TunerWBL Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 (editace) Zdravim potřebuju poradit mam upravenou octavii rs 1,8t na 250koni a 380nm a je tam stale puvodni seriova spojka a už začina klouzat jde o to že kamarad co dela do motoru tak ma i na sve rs a prave me nabizi ze to je super. lamela přeobložená (kevlar-aramid) přitlačák VR6 - Nejsilnější koncernovej na 5kvalt setrvák jednohmota ATD a ted otazka zda vzit odlehceny 6,5kg nebo seriovy 10,4kg on ma odlhceny a rika ze to je bomba tak posim o radu... Druhy kamarad mě odrazuje viz ( hodne zavodnich aut to vubec neodlehcuje kvuli tem silam, navic nebudes mit tim padem vyvazenou kliku s tim setrvakem, takze jako fungovat to bude ale kdyby si to delal poradne tak by se mela klika vyhodit z motoru smontovat s tim setrvakem a nechat vyvazit dynamicky ale hlavne bych se bal aby se ti neroztrhl.....zvlast do obyc provozu, nebude ti to drzet volnobeh treba a tak) Editováno: 6. leden 2013, autor: TunerWBL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.