Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/23 ve všech sekcích
-
Já tu vůbech nechci jakkoliv Škodovku obhajovat. Ta (ne)komunikace a netransparentnost je projevem marketingového přizdisráčství namísto otevřené důvěryhodné komunikace. O tom žádná. Samotnému mi termín posunuli už ai 4x. Ale budit tady dojem, že je to vina Škodovky nebo dokonce že Škodovka záměrně zadržuje vyrobená kompletní auta, je projevem čiré tuposti.2 body
-
@BubaqBeru, že je to tím, že do toho nevidíme - jak píšeš. Ono je to dáno hodně i tou komunikací ze strany Škodovky. Nepřipadá mi normální, že mně, jako platícímu zákazníkovi (a nemyslím si, že je to málo peněz), ani neodepíší na mail a místo toho ubrečeně volají dealerovi, ať s nimi už nic neřeším. Opakované lhaní do médií o maximálních dobách čekání. Případy typu: "Auto je zaplánováno za dva měsíce." a druhý den telefonát "Nevím jak se to stalo, ale už ho máme na prodejně.". A do toho pak ty situace (a ano, to je to, do čeho nevidíme), že někdo z našeho pohledu objedná stejné auto po nás a dostane ho třeba o rok dříve. Všechno tohle jen promíchává nasranost a pak slepě vidíme, že je tam ta nespravedlnost/"chyba" v odbavování objednávek a těžko se nám obecně tomu "workflow" na straně škodovky věří. Ale ... co já si mám co stěžovat, já jsem tady za dlouhou dobu snad jediný, komu zkrátili předpokládanou dobu dodání :D2 body
-
Pokud se vám do rozpočtu NT vleze, vezměte. Nejúžasnější věc. Ta baterka zvladne hodně.2 body
-
No tak já mám všechno ať už webasto, čelní sklo i všechny 4 sedačky s výhřevem + volant a jezdím ráno cca 22 km a z toho začínám 9 km jen z kopce a nedokážu si to bez toho všeho představit.Webasto mám denně 20 minut zaplé před jízdou a nikdy jsem problém s baterii neměl...Holt, ale bydlím na horách...1 bod
-
1 bod
-
Seznam u paní vrchní upraven na počet 18 osob. Bylo mi řečeno, že to ale asi nebude úplně nejpohodlnější. Nevadí, budeme mít k sobě v sobotu o trošku blíž1 bod
-
Kdo jede do autorizovaného servisu, tak s hodinovou sazbou souhlasí, potud v pořádku. Ale nevím co vede a jak si dovolí ty servisy fakturovat za díly ceny vyšší než jsou jejich ceníkové od Škoda Auto. To snad v žádném jiném businessu není. Za mě drzost.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
pojedu dnes pro Sebu, aby z těch prázdnin taky něco měl (a my si ho ještě užili ... však víš) a v sobotu mu chceme udělat nějaký program ... už jsem i přemýšlel vzít ho sebou, ale nebavilo by ho to tam @Martab by mohl, já s ním byl taky domluvený na kódování LED couvaček, ovšem nedorazím, takže jindy ...1 bod
-
Pokud je tam polozka "vypnout" tak by to melo byt vypnute porad. Zajima me spis proc by to nekdo chtel kor v zime? Vsak to autu jen prospiva... i posadce :)1 bod
-
Vzhľadom na tie krátke trasy by som nešiel do nezávislého kúrenia, lebo to jednoducho tá baterka pri pravidelnom a dlhodobom používaní nedá. 4 km jazdy vlastne nestačia ani na normálne dobitie po štarte motora. Za polovicu ceny NK/NT je Pandora alarm aj s diaľkovým štartom a obojsmernou komunikáciou, podľa mňa to má oveľa väčšiu pridanú hodnotu a potom vlastne netreba kupovať ani vyhrievané čelné sklo. P.s.: Nechcem byť OT a riešiť tu motory, preto navrhujem založiť si vlastné vlákno. Mám pocit, že je o čom sa "porozprávať" ohľadom výberu správnej motorizácie.1 bod
-
Mám stejné zkušenosti jako Lukáš, psal jsem na podporu a prý na tom pracují, že musíme vydržet tak uvidíme1 bod
-
Myslim, ze nezavisle topeni je vyborna vec. Zmineny paket trizonove klimatizace a vyhrivaneho celniho skla ho urcite ani castecne nenahradi.1 bod
-
Tak jsem přezul na letní Michelin primacy 4 a přestal jsem mít nutkavý pocit že na tom autě musím odhlučnit podvozek. Za mě jedna * velmi doporučuju. Výdrž uvidím. Jízdní vlastnosti skvělý kompromis. Takže ted spíš vyměním ty boční okna za akustické. Kdyby byl někdo kdo umí dobrou cenu?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Už je tak nějak známo, že o výrobní logistice natož v automotive nevíš ani ň. A neznalost samozřejmě poskytuje mnohem větší prostor pro tyhle fantasmagoriceké fantazie než když se člověk alespoň v základích rysech orientuje v problematice, o které se snaží rozumovat. Proto se nedivím tvým řádkům, ale s realitou nemají společného zhola nic. I v termínech dodávek aut platí Normální rozdělení, takže dodávkám za 3 měsíce se nelze divit ani v době, kdy je typická doba dodání 12+ měsíců. Vidět v tom chybu systému Škodovky či dokonce záměr je poplatné důchodcům v hospodě po 5. pivu, nic víc.1 bod
-
O náhody není nouze… Auto dneska přistálo u dealera. Přiznejte se, kdo za to může? 😂 Takže finále bude opravdu 25 měsíců.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
kúp si ferodo kotúče a platne bratru za 55eur komplet a vymeň si to pri prezutí doma , hodina roboty aj s poriadnym očistením náboja a dosadačiek platničiek , a nik nič riešiť nebude1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
@Marej Bubny miesto kotúčov?! A akože si dáš vystaviť nový CE certifikát a homologizáciu? A ako by si si chcel nadimenzovať rozmer? Nad takýmto nezmyslom sa ani nezamýšľaj. A čo ti koroduje? Povrch, keď stojí auto, či ostatné časti? Veď je to normálna vec, že sa tam vytvorí hrdza na povrchu ak jazdíš málo. Po 100m a pár pribrzdení, to máš dole. A nie je lacná práca v origo servise? Som sa pobavil...dávaš si účtovať prácu za superba? Chcem vidieť kto ti za 30 éčok ak donesieš kotúče a platničky (ak ti vôbec dovolia v neautorizáku), vymení brzdy vrátane drobného materialu čo ti naúčtuje. Chlapi. Neatorizak síce obľubuje cenou 20eur/h, len koniec koncom ti naúčtuje viac hodín. Ale každého voľba, kam chodí. Jedine čo je nefer v SA a to by mala EU zakazat! ...je účtovať rozdielne hodinové sadzby za prácu v servise podľa modelu auta. To som napr. v opli nezažil - corsa, či insignia mali rovnakú hodinovku. V SA má superb inú hodinovku ako scala. A pochybujem, že mechanik má hodinovú mzdu podľa modelu auta a nie fix.-1 bodů