Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      32 733


  2. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 013


  3. Joscer

    Joscer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      524


  4. vormen

    vormen

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 086


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.2.2020 ve všech sekcích

  1. Nikdy jsem tohle neřešil jinak, než co ukazuje palubní počítač. Proč by to pak výrobce měl v autech zabudované? Proč tedy nedoporučuje u LL maziv první výměnu dříve či proč první náplň nedělá "normálním" olejem s tím, že je nutné ho vyměnit po deseti tisících a až pak přejít na LL olej a dlouhodobou výměnu? Že by proto, aby těm, co se spokojí s výměnou a servisem podle určení palubním počítačem docházelo k opotřebení auta rychleji?
    4 body
  2. Spíš bych řekl, že ta kapacita baterií je jak z předminulého století. Pokud mě paměť neklame, tak již před rokem 1900 existovaly elektromobily, které dokonce tehdy převažovaly nad automobily se spalovacím motorem. Já vím, že to tehdy byl teprve úsvit automobilismu, ale mám takový pocit, že když jsme tedy měli více jak 120 let na rozvoj a vývoj elektromobility, tak jsme tomu moc nedali. Až někdo vyvine jinou a levnější možnost akumuace el. energie (pochybuji, že se to tak rychle podaří), tak snad potom ano, ale takhle si jen tzv. lžem do vlastní kapsy, když tvrdíme jak ten dojezd z 200 km zvýšený třeba na 300 km je fantastický a jak to tedy už vše rozjedem. Elektromobilta v dnešní podobě jako snad jen hodně úzká a hodně specifická možnost dopravy s hodně náročnou infrastrukturou, zatím nic víc. Delších a dlouhodobějších testů, konkrétně elektrického Citiga , se v poslední době vyrojilo již více, no a platí dle mne pro ně ta předchozí věta v celé šíři.
    3 body
  3. Že olej s nájezdem 10 nebo 25tis. má rozdílné vlastnosti se zpochybnit nedá. Otázka je, zda má smysl to řešit, pokud půjde auto za 5 let/100tis. do světa, asi ne. Ale kdo chce auto na "pořád", tak by mohl po letech zaplakat na tím, že důvěřoval servisním intervalům.
    2 body
  4. Obecně není zrovna ideální měnit olej podle LL intervalu, kde to většinou vychází cca na 23tis. podle způsobu používání auta. Držel bych se intervalu 1rok/15tis. při použití LL oleje podle normy dané výrobcem a když přetáhneš třeba na 18tis., tak se nic nestane narozdíl od pevnýho intervalu. První olej bych určitě nenechával najet víc než 10tis. nebo rok,podle toho co nastane dřív, ale měnit po 5tis. je zase podle mě zbytečnost, teda pokud s tím neskáčeš po městě a nestartuješ x krát denně s neohřátým olejem,optimální podlě mě je první vyměnit kolem 8tis.
    2 body
  5. Od uvedení se na všech fórech řeší cena, cena .... Udělal jsem srovnání se Superbem III FL, @bojler měl zhruba pravdu 100tis rozdíl. Vyšlo mi 98 tis. ( v reálu to může být méně 70-80 tis., něco jednomu chybí, druhý navrch... ). Rozdíl není při té ceně moc, je v tom i lepší odhlučnění, zadní náprava, vypadá reprezentativněji. car-card-C6PNBW9R.pdf car-card-C6PNBWNY.pdf
    1 bod
  6. ... https://forum.skodahome.cz/topic/115999-pr%C5%AFchod-z-motorov%C3%A9ho-prostoru-do-kabiny-14-16v-74kw/
    1 bod
  7. @marfan má uplně stejný problémy.. v té době měl už i oil cooler.... https://youtu.be/pVB7iRM-OI0?t=493 ale pak píše, že odstranil chladič klimatizace a zlepšilo se to.... @motorpower já už mam jiné auto na tohle ježdění, tam se mě nic nepřehřívá ;-)
    1 bod
  8. MPR má také výhodu, i s měřením levněji, a možnost doladění, ne jeden sw. Omezení na 1 a 2 též, , ale i s opravou pana prodavače. Nejedná se o omezení výkonu, nýbrž točivého momentu. Svezení možné se stejnou motorizací, kde vysvětlím co a jak. Nevypínám DTC bloky. Nedělám pokud možno úpravy takové, aby odešla spojka atd. Tj., netahám z vás peníze navíc. S čím naprosto souhlasím, je že BSR ne. Poměr cena -výkon- kvalita není ve správném poměru. Pokud tedy někoho nebaví přelévat sw tam a zpět.
    1 bod
