Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/23 ve všech sekcích

  1. Vim, ze trochu pozdě, ale děkuji všem za skvěly sraz 🙂 Hlasim se na březen 😃
    4 body
  2. Je videt ze dfga je odbornik...
    2 body
  3. Díky všem zůčastněným za sraz, jídlo dobré účast jako tradičně slušná, trochu potupně pro nás všechny s nejčistším autem dorazil @Skodzinek ani přes mírné sněžení nebyl problém s odjezdem, jak jsme všichni FWD @Ondra16V ukázali, výměna za 4x4 nebyla nutná :D
    2 body
  4. dostal som jasnú odpoveď, ruší to tým, že som mal dole zadné sklo pri škodovej udalosti a tým sa prerušil kontakt so zosilňovačom, ktorý sa prerušil pri vyrezávaní zadného skla.......
    1 bod
  5. Odpovím si sám. Prodejce prý telefonoval do Škody, kde mu potvrdili chybu v konfigurátoru "Navigace Columbus vždy obsahuje bezdrátové zrcadlení telefonu".
    1 bod
  6. Ahoj, také mě se to už stalo dvakrát po posledním tankování. Stalo se mi tak, když přes víkend jsem nejezdil a v pondělí ráno, kdy bylo -7°C, motor chytnul asi tak po 5s a dalších cca 3-5s jakoby škytal - auto se při tom zatřepe. Nechám ho na volnoběh minutu až se to uklidní a vyrážím citlivou jízdou. Tankuji EuroOil Diesel Optimal (zimní nafta s filtrovatelností -24°C) + Zimní VIF.....který mi zbyl z minulého roku - to si myslím, že za to mohl, protože zelená barva staršího zimního VIF byla taková více dozelena. Nový VIF má takovou mentolově zelenou. Navíc plechovku jsem míval vždy v kufru auta, což taky není správně, jelikož se to má skladovat do +5°C. V práci jsem využil naše světelné mikroskopy a udělal jsem si analýzu nového vs starého VIF. Zjistil jsem, že ve starém VIFu (který jsem teda nechával v zimně v autě) se vytvořili takové nerozpuštěné cucky - takže si říkám, že ta poslední dávka, která těchto cucků měla nejvíc, způsobila ucpání palivového filtru Přikládám dvě fotky z mikroskopu: V novém VIFu jsem viděl pár mikroskopických krystalků, kdežto ve starém (vlivem nízkých teplot a delšímu skladování) pravděpodobně došlo ke shlukování těchto krystalků do větších chuchvalců, které jdou vidět i pouhým okem. Zkoušel jsem je zahřát, ale už se nerozpustili. Takže závěrem: neskladovat zimní VIF v negarážovém autě v zimě a nepoužívat víc jak rok staré :D Edit: dneska budu tankovat tentokrát již s novým VIFem, tak se to snad zlepší :)
    1 bod
  7. Ondřeji, nápis si me prosím, pokud nebudou nějaké debilni okolnosti dorazim. co se tyče státu v Brně tak to určitě patří do vlákna týkajícíchonse srazu v Brně , je to poněkud mimo MS kraj :D
    1 bod
  8. Tie palacinky ma dosť sraly. P.s.: Nedáte ten najbližší zraz niekam do Brna?
    1 bod
  9. Originál baterka? Je nakodovaná? konektor na jednotce zapojený?
    1 bod
  10. Opatrně se hlásím na další termín a budu doufat, že tentokrát to vyjde. 🙂 Nerad bych zase podnikal cestu v rozpadající se O2 opačným směrem.
    1 bod
  11. Rekuperace se projevi tak, ze kdyz je nad 5c tak pri ubrani plynu nabiji 14.7v a kdyz pridas a jedes tak to padne na 12V a kolisa okolo a nenabiji.
