Přejít na obsah

Vybitý akumulátor


PALOG

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Ja som este kludovy odber nemeral, ale stalo sa mi toto. Baterka mala cca 75% kapacity, vsetko fungovalo bez problemov, aj dlhsie statie-viac ako 10 dni. Na sviatky som ju dobil, zapojil naspat a po 7 dnoch som nenastartoval, baterka mala cca 10V. Dobil som aku opat, vsetko v pohode, auto stalo 9 dni a baterka ma asi 5V. Je tam problem s baterkou alebo sa mam zamerat na spotrebice? Nezda sa mi, zeby sa baterka znicila znicoho nic. Ozaj, prejavuje sa zla baterka-jej vek jej postupnym vybijanim, alebo sa to prejavi nahle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som este kludovy odber nemeral, ale stalo sa mi toto. Baterka mala cca 75% kapacity, vsetko fungovalo bez problemov, aj dlhsie statie-viac ako 10 dni. Na sviatky som ju dobil, zapojil naspat a po 7 dnoch som nenastartoval, baterka mala cca 10V. Dobil som aku opat, vsetko v pohode, auto stalo 9 dni a baterka ma asi 5V. Je tam problem s baterkou alebo sa mam zamerat na spotrebice? Nezda sa mi, zeby sa baterka znicila znicoho nic. Ozaj, prejavuje sa zla baterka-jej vek jej postupnym vybijanim, alebo sa to prejavi nahle.

Ak mas moznost zmerat kludovy odber, tak to sprav ASAP

Ak nie, tak odpoj baterku, nabij ju a nechaj postat tych 9dni ako popisujes a ak bude mat baterka iba tych 5V vies kde je problem (v baterke - kup NEW one),

ak baterka bude mat cca povodne hodnoty ako nabita vies ze mas vysoky kludovy odber, resp skrat, a tam uz je moznosti vela

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som trochu dobil baterku, zeby som mohol zmerat kludovy prud. Bol s tym trochu problem, pretoze ked pripojim baterku, tak sa mi zapne automaticky alarm a aj smerovky, prud je narazovo dost velky. Ale pri odpojenom alarme-nefunguje ani central, tak je kludovy odber 10mA. Co je v poriadku.

No a meranie kludoveho prudu pri zapojenom alarme som trochu oklamal, pripojil som + pol na baterku, -pol som pripojil cez zvlast kablik. Ked sa zapol alarm, vsetko ustalilo, pripojil som k tomu kabliku paralelne Ameter a odpojil kablik. No a prud je 100mA, co je dost vela. Alarm ma zaloznu baterku, ale ta este funguje. Ale zrada bude niekde tam. Moze byt ta baterka slabsia a snazi sa dobijat cez autobaterku? Alebo je problem s niecim inym? Predtym nebol s tym ziaden problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mas moznost zmerat kludovy odber, tak to sprav ASAP

Ak nie, tak odpoj baterku, nabij ju a nechaj postat tych 9dni ako popisujes a ak bude mat baterka iba tych 5V vies kde je problem (v baterke - kup NEW one),

ak baterka bude mat cca povodne hodnoty ako nabita vies ze mas vysoky kludovy odber, resp skrat, a tam uz je moznosti vela

9 dni cakat netreba.

staci zmerat clanky hustomerom a je to hned jasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som trochu dobil baterku, zeby som mohol zmerat kludovy prud. Bol s tym trochu problem, pretoze ked pripojim baterku, tak sa mi zapne automaticky alarm a aj smerovky, prud je narazovo dost velky. Ale pri odpojenom alarme-nefunguje ani central, tak je kludovy odber 10mA. Co je v poriadku.

No a meranie kludoveho prudu pri zapojenom alarme som trochu oklamal, pripojil som + pol na baterku, -pol som pripojil cez zvlast kablik. Ked sa zapol alarm, vsetko ustalilo, pripojil som k tomu kabliku paralelne Ameter a odpojil kablik. No a prud je 100mA, co je dost vela. Alarm ma zaloznu baterku, ale ta este funguje. Ale zrada bude niekde tam. Moze byt ta baterka slabsia a snazi sa dobijat cez autobaterku? Alebo je problem s niecim inym? Predtym nebol s tym ziaden problem.

100mA je vela, avsak nesiom si uplne isty ci si meral kludovy odber, ci netrebalo po pripojeni pockat min30min az potom merat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Za dva dni sa mi uplňe vybije aku. Fabia 1,4 benzin rok 2000 aku je 55AH (nova). Vraj palubovka ma velmi velky odber. Zajtra to ešte mrkne elektrikar. Mal niekto podobny problem?

To zamrzí.. :feve:

-já mývám problémy s baterkou přes zimu, ale doufám, že to se koupí novější fabie změní..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dnes som chcel odmerat kludovy odber....napojil som merak na zem(kostra) a + pol meraku na - pol. baterie....odpojil som svorkovnicu a zacala mi hucat sirena z alarmu...a nic som nenameral :( Kde robim chybu?

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

No dneska se mi poprve take stal problem..

Jsem se snažil seřizovat nově namontovaný xena (velice hezke světýlka za ktery dekuji JasteRovi :p). Vypnutý motor a omylem jsem měl i zapnutý dalkáče + radio. No chtěl jem nastartovat, ale auto si jen jakoby škytlo, víceméně se ani startér neroztočil. Ještě jsem viděl, jak mi na budících problikla závada airbagu. Zkusil jsem znova nastartovat a nic. Pak jsemsi uvědomil, že mám světla zapnutý atd, tak jsem vše povypínal a světe div se, nastartoval jsem bez problémů..

otázka zní, je možné, že to ta baterka jednoduše neutáhla? mám ji tam ještě z fabriky, stará asi tak rok a něco (kupováno 11/2006), schálně jsem sepodíval na ten indikátor, co je na baterce, ale ten byl zelený, tak nevím.. jako jde mi hlavně o to, že se mi ještě nikdy podobná věc nestala, auto vždycky nastartovalo 100% a mohl jsem mít zapnutý co chtěl..

a ještě dotazy, jak moc je ten indikátor spolehlivý? když je zelenej, je opravdu baterka ok? no a mám být už na pozoru, případně se poohlížet po nové baterce?

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
Většinou to vybíjí rádio nebo centrál (pokud je to dodělávané, nebo dodělávané humpolácky)

200 mA je poměrně dost - těch 20-30 mA je takový normál.

Zdravím mám odběr 0,4A .....je to asi celkem hodně ..mám problém s vybíjením baterie rychlostí světla....baterie fungl nová :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj

Po půl hodině po odstavení auta mám stále odběr cca 100mA. Přišel jsem na to, že to dělá okruh na pojistce 58 (fabia r.v. 2001), což je elektrické stahování okna na straně řidiče. Po odpojení motoru pro stahování okna mě klesne i proud. Chci se zeptat, jak velká je pravděpodobnost, že je motor špatný. Nechci kupovat nový, když si nejsu jist, že to pomůže, neni zrovna za pusu. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ano je to mozne a nie si vonkoncom prvy komu sa to stalo...asi ti odisiel clanok...zial nieco take sa da len velmi tazko odhadnut kedy baterka dozije...dalsia vec je ci ti naozaj odisla baterka alebo sa len vybila niecim...ale ked to urobilo z odna na den asi to bude clanok...inak je tu o otm tema hladaj lebo ta tu zbuzeruju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...