Wittmann Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 To jsou důsledky té všeobecné mystifikace, že 1,9 je bezproblémová a 2,0 stojí za prd. A ono je to vlastně spíše obráceně. "1,9 TDI je držák" - jenže to se opravdu týká jen verze 66 kw (případně starších, slabších verzí). Motor z dvojkové oct. s nimi nemá mnoho společného "2,0 TDI je průser" - vtip je v tom, že tohoto motoru je napříč koncernem velmi mnoho variant, které se navíc objevily ve zhruba stejnou dobu. Každá modifikace měla (tak jako každý motor) nějakou tu slabinu a dohromady se ale zdálo, že na tom motoru nefunguje prakticky nic. Pravda je taková, že ty nejhorší 2,0 TDI (problém se vstřiky + vyvažováky) se dávaly do Supa a Passata. Naopak ty verze pro OCT byly relativně dobré. Vlastně byl jen problém s kombinací PD a DPF, 125 kW verzí pro RS a pak praskající hlany na BKD - ale řekl bych, že všechny hlavy, co měly prasknout, jsou už dávno prasklé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Jasně, jste určitě v tomto směru erudovanejší než já. Jsem spíše teoretik. Všeobecně, myslím dle periodik má 1.9 spoustu zastánců, tak mě trochem překvapily negativní reakce. Vím, že nafty v jedničkové octavii byly spolehlivejší. Až tak detailně jsem se o tento motor nezajímal. Byl mi doporučen BKC, tak se hledal solidni tento. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Hledal jsem 1.9 TDI PD, ponevadž sehnat jednotkovou oktu s klasickou ropou, v dobrém stavu, je dnes problém, jelikož mívají najeto hafo km a podle toho vypadají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgerob Vloženo 13. Září 2018 Sdílet Vloženo 13. Září 2018 Jen se tu přidám do diskuze. Nastal čas výměny druhého auta co mám v rodině a mým cílem je koupě O2. Něco jsem tu načetl a vypadá to, že vyměníme F1 TDI za O2 v benzínu. V hledáčku mám model po faceliftu, rok 2011 a 2012 - nejlépe 1.4 TSI (90 kW). Benzín proto, že roční nájezd je do 20tis km ročně, má to 6ti kvalt, takže dálnice úplně v klidu (aktuální Fabie jezdí 70% město, 30% dálnice) a oproti např. 2.0 TDI tady i po čase budou levnější provozní náklady (nehledě na to, že spousta těch parádních TDíček bude mít 3x kolem zeměkoule a na budíku 170tis km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Nikdy by som nekupoval benzínovu octaviu. Keď chceš kvalitu s benzínom rieš niečo japonské najlepšie toyotu. Jazdim na avensise 2005, aurise 2011 a spoľahlivejšie auto som nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Georgerob Kdyby mela 3x kolem zemekoule tak je to super bude mit tak 6az 10krat... Na 1.4tsi si zkontroluj hydro napinak rozvodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Hoj, byl jsem se podívat po O2, ale jedna co se mi zamlouvala měla promáčklý práh. Předpokládám, že takovou koupi mi asi zamítnete. Tak se ptám, je to vážné? Oprava asi nereálná a co na to STK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Kdysi dávno jsem toto viděl opravovat tak, že se na to přichytli elektrodou a tahali za ni plech zpět. Dnes již existují i opravy zjednodušeně řečeno vytáhnutí přísavkami i bez nutnosti lakování, ale to by chtělo konzultovat s odborníky. Na STK si myslím, že je to zajímat nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 celkem běžné poškození, opravit lze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 A když se hloupě zeptám, nebude to po opravě reznout (obroušení a navaření něčeho) A na kolik byste odhadli cenu opravy v autorizáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bunicek Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 Přes autorizovaný servis bych to určitě