Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

Každopádně kdybych do toho šel tak určitě od někoho kdo tomu opravdu rozumí a udělá mi soft.tak jak budu chtít já dle požadavků...a né to seriový chipování co nabízej známé firmy na netu apod. .....ty to nastavěj tak aby člověk byl unešenej hned po prvnim sešlápnutí plynu
:palec2: :palec2: :palec2: mas absolutni pravdu Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci.

Mám Octavii II 2.0 TDi, má najeto asi 3500km a za dobu co jí mám (asi 5 měsíců) se mi tak 3x stalo, že ráno nechtěla nastartovat. Spíše nastartovala ale potom chcípla. Dneska ráno jsem auto natočil ale nechal jsem doma mobil, tak jsem to chcíplnul a vracel se pro něj ,druhej start už byl kuckavej a chcíp (pak už to chytlo krásně). Tak jsem se chtěl zeptat, zda s tím máte někdo zkušenosti. lol dík

VODA NEUBÝVÁ !!!

Editováno: , autor: palmexman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci.

Mám Octavii II 2.0 TDi, má najeto asi 3500km a za dobu co jí mám (asi 5 měsíců) se mi tak 3x stalo, že ráno nechtěla nastartovat. Spíše nastartovala ale potom chcípla. Dneska ráno jsem auto natočil ale nechal jsem doma mobil, tak jsem to chcíplnul a vracel se pro něj ,druhej start už byl kuckavej a chcíp (pak už to chytlo krásně). Tak jsem se chtěl zeptat, zda s tím máte někdo zkušenosti. lol dík

ale Plho, vždyť o tom už se tady nejméně hodinu bavíme. lollollol

Copak jsi nečet pojednání o špatných startech 2.0 TDI ? A buď rád, že to máš krátce a můžeš to ještě asi 1,5 roku reklamovat. A nenech se odbýt a když to nepujde odstranit, tak jim to auto třeba vrať. Jestli nemáš ještě téměř nic najeto a už ti tohle dělá, tak potěš bůh. Nechci domyslet, jak to bude vypadat ve 100 t. Prostě je v servisu otravuj až do zblbnutí. Jsou to tvoje peníze a ne malý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem rikal auto startuje kazdej den a to nekolikrat. A tohle se stalo se asi 3X, spis bych to videl na spatnou naftu nebo tak, nez delat tyhle zavery. Cetl jsem na dieselpower, ze je to charakteristika PD, tak to necham byt. Je to jak u AUDI TAK VW, proste vsude. Jak rikam napodruhe je to na drcnuti a to je pro me hlavni :)

Editováno: , autor: palmexman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se závada neprojeví přímo v servisu, což je asi pravděpodobný, tak stejně nic nezjistěj. To je na druhou stranu taky pravda. Jestli je to opravdu tak sporadický, vykašli se zatím na to.

Tak na to máme stejnej názor, dneska jsem jí dal do bíška OMV alpin diesel :palec2: Cena na nymbursku 32.20Kč lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci nebuďte nepřející :aggressive:

Když ale potkáte 2.0TDi na silnici jen Vám foukne pod nos lol

Teď dělá koncern tenhle motor a někomu hold trošku zlobí no...

Trošku zlobí :smich:

Ted jsem zrovna o tom psal v ZÁVADY,PORUCHY..... (studen.start 2.0TDI)....firma se kterou spolupracuji tento týden vrátila 34ks Passatů Combi 2.0TDI (103 a 125kw) pro neustálé poruchy motoru......odstoupila od smlouvy oper.leasingu(za rok a půl těchto Passatů jim ze 34ks u 15ks kleknul motor což mi jako trošku zlobí moc nepřijde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ci je nejaky konstrukcny rozdiel medzi 2.0 tdi 103 kw a 100 kw, ale mam zrovna ten 100 kw v tourane, 2003 nejazdenych 135 t druhy 230 t km a motor slape bez poruchy, olej nezerie (je tam long life interval, stale po 30 tisic km). Akurat je spotreba tam nie je ako u 1.9, ale to je uz vec vahy auta a vykonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ci je nejaky konstrukcny rozdiel medzi 2.0 tdi 103 kw a 100 kw, ale mam zrovna ten 100 kw v tourane, 2003 nejazdenych 135 t druhy 230 t km a motor slape bez poruchy, olej nezerie (je tam long life interval, stale po 30 tisic km). Akurat je spotreba tam nie je ako u 1.9, ale to je uz vec vahy auta a vykonu.

Ve vlastní konstrukci motoru asi není žádný rozdíl, oba mají 16ti ventilovou hlavu z AL slitin, rozdíl bude spíše v přeplňování-100 kW kód AZV má zřejmě měkčí přeplňování s menším pracovním tlakem nežli 103 kW BKD.Ten menší přeplňovací tlak může mít možná malinko vliv na AL hlavu-není tolik namahaná.Někde si tady některý z kolegů stěžoval, že se mu na BKD hliníková hlava prohnula a musel ji dát přebrousit-je děravá jak ementál a tak není divu.Teď ty nové 103 kw motory BSS s filtrem pevných částic jsou jen 8 ventilové a hlava by snad měla být pevnější.Zase vše komplikuje systém filtru pevných částic.To, že máš vyšší spotřebu než 1.9 není důležité, hlavně, že nemáš s motory problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci nebuďte nepřející :aggressive:

Když ale potkáte 2.0TDi na silnici jen Vám foukne pod nos lol

Teď dělá koncern tenhle motor a někomu hold trošku zlobí no...

To není a nepřejícnosti,ale o faktech.Soused má služební 2.0tdi,má nalítáno 70 000,sice zatím žádná závada,ale dolejvá litr oleje na 3000 km.

Je jasný,že tohle se může urodit u jakékoliv motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosil bych stavající majitelé 2.0TDi o takovou konzultaci!!!!!!!

Ted byl u mě večer kamarád z OII 2.0TDi,má najeto přesně 126.824km a ted mu začal ten motor na volnoběh pohukovat,zní to možná blbě ale fakt je to tak.....jde to ze strany rozvodů a je to slyšet jen na volnoběh,jak se přidá trochu plynu tak to zmizí.....je to jak kdyby tam někde v motoru seděla zmatená sova :D ....nemáte s tim někdo zkušenost?

Ve 120.000km dělal komplet.prohlídku včetně komplet.rozvodů+pumpy...tak mě napadlo jestli to nemůže dělat přepnutej rozvoďák....ale nevim......u mojich býval.2.0TDi jsem se s tímto nesetkal a ani u 1.9TDi.

Chůdák jel ke mně protože si myslel že mu poradim když jsem prodělal z 2.0TDi takovej porod a né jeden,ale bohužel...tohle jsem slyšel poprvé tenhle zvuk.

Ještě jsme se byli svést protože se mu zdá že mu ted ten motor začal víc rezonovat při akceleraci......já už bohužel si to u 2.0TDi nějak nepamatuju tu jeho charakteristiku a hlavně i když jsem je měl tak jsem s nima toho moc nenajezdil........,ale teda oproti 1.9TDi rezonoval o dost víc,bylo to celkem dost znát......řikal že tohle rezonování je takový nepravidelný...že někdy při akceleraci slyší jen vzrůstající a i tlumenější zvuk motoru a někdy je ten motor zas o dost hlučnější a rezonuje že to je cítit i pod zadkem a to měl teda pravdu.........Ono tohle rezonování a zvýšenej hluk může taky být naftou,on je šetřílek a i když to nepřizná tak ho znám,ten je schopnej jet 30km do Makra protože tam stojí nafta o 50halířů méně než u pumpy u něj u baráku ;) ......ale taky nevim jistě,může a nemusí.

Máte někdo zkušenost z takovýma jóbovkama u 2.0TDi ?....slíbil jsem mu že se proptám.......je s toho celej vyplašenej po tom co slyší od lidí kolem jak se ten 2.0TDi sype.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosil bych stavající majitelé 2.0TDi o takovou konzultaci!!!!!!!

Ted byl u mě večer kamarád z OII 2.0TDi,má najeto přesně 126.824km a ted mu začal ten motor na volnoběh pohukovat,zní to možná blbě ale fakt je to tak.....jde to ze strany rozvodů a je to slyšet jen na volnoběh,jak se přidá trochu plynu tak to zmizí.....je to jak kdyby tam někde v motoru seděla zmatená sova :D ....nemáte s tim někdo zkušenost?

Ve 120.000km dělal komplet.prohlídku včetně komplet.rozvodů+pumpy...tak mě napadlo jestli to nemůže dělat přepnutej rozvoďák....ale nevim......u mojich býval.2.0TDi jsem se s tímto nesetkal a ani u 1.9TDi.

Chůdák jel ke mně protože si myslel že mu poradim když jsem prodělal z 2.0TDi takovej porod a né jeden,ale bohužel...tohle jsem slyšel poprvé tenhle zvuk.

Ještě jsme se byli svést protože se mu zdá že mu ted ten motor začal víc rezonovat při akceleraci......já už bohužel si to u 2.0TDi nějak nepamatuju tu jeho charakteristiku a hlavně i když jsem je měl tak jsem s nima toho moc nenajezdil........,ale teda oproti 1.9TDi rezonoval o dost víc,bylo to celkem dost znát......řikal že tohle rezonování je takový nepravidelný...že někdy při akceleraci slyší jen vzrůstající a i tlumenější zvuk motoru a někdy je ten motor zas o dost hlučnější a rezonuje že to je cítit i pod zadkem a to měl teda pravdu.........Ono tohle rezonování a zvýšenej hluk může taky být naftou,on je šetřílek a i když to nepřizná tak ho znám,ten je schopnej jet 30km do Makra protože tam stojí nafta o 50halířů méně než u pumpy u něj u baráku ;) ......ale taky nevim jistě,může a nemusí.

Máte někdo zkušenost z takovýma jóbovkama u 2.0TDi ?....slíbil jsem mu že se proptám.......je s toho celej vyplašenej po tom co slyší od lidí kolem jak se ten 2.0TDi sype.

no ty rezonance tam opravdu nějaký jsou, ale o tom už se tu myslím někdo taky zmiňoval. A ta sova je podle mně zase jen turbo. Já bych to vůbec neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosil bych stavající majitelé 2.0TDi o takovou konzultaci!!!!!!!

Ted byl u mě večer kamarád z OII 2.0TDi,má najeto přesně 126.824km a ted mu začal ten motor na volnoběh pohukovat,zní to možná blbě ale fakt je to tak.....jde to ze strany rozvodů a je to slyšet jen na volnoběh,jak se přidá trochu plynu tak to zmizí.....je to jak kdyby tam někde v motoru seděla zmatená sova :D ....nemáte s tim někdo zkušenost?

Ve 120.000km dělal komplet.prohlídku včetně komplet.rozvodů+pumpy...tak mě napadlo jestli to nemůže dělat přepnutej rozvoďák....ale nevim......u mojich býval.2.0TDi jsem se s tímto nesetkal a ani u 1.9TDi.

Chůdák jel ke mně protože si myslel že mu poradim když jsem prodělal z 2.0TDi takovej porod a né jeden,ale bohužel...tohle jsem slyšel poprvé tenhle zvuk.

Ještě jsme se byli svést protože se mu zdá že mu ted ten motor začal víc rezonovat při akceleraci......já už bohužel si to u 2.0TDi nějak nepamatuju tu jeho charakteristiku a hlavně i když jsem je měl tak jsem s nima toho moc nenajezdil........,ale teda oproti 1.9TDi rezonoval o dost víc,bylo to celkem dost znát......řikal že tohle rezonování je takový nepravidelný...že někdy při akceleraci slyší jen vzrůstající a i tlumenější zvuk motoru a někdy je ten motor zas o dost hlučnější a rezonuje že to je cítit i pod zadkem a to měl teda pravdu.........Ono tohle rezonování a zvýšenej hluk může taky být naftou,on je šetřílek a i když to nepřizná tak ho znám,ten je schopnej jet 30km do Makra protože tam stojí nafta o 50halířů méně než u pumpy u něj u baráku ;) ......ale taky nevim jistě,může a nemusí.

Máte někdo zkušenost z takovýma jóbovkama u 2.0TDi ?....slíbil jsem mu že se proptám.......je s toho celej vyplašenej po tom co slyší od lidí kolem jak se ten 2.0TDi sype.

No mam sice O2 v porovnani s nekterymi veterany tohoto webu docela kratce, ale i tak si dovolim poradit. Me "pohukuje", jak jsem jiz nekde psal jen v urictych otackach radove 1300 a 1800. Nekdo to vysvetloval turbem, coz pri tehle otackach nebude.

Co se tyce vlivu kvality paliva na hlucnost, tak to jsem se ji dostatecne poucil. Kdyz jsem tam nalil Jet, tak to bylo jak traktor, netahlo to a delalo to kraval. Nalil jsem tam Shell a je to nebe a dudy... a to nemluvim V Power Diesel.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...