Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/23 ve všech sekcích
-
Takže znova. Komentáře mimo původní zadání tématu promazány. Příště to bude i s 🍌2 body
-
2 body
-
Na fábii je tohle https://www.automrazik.cz/autodily-nahradni-dily-skoda-fabia-karoserie-svetlo-plastove-dily/krytka-pro-stresni-listu-skoda-fabia-i/ https://www.autodily-pentl.cz/fabia-i/3084-krytka-stresni-listy-fab-6y6-853-140d.html1 bod
-
idealne dat dole naraznik aj tapacir kufra, aspon pre kombi variantu, aj ked nemal som dovod to davat dole. na hatchbacku sa mi to po darilo vymenit aj bez demontaze naraznika, len z vnutornej strany. hatch ma v strede a iny tvar, treba ale davat pozor, aby nespadol smerom do naraznika. aspon zopar foto vybratych z inych navodov u mna na webe (PDC a BSD)1 bod
-
1 bod
-
Zdravím všechny, problém je vyřešený. V týdnu jsem měl auto ve Škodovce a to syčení způsoboval rozvodný řemen a jelikož jsem měl už 150k km najeto, tak jsem nechal udělat celé rozvody včetně vodní pumpy. Cena byla 19 000 Kč.1 bod
-
Mam uz skoro rok na zadku komplet ATE ty jak prijdou cely nastrikany sedou barvou. A jsou stale ok. Auto venku. A casto stoji dlouho. Za mne spokojenost. Za ty prachy...1 bod
-
Mám sice Rapida SB, ale ty klapky taky slyším při zavírání posledních otevřených dveří s dovřenými okny. V garáži kde se ten zvuk ještě zvýrazní, to je jak kdyby po zavření něco z auta upadlo 🤣. Sám uvažuji, že bych polepil ne celou tu klapku ani její lamely, ale tenkou filcovou páskou (TESA) nebo samolepicí sametkou dosedací plochy jednotlivých lamel v jejich ramečku, o který ty lamely mlátí. To by mohlo snad fungovat. K té klapce bude asi lepší přístup zevnitř po odstranění obložení kufru. Je do karoserie nacvaknutá zevnitř, takto půjde vycvaknout a na stole si pohrát s jejím podlepením. Ta klapka bude asi jen na jedné straně v bočnici kufru, ale konkrétně na které to F3 má, netuším. Možná @wirer jestli si nepamatuje ze svého kombíka. Mám ale pocit, že strana s klapkou má v bočnici někde pod platem/roletou mřížku.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj bando, mě se to taky stalo za jízdy a zlomila se mi hřídelka, ovládacího válečku Maxidotu. Než sezenu nový vytunil sem si to dočasně po svém ;-) Použil jsem jeden ze šroubů, pilníkem vysmahnul 6tihran 1,6 mm z hlavičky šroubku a nahradil zlomenou tenčí část hřídelky viz. Foto :-D Za Origo ovládání chtějí v Kelly 5086,- Tak nezoufejte , že něco nejde ;-) vždy je cesta když je vůle …1 bod
-
Tak včerejším dnem se v mém případě kruh uzavřel a vůz jsem vyzvedl. Doplním tedy, že převzetí proběhlo 2. 3. 2023. Na můj vkus se to u dealera zdrželo déle, než by se mi líbilo, ale to je dané také tím, že se mi to sešlo s dovolenou mého prodejce + v tom měli nějaký nepořádek, protože už jeden termín předání byl domluvený, ale nakonec mi pak volal, že zjistili, že to auto tam není a mají to na nějakém svém centrálním parkovišti a ještě si to musejí převážet na salón... No bordel. Postřehy a poznatky na základě prvních desítek kilometrů - zatím samozřejmě převládá euforie z nové "hračky". Auto vypadá fakt krásně, líbí se mi. Interiér mi přijde taky moc hezký a působí prémiovějším dojmem (může být ale dáno tím, že jsem teď půl roku jezdil starou Hondou Jazz (r.v. 2005) jako