Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Mě se to auto moc nelíbí....folie,barva auta,kola..jako kdyby tomu scházela decentnost a jako by se to k sobě ne úplně hodilo.Navíc to něco stálo a tak se to i promítá do ceny auta.....Ale já ho kupovat nebudu a tak přeju šťastnou ruku při výběru :-)

Editováno: , autor: Liapor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám možnost koupit Octavii 2,0 TDI Combi - výbava Laurin a Klement ( světlá kůže, maxidot, tempomat, xenony, přední a zadní park. sensory, střešní okno,autorádio s navigací, digi klima,senzor tlaku v pneu, vyhřívaná sedadla) je to rok 2005, najeto cca 210 000 Km. Mám se o víkendu jet na ni podívat a chtěl jsem se zeptat na co si dát hlavně pozor, co sledovat atd....

Nevíte náhodou jak se takové auto cenově pohybuje????? Pán má napsáno dohodou, a o ceně po telefonu se nechtěl bavit.... Diky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no hlavně záleží kam pojedeš...nevědět cenu a jet třeba 400km..je blbost..že...pak servisku.....a hlavně domluvit si možnost kontroly v autorizovaném servisu...kde to napíchnou na VAS a zjistí co se kde děje/neděje......a pochopitelně auto prohlédnout a hlavně se v něm projet....min tak 50km...na trase 3 km nic nepoznáš... dobrej výběr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrý deň páni

Takisto mám otázočku. Otec má služobnú Octaviu II combi 1.9 TDI PD 4x4. Neviem ktorá výbava to je bohužiaľ nevyzenám sa v tom :( Je tam však kopec dobrých vecí vo výbave napr. vyhrievané sedačky, climatronic s 2 zónovou klímou, tempomat, ESP kopec airbagov. Je to ročník 2007. Kedže práve v marci tohto roku budú 4 roky auto sa odpisuje a bude sa odpredávať. Stále však neviem za koľko. Koľko je rozumné vyhodiť za takú Octaviu. Cez VIN som si zistil že na ňom nebolo nič menené. Okrem oleja a filtrov úplne nič. Najazdených má 145 000 tis. km a dosť dokaličený lak. Vzadu na zadnom spojleri je buchnutá zlahka nič strašné ale tak cenu to trošku zrazí. Podla toho čo mi kamarát (robí servisáka v Škode) povedal tak okamžitá investícia sa pohybuje okolo 800€ bez roboty a ešte ma upozornil že môžem čakať smrť kompresoru klímy. Čo na to poviete ? Koľko za ňu dať ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ďakujem ti to si ma dosť potešil. Nie som sítce starý škodovák ani nijak zarytý nadšenec pre jednu značku a doteraz sme mali daewoo seat chevrolet doma ale toto auto ma proste dostalo. Skvele sa mi tam sedí aj sa mi to veľmi príjemne šoféruje. Trošku mi tam chba výkon pre tú 4 kolku ale tak zvyknem si alebo ju dám nachipovať :) A Mohol by si mi aj odporučiť s akými ďalšími investíciami rátať ? Počítal som z kamarádom zo Škoda servisu že bude treba vymeniť toto : Brzdové kotúče predné a zadné, rozvody komplet aj s čerpadlom vodným, tyčky stabilizátora silentbloky. Ešte trošku počítam aj s tým kompresorom klímy ževraj sa fakt nepodarily :( Ale na druhú stranu podla neho sa o zotrvák nemám báť že pokiaľ sa nerozpadol doteraz už by sa nemal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat na váš názor na Octavii II RS. Mám možnost koupit octavii II RS 2.0 TDI 2007od prvního majitele, plná výbava, pravidelný servis v autorizovaném servisu, najeto 160 000Km ale na dálkové trase (Brno - Švýcarsko). Mam to přes známého ve škodovce. Cenu mi říkal kolem 200 000kč. On by ho osobně bral ale já nevím. Když má tolik najeto. Jaký na to máte názor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muj nazor: NEBRAT

