Přejít na obsah

Elektrické stahování, zavírání předních oken


Petrrr

Doporučené příspěvky

Automaticky dojezd je elektronicka funkce, pokud neni funkce implementovana, nelze ji dodelat, tlacitkem uz vubec ne, navic VW tlacitka jsou na principu dvou poloh, nikoliv delky podrzeni, tudiz kontakty na plosnaku pro dojezd chybi.

 

Zduvodneni pro to, ze funguje dojezd dolu a ne nahoru je jednoduchy, ridici jednotka stahovacky nema kontrolu odebiraneho proudu, pouze pocitadlo zubu, tudiz by vam mohla privrit ruku, ci jakykoliv jiny predmet.

 

Uz jsem to tu nekde psal, stahovacky jsou "skoro" stejne, jako z Felicie :)

Editováno: , autor: s-talker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz jsem to tu nekde psal, stahovacky jsou "skoro" stejne, jako z Felicie :)

 

Jo felda, to bychom na tom byli lépe. Felicie s elektrickým ovládáním oken oproti rapidu měla navíc automatické otevírání/zavírání (úplné otevření/zavření)  a po vypnutí zapalování se dali okna ještě asi 10 minut otevírat a zavírat. Zase ale životnost těch motorků nebyla nic moc.

 

A také mě štve, že po vypnutí zapalování už s okny nehnu, no a ještě, když jsem venku a okénko pootevřené (zavírání/otevírání oken klíčem či tlačítky na dálkovém ovládání nefunguje) tak zase s klíčkem do zapalování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klickem vubec, tohle stahovani oken nijak nekomunikuje s autem, jedine co ridi BCM je vystup, ktery slouzi pro aktivaci/deaktivaci stahovacek.

Okna se nezavrou po zamknuti a delsim podrzeni tlacitka, ani po drzeni klicku v poloze zamykani. Jak jsem psal, nemaji kontrolu proudu, tudiz nemuzou mit dojezd nahoru.

Nezmenilo se nic, jen na panelu tlacitek simulujete stisknuti zadnich - jakoby obejdete spinac vzadu. Predstavte si vodic, ktery vychazi od ridice a vzadu je napojen na vystup z tlacitka prislusneho zadniho okna :)

 

Stahovacky jsou prakticky totozne z Feldy, pisu prakticky, jelikoz tato funkce dojezdu jim byla odebrana.

Editováno: , autor: s-talker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

U felicie šly obě přední okna otevírat automaticky (úplné otevření) a to krátkým stisknutím spínače. To samé platilo pro automatické zavření (úplné zavření) krátké stisknutí spínače. Jestliže se v průběhu otevírání/zavírání stiskl spínač okno se zastavilo. Pro částečné otevření/zavření se spínač držel stisknutý po požadovanou dobu otevření/zavření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zvažoval jsem náhradu za Fábku II. Ale rapid mě s tímhle úplně odradil. I ta blbá Fabia má aut. okna. Prostě za polotovar svoje peníze škodovce nedám. Když jsem se na to ptal prodejce, tak říkal prý aby se to odlišilo od Octavie.. - to je mezi něma tak malej rozdíl aby to rozlišovali na takový prkotině jako dvoupolohové ovládání oken? Si dělaj prdel. Jo a na novou oktávii nemám :) proto rapid.

 

