Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/23 ve všech sekcích
-
Uz leta kupuji pouze stiraci listy (gumicky) na AliEx v nejdelsi delce k autum co mame doma. Pouze zastrihnu na prislusnou delku. Drzaky zpravidla vydrzi roky. Na SIII jsem menil poprve cele sterace letos zase za originaly (praskla zapadka na drzaku). Na druhem aute (A-K) jsou ted Bosch, ale tam byla vymena spise z duvodu spatne konstrukce originalnich steracu (L sterac je extra dlouhy - 700mm). Dulezite je aby nebyly stiraci listy (gumicky) prilis stare a tvrde, jinak sterace skacou a spatne stiraji. Sejmu koncovku a kryci plast, vysunu stiraci listu. Pak vse v opacnem gardu s novou listou. Cela vymena zabere par minut. Menim dle potreby (1-3x) do roka podle najezdu - pri cene z AliEx je to korunova zalezitost a vysledek vzdy 100%.3 body
-
Ano, je toho trošku více. Prostě RS výfuk je jiný. Je rovný a míří přímo do koncovky. Bohužel, neRS výfuky jsou odlišné. Jdou z boku, neboli jdou směrem ke koncovce RS z boční strany. Dále ohyb výfuku začíná dříve než koncovka. Pokud bych provedl řez výfuku, tak by se neRS výfuk dotýkal kovové koncovky a mohlo by dojít ke zničení plastových dílů na zadním nárazníku. Nemluvě o vibracích za jízdy výfuku vůči koncovce v nárazníku. Dále, pokud bych neRS výfuk zaříznul dále od koncovky, tak by zase mezi neRS výfukem a koncovkou vznikla mezera, což je opětovně riziko par z výfuku a mohl by dojít k poškození zadní části vozidla. Takže z logiky věci, kvůli bezpečnosti a záruce na vozidlo, byl proveden tento úkon, aby nedošlo ke zničení majetku a přinejhorším i životů. Určitě má Škoda-Auto důvod, proč je koncovka namířena dolů namísto do nárazníku. Pokud bych chtěl mít vizuálně stejný výfuk, tak jedině koupit nový výfuk z RS, ale to je logicky ekonomický nesmysl. Na druhou stranu, pravá koncovka je zaslepená, což má i originál O4 RS 1,4TSi. Pokud jde o dým z výfuku, tak v zadní části je trochu kouře v zimním období, ale nejde poznat odkud to jde. Stejně se autem jezdí a nestojí se. Pak ti zafunguje přeci Start-Stop 🙂 Pokud by někdo chtěl, tak stejně pozná, že to není RS. Tahle úprava neměla za cíl, aby to vypadalo jako RS varianta. Těm znakům RS jsem se vyhnul. Šlo jen o design, který je líbivější a dravější. Ale, jako vždy, což je klasika, se může objevit hnidopich, který má RS a štve ho to, čekal jsem to a čekám to 🙂 a neřeším. Chtěl jsem tímto článkem jen pomoci členům fóra, k tomu, kdyby chtěli provést stejný upgrade jako já. Na druhou stranu, když se zamyslíte, tak jaké značky dávají ještě výfuk do koncovky? 🙂https://www.topspeed.sk/novinky/falosne-vyfuky-neobisli-ani-autosalon-v-parizi/151523 body
-
3 body
-
@r_e_n_e díky, protože jsem na to narazil taky a myslel jsem, že jsem to nějak chybně stáhnul ... kdybyste někdo měli info, že je to opraveno, dejte zde prosím vědět. edit: dnesni stahovani uz jsem nakonec dokoncil .. a dnes mi to hlasi stejnou chybu u jiného souboru ItalyNorth ... no nic, zkusim to zkombinovat a treba to pujde pouzit ... to opakovane stahovani 27GB me uplne nebavi z pocitace jsem to uz sice smazal, ale na flesce to jeste ze včerejška nastesti bylo ... edit2: tak kombinace stazenych ZIP souboru ze včerejška a dneska pomohla ... aktualizace uz bezi ...2 body
-
Zdravím pánové, tak mám hotovo. Zadní nárazník vyměněn. Cena byla přibližně 21.000,- Kč. Montáž jsem prováděl sám. Byl zde problém s výfukem, který je u NeRS verze (mám 1,5TSi) zahnut dolů a jsou 2. Byla možnost, že uříznu výfuk a zastrčím jej do koncovky, ale dle mého měření, by to nebylo ideální a nechtěl jsem řezat výfuk, i kvůli záruce na výfukové potrubí. Raději jsem sříznul koncovku a vypadá to v pohodě. Zde soupis cen - Nárazník z vrakoviště - nenalakovaný - 3000,- (byl lehce poškrábaný, takže se použilo více plniče, prý, kdybych přivezl už nalakovaný, tak prý udělám lépe) Lakování nárazníku a 2x držáku na sensor (krajní) - 5500,- 5E7 807 231 F9R - vkládací díl levý - 476,- (černá lišta na straně nárazníku) 5E7 807 232 F9R - vkládací díl pravý - 476,-(černá lišta na straně nárazníku) WHT 003 