provizórium, jelikož jsem se nechal nachytat s termínem a unáhlil se s prodejem svého Rapida). Nic cestou nevrzalo, nebouchalo atp. Nerovnosti podvozek žehlil fakt parádně. Hodně mě baví el. otevírací panoramatické okno. Včera bylo fakt hezky a teplo, takže jsem si to mohl pořádně užít. :) Žádné problémy s infotainmentem jsem nezaznamenal - vše jede rychle a plynule. Bude asi hodně trpět na otisky. Párkrát jsem se toho dotknul a je to "zprasený". Dneska se se vším chci seznámit, protože to je fakt počítač na kolech. Škoda toho el. kufru, jak jsem brečel v předešlých příspěvcích, ale srdce mi u toho auta roztálo, takže to asi zvládnu. :D Motor tam mám tedy 2.0 TDI 110 kW DSG a má páru (samozřejmě se to umocňuje v porovnání s rapidem 1.2 63 kW nebo kolik to přesně mělo). Snad jediné negativum, co jsem včera postřehl bylo to, že to má pro mě nezvykle "dlouhou" odezvu na plyn. Resp. zmáčknu plyn a auto začne reagovat za 1-2 vteřiny. Asi jsem to někde četl pod názvem "turbo díra". No moc to nepřispívalo k plynulé jízdě, ale snad si zvyknu. Třeba to je běžný u dieslu, tohle je pro mě první zkušenost. Níže přikládám pár fotek. :) Ještě uvažuju o tom, jestli si nedát na předek ochrannou PPF fólii, abych to ochránil proti kamínkům, ale hrozně mě odrazuje cena. Nechce se mi moc za řešení na 5-10 let dávat 30-40 tis. Kč. Co myslíte? Budete tohle řešit nebo na to kašlete?1 bod
-
A to je datum naplánování, nebo jen odhad v systému? Měl jsem úplně to samé auto vyjma DSG, objednané v dubnu a skákalo to sem a tam od října 22 až do prosince 23, nejčastěji tam byl květen 23, nakonec vyrobeno v listopadu a v lednu jsem spokojeně přebíral s tím, že 2. ledna se ještě nevědělo kdy ho vůbec vyrobí (a to už bylo dávno vyrobeno) a 4. ledna bylo auto u prodejce. Takže nepropadat smutku a depresím, věřím, že se vyrobí dříve, mají v tom bordel, takže to že něco píšou neznamená, že to tak bude.1 bod
-
1 bod
-
Každý svého štěstí strůjce. Při registraci si souhlasil s pravidly, které jsi, i po několika upozorněních, porušoval a logicky přišel trest. V případě, že se ti pravidla nelíbí, nechoď tu a založ si své fórum se svými pravidly. A klidně na mě buď za můj názor rozzlobený. edit: Mínus jsem čekal. Argumenty spolu s obhajobou zřejmě došly. Nepřekvapuje mě to. edit 2: koukám, že jsem se trefil přímo do jádra problému, když si mi omínusoval veškeré mé poslední příspěvky. Ty budeš asi trpět nějakou dusěvní poruchou méněcennosti, ne?:-)1 bod
-
Jen názor - Superbu nebudou slušet žádné neorigo disky. Zatím jsem neviděl jediného, který by se mi alespoň trochu líbil :-)1 bod
-
Vidis leda tak prd. Pri 130 ujedes tech 30 mezru za mene, nez jednu sekundu. kdyz vemes v uvahu reakcni dobu cloveka, a ten pred tebou zacne z nejakeho duvodu brzdit... tak jsi skoncil. A s prominutim - vidis prd. Sice vidis i kus pres auto pred sebou, ale ani zdaleka nevidis a nemuzes videt vse, co vidi to auto pred sebou. uprimne doufam, ze Te na silnici nikdy nepotkam. Takovato hovada nemaji na silnici co delat.1 bod
-
Polovicni vzdalenost nez je ta nejkratsi? uz ti nekdo rekl, ze jsi lepič? Ale vazne.... to nemyslis vazne... vzdyt by to odporovalo fyzikalnim zakonum. Na takovou vzdalenost by to auto nezabrzdilo.1 bod
-
1 bod
-
