JirkaBrno Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 cus borci... tatík má autoškoláckou fábku, je totiž učitel v autoškole.. stáří 5 let, slabá 1.2 HTP, najeto 160tkm, motor a převodovka původní, myslím, že v motoru nic měněno nebylo. Jezdí stabiilně do stejného servisu škoda k jednomu stejnému mechanikovi. řekl bych, že tím autem prošlo několik set lidí a zatím je relativně v poho, jezdí do servisu pouze na pravidelné prohlídky, takže se dá říci, že je spolehlivé i v podmínkách autoškoly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 Na jedné 1,2 47kw mám najeto 100.000km bez problému (mimo čidla brzd.světel), druhá 170.000km (zad. díl výfuku). Na S-bazaru spousta na prodej s 200.000 - 300.000km najeto. Měl jsem i načipovanou Octávku TDI a musím říct, že je to někde jinde, ale je to jenom na zvyku. Výkon sice schází, ale nákladově se to nedá porovnat. Čo myslíš tými nákladmi...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 jestli jsem to dobře pochopil, tak myslel že HTP je proti TDI "bezúdržbové", nebo se mýlím ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 FI 1.2HTP 47kW, r.v. 2006 najeto 130tis. km a bez jakýchkoliv problémů. Nedávno měněny zadní brzdy, jinak vše zatím klape(ťuk, ťuk), což se o mé FII tdi říci nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 jestli jsem to dobře pochopil, tak myslel že HTP je proti TDI "bezúdržbové", nebo se mýlím ? Hej, aj ja to tak chápem ale príde mi to zvláštne, tož skôr by to malo byť naopak, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 a proč, já na svoji také nemůžu říci ani popel, v provozu od 03/2005 najeto 231 000km a štrajkuje až teraz. Min měsíc přestala dobíjet (totálně vydřená dráha na rotoru altíku, že už tam nebyla žádná měď) a tento měsíc problém na volnoběhu (hádá se to, ve vyšších otáčkách OK, zatím nevyřešeno). Jinak vždy po vlastní ose domů a na motoru nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 a proč, já na svoji také nemůžu říci ani popel, v provozu od 03/2005 najeto 231 000km a štrajkuje až teraz. Min měsíc přestala dobíjet (totálně vydřená dráha na rotoru altíku, že už tam nebyla žádná měď) a tento měsíc problém na volnoběhu (hádá se to, ve vyšších otáčkách OK, zatím nevyřešeno). Jinak vždy po vlastní ose domů a na motoru nic. Tak ja nehovorím, že HTP je kategoricky zlý motor ale napr. TDička od VW boli onoho času naozaj vydarené - nepoznám človeka, ktorý si ho kúpil od novoty(a nie stočené, búrane a pozliepané), žeby mal naozaj dáky pádny dôvod na neho nadávať. Pokiaľ človek nechytil dáky echt nevydarený kúsok, patrične sa o neho staral tak do samotného motora (okrem rozvodov ) nebolo potreba šahať kludne aj 400tis km. Altík, vodná pumpa atď možno odišli ale tak tie treba meniť/repasovať pri každom motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 :-)takže dnes najeto 235 tisíc.....minulý týden mě upadl původní výfuk....mohla za to spona mezi prvním a druhým dílem...oprava navařen nový kus trubky + nová sponka:-)))jinak ok:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lato5 Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 jestli jsem to dobře pochopil, tak myslel že HTP je proti TDI "bezúdržbové", nebo se mýlím ? Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 Přesně tak Zajímavé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 TDI vydrzi opravdu hodne a dokonce se clovek i sveze. Ale je proste drahsi na udrzbu nez normalni benzinak. Navic auto je o dost tezsi na predek a tak dostava naprava veci pohul. Potom samosebou auto vybizi k rychlejsi jizde, takze brzdy, tlumice atp dostavaji taky trochu vic pohul nez nejaky benzinova slabotinka HTP. Takze kdo moc nejezdi, tak se mu proste TDI neoplati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 Pět let stará 47kW, chip Sportmotor, mám sice jen 25tkm, ale zmíním se. Zatím jsem měnil jen dvě žárovky H7. Provozní náklady minimální, spotřeba do 6l/100km, servis provádím sám s náklady 1000-1500Kč/ročně. Chválím též metalický lak, který je bez jediného výtluku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 tak to asi jezdíš jen v neděli a ještě musí svítit sluníčko ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 Standartní leštěnkář... Auto má jen na to, aby ho opečovával a občas když je hezky se v něm trochu projel - což plně odpovídá tomu výletu jednou týdně v neděli když je hezky = cca 5000km/rok... Já najedu kolem 10 tisíc ročně a na Maltu jsem máčka, ten nakroutí minimálně 3x tolik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 (editace) odkedy mam plyn, tiez nalietam 36 tisic rocne. aktualne na tachu 199200km. sampus k 200tisic budem otvarat buduci tyzden aby som si pripil na fabinkine dobre zdravie a dlhy zivot. ja si myslim, ze zaklad je auto chvalit, obcas pohladit, sem-tam umyt a kupit mu vonacku, vcas menit olej a kontrolovat tlak v pneu. ono potom jazdi s rozumnou spotrebou a dlho vydrzi Editováno: 24. Únor 