737 - matice rozpínací - 3,- = 4x = 12,- N 909 747 01 - šroub - 20,- = 4x = 80,- 5E6 945 105 - odrazka levá - 510,- 5E6 945 104 B - odrazka uprostřed - 507,- 5E6 945 106 - odrazka pravá - 510,- 5E7 807 363 - Držák levá - 628,- (držák koncovky výfuku) 5E7 807 364 - Držák pravá - 628,- (držák koncovky výfuku) 4K0 807 180 - Svorka - 17,- = 4x = 68,- (nevím, k čemu to bylo, ale podle ETKY to tam má někam jít, ale nenašel jsem, kde a nikde to nechybí) 5E3 825 506 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - COMBI 5E3 825 521 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - LIFTBACK 5E3 233 681 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,- ( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E3 253 682 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,-( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E7 807 521 F F9R - Spojler - pro tažné (ne VIP) - 3942,- 10x – N 909 747 01 – šroub do plechu s vnitř.sestrih – 20Kč x 15 = 300Kč 10x – N 909 591 01 – matice plechová 20Kč x 15 = 300Kč 5E7 919 487 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 488 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 A - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 A - Držák sensorů - 210,-2 body
-
Třeba se bude někomu hodit - zkusil jsem výměnu gumiček ve stíracích lištách Superbu: 1. prvně si musíte koupit auto, které má gumičky v dezolátním stavu a nebo je do tohoto stavu sám přivést 2. po splnění prvního bodu buď koupíte celé lišty v originálním balení/Bosch/Valeo a nebo zkoušíte dojít k totožnému výsledku levnější, ale o něco drastičtější cestou 3. potřebujete díl, který Škoda standardně nedodává a pochází od VW - originální gumičky do aerostěračů 4. Superb má lištu před řidičem dlouhou cca 65cm a před spolujezdcem kratičkou 45cm 5. Pokud takto měníte lišty poprvé, objednáte 1ks dílu 1K0955429B (teď 131Kč) a 1ks dílu 1K0955429D (180Kč) - jde o originální díl s nominální délkou 600 a 700mm 6. Až vám to přijde domů, leknete se, jestli poslali správný díl. Cedulka na pytlíku ale nekecá a číslo dílu sedí. 7. Kratší lišta je totiž kratší jen asi o 4-5 cm a má ... tramtadadá 65cm, takže by podle všeho měla stačit dvakrát ta kratší. Ke gumičkám jsou náhradní krytky. 8. Po sejmutí lišt z auta a srovnání krytek zjistíte, že jsou odlišné. 9. Chvilku budete zkoumat, kterou krytku zkusit sundat, aby šla gumička vytáhnout a nasadit nová. Když nebudete větší jelito než já, mírným páčivým pohybem v kombinaci s tahem krytku sundáte bez úplné destrukce. Napodruhé by se mně možná podařilo krytku sundat i bez povrchového poškození... 10. Pokud krytku zničíte, náhradní vám k ničemu nejsou a musíte si sehnat buď krytku jinde a nebo koupit celé nové lišty. 11. Vytáhnete gumičku. 12. Pokud budete bystřejší, dojde vám hned napoprvé, že je pohodlnější zkrátit novou gumičku podle délky vytažené staré. A ne hned nacpat novou gumičku do stěrače a potřebnou délku odhadovat. 13. Zachovanou krytku zpět nasadíte, ta zacvakne a spadla klec. 14. Doplním, že jsem tipnul pro sundání krytky pravou stranu stěrače (bráno po směru jízdy, nasazeného v základní poloze) 15. Pokud jste bystří jako já, děláte tuhle činnost při dešti a hned po nasazení lišt můžete kontrolovat výsledek. 16. Umyjete si ruce, schováte nepotřebné náhradní krytky pro budoucí pokolení a pochlubíte se manželce, že už může používat stěrače.1 bod
-
1 bod
-
Mne osobne sa na Fabii osvedčili stierače Bosch AeroTwin, na Superbe mám zatiaľ pôvodné. Čo sa týka životnosti, výrazne sa mi predĺžila keď som začal auto garážovať a ešte viac, keď som dal tekuté stierače + začal som si dávať pozor, aby som napr. nezotieral napríklad ľad, čo asi malo tiež pozitívny efekt.1 bod
-
