Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

to znamená, že se podlaha kufru zvedne asi tak o 2 cm nahoru. To je totiž na té obrovské ploše těch ca. 25 litrů. Pochybuju, že bych si toho vůbec všimnul.

Já bych řekl, že je to takto - těch 25 litrů je objem prostoru v podlaze, který je určen pro rezervu, ten se totiž od jisté doby započítává do celkového objemu zavazadlového prostoru. No a když tam máš rezervu, tak ho nemůžeš započítat. Sada na lepení se do toho nepočítá, u ní je to bráno, že už je částí zavazadlového prostoru. Takto jsem to někde četl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím souhlasím, protože auto vnímají více jako zboží a mají mnohdy větší srovnání, což však nemusí být pravidlem.

Každopádně se na auto těším, hlavně po motorové stránce.

Co mě ještě překvapilo, jak se zmenší kufr, pokud se objedná rezerva, na promo fotkách je to všude bez rezervy.

Být Passat s tímto motorem, tak neváhám ani vteřinu.

Jestli timto motorem myslis 2.0 TSI 206 kw, tak v Nemeckem konfiguratoru ho Passat uz ma. A ikdyz se rikalo, ze ho Passat nedostane, tak tomu moc neverim, ze by dovolili aby mel SuperB neco lepsiho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by bylo,kdyby Superb měl nějaký lepší motor,co passat nemá. To se určitě nestane.

Zatím mě tedy nejvíc zajímá ten aerodynamicky hluk, to nezní vůbec dobře.. Zmiňují ho také v testu ve Světě motoru, jako pihu.

Tam je i o tom kufru, s rezervou je "pouhých" 584litrů,takže mínus 41litrů. Oko mám dobré takže jsem si to včera na pohled všiml,že určitě není jak v S2.Je spousta aut, co mají menší objem kufru s rezervou. Akorát jsem to u Superba nečekal když to dřív tak neměl a ještě se celkově zvětšil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že je to takto - těch 25 litrů je objem prostoru v podlaze, který je určen pro rezervu, ten se totiž od jisté doby započítává do celkového objemu zavazadlového prostoru. No a když tam máš rezervu, tak ho nemůžeš započítat. Sada na lepení se do toho nepočítá, u ní je to bráno, že už je částí zavazadlového prostoru. Takto jsem to někde četl.

to zní logicky, ale pak není možné cokoliv vizuálně poznat, jak tady někdo tvrdí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím hůře, a protože máš asi passata,je jasné, že tam je to lepší a jsi zvyklý na ticho..a zítra se podívám asi při návštěvě servisu na ten kufr ještě, protože jsem na první pohled viděl, že je menší než S2,SM jsem si koupil až pak.. Může být vyšší to dno kufru, proti verzi s lepící sadou.Tak to mělo třeba Mondeo. A to pak já tedy na pohled 41 litrů poznám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se pridam s komentářem:) V aute mam fakt rad ticho a na ruzny pazvuky jsem opravdu alergickej. Včera jsem projel supa a moje poznatky jsou, ze auto je to fakt paradni, oproti SII vyrostlo poradne - hlavne na sirku. Libi se mi všechny ty asistencni systémy, prijemne me prekvapila muzika, sedacky jsou taky velkej posun, oproti napr. audi jim chybi bocni vedeni a prodluzovani, ale vzhledem k velikosti a celkovymu pojeti auta na komfort  to dokazu odpustit, hned jsem si nasel pozici - v SII se mi to nepovedlo. velky plus je podvozek, je to pro me první auto, ve kterym jsem necitil kostky....panorama paradni atd...proste do tyhle chvile moje další auto....ted se ale taky dostavam k problemu s hlukem..v cca 100kmh jsem za sebou zacal slycet hluk, kterej jsem vůbec nedokazal identifikovat, nevim odkud sel, ale fakt to rusilo, ptal jsem se i prodejce jestli to slysi a on ze taky a zacal hledat kde je otevreny okno, panorama atd...vse bylo zavreny fakt divny....vůbec nevim kde se to bralo, podle me to musí byt nejaka vyrobni vada tehle kusu nebo nevim..na zahraničních forem o nicem takovym nepsali, youtube taky mlci, nedokazu si to jinak představit...otázkou tedy je zda to delaji všechna auta, nebo jen ty s panoramou - moje bylo 140kw tdi lk...druhou vytku bych mel na popelnik před radickou, tak hnusnej kus plastu uz jsem dlouho nevidel...ale to jsem ja magor, ostatním to urcite vadit nebude...

 

rad bych tedy sehnal vyjadreni/vyreseni  hluku, pak bych hned objednal, auto je to jinak fakt krasny, za me lepsi nez soucasna produkce a4,a6 bmw 3,5, passat atd....:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bmw je jinde tak mozna u x5 a stary 7, všechny ty 3 5, X1 mají velky problémy s kvalitou...motory jsou jina pisnicka, ale jen 6tivalce, 4valce jsou celkem pruser...Samo bmw říká ze nova x1 která prave prichazi na trh bude podstatne kvalitnejsi:)) to samy pak nova 5 pristi rok..osobne me ze sedacek v 5er boli zadek uz po 1/2h, u supa to bylo v poho:) .jinak stojim si za tim, ze napr a6 s 4valcem neprinasi za ty prachy nic navíc oproti supu III...

Editováno: , autor: lajtgi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K te rezerve...je tam jina vlozka, ktera zveda i podlahu, takze proto se i vizuelne trosku kufr zmensi, ale neni to zadna tragedie.

Mel jsem moznost projet si dieslovou slabsi variantu se stresnim oknem a zadny aerodynamicky hluk jsem neslysel(do 110km/h) a to ja jsem na hluky v aute strasnej pes. Vice nez bych cekal je slyset hluk od kol, ale to je zase klasicky problem Skodovky, co nejlevnejsi a co nejtvrdsi pneumatiky na trhu(nizky valivy odpor-nizka spotreba). Proste po sjeti techto pneumatik neco jineho a lepsiho. Ale i tak byl hluk od podvozku asi na polovicni urovni nez-li ma SII popr. OII - to vyresi pustene radio ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobně bych auto bez rezervy nechtěl, vždy jsem vyhazoval lepicí sadu a nahradil rezervou:) s kufrem v supu fakt problém nemám:) co mě zaujalo byl klíček kterej byl v předváděcí jeden plast a v poslední recenzi na idnes mají kovový spodek i vršek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, zf je parádní, do audin ted budou montovat 9st zf:) 5er v M paketu je krasná kára, jen je ve Srovnatelný výbavě o 500 až 700 000 dražší než sup a pořad jen pro dva cestující :)

ten osmistupeň mi přijde dostatečný, ve 180km to točí 2300-2400. Navíc je spolehlivý, pokud měníš pravidelně olej, který Ti bmw nedá do servisní knihy :kol-32:

v auditnách to dávají pouze do biturba, pokud se nic nezměnilo. 

 

pokud narážíš na méně místa vzadu než v Supu, tak je to pravda, ale jde o komfort sezení, nejde mi kolik cm místa mám mezi kolenem a sedačkou ale jak se mi sedí a tam vždy dobře i mě s mojí výškou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska koukal znova na Supa a dost se mi líbí ta plastová vana do kufru s přestavitelnou hliníkovou přepážkou, jestli to znáte. Tak jsem si jí pujčil, že to zkusím do CC. Ona je teda tvrdá tak, že to musí fakt hodně dobře sedět na rozměr. Prej že jsem se zbláznil. Hele a nezbláznil. Na šířku úplně přesně a na délku jsem musel nejdřív sklopit sedadla, nasadit vanu a zase sedadla zvednout. Ale sedí krásně. Tak jsem z toho měl takovou radost dneska, ale jen do chvíle, než mi řekli cenu. S tou přepážkou skoro 5 a půl litru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muze mi nekdo, kdo je treba blizko SA CZ:), vysvetlit jak je mozne, ze SA DE a SA SVK uz ma i brozuru a katalog prislusenstvi (v SR je brozura uz dokonce vice nez mesic) a v nemeckem konfiguratoru uz je i kombik?

 

A to teprve ted SA CZ pridala na web brozuru (ktera je dle mne mimochodem o nicem).... O prislusenstvi si muzem nechat zdat asi jeste nejaky cas:)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...