Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/23 ve všech sekcích
-
Kriste, jako by se nikdy nikomu se spalovacím autem nestalo, že mu dojdou PHM... Tohle už je vyloženě trapné a hloupé "kdo chce psa bít...". A zeptám se, jaký je smysl toho 5l kanystru? Předpokládám, že v autě máš ukazatel stavu paliva a ukazatel aktuálního dojezdu. V Evropě (a na hlavních tazích zvlášť) jsou čerpačky přinejhorším každých 50-70 km. Plus mapa v mobilu se seznamem nejbližších čerpaček, pokud nemáš v autě navigaci. A navíc, když je člověk lempl, že i přes tohle všechno mu šťáva dojde, tak jaký v tom udělá rozdíl, jestli mu dojde po spotřebování 50 l nebo 55 l (50 + 5)? Přece když na dlouhý cestě, kterou naznám, pípne hladový oko, ťuknu do navigace, za jak daleko jsou ČS a podle aktuálního dojezdu si nějakou vyberu. Jako rozumím tomu, že benzín došel v dobách stodvacítek se zasekávajícím se ukazatelem stavu paliva, ale dneska...? To je člověk buď opravdu "talent" nebo vědomě hraje vabank a záměrně zkouší / riskuje, jak daleko dojede s dojezdem 0 km. Já zatím nejvíc 42 km s OIII 2.0 TDI, ale to už byla hypereko jízda 😆. Málokdy tankuju s dojezdem větším než 0 km a přesto mi nikdy šťáva nedošla.5 bodů
-
4 body
-
4 body
-
3 body
-
3 body
-
Tak hlásím, že vozidlo je u prodejce ! Objednání - 09/2022 dodání - 02/2023 - Škoda Octavia Style+ 2.0 TDI 110 KW Více v mém tématu: https://forum.skodahome.cz/topic/165063-octavia-iv-liftback-20-tdi-110-kw-style-černá-magic/ Prosím umí tady někdo podle VIN zjistit více info o autě? Jestli se jednalo o nekomplet, kdy bylo vyrobeno atd. ? :)2 body
-
2 body
-
Pětka benzínu nic neřeší, viz výše. S EV se dojezd řeší úplně stejně, jako ve spalovacím autě - dojezd vs dostupné dobíjecí / čerpací stanice. Nejsem obhájce e-aut a na delší cestování a každodenní používání bych si jej nevybral. Jako druhý auto na jízdy kolem baráku, rozvážku dětí z/do škol a na kroužky, dojetí do města (mám to cca 50-70 km) pak klidně ano. Ale mám barák se solárama, který to vše usnadňujou. Velká bariera je ale cena e-aut. 3letou OIII 1.6 TDI jsem před 4 lety koupil za 200 tis. Kč. Pokud by celkově srovnatelný e-auto bylo do 300 tis. Kč, už bych ho měl doma.2 body
-
Abych pravdu řekl nevím, prostě jsem dealerovi řekl, že auto potřebuji mít cca 04/2023, on řekl ano to zajistím a jak řekl, tak udělal. Pravda byl jsem skeptický, o to více po přečtení zdejších komentářů, ale nakonec slib dodržel.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Samozřejmě, že existuje, pro daný účel. Největším a pro mnohé lidi včetně mě jediným problémem je cena.1 bod
-
Jo to asi jo, raději bych měl ten elektrický kufr, ale s kompenzací jsem spokojený. Spíš jsem čekal, že mi nabídnou nějakou kravinu a já to z nich budu dolovat. Za mě tedy OK jednání a postavili se k tomu čelem. O problémech s přepínáním toho zobrazení jsem neslyšel... Řeknu ti za týden (snad). :D1 bod
-
1 bod
-
Omlouvam se, jsem na horach, tak jsem offline. Mockrat dekuji za super zpravu! ...uz bylo nacase1 bod
-
Stale som tu nenasiel jasnu odpoved na otazku, ci staci len vymenit okno (mam zaujem o predne bocne), alebo su aj dalsie diely inaksie a treba objednat aj dalsie "suciastky".1 bod
-
Každý máme svoji pravdu, nicméně s čím tedy porovnáváš úsporu ? Pokud máš stále zapnutý SS, jak tedy víš za kolik bys jezdil (dlouhodobě) bez něj ? Systém SS je vymyšlen hlavně kvůli úspoře paliva (nižší emise) při laboratorním měření dle normy NEDC. Nemám nic proti tomu, když jej někdo využívá na maximum - je to jeho věc. Z technického hlediska se však jedná o větší zátěž pro pohonnou jednotku.1 bod
-
V krátkodobém horizontu něco málo uspoří, ale v dlouhodobém se více opotřebovávají všechny mazané plochy v motoru, protože v případě že motor neběží, ztrácí se olejový film a opětovný start je nasucho... Samozřejmě jsou na to ty komponenty stavěné, ale nikdo mě nepřesvědčí, že jim to nevadí...Pokud má někdo auto na operák na rok tak tomu je to asi jedno, ale já to vypínám i v autech z půjčovny...1 bod
-
No na mém voze už palubka jednou venku komplet byla. Vloni na podzim měnili tekoucí servotronik a kvůli tomu šla palubka ven. Bylo to těsně předtím, co jsem auto odkupoval z leasingovky. Abych si palubku vyndal sám z auta a pak zas vše správně sesadil, z toho se fakt nevidím. Ono záleží na úhlu pohledu a zkušenostech. Pro mě zas by dnes byla brnkačka někomu zas pomoci s přestavbou dveřních motorků stahovaček, což se zas ostatním jeví jako složitý monstrum 😅 Zkusím dát toto horní těsnění, sundám boční kryty, demontuji kastlík před spolujezdcem a vytlumím to všude, kam se dostanu. @miklisek Nevím, jestli má smysl demontáž budíků - dostanu se pak k nějaké smysluplné možnosti vytlumení za nimi?1 bod
-
Ahoj kluci,mám scalu 1.5 tsi od dubna 2020 a ono tepání nebo klepání při volnoběhu jsem u nového auta nepozoroval ale až při cca 4000 tis.km. Jeden poznatek ale mám a to že když je venkovní teplota vzduchu 10 stupnů a víc tak to tepání je výrazně tišší nebo vůbec neslyšitelné - když je 20 stupnů tak je naprostej klid prostě ticho po pěšině a naopak když je 0 stupnů nebo pod nulou tak to tepání je slyšet jak blázen - podle venkovní teploty to tepe více - méně nebo vůbec. Setkal jse stím taky někdo?1 bod
-
A co udělat image SD karty pomocí nějakého klonovacího nástroje (např. Ghost nebo něco podobného) ještě před tím, než se vloží do Amundsenu?1 bod