Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Edit: tohle bylo už dost konkrétní.

JInak s tou F3 souhlasím, že má dobře našlápnuto. Po O3 nejlépe, Rapid a Space podle mě přijdou o dost zájemců v Čechách. Osobně jsem ještě neslyšel člověka, komu by se F3 combi nelíbila.

Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samosebou to není jen o motorech(nyní probíhá servisní opatření na zadní pásy), ale pokud vím po osobní zkušenosti, tak bez něj a k tomu alespoň trošku spolehlivém při všech EU nesmyslech, to jaksi nejede. Běžné lidi, které potkávám na salonu ani nezajímá kdejaké vrznutí v Rapidech, ale jak auto jezdí, kolik vydrží(zrovinka po pověsti TSI s řetězy, o kterých to už utichlo), co to baští a co to stojí v jaké výbavě . Vzhled každý hned vidí a to ostatní jako nějaká cinkrlata už jdou bokem. Věřte, že jsou klienti nesnášející volant plný čudlíků, kdy se nedá ani "odložit" ruka jinam než na věnec volantu. Jasně jsou i hračičkové, kterým má Fabie co nabídnout, tzn. barevné kombinování, pakety, kessy, multimédia včetně Mirrorlinku, co plnohodnotně nefunguje.  Že se pro běžného uživatele, na které je cílena povedla je nepochybné. Kombi je dalším krokem k oslovení další části potencionální klientely a taky bude prvkem v obnově nejednoho vozového parku. Má dobře našlápnuto, evidentně je důležitým hráčem a konkurence ji bude muset minimálně respektovat.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá diskuze... to se mi líbí... ;)

 

ten combík v reklamě vypadá pěkně... určitě se na něj půjdu podívat... dnes se vyrábí spoustu aut a výbavy jsou tak široký, že si myslím každý vybere a o tom to je... ;)

 

KubinoPV... v jaký konfiguraci se FIII objednávají nejvíce? motor a výbava? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servisní opatření na zadní pásy?

Podle technika zlobily navíječe "při jízdě z kopečka" a tak jsme zvedali Fabie pod prdýlky a zkoušeli navíječe.

 

To vorlajz- většina Style. Jakékoli přihazování např. Active a rádio plus dálkáč nemá smysl, to už raději Ambik s tím samým a má mlhovky, než Ambik s projektory a litými koly, vychází líp Style s čidly vzadu lepším rádiem. Auto se nekupuje na týden a pokud dát za auto 289 nebo 306 už při horizontu 10 let nehraje roli, pokud má auto sloužit a nebude potřeba si to šetření omlouvat.Zpět k objednaným vozům.  Active ani jedna. Všechny naopak TSI.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak slibované dojmy.

 

Nejprve první setkání s kombíkem:

Na salon dorazil (podle vedoucího prodeje cíleně) ve verzi Ambition v levnější konfiguraci (15" litá kola, pouze obyčejné světlomety) a v docela netradiční hnědě barvě. Abych pravdu řekl, tak v téhle kombinaci se mi to auto opravdu nelíbí - zepředu hodně smutný výraz kvůli světlům, zezadu tmavá barva ještě zmenší zadní světla. Na druhou stranu když je naleštěné, tak metalické prvky v barvě hážou pěkné odlesky na hranách a plochách. Přesto je tmavá barva krok špatným směrem. MichalV123 odpustí, ale když už tmavou, tak alespoň metalízu.  :kol-32:

Také jsem konečně viděl naživo ližiny a bohužel jsou z matného černého plastu, naděje, že by byly lakované lesklou černou jako u OIIIRS je fuč. :kol-26:Ale jsou rozhodně hezčí, než ližiny na OII Combi a FII Combi. Tohle provedení ližin, na které přešel celý koncern od Škodovky po Porsche se mi líbí. :kol-47:

Auto bylo ještě zafóliované, tak jsem alespoň viděl to, co každého u kombíku zajímá - kufr. Jak už zaznělo recenzích, tak je to pořádná díra, ale je hezky geometrická. Háčky (narozdíl od FII se už nevvyklápí) a přihrádky po stranách jsou fajn, přihrádka pod podlahou je velká taky dost. To by bylo ke kombíku asi vše.