    1 bod
  12. Asi s tym pocitali, tak naco kupovat mlieko a zhanat kuchara? 🤷🤣
    1 bod
  13. V jednom smere to bolo na D1 30 aut, v opacnom 8. Na jednej strane som rad ze som ostal doma a mohol dokoncit nejake veci, na druhej strane som sa tesil na palavinky 😔 18.3 je otazne, mame v okoli toho datumu niekolko oslav. snad dovtedy prehovorime @brrrrm, nech nejdem sam 🤔
    1 bod
  14. Mam agm exide skoro rok. Ted auto stoji 3 dny a na zapalovaci ukazuje 12.5V. Pred tim jsem jel asi 2h autem a nabijelo stale mezi 14.3 az 14.7V. Bylo pod 5C. 1 den po zaparkovani ukazoval zapalovac merak 12.6V. Pocitam ze za 2 dny to bude ukazovat 12 4V. Postupne to pomalu klesa. Treba za tyden z 12.6V na 12.3V. Cca. Podotykam ze do auta nelezu a namerene udaje sleduji z venku prez okno zamceneho uspaneho auta.
    1 bod
  15. Chystám se na výměnu svíček u Fabie II, r. v. 2009, 1,2 HTP, 44kW, najeto 58 000 km. Našel jsem si pro snažší demontáž zapalovacích modulů stahovák, viz foto. Původní svíčky Brisk jsou celkem v dobrém stavu. Koupil jsem NGK ZFR6T 11G. Už čekám jen na lepší počasí. Jindra
    1 bod
  16. Ano, taky se to sklopené zasekává. Navíječ musí být namontovaný rovně. Je tam takové závažíčko na "kuří nožce", (vypadá to jako hříbek) nebo kyvadélko a když se brzdí, tak závažíčko vychýlí a tím se pás zasekne. odkaz
    1 bod
  17. Auta už tu jsou, tak alespoň příjezdová cesta a okolí : Sraz jako pokaždé na 1, obsluha už tak ne
    1 bod
  18. Taky přispěju s trochou do mlýna.... @Pawouk fakt? a kde? To se teda omluvám :). @Bullets před Olomoucí se docela rozsněžilo, dále klasika uvízlé kamiony v mohelničáku, jinak to bylo vcelku v pohodě.
    1 bod
  19. Ještě doplním, že auto jsem převzal minulý týden a nic oproti specifikaci naštěstí nechybělo. Snad jen ten absurdní kryt od motoru tam není (kvůli svolávačce) a podle dealera mi ho Škodovka ani nedluží, takže pokud ho chci, mám si ho dokoupit 🤦🏼‍♂️ ale hlavně že je auto tak rychle!
    1 bod
  20. Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze. Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....
    1 bod
  21. Vrátil bych se k tématu KODIAQ.
    1 bod
  22. ja mam na mojej octavke 3 1.8tsi 132kw 6dsg 4x4 205 000km a stale je to v pohode
    1 bod
  23. Buď rad. Kde kdo by za vypnutí ACT i zaplatil 😅
    1 bod
  24. A co tak se podívat do návodu, co? Když vezmeš za kliku, dotkneš se senzoru z vnitřní strany kliky a auto se odemkne. Zamyká se dotekem na senzor z vnější strany kliky (taková malá oválná prohlubeň).
    1 bod
  25. Auto se ti urcite nebude zamykat, naopak ani nepujde zamknout a bude hlasit neco ve stylu 'klic ve voze'. Kamiq by mel mit v klici akcelerometr a po nejake dobe (myslim ze po 15 min) prestane reagovat na challenge vyzvy. dotykem na kliku vysle auto tzv challenge a pokud zarizeni v blizkosti odpovi - response tak dojde o odemceni. No ale protoze se da signal pomoci anteny a zesilovace zesilit, tak zlodeji mohou auto ukrast na delsi vzdalenost a prave proto se do klice (myslim od MR2019) dava prave akcelerometr, ktery kdyz nedetekuje pohyb tak neodpovida (a nevybiji baterku) a trik se zseilovacem jiz nefunguje. Taky parkuju v garazi, ale klic bych tam nedaval, naopak auto i v garazi zamykam. Klic mam v kalhotech vytahuji jen pred pranim.
    1 bod
  26. Tak napis, nafot... Aby to na prvy pohlad mohol kazdy vidiet a tym pomozes najviac.
    1 bod
  27. Ale já vím. Nediskutuj o tom se mnou. Tady to prostě nebude.
    -1 bodů
  28. Reset na 0 môžeš urobiť. Ale 330t je vrak zbav sa toho.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...