Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 247


  2. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 328


  3. ritch

    ritch

    Facebook Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      373


  4. ka_r_los

    ka_r_los

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 918


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.3.2019 ve všech sekcích

  1. Presne tak ako pise kolega. Ja som uz poriadne vyjazdeny sofer (cca 1.8 mil. km) a mozem z vlastnej skusenosti povedat, ze ma asistent zachranil pred nehodou niekolkokrat presne z dovodov horeuvedenych. Vivat front assist !
    2 body
  2. Já bych dal přednost té 1.4. Jednak je to už osvědčený motor, a za druhé to má plnohodnotnou benzínovou nádrž. Je to tak jak píšeš, při dlouhých jízdách, do zahraničí a pod. ti to poskytne velkou výhodu. A naopak při běžném provozu zde budeš jezdit jen na CNG.
    1 bod
  3. -2 je teplejší počasí? A auto stálo celou noc venku. Vítr jak hovado a mrzlo, tak zo asi moc teplej motor nebude hele. Já s tím jezdil a vím co jsem pociťoval. Prostě jedním slovem lahoda, reakce na plyn i rozjezdy. Navíc jsou lidi co tyhle problémy nemají. Tak něčím to asi bude.
    1 bod
  4. Za me treba,kdyz uz nás EU nutí k takovým systémům,tak to ma ukazovat poradně ne jen ze se něco děje. u mého druhého auta to funguje jinak. Proste auto ukazuje přesně tlak kdyz je něco špatně označí kolo. A kola se při prezouvani nactou sama jsou uloženy dvě sady. Ceny novych ventilku jsou při cenách aut zanedbatelné.Baterky v nich drží 10 let. Tohle skoda neumí,ale máme zelenou skrabku s merkou dezenu. Nov
    1 bod
  5. Ale ono to obvykle není jen o další (poměrně drahé) sadě ventilků - například je v nich baterie, které má nějakou omezenou životnost, ale hlavně také o tom, že si sám nevyměníš sadu kol (letní/zimní) bez toho, abys nemusel pomocí diagnostického nástroje autu sdělit, že je tam jiná sada ventilků. O spolehlivosti těchto systémů nemluvě, sám jsem oboje zažil u Oplu a nikdy bych to na svém autě nechtěl. Pokud bude možnost výběru systému, proč ne, ale vnucovat to všem už není rozhodně správné - a to platí obecně. Ono to pak totiž dost zavání takovým aktuálním bruselskobolševickodobroserským myšlením ve stylu - my nejlíp víme, co ta lůza potřebuje a tak to prostě bude mít.
    1 bod
  6. Takto to riesil @StibTo. https://forum.skodahome.cz/topic/142843-superb-36-v6-liftback-stibto/?do=findComment&comment=2382655
    1 bod
  7. jednou musím 100% se Sabizou souhlasit, což se ovšem nestává téměř vůbec. Dle mého je Jádro budoucnost, obzvlášť jaderné reaktory 3. generace. Stringo, narazil si hlavu na čepičku. Ne EU, ale pomatení Němci, zase jsme u toho. Němci si něco vymyslí a cpou to ostatním, ale když nefouká vítr nebo nesvítí sluníčko, tak to sosají od nás, to je jim naše elektrika z uhelek nebo jádra dobrá. Sami platí majitele uhelných elektráren v De, kteří mají povinost tu elektrárnu stále udržovat v provozoschopném stavu aby v případě nutnosti, to mohly nahodit.
    1 bod
  8. Reseni se jmenuje @ferda25
    1 bod
  9. Pokud je auto v tovarnim stavu, tak v Individual nelze samostatne zapinat ci vypinat rezim plachteni. Osobne mi to dost chybi. Ale jezdit kvuli tomu v Eko modu neminim :-) .
    1 bod
  10. @Caster Ono to má vždy dvě strany jako každá mince, upřímně mám raději tento nepřímý systém, protože nemusím řešit další senzory k zimní sadě (kdyby stál jeden senzor pár stovek, neřeknu, ale). A jak jsem psal výše, ani pro nepřímý systém není problém detekovat pokles tlaku o cca 10% (to je stále hodnota co člověk okem nepozná při pohledu na pneu). Kdo chce, nechť si připlatí (bohužel, výrobci to moc nenabízejí, ikdyž to třeba i taková OIII umí a stačí doplnit a nakódovat https://www.youtube.com/watch?v=QnvdWVF-PdE a myslím že od příštího roku mají některé modely dostat tento přesnější systém standardně (mění se pravidla kdy systém musí reagovat na nižší pokles tlaku než doposud). Každopádně toto není případ Rapidu, tak není potřeba zde rozjíždět sáhodlouhou diskuzi na toto téma.
    1 bod
  11. Můžu potvrdit, že dokáže dát vědět o jaké kolo se jedná, hlavně pokud tlak výrazněji klesne za jízdy. Ale ne vždy. Třeba když jsem dal rezervu (16" vs 15"), tak sice hlásilo úbytek tlaku (v tomto případě sice blbost, ale logická reakce systému), ale ne jaké kolo. Když jsem.prorazil pneu z boku, hlásilo i o jaké jde. Jednou mělo jedno kolo menší tlak a hlásilo to taky. Takže to funguje a řekl bych, že docela spolehlivě.
    1 bod
  12. Buď v pohodě. Škodovka slíbila, že vybuduje v ČR 7000 stanic na nabíjení. Mimochodem, ta špinavá energie není až tak špinavá. Dneska už ne. Ale chtělo by to trochu více investovat do jádra.
    1 bod
  13. Preco kazit tak dokonalu liniu stieracom? ?