  9. APR má jednu velkou výhodu v přenosu výkonu. Na první dva převodové stupně má omezený výkon tak, aby byl vůz vždy na hraně adheze. Výsledkem je to, že auto tolik nehrabe, rozjezdy nejsou problém, auto není díky neustálé tendenci k hrabání ucukané, kousavé a podobně. Výkon je prostě tam, kde je potřeba, tojest na vyšší kvalty a ne tam, kde by dělal problémy. BSR tuto funkci nemá a tak ta úprava nebude tak příjemná. Navíc když už se to na trojku chytne, tak to nepojede tolik, jako jede APR Jestli chceš, tak mohu nabídnout svezení ve své Škodě Octavia 3 RS, která i když má 430hp a 546Nm, tak nemá problém s přenosem výkonu. Zároveň na ní budu moc ukázat, jak funguje lepší spojka a další věci, kterým se člověk nevyhne, pokud do budoucna bude chtít mít víc koní. U BSR mají jen základní úpravu, kterou to i končí. APR má naladění i na další komponenty, když se pak člověk rozhodne jít dál. Na RS245 tu mám výkony od 290hp až po 400hp. SZ jsem neposílal. :)
    1 bod
  10. Na smyčce se to hřeje dost každému, ten okruh je poměrně náročný, jak na brzdy, tak na motor. Jezdil jsem tam zatím se šesti auty, a s teplotou měly problém všechny. Zavolej, povím ti k tomu více.
    1 bod
  11. Rad bych dodal, ze sklopne sedadlo spolujezdce nejde sklopit dozadu tak, jako sedadlo ridice. Velice spatne se v nem muze napr. spat spolujezdci pri prestavce. Lze sklopit dozadu pod uhlem cca 45st. Tak pozor na to.
    1 bod
  12. taky sem přemýšlel o čipu, ale co jsem se ptal majitelů co mají různe STAGE 2 atd a jezdí trošku ostřeji nürburgring nordschleife, což já občas taky, tak mají velký problém s chlazením... i když dají jiné coolery, chladič oleje atd..... třeba tady nějaký Slovák, ani nevím co má za upravu, ve finále to je jedno... https://youtu.be/5_jm24lam5E?t=312
    1 bod
  13. frfr> Já u Rapida loni vyměnil olej rovnou při reklamaci Densa v 5 tis., další předčasné výměny už asi taky neplánuju. U octavie jezdím LL intervaly a mám 170 tis. Oboje jezdí spíše delší trasy. Nalijí ti tam tam to co budou mít skladem, mě dali 5w30 příslušné normy vw uvedené v manuálu, ten nikdo nečte? Víc najdeš u modelů s totožným motorem dyť je to furt dokola.
    1 bod
  14. Udelat za stovku to umi jen Ti co tomu rozumi. Caristou mi to vypnout neslo a kdyz budu hledat nekoho s kabelem, tak me to bude stat cas a stejne mu neco dam. Toto navic mam prendavatelny do jineho auta, takze mi 6 stovek neprijde tolik.
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Ahoj ja som si dal na auto nalepiť takúto fóliu asi pred dvomi týždňami... predná kapota, predný nárazník, predné svetlá, spodky dverí... je to hlavne ochrana proti kamienkom...
    1 bod
  17. Základem je zajistit, aby auto nabíjelo baterii vždy na 100%. U Škodovek rozpojit malý konektor na konci "-" kabelu u baterie (odpojí snímač proudu baterie), dojde k přepnutí na "konvenční" nabíjení na 100%. I jiných aut je většinou nutné vypnout "inteligentní" nabíjení v řídící jednotce auta. Doporučuji také zkontrolovat stávající baterii zátěžovým testem, jestli už není načatá, tj. kapacita méně než 60% jmenovité kapacity v Ah. Pak je nutné koupit novou. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
    1 bod
  18. ISP shop, rele na SS.
    1 bod
  19. Tak jsem nakouknul do velkého techničáku (auto na 17") a jsou tam vypsané rozměry od 16" do 18" s tím, že u 18" je tam max. 205. Ale možná půjde dopsat i něco dalšího...
    1 bod
  20. nekupuji si auto, aby mi stálo v garáži ... nehledě na to, že já i polovic potřebujeme každý své, na dojíždění do zaměstnání a konkrétně u mně, dojíždím už 11 let denně 47+47km, takže tam si to na beneli nedokáži vůbec představit. Ale většinou se pro LPG rozhodují, ti co plánují vyšší nájezd ... a možná už jen poslední poznámka, u sekvence rozdíl výkonu nepoznáš, takže pokud se někdo smíří s 1,0 MPi, tak je jedno, zda s ním jezdí na BA, nebo LPG.
    1 bod
  21. A ako by ich ta mycka mala umyt?Si vem hadr a za minutu nemas co robit.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...