní práce nula, co není koncern, je špatné, elektroauta fuj... prostě jakýkoliv obsah z toho webu nemá absolutně žádnou hodnotu pro to, aby jej člověk bral vážně. A to říkám jako bývalý novinář, za takové "kolegy" bych se styděl.0 bodů
-
Ano, ten článek už tu jednou byl. Autoforum je pro mě osobní blogísek pár lidí, kteří sedí a spekulují a fabulují, aby nalákali nas..štvané čtenáře. viz https://manipulatori.cz/nepresnosti-v-clanku-autoforum-cz-smutne-konce-nizozemske-elektricke-pohadky-lide-uz-ted-nemaji-kde-tankovat/ Samotný článek: ...Sami oslovení dealeři spekulují... ...Jeden z prodejců, obchodní ředitel opravdu velkého české zastoupení Škody, dokonce spekuluje... ...Co je pravdy na tomto, nedokážeme posoudit... ...Hned několik našich čtenářů se nám ozvalo... ...Nevěříme už automobilkám ani slovo... To je teda novinařina, zdroje nikde, citace nikde. Koho oslovili? Proč tam nenapíšou doslova, co jim čtenáři poslali. Proč přímo necitují onoho ředitele. Takovéhle žvásty a spekulace si může napsat kdokoliv kdekoliv. Možná si tady čtou toto téma a myslí si, že těch pár desítek lidí, co tu čeká na auto za podivných okolností, tvoří většinu. Fakt je ten, že kdo čeká na auto tak ví, že když ho dostane a nebude ho chtít/potřebovat, okamžitě jej prodá se ziskem. Takže proč by rušil objednávku. A to, že to udělá těch pár lidí? Opravdu by to stálo za to reputační riziko? Automobilka není stánek se svařákem, kde oškubeš pár lidí a příští rok se posuneš na jiné náměstí nebo do jiného města. Tady se reputace buduje dlouhé roky a stálý zákazník (především fleety) je dlouhodobá výhra. Navíc, kolik by tím ušetřili, transport těch aut, uskladnění a následný eventuální servis není zadarmo. Prostě 100x opakovaná lež se skoro stává pravdou, akorát že vůbec. Dokud neuvidím nějaký důkaz, tak tomu prostě nevěřím a za mě blbost. A jak píše @JirikHL, ty pokuty jsou zahrnuty v ceně auta.0 bodů
-
Otázka zní zda jsou odstavené vozy nedodělané??? Dle dobře informovaného zdroje jsou odstavená auta kompletní (ŠA tvrdí že nejsou čipy), viděl někdo že tam stojí Enyaq? který potřebuje čipů nejvíc. Vzhledem k tomu že automobilka platí pokuty za spalovací motory a musí prodat elektromobil aby mohly prodat spalovák, jinak dostane 2000eu flastr za prodaný spalovák. Proto vyrábí na sklad a distribuje spalováky až když prodá elektromobil. Fabrika přeci nebude platit nesmyslné pokuty a tak vyrábí a plní plochy.0 bodů
-
Na Facebooku fanoušků tj. " Toyota klub Česká republika" si řada majitelů stěžuje na zastaralé a pomalé aplikace Toyoty, až tam jeden z majitelů přidal odkaz na článek ohledně Škodovek se skrytým odkazem, aby si Toyoťáci nestěžovali, že je někde i hůře viz. odkaz. No já nevím co je pro koho lepší, jestli údajně zastaralé a pomalé aplikace, nebo moderní a přitom stále nefunkční, nebo se stálými výpadky. Nějak jsem si v tom chtěl udělat konečně sám jasno (žádnou novou Škodovku s tím současným infotainmentem a aplikacemi nemám a nepoužívám, jen sleduji zkušenosti ostatních ), no a tak jsem po delší době zašel za známým prodejcem Škodovek, se kterým se známe skoro 30 let a ledacos se dozvím, no a dozvěděl se věci, z kterých se mně tzv. "otvírala" kudla v kapse. Slíbil jsem mu, že to nebudu na veřejnosti konkrétně rozebírat a nechci mu dělat potíže, mimo jiné i proto, že to mám jen z jednoho zdroje (více prodejců tak důvěrně neznám), ale konstatuji "hrůza a děs" a to nejenom co se týče výše jmenovaného. Abych to neházel jen na Škodovku, tak i ta Toyota má taky dost svých problémů, stačí i to moje jednoroční vlastnictví Toyoty a následné zkušenosti s prodejci/servisem, ale aspoň komunikují příměji a bez vytáček, a i ten šéf Toyoty/Lexusu pro ČR Martin Peleška, když veřejně hovoří o současných problémech a budoucnosti v automotive, tak je ta komunikace směrem k veřejnosti o dost jiná, než od koncernu. https://energozrouti.cz/clanek/majitele-skodovek-si-stezuji-na-nefunkcni-soucast-vozu-podle-firmy-je-problem-v-celem-koncernu?fbclid=IwAR1Rw_rsMLDQ9sSHfacVJtvZvTemGH1G5-_WM6c3Wu7k9HKq3sHEso-4_Z4-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů