Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/19/23 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Tak prihodim jedno skryté, ale dost časté (prý tak 9/10 to má) korozně namahane místo, v přechodu zadních a předních dveri je na hraně zadních dveri tesneni, když ho člověk sunda, téměř jistě tam najde něco takového 😕 urcite stojí za kontrolu, stačí tesneni jen od spodu stáhnout, je tam jen nasunuté. Příčina: Pod tesneni zatéká voda, která poté blbě schne, Zároveň s vodou se tam dostává prach a spolu s vodou pak vytvoří dokonalou kasi, která pak při zavíráni předních dveri prodre lak Reseni: Opravit korozi, tesneni sundat a ustřihneme z něho jen vršek a a ten vrátíme zpátky (jinak bude vidět díra do dutiny dveri). Zbytek listy vyhodit do koše, na odhlucneni ani zatekani nemá vliv. Ani Superb 3, Kodiaq nebo Octavia 4 tam toto těsnění přesně z tohoto důvodu už od výroby nemají4 body
-
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/berlin-nemecko-klima-aktiviste-ekologie-auta-biti-letzte-generation.A230519_125625_zahranicni_jhr Tohle jsou ti ubožáci, které zde @silarm propaguje a o kterých říká, že, doslova cituji "Ono by se spíš stačilo zamyslet v čem mají pravdu. A já osobně v každém z těch 8 bodu vidím, něco co je potřeba udělat.". Pro mě osobně se kdokoliv, kdo se projevuje jakoukoli formou terorismu (což zablokování dálnice a lehání si pod auta bezpochyby je), naprosto diskvalifikuje z racionální diskuse. Platí to i pro sympatizanty takových skupin. To je prostě lidský odpad a je dobře, že jsou společností ignorováni. Tohle prostě do vyspělé evropské kultury nepatří. Jinak reakce řidičů byla zcela na místě a nelze tomu než vyjádřit jasnou podporu. Kdo nerespektuje zákony vůči ostatním, nemůže očekávat, že ostatní budou respektovat zákony vůči nim. S chutí bych se přidal.3 body
-
Aktivistický bolševismus v praxi. Pro mě jsou tihle fanatici lidský odpad, který se snaží zavádět to, co se mnohokrát ukázalo být naprosto neživotaschopné. Podobné ideologie vedou k utlačování lidí, drastickému osekávání základních svobod, elitářství. Otázka není, jestli stačí xy litrů na rok. Nejde o počet litrů. Špatně je samotný princip takového uvažování prostřednictvím potlačování základních svobod člověka. "My víme, co je pro vás dobré, tak vám to přikážeme." Ke zblití.3 body
-
Tak jsem se díval na moji MR17 a nemám tam nic, ani vlhkost, což se docela divím. Zkusím ještě mrknout na otcovu 2014ku.2 body
-
nesmyslné nejsou elektromobily, ale způsob jejich prosazování.. Pro koho je elektromobil provozně a ekonomicky výhodný, ať si ho používá jak chce. Ale nutit elektromobily někomu, pro koho není ekonomicky ani provozně použitelný neni v pořádku, zejména když globální pozitivní dopady tohoto vynucování se v poměru k vynuceným nákladům limitně blíží nule.2 body
-
@wirer BINGO. Nahrál jsem na zformátovanou SD kartu POI radary, nahrál do navigace a kartu znova naformátoval a hodil na ni hudbu a hotovo. Vše funguje!😉👍 Teď otázka, jestli má smysl aktualizovat SW, který již mám stalhnutý, z 0361T na 0369T. Myslím, že asi změny nezpozoruji a byli mi řečeno, že nelze udělat update na 0480T, že se při tomto přechodu z řady 03xx na 04xx musí patchnout jednotka, takže do toho nejdu.2 body
-
2 body
-
Tipoval bych si na měnič, ale jak jsem říkal, mě to nijak netrápí, tak jsem to nezjišťoval, ale jestli to z někoho dostaneš, tak dej určitě vědět tady.1 bod
-
Nebudu diskutovat s nikým kdo si rád bouchne do demonstrantů… Z mého pohledu je nejvyšší čas tuto diskuzi opustit. Nechci přispívat k nějaké radikalizaci. Už to tu není prostředí, kde mohou diskutovat lidi s rozdílným názorem. Raďeji vás tu nechám, ať si pokojně ujišťujete o nesmyslnosti elektromobility. Omlouvám se, ale jistou úroveň diskuze vyžadují1 bod
-
Já třeba kombinuju kolo a MHD.... abych nezpůsobil ten totální kolaps MHD. V naprostých výjimkách jedu do centra autem. CO2 neškodný plyn??? Najdi si co udělá pravidelné pití sodovky s organismem. Zvýšena koncentrace CO2 je problém. Doporučuju si najit nějaké info o vlivu tohoto plynu na organizmus. Nebo aspoň chvilinku dýchat do sáčku. V extrému se můžeš např. u zavřené hale s motokárami i otravit CO2. Díky vaším názorům jsem pochopil, proč jsou tady všechny ty regulace. Obhajoba stop and go provozu v centru města není otázkou ekologickou nýbrž otázkou zdravého úsudku. Toto jsem naštěstí nepraktikoval ani v dobách, kdy jsem byl totální petrolhead.1 bod
-
No a máš představu, kolik CO2 se vyprodukuje pro běh internetových serverů a zařízeních souvisejících? Aby lidi psali nesmysly na webu a čuměli třeba na porno? Kolik MB/GB dat Ti bude stačit na měsíc?1 bod
-
Mám tam zpět halogeny. Řešil jsem to jen proto, že jsem měl posledních 10 let auta jen s Bi-xenonama, nebo s full led. Tuto konfiguraci jsem dostal jako pracovní / firemní automobil, který jsem si nevybral a nemohl jsem ovlivnit výbavu. Možná je to jen o zvyku, ale já prostě špatně vidím s těma halogenama a nové světla za vlastní kde jsou origo led kupovat nebudu, firma to řešit nechce. Tak jsem se snažil hledat možnosti. Zatím jsem zkusil toto a nefungují, tak zkouším halogenové osram které mají údajně +200% svítivost (jsou to normálně homologované žárovky). Ale není to ono…1 bod
-
Tak tomu ovšem není. Na hrubý pytel hrubá záplata - to je oč tu běží. Co bys doporučoval ty? Hrát jim k tomu do ouška ukolébavku?1 bod
-
To byla jen otázka času, že jim někdo dá na budku. Dobře jim tak. Jsou to ideologičtí fanatici a ti jsou vždy pro ostatní životu nebezpeční.1 bod
-
Neviem co to mate za servisy. Vždy nosím vlastný olej Ravenol, nie kvôli cene ale ten predražený srackovy Shell s VW logom nechcem. Vždy predĺžená záruka mobility, normálna záruka atd. V texte servisu vždy napíše technik : zákazník má vlastný kvalitný olej Ravenol s normou vw 507.00. Nie sme v dobe kamennej. Olej mením po 3-7 tisíc km.1 bod
-
Díky za upřesnění a sdílení zkušeností. Myslel jsem si, že to bude spíš vlastnost než porucha. Máš ponětí, co přesně by to mohlo způsobovat? Nějaký kondenzátor v elektronice měniče a 48V baterie, které jsou oba instalované v interiéru vozu? Zda-li by bylo možné to ze strany automobilky nějak řešit. Musím říct, že to slyším a že mi to vadí. Auto je ale jinak fajn, takže bych se s tím asi časem dokázal smířit. Rád bych to s dealerem sepsal a poslal výrobci k prověření. Je možné, že nebudu první, kdo na to oficiální cestou upozorňuje.1 bod
-
Na toto pozor! Ja tiež práve potrebujem vymeniť olej mimo bežny a tiež "predplatený" servisný interval (30 tisíc km), ale práve kvôli tej poznámke o vlastnom oleji tentokrát nechcem ísť do autorizovaného servisu, lebo kvôli tomu automatiky prichádzam o záruky mobility. S druhým autom som si nosil do servisu olej vždy, ale o tú záruku mobility som aj reálne prišiel, tak si to treba poriadne rozmyslieť.1 bod
-
Kluci, řeknu Vám tajemství, v servisu to nikdo neřeší. Mají jiné starosti než řešit zda již někdo měnil olej, ani zda je tam jiný šroub :-)1 bod
-
1. Záleží, co myslíš slovem "podpora". Pokud tím myslíš eufemismus fanatických zelenomozků pro násilné vnucení povinné elektromobility, tak je na tom špatného úplně všechno. Vadit to nemůže jedině lidem, kteří tleskají diktátorskému způsobu fungování států. Pokud slovem "podpora" myslíš vytvoření především legislativních podmínek k jejímu přirozenému rozšiřování, které bude řízeno čistě poptávkou zákazníků, pak je to samozřejmě úplně v pořádku. 2. Současná násilná podoba povinného přechodu na e-auta není ani ekonomicky ani ekologicky racionální. Ekonomicky nedává žádný smysl, bude nás to všechny naprosto zbytečně stát extrémně velké peníze. Přechod automobilek na elektromobilitu, kdyby nebyl povinný, by probíhal řádově pomaleji, přirozeněji, smysluplněji. Ekologický přínos pro planetu má evropská elektromobilita naprosto zanedbatelný. Nehledě na nevyřešené faktické problémy (kapacita sítě, dobíjení na sídlištích) a společensko sociální problémy (na vesnici, kde jsou auta nezbytná, na e-auta drtivý většina lidí nemá). 3. Svět je nastavený tak, jak si jej nastavíme. Bohužel Evropě vládne eurohujerská levičácká špína a podle toho taky vypadá nesmyslná politika EU vůči migrantům, pseudoekologii atd. Mimochodem, jak vypadá ta "ekologie":1 bod
-
Na tvojom mieste tento krok skusim vynechat. Teda zaloha map, format karty, nakopirovat mapy ale vynechat POI body/radary a vlozit kartu do radia, ci to bude stale blbnut1 bod
-
Chápem, že nie každý je ítéčkar, ale prosím skúsme dávať link iba na článok, netreba tam mať aj všetky tie monitorovacie/sledovacie parametre. Všetko čo je za prvým otáznikom v odkaze sa môže zmazať: https://fdrive.cz/clanky/test-skoda-enyaq-60-iv-dlouhodoba-zimni-spotreba-a-realne-naklady-na-elektrinu-10674. Čo sa týka toho porovnávania Eniaqa s Kodaiqom, robia ho preto, lebo tie autá sú si cenovo podobné. Bolo by síce možné zrovnať Clio so Zoe, alebo 208-ku s e-208, ale rozdiel v obstarávacej cene vozidiel je tak veľký (ešte aj e-jazdenky sú veľmi drahé), že elektrické auto pre niekoho kto má hlboko do vrecka jednoducho nedáva zmysel. Ale uvidíme o 2 roky, kedy by mali prísť prvé menšie EV s cenovkou od 25 tisíc euro. Ak sa rast cien áut so spaľovacím motorom nespomalí, je možné, že Fabia IV bude stáť o 3 roky toľko, čo "Fabia iV" a potom sa budeme rozhodovať už iba čisto podľa našich potrieb a možností nabíjania a cena nebude smerodajná.1 bod
-
Na webu fdrive.cz testují dlouhodobě Enyaq 60 iV a srovnávají, co se týče provozních nákladů na palivo/energii s Kodiaqem na naftu/benzín. Testovací řidič to pojal jako fiktivní majitel Enyaqu, který nemá nějakou možnost nabíjet doma, nebo v práci (jednu vyjímku udělal) a tak test vypovídá zčásti o tom, jak se asi bude v budoucnu žít majitelům elektromobilu někde na sídlišti (dle testu ale zatím počítejme jen velké aglomerace, kde je dostatek nabíjecích míst, třeba v nákupních centrech) a kolik je to bude stát v porovnání se spalovacím autem. Test mně přijde i tak docela objektivně pojatý. Abych nenapínal nedočkavé, tak Enyaq nebyl na provozních nákladech za palivo/energii nejlepší, možná i proto, že test začínal v zimě. Lepší byl naftový Kodiaq, ale i tak to stojí za přečtení. No a průběh testu bude nadále pokračovat, takže jsem zvědavý jak to dopadne. PS: Jen bych si přál, aby někdo z novinářů udělal pro nás obyčejné smrtelníky srovnávací, dlouhodobější test třeba takového Renautu Clio a adekvátního elektrického Renaultu Zoe, nebo např. el. Dacie Spring a taktéž městského auta např. Hyundai i10 apod.. Přeci jenom kdo a vůbec kolik z nás, si může dovolit kupovat Enyaq a to třeba i ojetý.... https://fdrive.cz/clanky/test-skoda-enyaq-60-iv-dlouhodoba-zimni-spotreba-a-realne-naklady-na-elektrinu-10674?consent=CPaqHkAPaqHkAD3ACCCSDECgAM_AAEPAAATIIDoBhCokBSFCAGpYIIMAAAAHxxAAYCACAAAAgAABABIAIAQAAAAQAAAgBAAAABQAIAIAAAAACEAAAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAIQAAAAAAAiBAAAAAAABAAAAAAABAQAAAgAAAAAIAQAAAAAEAgAAAAAAAAAAAAAAAAQgAAAAAAAAAAAghdAqAAWABUAC4AGQAQAAyABoADmAIgAigBMACeAFUAMQAfgBCQCIAIkARwAnABSgCxAGWAM0AdwA_QCEAEWAJMAWgAuoBgQDWAG0APkAm0BagC3AF5gMkAZcA0oBqYELgAAAA.YAAAAAAAAAAA&sznclid=8JmUzcPHw8bCxMPCxMPHx8DJwcnIwoyEzcHGwMbIw8jJycjexcjCjISVzcHGyMTExMDGxMTewsTAjJPNxrWxw8i2xrSzwcGytMmxx8a2tsbBx7bIwMayxsXBx8E&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=ZHGIBfj0b4X-202305190623&dop_id=209510751 bod
-
1 bod
-
Tak vyzerá to na problém medzi Samsungom a Škodou https://www.samsung.com/cz/support/mobile-devices/co-delat-kdyz-na-zarizeni-galaxy-s22-nebo-s23-nefunguje-system-android-auto/ https://support.google.com/androidauto/thread/151557663/android-auto-does-not-work-on-samsung-galaxy-s22-ultra-and-2020-Škoda-scala?hl=en https://www.briskoda.net/forums/topic/511367-samsung-galaxy-s22-series-failes-to-connect-to-android-auto/1 bod
-
1 bod
-
No chovám, obecně. Třídím, plechovky od barev do kontíků, "každý" papířek a plast zvlášť, co jde, zkompostuju (mám tři komposty :-) ), na jednu střechu půjde fotovoltaika příští týden, na druhou o něco později. Ale nejsem zelený magor.1 bod
-
No zde se není o čem bavit. Za mě naprosto absurdní nápad (tak jako spousta dalších). Ostatně co jiného čekat od nějaké aktivisticko - anarchistické sebranky.1 bod
-
1 bod
-
do wordu jsem doplnil emergency assist a přehrávání videa-filmů/youtube/prohlížeč internetu na rádiu..., zjistil jsem, že green score lze aktivovat jako další menu, ale nezobrazuje=zelené ,,čárky/sloupce,, jsou stále dole, takže zřejmě na nic, alarm auta (troubení a blikání) je funkční, zamknutí automobilu při nastartovaném motoru taktéž super funguje (jen se nesklopí zpětná zrcátka, což si ale myslím, že není špatně) Komplet scala kódování VCDS Zipro-Keras.docx1 bod
-
1 bod
-
Tady se tak ovšem projevuješ a popíráš svá vlastní tvrzení v "každém druhém" přispěvku. To co hlásáš není pravdivé. Souvislosti si neuvědomuješ, takže to děláš nevědomky, ale takových je Vás bohužel víc.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, Dalo by se u OIII FACELIFT (2018) FULL LED nakodovat US svícení? Pomocí VCDS Ideálně i s nastavením v rádiu? Nikde jsem nenašel facelift návod 😇😇-1 bodů
-
no toto asi nemá potřebu komentáře. Kdo ze sebe dokáže vypustit o někom, že je lidský odpad, který s chutí zbiješ... To mluví za vše. Jsi stejný radikál jako ta poslední generace. Ani jeden extrém není pro mě partner do diskuze...-3 bodů