Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

chalani ja rozmyšlam kupit octaviu 2 lebo v rodine už jednu máme a je to super auto máme 1.9tdi 77kw bkc kod motora a jazdí to svižne s dobrou spotrebou je to rok 2005 ale zase na druhu stranu sa mi páči fabia 3 ale to je benzín 1.2tsi 81kw a ta je nová. takže bud si kupím octaviu2 za nejakých 7000eur alebo nove auto fábiu za 13000eur čo by ste mi poradili aj tak sa rozhodnem sám ale tak budem rád ak mi poviete niečo k tomu dakujem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne mal som to napísat inak máš pravdu takže najazd kilometrov každy den 50 kilometrov do prace a octavia to je iná trieda ako fábia to mi je jasne aj že o diesel sa treba viac starat vstrekovače,trisky,žhaviče a dalšie ale páči sa mi aj 2octavia aj ta nová fabia tak neviem zase nové autko je nové 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ta F3 bude v kombíku, tak bych bral klidně ji. :) Ale je pravda, že OII je slušnej držák a je to o třídu jiné auto, taky je tam větší prostor pro další pasažéry a rozdíl cen je také také důležitý aspekt.

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj škodováci

chtěl jsem se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s programem škoda plus. Určitě si nechci koupit auto z bazaru a je mi jasné, že mě asi každý hned odsoudí i s programem škoda plus. Jen, že O2 s motorem FSI 2.0 a najetýma max 200 000 km a s výbavou, co bych chtěl (MaxiDot, tempomat, autoklima, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka) do 150 000 Kč nikde moc není a tak jsem chtěl jen vědět, jestli se vyplatí koukat třeba i na tyto stránky a nebo mám prostě čekat na kvalitní soukromý inzerát.

 

Mají tam na stránkách jednu inzerci, jestli můžu odkaz zde.

 

No a o co mi jde. Je tam 4. fotka, která je braná zepředu a úplně mi nesedí to slícování u světel. Tak nevím, jestli to mám brát jako optický klam stínu a celkové expozice fotky a nebo se tomu prostě nedá věřit.

 

Děkuji moc za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

což na druhou stranu tak úplně vyloučené není :-) Ne vážně, hodnotit stav auta podle lícování dílů je trochu ošemetné. Když to někdo umí, tak sesadit auto po hodně velký havárii není zas tak velký problém (dáváš nové díly, dá se s tím pracovat). Horší to je pokud se jedná o malý jinak naprosto neškodný a žádné další stopy zanechávající ťukanec - a ani o něm jako majitel auta nemusíš vědět. Mně si třeba jednou před hospodou někdo sednul na auto a od tý doby nelze slícovat světlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to další agregátor "lepších" bazarů - z mého pohledu podstatně lepší volba, než hledání "kvalitního soukromého inzerátu". Pokud to jen trochu jde, tak se většina lidí snaží při prodeji auta využít autobazar, případně auto nechat na protiúčet dealerovi. Teprve ten koho odmítne i ten nejhorší autobazar, prodává sám. Samozřejmě existuje celá řada výjimek, ale hledání takové tě bude stát spoustu energie a budeš se opět přetahovat s autobazary lovícími kvalitní ojetiny. Ikdyž vzhledem k požadavkům na výbavu a limitu, to úplně super auto asi stejně nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já také koupil přes Škoda Plus po leasingu(ŠkoFin) přímo u prodejce Škodovek. Ukázal mě arch se všemi servisními úkony co byli na autě provedeny. Tak si myslím, že přes Škoda Plus by nemusely být problémy. Jedině co že i když mám skoro čtyři roky staré auto mělo přece jen najeto 140 000km. Ale jelikož to bylo ŠkoFinu tak pravidelný servis(2x ročně) ve značkovém servisu a i ty kilometry jsou OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je to auto od auta. Našel jsem jednu ideální oktávu na stránkách Škoda plus. Všechno bylo strašně optimální, jako z pohádky a dole byla poznámka, že uvedený údaj najetých km se nemusí shodovat se skutečným nájezdem.