neřešil. Jak je znám, řešili by opravu výměnu výrazové části prahu tzn. práh +práce + lak...cena min. 10tis. Šikovný klempíř a lakýrník by to zvládl opravou do 5tis. Koroze bych se nebál, v případě že se místo po opravě správně ošetří a provede se vystříkání dutin prahu.. v případě výměny je více míst (místa napojení), kde může poté docházet ke korozi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 (editace) Dobrý den, prosím o radu, mám možnost koupit O2 RS liftback 125kw kód motoru CEGA, r.v.2009 - najeto 156000km za 229000,nehavarované, auto má webasto, jednu sadu kol, rádio Bolero,výhřev jen předních sedaček. Olej pravidelně meněn po 15000km, z větší části doloženo servisní knihou + fakturací (v celé intervaly jezdil do origo servisu, půlky si dělal přes známého, doloženo fakturami za olej a filtry). Nebylo meněno protože zatím slouží: DPF, tlumiče, rozvody, vstřiky, spojka. Je to otázka do pranice ale je to dobrá cena, nebo radši ještě počkat pár měsíců a koupit něco novějšího? Jo borec to kupoval jako roční vůz a od té doby je jeho nějakých cca 140000km... Druhé auto za ty samé prachy je O2 RS kombi 147kw motor CCZA r.v.2009 (původní stav motoru) najeto lehce přes 102000km, ježděno jen prodloužený servisní interval, ježděno duchalem ročník 1950(viděl jsem VTP). Meněn zadní nárazník +oprava levého prahu (údajně patník) Ale u tohoto motoru mám strach, že to bude finanční past. Poradí mi někdo, brát některé z nich nebo radši vzít třeba O2 eleganci Liftback 2.0 tdi CFHC 2012, najeto také lehce přes 107000km cena 219000(prodejce bazar Louda Teplice), servisní interval LL, škodná událost na zadním nárazníku (nástřik). Všechno jsou to manuály, podmínka je tempomat, aut.klima, výhřev sedaček. Editováno: 25. leden 2019, autor: Ivan Iwanovič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Chtěl bych Všem poděkovat za opravdu velmi přínosné odpovědi při rozhodování ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 No neděkuj, já tvůj příspěvek výše četl, ale fakt nevím, co bych ti měl poradit. Jenom asi nějak tuším, že vybíráš podle stavu tachometru a všechny tyhle auta budou dovozový. Popravdě ani jedna se mi nelíbí. Když jsem nedávno vybíral já, váhal jsem mezi třemi všechny rv 2012 a combi a DSG - 2,0tdi 4x4 L&K 187000km po velkém servisu za 245tis kč, dále 2,0tdi Busines 196000km za 219tis kč a nakonec jsem vybral poměrně ojedinělou 1,2TSI se 103000km velkou výbavou za 185tis kč z důvodů, které je asi zbytečné popisovat, protože dokud se s tím nesvezeš, neuvěříš. Jak vidíš, s cenami tvých favoritů by se mělo asi trochu zahýbat, mě přijdou trochu vysoko. Jinak u druhého tvého auta mě rozesmál ten ročník 1950, to přece vůbec nic neznamená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 okolo tech 220 uz se daji sehnat rapidy rv 2014 .za 230tkc kupovat o2 2009 je dost . ja daval 200tkc za 5roku starou o2 z 100 000tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 Přesně, za 10 roků starou Octu 229 je dost i na RS, když vezmu v úvahu, že auta se dnes dělají na životnost 10 roků. Kdyby to byl nějakej mladší ročník (2012-13) tak je o čem za ty prachy přemýšlet. Aspoň nám hoď odkazy, když už žádáš radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbyšekSU Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 A já si vloni říkal, že je kámoš magor, když dal za RS2008 180 tisíc. Tak asi není, když vidím co jsou lidi ochotni dát za tak staré auto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 Jen co si člověk pomůže u O3? Kvalita je horší, mechanika stejná bo horší, opravi jsou složitější, oprava elektroniky v