 

Fabia III 1.2 TSI 81kW - svezení č. 2

Dostal jsem klíčky od auta v barvě Race Blue a cestou k němu zhodnotil, jak dobře naživo vypadají 15" litá kola Propeller na zimních Michelinech, která chci pořídit na kombíka na zimu. Při pohledu na kliku, který odhalil systém Kessy, jsem klíčky zase strčil do kapsy, zatáhl za kliku u řidiče a poprvé mohl zhodnotit sportovní sedadla z paketu Dynamic.

Po rozpačitých dojmech z fotek novinářů, na kterých šedé pruhy na bocích vypadají až moc světle, vypadá realita mnohem lépe. Tmavší, šedé kontrastní švy sedadla hezky oživují, kárované středy lehce navozují dojem sportovních sedadel v Audi S a RS. :)  Použitá látka vypadá opravdu kvalitně.

První nasednutí chce trošku cviku, boční vedení sedáku je opravdu výraznější než u standardních sedadel. Přesto se není třeba bát nějakého utiskování zadnice :rolleyes:  Naopak opěradlo sevře záda opravdu pěkně, narozdíl od základních sedadel je cítit i podpora horní části zad a ramen - přijde mi, že sportovní sedadla jsou kvůli tomu lehce "zlomená" a vytváří tak lepší podporu zad. Zde prohrávají standardní sedačky (které jsou opravdu dobré) na plné čáře. Veliké plus mají sportovní sedadla za prodloužený sedák i opěradlo. Pevná hlavová opěrka ničemu nevadí, myslím, že nejen na mých 178cm je její poloha ideální.

Co se mi naopak nelíbí ani trochu je "supersportovní" zploštělý volant.  :wacko:  Nejen že je to prázdná show, ale při řízení zploštění opravdu vadí při točení. Ano, použitá kůže je sportovně perforovaná, ale hladká kůže na kulatém volantu mi přijde lepší a příjemnější. Tak toto tedy opravdu ne, za ten minimálně 7 tisícový příplatek (3,5 volant, 3,5 rádio s telefonem) to opravdu nestojí. Sportovní pedály vypadají super, jejich ovládání je stejně pohodové, jako u obyčejných.

Vyzkoušel jsem lépe bezklíčové startování - s vyřazením bez spojky stisk tlačítka pouze zapne zapalování, druhý po zmáčknutí spojky nastartuje motor. Ve srovnání s prvními jízdními dojmy mi už při řazení nevadí loketní opěrka.

Za jízdy je motor v nízkých otáčkách opravdu parádně utlumený, na volnoběhu o něm pomalu ani není vědět, při vytočení jeho zvuk neobtěžuje, je i hezký (asi záleží, z čeho přesedáte - řidiče atmosférických šestiválců fakt nenadchne, ale proti HTP je moc pěkný). Dojem z první jízdy, že není slyšet pískání turba se tady potvrdil. Trochu škoda. kol119 Jinak je motor opravdu skvělý - rozjezdy zvládá v pohodě, od 2000 ot. už výrazně táhne, ale po překročení 4500 už se nic velkého neděje, ale výkon stále neklesá. Jen už negraduje. Je to přesný opak atmosférické 1.8 20V 92kW v OI, která slušně táhne od volnoběhu (díky objemu) a po 4 tisících chytne druhý dech a pořád graduje. Přesto je nová 1.2 TSI lepší motor a 1.8 20V roznese na kopytech. Jak v jízdních výkonech a parametrech, tak ve spotřebě.