je to velice poruchovej motor (hlavne vstrikovace)

sice pak s tim neco delali a ted uz by to melo byt ok, ale puvodni motory 2.0TDI do RS jsou nejporuchovejsi z cele rady TDI zatim... a kdyz to ma uz tolik km tak uz to bude pomalu taky chtit novou dvouhmotu (pokud nebyla delana), spojku, kloby...cili za chvili to auto cekaj dost veliky investice

jo a jeste si zjisti (napr podle servisni historie) jestli byli delane vstrikovace, jestli nahodou s nimi nebyli problemy, casto tyhle pieza dost haprujou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muj nazor: NEBRAT

je to velice poruchovej motor (hlavne vstrikovace)

sice pak s tim neco delali a ted uz by to melo byt ok, ale puvodni motory 2.0TDI do RS jsou nejporuchovejsi z cele rady TDI zatim... a kdyz to ma uz tolik km tak uz to bude pomalu taky chtit novou dvouhmotu (pokud nebyla delana), spojku, kloby...cili za chvili to auto cekaj dost veliky investice

jo a jeste si zjisti (napr podle servisni historie) jestli byli delane vstrikovace, jestli nahodou s nimi nebyli problemy, casto tyhle pieza dost haprujou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a k tomu ty octy ktere zacinaji na 280 000,- kč maji najezdeno taky pres 150 . Jestli je podvozek a karoserie v susu a nevedel co je s motorem (ktery momentalne funguje) tak bych to asi stejne koupil. Podle me se to furt vyplati za 200000

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8512177

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8591600

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8530072

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8584502

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8499304

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Služobné auto ktoré sa bude odpredávať. Najazdené 145 000 km. Samozrejme to sú podctivé km jazdené hlavne po D1 otec ho má asi rok predtým ho mal jeden pán priradené. Olej nepapá nedymí. Vyerá byť OK. Vez VIN overené ževraj je to dobrý kus nekazový bez zvolácačiek. Kolko za ňu dať ? Je to bohužial štátny podnik takže musí ísť na ocenenie a tam povedia sumu takže sa budem museť rozhodnúť ano alebo nie. Otázka je za koľko sa oplatí Octavia II combi r.v. 2007 1.9 TDI PD 77kW 4x4 Elegance ? A ten motor je taký slabý alebo sa mi to len zdá že to je lenivé ? Čo čip ? má s tým niekto skúsenosť konkrétne s týmto vozidlom ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octu 4x4 77kw 2006 naj 80000 km jsem kupoval pred tremi mesici v super vybave 10x aerbec, navi,climatronic atd Nejsem zadnej zavodnik,takze 77kw mi staci,ale muzes to nechat chipnout. Jenom musis vedet jestli to 4x4 uzijes. Kdybych nejezdil po horach,tak bych sel do predohrabu. spotreba atd. Tech kilometru bych se nebal. Dej si pozor v jakem stavu je tam dvouhmotn.setrvak Ja jsem z tohoto auta nadsenej, protoze 4x4 opravdu uziju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny těchto vozů(podle zadaných kritérií) se pohybují podle výbavy od 220 000 - 295 000Kč.Toto rozhraní je orientační a je na pravé kilometry.!!!!! Takže ten motor je držák a hlavně pokud ho máš bez DPF(výkon 77KW je jen distribuční lež,vozy mají kolem 85 KW - podle sesazení motoru.). Co se týče haldexu při šetrném zacházení a pravidelných kontrolách(kontrola oleje a množství v haldexu) se to ani moc neporouchává. Je důležité si promyslet, jak psal již italik jestli opravdu využiješ 4X4. Rozdíl spotřeby je asi +1,5l oproti předokolce. Rozdíl ceny asi +35000 oproti předokolce. A co se týče čipu tak bych šel asi k firmě Cimbu ( www.cimbu.cz ), i když jsou i jinné firmy a zde na fóru preferované. To je na každém člověku jak se rozhodne. :kol-131:kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...