Host amissus Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 (editace) V příručce píšou, že má být teplý. Benzín cítím venku jen po startu studeného motoru. Editováno: 3. Květen 2012, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 Takže u 1.2 47kw se to měří opravdu výhradně při teplém motoru. Dobré vědět a díky za informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 19. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2012 Takže upuštěn nadbytečný olej a zaslepen EGR ..... a žádná změna ..... jen mladá řve, že to na ní huláká "Emise do dílny" ! Jinak žádná jiná závada nesignalizována ani po ujetí 200 km. Spotřeba tak o půl litru stoupla .... tudíž to zase odvíčkuju .... akorát byl problém povolit ty matky co drži EGR ventil .... šlo to na půl i s tím števtem a ten jsem tam už za boha nedokázal našroubovat zpátky, takže teď čumí tak dva centimetry ven a jsem rád, že to tam vůbec drží a že jsem ho neulomil .... ->amissus: ano benzín cítím při studeném motoru ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloslav1970 Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Ahoj, nejprve se chci zeptat jestli jsi problém s motorem vyřešil? Já u své fábie 1,2 40kw s tímto neduhem bojuju od loňského jara, nejprve se jen občas tak nějak nenápadně snížil výkon, zprvu jsem měl pocit jako ty, že je něco s plynovým pedálem, protože při plynulé jízdě ztráta výkonu a když jsem přidal tak se mi zdálo vše OK. Postupem času se ztráta výkonu projevovala mnohem častěji + nárúst spotřeby cca 1,5 l a také začel motor občas pocukávat .... jednou při delší jízdě po dálnici se motor úplně přidusil, že to vypadalo na jeho konec až se po pár vteřinách zase normálně rozjel. Takže jsme začali hledat možné závady ... první jsem povyměňoval všechny filtry, následovalo pročištění klapky, poté výměna hrazdy se vstříky .... dále pak výměna palivového čerpadla pro všechny případy ..... nic nepomohlo. Pak mi mechanik doporučil nechat si repasovat hlavu což jsme provedli zkraje týdne, po tomto zákroku je na motoru hned poznat znatelné zlepšení a taky to neustálé kuckání až úplné přidušemí motoru zmizelo, ale po dvoudenním pracovním vytížením auta zase cítím projevy jemného občasného snížení výkonu a taky jemné zakuckání. Takže mé tápání je znovu na začátku .jestli je to katalyzátorem, lambda sondou a nebo nekvalitním výfukovým potrubím co jsem nachával měnit cca 3 měsíce před prvními projevy snížení výkonu. A jak se říká Teď babo raď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 Ahoj, nevím jestli jsi četl moje vlákno, kde řeším zvýšení spotřeby a snížení výkonu. Mám podobný problém jako ty, krom toho cukání (zadušení) to je totožný problém. Hodně jsem zde na foru pročetl problematiku motorů HTP, nezkoušel jsi měnit EGR? Neměl jsem přilitý olej? Hlásí ti VAG nějakou chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloslav1970 Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 (editace) O tom EGR jsem se dočetl až tady, takže bude další na řadě. Bohužel všechno musím řešit u mechanika a ten toho má hodně, takže se ho pokusím navštívit aby mi auto napíchl a pak napíšu info z VAGu. Před výměnou ventilů to hlásilo chybu na válcích a taky bohatou směs. Olej jsem nikdy přelitý neměl a měním ho cca po 10 000 km. Editováno: 23. Červen 2012, autor: Miloslav1970 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 šestiventily EGR nikdy neměly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloslav1970 Vloženo 25. Červen 2012 Sdílet Vloženo 25. Červen 2012 Máš pravdu EGR u mého 6 ventilu nemám Dnes jsem to měl na diagnostice a žádný problém . Jen jsme našli malou dírku na výfukovém potrubí poblíž vlnovce, koncem týdne to snad povaříme a pad se uvidí jestli bude nějaká změna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 (editace) Mne sa stalo dnes dvakrát že mi vypadol výkon.Rozhodol som sa ísť niekoľko desiatok km na benál,keďže mám LPG tak na benzín minimum pokiaľ to automatika prepne.Dvakrát sa mi stalo že mi vypadol výkon pri 120km/h a 90km/h na 2-3 sek.a potom motor šiel normálne.Check nezasvietil.Pri jazde na LPg sa mi to nikdy nestalo.Takže tým pádom som vylúčil chybu zapaľovania,pretože by sa prejavila aj na LPG.Chcem ešte podotknúť že sa mi to stalo aj minulý týždeň po jazde asi 10km na benál a vtedy mi vypísalo chyby: 16556 a 17511-chyby som zmazal. no po dnešku mi vypísalo iba: 16555 dal som dole kryt motora a prezrel som cievky no iba pohľadom či niektorá nejavý nejaké anomálie,všetko po starom. Najhoršie je,keďže jazdím na LPG,benál iba pokiaľ prepne automatika tak vlastne neviem odkedy časovo sa takáto chyba na benál prejavuje. Nechcem zbytočne povymienať to čo netreba,o 3 týždne ma čaklá cesta na dovolenku do HR a nerád by som aby sme niekde zostali stáť. Je tu veľa písané ale aj tak možno niekto poradí ešte dačo naviac. Ak by bolo treba vo VAgu niečo skontrolovať nejaké hodnoty tak napíšte čo a ako. Prvá lambda bola menená pri 100 000 km. Ozaj svieti mi kontrolka rezervy benálu,ale to som už mal tak málo aj minule. Editováno: 30. Červenec 2013, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 (editace) Dnes som vyskúšal variantu "starý benzín",dotankoval som do pol nádrže benzínu a skúsil sa prebehnúť iba na benzín,výsledok 55km a všetko v pohode,možno náhoda,možnoto bolo tým old benzínom,skúsim istý čas jazdiť iba na benzín. Editováno: 31. Červenec 2013, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 1. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2013 zdravím,u aut s ručním sytičem byl benzín cítit,když byl motor ulitý a benzin se dostal až do výfuku a ven.Takže jestli se ti dostal benzin až do výfuku a pak to chytlo,mám pocit že to nedělá dobře katu a všemu co je uvnitř.Jinak ztrátu výkonu atd může dělat jak přicpaná palivová cesta,nebo přicpaná vzduchová cesta.Ale tady bych se klonil k tomu benzinu.Někdy je ho hodně a je cítit z výfuku,při jízdě se dodávka omezí nebo úplně přeruší a motor pak kucká než se zase chytne.Omlouvám se,že nejsem konkrétní,auto jsem rozebrané neměl,ale jsou to zkušenosti z mašiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mich4l Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 taky se mi stává že když jedu delší dobu na 4ku třeba tak 2-3 km tak že zničehonic jako bych pustil plynovy pedal auto začne zpomalovat přitom sem nohu z plynu nesundal a po chvilce to cukne a jede dál.... není to pokaždé jen tak 2-3x za měsíc možná ani to né... mám 1.2 HTP 40Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloslav1970 Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Jsem zvědav jestli se Ti podaří na závadu přijít, je to již rok od doby co jsem psal příspěvek a problém stále přetrvává a více zhoršuje, na motoru jsem vyměnil už snad všechno, kompletní výfuk, katalizátor, cívky, vstřikovací hrazdu, palivové čerpadlo, svíčky, filtry. Ještě bych zkusil klapku, ale nemám náhradní tak ji nechám aspoň rozebrat a vyčistit. Opravdu už nevím co s tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mich4l Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 vypadá to že si pro nás Škoda připravila solidní hlavolam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majky_sv Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 (editace) 1. Pred týždňom sa mi začalo diať niečo podobné. Najazdených 73000km, auto stratilo dosť výkonu, teda z toho čo HTP má , pri nižšom stupni keď su vyššie otáčky v pohode. Keď preradím na vyšší stupeň pri nižších otáčkach - nie tej sily sa rozbehnúť, motor hučí, zrýchľuje stračne pomaly, trasie sa... Idem to v sobotu riešiť, bojím sa, že sa mu niečo stane.... Dosť mi stúpla aj spotreba... 2. Začalo to možno tým, že keď rozbehnem auto, vymačknem spojku, ale otáčky neklesnú...držia sa a až po zaradeni rýchlosti a uvolnení spojky sa pribrzdia. Samozrejme s autom cukne. Možno niečo s prevodovkou... Editováno: 3. Říjen 2013, autor: majky_sv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 A svieti kontrolka motoru či iba preblikava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majky_sv Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 (editace) Nevšimol som si, žeby blikla. Nič. Editováno: 3. Říjen 2013, autor: majky_sv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Tak daj na VAG a potom sa uvidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 15. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2018 Ahoj mám 1,2 http BZG r.v 09 najeto 180 000 km. Auto zničehonic přestalo táhnout. V servisu zjistili : rozvody OK , Tlaky OK. údajně vadný katalyzátor. Otázka : co mohlo způsobit kolaps katu ? A může to být katem ? Je to běžná závada ? Nerad bych aby zkoušeli pokus - omyl. Pokud již někde toto vlákno je , prosím o odkaz. Díky Ludva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 může ... nicméně v jakém stavu je výfuk? ... může to být přicpané i v některém z tlumiču Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Tak dnes jsem auto přivezl, nový kat , zatím to jede dobře. najel jsem jen 10 km :_))) Katalyzátor se prý uplně vevnitř roztavil , vzal jsem si ho ze servisu, čumim do něj zkrz díru na sondu a vypadá to jako struska. Prý je neprůchodný. Ta sranda mě stála 7 500 .- kat Bosal , Kontrola rozvodů , tlaků ( všechny za studena kolem 11) , výměna - práce 2400 .- snad to chvíli vydrží.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 (editace) před 13 hodinami, Malta napsal: může ... nicméně v jakém stavu je výfuk? ... může to být přicpané i v některém z tlumiču tak dovnitř samo nevidim, zvenka rezavý , uvidíme... výfuk je ještě origo Editováno: 16. Srpen 2018, autor: Ludva 77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 28. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2018 @Ludva 77: Tenhle motor má tchán a má na něm navrceno kolem 350tkm. Mám obavu, jestli roztavený kat. není důsledkem nějaké jiné závady (jako nepálení jedné svíčky, příliš horké spaliny, přicpaná spalinová cesta...). Samozřejmě, může to být způsobeno i jen tím, se kat. uvnitř polámal a ucpal, ale pak bych předpokládal, že si motor přes EGR čuchnul špon a byly by na něm vidět příslušné známky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2018 BZG nemá EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.