ja som ACC nechcel, neobjednal a napriek tomu som ho (zadarmo) dostal... (viac vo vlakne k mojmu autu). ak by ten zazrak dokazal fungovat na polovicnu vzdialenost (voci aktualne najkratsej), tak by to bolo dobre pouzitelne. takto je to pouzitelne ale prilis casto mu musim pomahat (plynom), aby som eliminoval popisovane neziaduce spravanie... a to potom prichadza clovek ao primarnu funkciu tempomatu... najde sa tu niekto, kto dokaze zmenit ACC na obycajny tempomat?-1 bodů
-
Na českých diaľniciach je situácia ešte horšia ako na SK. Lepenie? 25-30 m pri 130-je by som lepením nenazýval. Ale áno. Nemám psychický problém s “lepením” sa na auto predomnou. Bez problémov 10 m za nárazník. Vidím totiž ďalej ako po prvé auto. Sledujem celkovú situáciu a predvídam. Fyziku neoklameš, to je fakt. No radšej by som ACC pomohol raz za čas s brzdením ako mu nonstop pomáhať s plynom. A už sa prosím vykašlime na túto diskusiu. Môj spôsob jazdenia sa nezmení. A skúsme nájsť odpoveď na položenú otázku. Ďakujem za porozumenie.-1 bodů
-
hosi, aka prva buracka a ake straty na zivotoch? nemam 20 rokov s 200-konovym prvym autom... moje prve auto bola Fabia HTP a predtym som sa ucil na 105ke, Favorite aj Felicii... je jasne, ze za sekundu pri 130ke prejde auto 36 m. matematika nepusti. a ani reakcnu dobu min. 1 sekunda nerozporujem. na druhej strane brzdna draha zo 130ky je zhruba 65 m, takze ak by som aj zbadal 200 - 300 m predomnou staticku prekazku, tak bezpecne zastavim (bez ohladu na to, ci je 30 m predomnou nejake auto). samozrejme, ak nemam dostatocny vyhlad (predomnou je dodavka) a ani ho nedokazem ziskat (povedzme jazdou blizsie k lavej ciare), tak sa na to auto predomnou netlacim, zabit sa nechcem. tym, ze vnimam situaciu, tak sa mi nemoze stat, ze predomnou zrazu stoji auto. vnimam situaciu niekolko sto metrov predomnou, casto som ja ten prvy, kto na dialnici vidi stat kolonu a uz zvolnuje a dava vystrazne blinkre, hoci 5 aut predomnou este stale stoji na plyne a potom prudko dobrzduje do kolony... sanitke v kolone sa vyhybam zarovno s autom, ktore je za mnou 10te v poradi... rocne spravim 40 - 50 tisic km bez nehody... niekolko krat rocne sa nehode vyslovene vyhnem (lebo su ludia, co nepouzivaju spatne zrkadla, nedavaju prednost, su schopni zastat v pripajacom pruhu, ist v protismere na dialnici, smskuju za volantom...) a 7 z 10 inych vodicov by sa nehode nezvladlo vyhnut (lebo nedokazu vnimat celkovu situaciu alebo len nie su dostatocne pozorni). ak aj auto predomnou dostane defekt, tak nezastavi na fleku. jedina vec, ktorej sa neda realne vyhnut a ani ju predvidat, je ze do mna vleti auto z protismeru. vacsina jazdiacich ludi ani len netusi, co je to krizove brzdenie, nepredvida, nevytvori rezervu pre ine auto, nedokaze zareagovat na nestandardnu situaciu, anilen netusi co vsetko ich auto zvladne... odporucam kazdemu absolvovat kurz bezpecnej jazdy, kde si moze bezpecne vyskusat ako sa auto sprava v krizovej situacii. ovela radsej vidim na cestach soferov, co su vyjazdeni, predvidaju a su ohladuplni, hoci aj idu rychlo... ako tych, ktori striktne dodrziavaju predpisanu rychlost (dupnu na brzdu len co zbadaju znacku pri ceste) ale nevnimaju viac ako zadny naraznik auta pred nimi. vratme sa k teme - da sa nejako dokodovat obycajny tempomat namiesto ACC?-1 bodů