Podvozek, nad kterým jsem se v prvních dojmech už rozplýval, 15" kola ještě vylepšila. Tam, kde FII na 15" kolech bouchá, se FIII jen plavně přenáší. Podvozek se opravdu povedl. :kol-75:

Ještě k asistentům - front assist mi jen jednou dolů na maxidot vyplivl obrázek varující před malou vzdáleností od auta přede mnou, ale jinak nezasahoval. Předváděcí auto taky nemělo tempomat, jen speed limiter. Ten se dá přerušit prošlápnutím pedálu plynu až naplno (jako je tomu při kickdownu u automatu).

Pokud jsem na něco zapomněl, klidně se ptejte. Já jen dodám, že se těším na svezení s kombi a zítra jdu na něj podepsat objednávku . Dodací lhůta je 10-11 týdnů a protože staré auto půjde na protiúčet raději hned, než mi na ulici někdo neopatrný sníží cenu, tak budu tuhle dobu bez auta :w00t1: Alespoň se mám na co těšit. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl sakra štěstí. Při tankování na benzínku přijel kamion plný nových FIII Combi. Když jsem je oslintával očima, přijel navíc k vedlejšímu stojanu maník se svoji černou FIII+dynamic. Nevěděl jsem v tu chvíli, kam koukat dřív :kol-59: . Maníkovi do řeči moc nebylo, spíš na mě a mojí ušmudlanou FII jen povýšeně koukl a šel si po svým. Ze zdejších příspěvků jsem měl z té černé trochu obavu, jak na ní vše mimo špíny zaniká, ale nepřišlo mi to. V tom krátkém porovnání s kombíky, na tom ve svých rysech nebyla méněcennější. Ač kombíky nevyznávám ani nevyužiju, FIII Combi by mi mohla stát doma :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem si v Praze u Depa Hostivař všimnul kamionu s bílejma kombíkama, tak jsem šel blíž a byly to Fabie Combi pro prodejce ČSAO, kterej je zrovna začal z toho kamionu parkovat (hezky nastartovat, za jedna, plnej do otáček, za dva, plnej do otáček, přesně jak to má novej studenej motor rád :D). Všechny byly Style a motorizace minimálně tří byla TDI. Moje první pocity a postřehy jsou takové, že zepředu ta bílá autu hrozně moc sluší (obzvlášť v kombinaci s LEDkama), zadek vypadá taky pěkně (i když mi tam chyběla značka, bylo to takové prázdné). Jedinou velkou výhradu mám proti černým střešní nosičům, z boku to tomu autu absolutně nesluší a jako by ho to opticky zvyšuje a zkracuje. Zbytek věcí těžko soudit, byla už tma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u nás prodáno:

12x krátkých Fabii - z toho až na dvě jsou jenom Style, motory 2x 1.0MPI 55kW, 1x 1.4TDI 77kW, 6x 1.2TSI 66kW, 3x 1.2TSI 81kW. Vše jenom s manuálem. 

4x combi - vše Style s 1.2TSI 81kW

 

Většina lidí u nové Fabie si dopřává bohatou výbavu.

Ty 55kw nevím no,velmi slabé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem si v Praze u Depa Hostivař všimnul kamionu s bílejma kombíkama, tak jsem šel blíž a byly to Fabie Combi pro prodejce ČSAO, kterej je zrovna začal z toho kamionu parkovat (hezky nastartovat, za jedna, plnej do otáček, za dva, plnej do otáček, přesně jak to má novej studenej motor rád :D). Všechny byly Style a motorizace minimálně tří byla TDI. Moje první pocity a postřehy jsou takové, že zepředu ta bílá autu hrozně moc sluší (obzvlášť v kombinaci s LEDkama), zadek vypadá taky pěkně (i když mi tam chyběla značka, bylo to takové prázdné). Jedinou velkou výhradu mám proti černým střešní nosičům, z boku to tomu autu absolutně nesluší a jako by ho to opticky zvyšuje a zkracuje. Zbytek věcí těžko soudit, byla už tma.

Auta jsou v přepravním režimu. Co jsi slyšel netuším, ale auto rychleji jak 40km/h nepojede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...