 

Kolega mi ale doporučil, hledat ještě třeba i na bazoši. Tak jsem hledal a našel toto.

 

Opět mi to příjde, jako naprostá pecka, jen je podivné, že inzerát je tam už 20 dní, má skoro 800 zobrazení a nikdo po tom neskočil. To je trošku podezřelé a nebo jsem asi jen nedůvěřivý blb :D

 

Proto otázka. Má někdo zkušenosti s bazošem? A nebo to je vlastně jedno a jde opravdu jen o náhodu a hned zítra klidně můžu jít do áček :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem auto přes ŠkodaPlus a do měsíce mi odešlo turbo.... Následně váha vzduchu, vstřikovače, usazení vstřiků, .. člověk by řekl, že kupuje ověřené auto... a ono prdlajs :)

 

Tohle je blbý (a podezřelý) pokud se stane u tříletého auta, které má najeto 100 tis. Ale pokud to má víc.... jsou to více méně běžné závady, které nejdou s předstihem nějak moc zkontrolovat. Respektive od určitého nájezdu už je to vždy nějak načatý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tom případě je pak asi jedno, kde to koupím. Pokud beru v úvahu, že je vše možné, tak v tom případě to můžu koupit od jakéhokoli prodejce. Ať už soukromého tady na fóru nebo kdekoli na netu, tak i od firem menších bazarů až po ESA, AAA nebo škoda plus či das welt auto.

To je smutné :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pasat a Wittmann

 

Takže vlastně jak píše Hanux je úplně jedno kde koupíš ojeté auto. Auta do 100 000 km tedy přes ŠkodaPlus a auta nad 100 000 km tedy kdekoli jinde. Tento názor nesdílím, protože si myslím, že když si koupím auto přes program ŠkodaPlus, tak je auto v takovém stavu, že právě zmiňovaný program dokáže vykompenzovat ten rozdíl ceny. Dala se sehnat se stejným nájezdem v AAA levnější Octavia, ale právě v tom přichází myšlenka, že ŠkodaPlus neprodává šroty, ale kvalitní a prověřené vozy.

 

Moje zkušenost je taková, že po měsíci odešlo turbo a prodejce se se mnou nechtěl ani bavit. Vzal jsem si záruku, která mi to více méně pokryla. Každopádně zkušenost je taková, že ŠkodaPlus je pouze převlečený bazar s předraženými vozy. Nikdo Vám totiž nedá záruku ani na ty méně jeté auta. A že se prodá auto, kterému za 2 tisíce km odejde turbo za 25 tisíc a autorizovaný prodejce dává ruce pryč?

Dnes je podle mě jedno kde si člověk koupí auto. Chytrý člověk si udělá komplet diagnostiku stavu vozidla a rozdíl mezi ŠkodaPlus a bazarem pak vykompenzuje investice, které nového majitele čekají.

Ano, dostaneš kus papíru jak je auto proveřené, ale s ním si můžeš maximálně vytřít víš co.....

A jestli se jedná o koupě novějšího auta, pak to je snad jedno. Takový prodejce se za auto stydět nemusí a chytrý člověk (který má na to koupit si novější auto) určitě neprohloupí a nekoupí si šrot :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já plně chápu, že tě to štve. Ale možná napiš s jakým nájezdem, za kolik a v jaké výbavě jsi auto kupoval. S tou zárukou autobazaru je to těžký, když koupíš ojeté auto za 200 a nové stálo 600, tak je jasné, že dvě třetiny hodnoty vozu jsou již "spotřebovány". Takovéhle auto bude mít například zcela jistě opotřebované turbo - nikdo ale nedokáže říct jestli vydrží 1000 nebo 100 000 km. A jen magor by ti na to dával záruku. Něco jiného je, pokud by prodejce tvrdil, že je turbo nové a nebo by se ti třeba potkaly rozvody a přitom všechny intervaly výměny byly dodržené - to by se rozhodně stát nemělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...