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Mno já zatím najeto 135tis km, za loňský rok jsem najel 30tis km z toho 27tis na LPG. Opravy docela klasické ve 105tis km podpálené ventily, tak vyměněna celá hlava, od té doby mi to žere 0,5l oleje na 2000km, snad ještě pojezdí, pokud vydrží do těch 200tis km, tak se taky ožeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 tomu ver ze vydrzi, okrem ventilov ma na tom motore nic nesere( po prvom repase som to ale musel dat prekruzkovat, tiez to zralo asi liter na 1000 km). vychadza mi to ze sa to vracia po 40-50tisic. mam jednu hlavu naviac a daval som ju repasovat naposledy za 135 eur, na motore si ju potom vymenim uz sam. v najblizsej dobe si uz ale mozno aj repas hlavy budem robit sam, teda aspon by som to chcel skusit, uz pokukujem po stahovaku ventilovych pruzin. vylistovat voditka a zabrusit sedla nemoze byt ziadna veda, rad sa s tym pohram. posledny repas som robil pri 166 tisicoch, predtym 127tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 NA kolik tě vyšlo překroužkování? U nás když jsem se ptal po servisech tak to za porvé nikdo nechtěl dělat, prej moc pracné a cenově kolem 10 000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Nikdo to nechce dělat, protože to znamená vytáhnout kliku - a o tom výrobce vysloveně tvrdí, že klika se nemá ani povolovat, natož vyndávat, protože je na místo ustavená v továrním přípravku. Tvrdí to bez rozdílu o všech motorech - přitom ještě nedávno vytáhnout kliku a kontrolovat nebo dokonce měnit a zaškrabávat pánve byla jedna ze základních dovedností automechanika. Minimálně 50% VŠECH ZÁVAD by i dneska vyřešila za pár hodin obyčejná "černá" práce s klíči a šroubováky na motoru - namísto toho se napichuje diagnostika a 10 lidí si láme hlavu, co se má ještě vyměnit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 ked ma zabijes presnu cenu si uz nepamatam, ale urcte to bolo viac nez 10 tisic. ale vtedy sa robili na aute aj ine veci. ano, pracne to je, aspon ti "moji" mechosi mali vtedy vonku cely motor.a tiez to dvaja pred nim nechceli robit, uz som bol bezradny co s tym. stucne si to pamatam takto: auto som kupil s cca70 tisic na tachu. motor siel OK, ale ako sa neskor ukazalo, dost zral olej. a zacal zrat viac a viac a stracal vykon, tak som to nechal u garazmajstrov. prave koli tomu oleju si myslim ze niekto robil repas uz pred predajom, vsade na forach som potom cital ze po prvom repase motor zerie olej. zistili k tomu podpaleny ventil, preto pri 118 tisicoch som robil repas hlavy aj prekruzkovanie. a to myslim bolo za 18 tisic korun( bolo to v roku 2008, fakt na tu sumu mam uz len hmlistu spomienku). lenze tu hlavu ale asi urobili dost na hovno, pretoze pri 127 sa mi to vratilo. ale to uz som dal robit inemu typkovi, a pri 166 este dalsiemu. olej odvtedy zerie malo a to uz ma za sebou takmer 100tisic. len od vymeny po vymenu a to vidim pokles od hornej rysky po dolnu. medzi vymenami zvacsa nedolievam. olej menim po 10 tisic. myslim ze tych 10 tisic je sice dost, ale za prekruzkovanie vzhladom na pracnost je to adekvatna suma. ale aj tak by som na tvojom mieste este hladal dalej. mozno budes mat stastie a najdes niekoho kto to spravi trebars za 7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 No já právě uvažuju jestli to budu vůbec řešit, pokud to žere pořád stejně těch 0,5l na 2000km. Výkonově to je zatím pořád všechno stejné, žádné zhoršování stavu nepozoruju. Pokud by to začlo žrát rapidně více oleje, tak už bych to řešil. Teď to asi nechám tak a nebudu do toho rýpat Olej měním taky po 10tis km, už rok to pořád žere stejně, dnesak zrovna budu kontrolovat hladinu, tak to snad nebude jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 tiez by som to neriesil. asi do toho netreba vrtat ked to neni nevyhnutne. az dobre pocitam pri tejto spotrebe oleja, priemernej cene mogulu 5w40 cca 7eur za liter a cene opravy 10tisic korun by sa ti to vratilo po najazdeni dalsich cca 200 tisic km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 jj nechám to tak, když to jede nebudu do toho moc rýpat, až se to posere úplně, tak to začnu řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Trocha offtopic ale vy, čo najazdíte tie desaťtisíce km ročne, tak používate to auto aj k práci? (teraz nemyslím len na dojazd do práce ale aj k samotnému vykonávaniu práce). Pretože aby som ja najazdil len polovicu z toho, čo vy ročne, tak by som musel každú svoju sobotu tráviť prehánaním sa hore-dole po dialnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 (editace) ja nie, ja sa len doveziem do prace a domov. dialnice nejazdim vobec, vsetko len okresky. som zamestnanec firmy, teda do nakladov si to nedavam. jedna cesta 47km (94 denne), plus vikendy na navstevu upevnit zvazky k jednej rodine, alebo k druhej, k surodencom mojim alebo mojej polovicky, alebo nejaky nakup, lekar, velmi zriedka vylet Editováno: 24. Únor 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.