některých okamžicích skoro nemožná nebo je potřeba opravdu zásah z venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 No to si musíš rozmyslet co chceš. O2 má multilink co může a nemusí být výhoda, záleží na úhlu pohledu. Má rozhodně lepší tovární zpracování silnější plech, kvalitnější interier. O3 má ale mnohem spolehlivější motorové jednotky naftové i benzínové navíc u O3 sice vlečná náprava snižuje kvalitu jízdy ale na druhou stranu zásadně snižuje náklady na údržbu i případné poškození nápravy se lépe řeší... O3 podle mě vychází životností lépe než O2 když jí nezbouráš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 (editace) O3 jsem měl, 1.4 ts 103 kw a 2.0tdi 110 kw, obě byly super ale musel jsem prodat z důvodu stavby domu. Hledám levnější auto, nájezdy by měly sedět, minimálně podle servisek a Cebie, všechno je původ ČR. To 2.0tsi je doopravdy po dědovi, prodávaná v rámci vyrovnání dědictví, ta 2.0tdi 125 kw je po borcovi, co ji má 140/1600000 km, doložil mě většinu faktur, serviska úplná, ta poslední 2012 je klasika 103kw, je z nich nejnovější, měla škodnou událost na zadním nárazníku, podle cebie částka asi za přelakování. Rapida bych bral ale nemá dostatečně výkonný motor a rozhodně ne za částku 229000. Spíš mi šlo o to, prioritně preferuji tu 2.0tsi, aby mi někdo napsal, neber to, je to stejnej průser jako 1.8 tsi nebo ber ale příprav si tolik a tolik peněz na opravu. Ženská mi tvrdí, že to olej nebere ale tak berte řeči od člověka, který s tím nejezdí... Jinak cokoliv pod 100kw je pomalé, můžu porovnat, v práci máme i rapidy 1.2 77kw, Octavie dokonce jednu 1.0 +1.2. Dal už od 1.4 po 2.0tsi +S3 160kw a výš. Editováno: 29. leden 2019, autor: Ivan Iwanovič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Jako, já tě tedy moc nechápu. Chceš něco levnějšího kvůli baráku, přitom vyhlížíš na "nejdražší" dvojkový. Já třeba když bych chtěl levnější dvojku po fejsliftu, koukám teda na ty levnější. Takhle to jsou vyhozený prachy, obzvláště když je předpoklad, že to za chvilku zase vyměníš (už jsi stihl mít dvě trojky) A ještě preferuješ 2,0tsi? Fakt nevím, jestli si z nás děláš prdel. Jako chápu, že vše pod 100kw se někomu může zdát pomalé, ale když už chci kvůli penězům něco levnějšího, hodím EGO do hajzlu a pořídím si třeba i 1,6tdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 @tomik.cesko příště podobný komentář mažu. Informační hodnota nulová, za to vulgarity plná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Premyslim o koupi O3 RS ci O2RS. Nevim zda benzin ci naftu. Ale co tak sleduju tak nafta neni asi moc zadana, jelikoz je levnejsi nez benzinove ojetiny. Sledujete taky ten trend? Po jake ojetine bych mel sahnout? Nafta vitezi jen v tom, ze je levnejsi a ma nizsi spotrebu. Jinak to neni palivo budoucnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Palivo budoucnosti není ani jedno.Zároveň mi přijde úplně zcestné hledat ehm "RS", když řešíš spotřebu, 1.6 TDI má spotřebu nižší. A pokud spotřebu nehledáš, tak jediné, co se aspoň z 1/3 může k označení "RS" blížit, je aspoň ten benzínový motor, který nabídne mnohem lepší jízdní vlastnosti a lepší jízdní výkony. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Mizler Vloženo 11. Březen 2019 Sdílet Vloženo 11. Březen 2019 (editace) Zdravím klubáci, jsem tu nový a přijde mi toto téma jako nejfundovanější pro moje otázky. Rád bych koupil O2 Combi, nejlépe RS (TDi) od roku 2008 a chci se zeptat na co si dát největší pozor, případně si rád nechám poradit. Editováno: 11. Březen 2019, autor: Petr Mizler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.