Jsem zvědavěj jestli to bude mít i nová Fabie III. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabie 3 aby se zase odlisila od Rapida tak pul okna se ti stahne elektricky zbytek budes muset klickou. Plne s tebou souhlasim. Ten automaticky dojezd kdyby udelali alespon na miste ridice. To by pro odliseni stacilo. Kazdopadne pokud ma byt F3 v cenove kategorie pod Rapidem pak fakt nevim kde jeste chteji setrit, pokud by to tak melo byt teda. Dusovali se ze Rapid mel byt nahradou pro majitele octavie 1. Bohuzel v ledascem R nesaha koncepcne 13 let stare O1 ani po kotniky. Poku pominu bezpecnost a prostornost na zadnich sedadlech, mozna jeste motory jsou nikde jinde ackoliv o jejich spolehlivosti by se dalo spekulovat.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, tohle bude moje první auto s el. okénkama, tak mě to nějak štvát nebude. Rapid je dopředu prezentovaný jako levný auto a je to na něm znát kde se šetří. Když si vezmu, že Fabie co mám teď, stála 325tis a jediná výbava byla silnější 1.4MPI a mlhovky a co mám po 12 letech inflace za auto jaké velikosti s jakou výbavou a za cenu 340 tis, tak mě nějaký automatický dojezd nahoru netrápí... Ale chápu, že vás může, ale rozhodně nechápu, jak to může odradit o koupi auta...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravdou je, ze po nejakem case si clovek na ty klady tak nejak zvykne a bere je za samozrejmost a vidi jen ty zapory. stahovani oken je jednim z nich a to mozna nevis ze MR 2013 kdyz si nekdo priplatil za zadni elek. okna tak je nemohl ovladat z mista ridice kvuli usporam, diky krytice se to v MR 14 zmenilo. To uz bylo totiz trochu moc. Stejne tak dlouho jsem si zvykal na ovlafani prednich ostrikovacu kdy clovek pri zmacknuti packy ceka 2 hodiny nez zacne strikat vofa diky absenci zpetneho ventilu. To uz mela F1 ve vybave Clasic. A vubec i socialni vuz jako R Thalie tp ma taky. Resp. jsem se az s takovymi usporami nikdy u jineho auta nesetkal, mysleno absenci i zpetneho ventilu. Na druhou stranu kdyz jsem videl i jak se setri na O3 RS s cenou zacinajici na 620 tis, absence spodniho filcu kapoty coz je hnus i Rapid ho ma atd. Je to smutne. Jsem zvedav jak se bude setrit u F3. Tohle jsou veci ktere jdou videt co pak ty veci ktere nejdou. To ukaze az cas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, to vím, že u prvních Rapidů se nedalo ovládat zadní okénka, to je opravdu fail. Stejně jako u citigo nemůžeš ovládat spolujezdce. Automatický dojezd už takový fail není. A sice Thalia možná něco má, ale seděl v tom někdo ? viděl někdo to auto po pár letech používání ? Plechařina je hodně ošizená, to samé zpracování, Po chvilce máte ošoupaný volant, řadičku, ovladače topení... To, by mě opravdu štvalo, né automatický dojezd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem majitelem R Thalie 2. Mame ji od novoty 3,5 roku. Samozrejme se ta auta nedaji srovnavat. Ovsem za tu cenu ktera byla o 130 tis nizsi ( 210tis) nez u Rapida a treba jako druhe auto do rodiny si ja nemohu stezovat. Svoji funkci plni obstojne a zatim s 30 tis km nepozoruji nic z toho co popisujes. Pozoruji jen to ze Thalie jako socialni vuz ty dojezdy take nema, tam to ovsem ani neocekavam a presto se tam nesetri na prkotine jako zpetny ventil v ostrikovaci nebo ovladani operadla sedadel koleckem to uz bych v 21. stoleti u znacky jajo Skoda necekal, byt u Rapida. Jinak uz radeji neporovnavam pocet reklamaci: u Thalie za 3,5 roku 2, u Rapida za 1,5 roku asi 5 ( i kdyz se nektere zavady opakovaly) Tak ze to jen takova vlastni zkusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zvláštní že nemáš ošoupaný volant, řadičku apod. Viděl jsem to u několika Thálií 2 - 3 roky starých. To samé třeba Renault Fluence, tam to má kamarád asi po 1,5 roce užívání a skoro ve všech testech na to nadávali ( přemýšlel jsem o Fluenci ). Já na Rapida také nahlížím jako na sockoidní auto, proto plno věcí mě neděsí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...