    1 bod
  14. Dnes len tak z nudy,tak ale potesilo ☺️
    1 bod
  15. Lenze ono to je nastavene tak, ze vyjezdeny ridic sa moze napr. pozriet na radio, na neakú dlhonohu 20 rocnu cupku v minisukni vlavo na chodniku alebo nieco ide zdvihnut zo zeme co mu padlo (napr. cigareta) a vtedy ti je ten odhad uplne ze na hovby makove...
    1 bod
  16. Delší trasy ti ji paradoxně můžou více vybít. Vinu na tom má tzv. rekuperace, která začíná dobíjet aku až tehdy, když má např. 30% kapacity a nikdy ji nedobije do 100%. Je to opět EU nesmysl a “šetření” životního prostředí. Tato fce lze vypnout kódováním nebo odpojením konektoru na mínus pólu baterie (zatím formou testování, ale vypadá to slibně).
    1 bod
  17. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale kolik stojí ty svíčky? 300kč kus? To je nějaký velký náklad na provoz auta, když musím po 60tis. vyměnit svíčky, které ve výsledku vyjdou s výměnou na odhadem 2 tisíce korun. Pořád menší náklady, než na svíčky v TDi + další věci. A olej u soukromého vyměňuje snad každý po max. 15tis, takže zase u ojetiny mám jakž takž jistotu (teda já to mám podloženo historií ze škoda servisu), že byl olej měněn v krátkém intervalu. My longlife držíme jen na služebních, ale tam jde o to, že to auto najede ten interval min. za ten rok, takže to mi příjde asi košér. Takže jediné, co mě spíš straší, je to, aby mi pořádně vždy po roce prohlédli stav celého CNG systému a pak případně kolik by stála vyměna bomb, i když tam je ten interval tuším 10 nebo dokonce 20let. Já se tady nechci s nikým hádat a obhajovat CNG verzi, zatím ji máme jako ojetinu krátce, takže všechno ukáže čas. Jako ojetina mi to přijde zajimává volba, protože my jsme ji koupili za 300tis. s nájezdem 90tis. km. Nájezd předpokládám cca 15tis. za rok, takže koupit v této ceně naftu, která je už sama o sobě jako ojetina riskantní, je nesmysl. Samozřejmě, že pokud bych kupoval funglovku, tak bych si kouknul v rámci úspor a eko ježdění na hybrid, ale jejich ceny jsou pro mě zatím trošku mimo cenový rozpočet. Uvidíme za pár let, ale přeci jenom ne každý kupuje jen funglovky, takže ojetiny tady jsou a budou. Ad. spotřeba na benzín. To je diskutabilní, dá se jezdit jen na CNG a v pdostatě pokud není pod -5°C, tak auto i startuje na plyn, takže jediná chvíle, kdy jede na benzín, je cca 1km po natankování cng (kontrola kvality plynu). Já předpokládám, že na benzín v podstatě budem jen vyjíždět, aby tam nezůstával dlouho ten starý. A nebo v případě třeba dlouho trasy, kdy budem potřebovat řešit celkový dojezd. Ale i přes to všechno, když si řeknu, že při nájezdu
    1 bod
  18. To bych teoreticky mohl. Otázka jestli stihnu přehodit kola. ?
    1 bod
  19. Co takhle udělat sraz v neděli 7.4.2019 v Sedlišti? Takovej ten první jarní srazík na letních pneu. ?
    1 bod
  20. Pro ty co jsou ze všech různých názorů zmatení jako já Postup na PC Po pořádném pročtení fora a hledání na zahraničních jsem pochopil postup. Pro to aby jsem to mohl nahrát pomocí SD je třeba zmíněny maps tools verze 2.02. https://workupload.com/file/mtXyAXM V tom programu jsem nahrál verzi map V15, kterou jsem stáhnul z uloz.to. Nechal jsem to Buildnout kde mě to vygenerovalo několik souboru. MAPS (složka) MAPSDVD (složka) test.mp3 (soubor) sd_to_hdd_fw.iso (soubor) help.html (soubor) První tři vložíl na SD kartu(format FAT32) Čtvrtý soubor sd_to_hdd_fw.iso jsem vypálil na DVD, zminuje se i CD. Zmíněným programem ImgBurn na rychlost 1x Postup v auťě Po zapnutí radia (bez klíčku v zapalování) jsem vložíl SD kartu a přehral vložné mp3(pro ověření načtení karty) Poté 20s držel tlačítko Setup+Mikrofon+Eject poté vložil vypálené DVD . Po nějáké chvíli načetlo bootování dvd a hledaní image na SD. Asi 2x se radio resetovalo a načetlo do stavu update 31%, kde jsem čekal cca 30min (doba nejspíš záleží na rychlosti SD) a resetovalo se znova. Poté již DVD vyjelo a update proběhl v pořádku. Po ověření jsem po zapnutí podržel několik vteřin tlačítko Setup, kde jsem zobrazil info map verze. I když bylo vše v pohodě tak jsem přesto zkoušel ještě DVD(dvou vrstvé) rychlost vypalování 1x a mechanika se nějakou dobu snažila s DVD poprat ale nakonec chyba. Nevím jestli to není tím že je to dvouvrstvé DVD. Toto je moje zkušenost z pohledu amatéra, proto se předem omlouvám zda jsem něco popsal co není tak úplná pravda.
    1 bod
  21. V15 West https://www.uloz.to/!EQF5j2KqtWz4/columbus-8515-v15-west-2017-rar
    1 bod
  22. To co psal Budis je trochu za hranou, ale to ze lane assist pipa, ikdyz mam ruce na volantu a jedu rovne me taky neskutecne sere. Mimochodem ACC s rychlosti z map ma co jsem ted cetl novy Passat, takze skodovky tak za 2 roky.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...