Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/23 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
2 body
-
dostal som jasnú odpoveď, ruší to tým, že som mal dole zadné sklo pri škodovej udalosti a tým sa prerušil kontakt so zosilňovačom, ktorý sa prerušil pri vyrezávaní zadného skla.......1 bod
-
Odpovím si sám. Prodejce prý telefonoval do Škody, kde mu potvrdili chybu v konfigurátoru "Navigace Columbus vždy obsahuje bezdrátové zrcadlení telefonu".1 bod
-
Ahoj, také mě se to už stalo dvakrát po posledním tankování. Stalo se mi tak, když přes víkend jsem nejezdil a v pondělí ráno, kdy bylo -7°C, motor chytnul asi tak po 5s a dalších cca 3-5s jakoby škytal - auto se při tom zatřepe. Nechám ho na volnoběh minutu až se to uklidní a vyrážím citlivou jízdou. Tankuji EuroOil Diesel Optimal (zimní nafta s filtrovatelností -24°C) + Zimní VIF.....který mi zbyl z minulého roku - to si myslím, že za to mohl, protože zelená barva staršího zimního VIF byla taková více dozelena. Nový VIF má takovou mentolově zelenou. Navíc plechovku jsem míval vždy v kufru auta, což taky není správně, jelikož se to má skladovat do +5°C. V práci jsem využil naše světelné mikroskopy a udělal jsem si analýzu nového vs starého VIF. Zjistil jsem, že ve starém VIFu (který jsem teda nechával v zimně v autě) se vytvořili takové nerozpuštěné cucky - takže si říkám, že ta poslední dávka, která těchto cucků měla nejvíc, způsobila ucpání palivového filtru Přikládám dvě fotky z mikroskopu: V novém VIFu jsem viděl pár mikroskopických krystalků, kdežto ve starém (vlivem nízkých teplot a delšímu skladování) pravděpodobně došlo ke shlukování těchto krystalků do větších chuchvalců, které jdou vidět i pouhým okem. Zkoušel jsem je zahřát, ale už se nerozpustili. Takže závěrem: neskladovat zimní VIF v negarážovém autě v zimě a nepoužívat víc jak rok staré :D Edit: dneska budu tankovat tentokrát již s novým VIFem, tak se to snad zlepší :)1 bod
-
1 bod
-
Ondřeji, nápis si me prosím, pokud nebudou nějaké debilni okolnosti dorazim. co se tyče státu v Brně tak to určitě patří do vlákna týkajícíchonse srazu v Brně , je to poněkud mimo MS kraj :D1 bod
-
Tie palacinky ma dosť sraly. P.s.: Nedáte ten najbližší zraz niekam do Brna?1 bod
-
Originál baterka? Je nakodovaná? konektor na jednotce zapojený?1 bod
-
Opatrně se hlásím na další termín a budu doufat, že tentokrát to vyjde. 🙂 Nerad bych zase podnikal cestu v rozpadající se O2 opačným směrem.1 bod
-
Rekuperace se projevi tak, ze kdyz je nad 5c tak pri ubrani plynu nabiji 14.7v a kdyz pridas a jedes tak to padne na 12V a kolisa okolo a nenabiji.1 bod
-
Asi s tym pocitali, tak naco kupovat mlieko a zhanat kuchara? 🤷🤣1 bod
-
V jednom smere to bolo na D1 30 aut, v opacnom 8. Na jednej strane som rad ze som ostal doma a mohol dokoncit nejake veci, na druhej strane som sa tesil na palavinky 😔 18.3 je otazne, mame v okoli toho datumu niekolko oslav. snad dovtedy prehovorime @brrrrm, nech nejdem sam 🤔1 bod
-
Mam agm exide skoro rok. Ted auto stoji 3 dny a na zapalovaci ukazuje 12.5V. Pred tim jsem jel asi 2h autem a nabijelo stale mezi 14.3 az 14.7V. Bylo pod 5C. 1 den po zaparkovani ukazoval zapalovac merak 12.6V. Pocitam ze za 2 dny to bude ukazovat 12 4V. Postupne to pomalu klesa. Treba za tyden z 12.6V na 12.3V. Cca. Podotykam ze do auta nelezu a namerene udaje sleduji z venku prez okno zamceneho uspaneho auta.1 bod
-
1 bod
-
Ano, taky se to sklopené zasekává. Navíječ musí být namontovaný rovně. Je tam takové závažíčko na "kuří nožce", (vypadá to jako hříbek) nebo kyvadélko a když se brzdí, tak závažíčko vychýlí a tím se pás zasekne. odkaz1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ještě doplním, že auto jsem převzal minulý týden a nic oproti specifikaci naštěstí nechybělo. Snad jen ten absurdní kryt od motoru tam není (kvůli svolávačce) a podle dealera mi ho Škodovka ani nedluží, takže pokud ho chci, mám si ho dokoupit 🤦🏼♂️ ale hlavně že je auto tak rychle!1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze. Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....1 bod
-
1 bod
-
ja mam na mojej octavke 3 1.8tsi 132kw 6dsg 4x4 205 000km a stale je to v pohode1 bod
-
1 bod
-
A co tak se podívat do návodu, co? Když vezmeš za kliku, dotkneš se senzoru z vnitřní strany kliky a auto se odemkne. Zamyká se dotekem na senzor z vnější strany kliky (taková malá oválná prohlubeň).1 bod
-
Auto se ti urcite nebude zamykat, naopak ani nepujde zamknout a bude hlasit neco ve stylu 'klic ve voze'. Kamiq by mel mit v klici akcelerometr a po nejake dobe (myslim ze po 15 min) prestane reagovat na challenge vyzvy. dotykem na kliku vysle auto tzv challenge a pokud zarizeni v blizkosti odpovi - response tak dojde o odemceni. No ale protoze se da signal pomoci anteny a zesilovace zesilit, tak zlodeji mohou auto ukrast na delsi vzdalenost a prave proto se do klice (myslim od MR2019) dava prave akcelerometr, ktery kdyz nedetekuje pohyb tak neodpovida (a nevybiji baterku) a trik se zseilovacem jiz nefunguje. Taky parkuju v garazi, ale klic bych tam nedaval, naopak auto i v garazi zamykam. Klic mam v kalhotech vytahuji jen pred pranim.1 bod
-
Tak napis, nafot... Aby to na prvy pohlad mohol kazdy vidiet a tym pomozes najviac.1 bod
-
-1 bodů
-
-2 bodů