Hm tak to skôr vyzerá, že nejaká výrobná šarža Superbov 2019 s tým má problém. Ja idem zajtra/pozajtra skúsiť osadiť novú batériu, s malou nádejou či to nepomôže. Inak viac ako tempomat ma štve ten klaksón. Tempomat je komfortný prvok, klakson bezpečnostný. Koľko krát sme všetci zatrúbením zabránili kolízcii pri predchádzaní na dialnci, ked niekto pomalší nepozrel do späťáku a vošiel do ľavého pruhu? Ja som mimochdom takto na tú závadu prišiel, potreboval som použiť klaksón a ticho... @Petr Svetr daj prosím vedieť ako si dopadol a či to pomohlo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ok nechci to tu nějak plevelit ale když psal, že nechce přijít o záruku na výfukové potrubí, tak se s tím víc asi dělat ani nedá.1 bod
-
@NemesiSK Příště bych si kromě zhlédnutí fotek taky i přečetl co autor napsal, řekl bych, že tam má poměrně logicky shrnuté proč je výsledek jaký je...1 bod
-
Díky, a to je přesně ono, statik přehlídl, že už je český konfigurátor (byl tuším týden po tom co vyšel ceník - 9.11.2023) a bojler v tom hned vidí peskování. Co jsem se dnes bavil s prodejcem, údajně existují jen ta auta co byla na premiéře a pak v Praze na e-SALONu. Ta stejná auta prodejcům ukazovali v ten den co vyšel ceník. Prodejce mi říkal, že bylo vidět, že jsou to jen čistě horké předsériové kousky a že je dobře že jsem se nebyl dívat v Praze na e-SALONu, že mám vydržet a počkat na ofic. kousky. Jinak mi také prodejce říkal, že jsou zase problémy s homologací (nestíhají se), proto jen slabý vznětový motor, omezené výbavy atp.1 bod
-
@David 6 U starších Rapidů máš 2 možnosti. Buď Čína RCD (což má ale obecně velice mizerný FM rádio signál) nebo origi řešení v podobě Amundsena starší generace, co byl i v F2, O2, S2, Yetim atd. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Db42L3pZhvg1 bod
-
Ano, chce se to tím trochu proklikat, ale jde si potom z toho udělat nějaký obrázek.1 bod
-
1 bod
-
o čom točíte? však filter tam je 06L115562B , bolo by kúpiť okuliare do budúcna 5,7L oleja do toho motora sedí presne ...1 bod
-
zaleží na barvě, měla by to být 3V0868437E - etka píše německou cenu12,45 EUR bez DPH béžová 3V0868437EWC4 šedá 3V0868437EY20 černá 3V0868437E9B9 existuje i záslepka pro USB zdířku 3V0867251A :-) béžová 3V0867251AWC4 šedá 3V0867251AY20 černá 3V0867251A9B91 bod
-
Ano,nehraju,ked nieje zapnuty surround efekt polozka v menu cantonu,kazdopadne aj potom hraju orezane pasmo,ale neva.slusne supluje subwoofer.Kazdopadne mne sa osvedcilo.....vyhnut sa predvolenym dsp rezimom...navolit si vlastny individual...vytiahnut vysky asi na 90%...basy asi na 70%,stredy stiahnut na skoro uplne minimum/tie vysledny zvuk kazia najviac a malokto ich ma gule skoro uplne stiahnut/fader/vyvazenie predok a zadok/ 1 st viac dozadu,surround na cca 4..subwoofer na cca 6..a idealne hudba vo formate flac...odporucam nieco gitarove..instrumentalne....a potom to fakt hra/a teda poculo to u mna hrat uz viac ludi a velmi milo prekvapeny/1 bod
-
Za mě souhlasím s příspěvkem, kde se píše, že zadní reproduktory nehrají skoro vůbec. Když u mě opadla euforie, ze mam nove auto a zacal jsem koumat zvuk ktery se mi nezdal, tak jsem si šel sednout do jiného Superbu III. I v nem to bylo stejne. Jsem smutny. Jeden cas jsem obchodoval reprobedny znacky Canton. Ale tenhle zvuk s tim nema nic spolecneho. Na stredni nebo nizkou hlasitost to docela jde. Vyssi hlasitost doslova taha za usi az do bolesti. Zvuk je doslova neprijemny. Trochu jsem pochopil proc. Na vystave jsem videl noveho Kodiaka, ktery mel prorezy v mistech kde jsou ruzna cidla jednotky a senzory, aby asi bylo videt kolik toho v tom aute je. Ale byly videt i reproduktory. Vse to vysvetlilo. Je to, to nejlevnesi co SkodaAuto sehnala. Mizerna membrana, male magnety. Proste noname. Bohuzel me napada jen jedno slovo. Cantonem ala Skoda se citim PODVEDENY.1 bod
-
Příplatkový sound systém "věhlasné německé značky Canton" aneb "koncertní síň na kolech" s "působivým výkonem 610 wattů" obsahuje tyto komponenty: zesilovač D-class noname made in china Basové měniče noname, brandované jako škoda středobasové měniče sonavox made in china výškové měniče sonavox made in china vše v provedení total low end ten plastový kyblík aka subwoofer jsem nefotil Na volném trhu bych za tyto věci nedal víc než 25001 bod
-
No me jde i o zvuky procahzejici dvermi z venku a utlumujici take vrzani a bouchani prvku ve dverich .. snad to tomu pomuze1 bod