Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Co se ti nezdá. On dodržuje výměny dle škody. A garantuju ti že i kdyby tam dal nový olej, nic to nevyřeší. Měl to na reklamaci, proč mu ho teda nevyměnili? Když by to podle tebe byla skoro jasná věc.

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netvrdím,že výměna oleje to nevyřeší,ba i dokonce jsem zvažoval zda ho nebudu měnit po 15 tis,protože na běžný,né dálkový provoz se mě 30tis zdá dost brutální.Jednou jsem do své bývalé fábči 1,9 TDI nalil olej na 30tis a ve 20ti tis jsem to nemohl poslouchat a přešel jsem zpět na olej na 15tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč mu ho teda nevyměnili při reklamaci a měli by to z krku a byli by spokojeni všichni?

Protože to asi zatím nikoho nenapadlo. :kol-32:  :kol-32: :kol-32:  :kol-32:  Zkusil jsem to tady napsat a vzhledem k tomu, že to mělo význam i u klapkoletu 1,4, kde chrastily zdvihátka to zkracuji i já. TSI si o to "samo" řekl vrrrrrrr, ten olej je hnusnej. :ble  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sleduje se i počet startů, poměr jízd, "motohodiny" a spousta dalších cipovin. Je to proměnlivý interval, co by měl lépe kopírovat styl jízd zrovna třeba hrc prc po městě. Viz moje drahá najela za 2,5 roku asi 5000 km a to jezdí denně do práce. Tam měním olej co cca 1,5 roku když už právě poklapávají ventily. Ovšem je to jen 1,5 km. Doráží staré Clio 1,2, ale drží se chlapec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic takového neexistuje. To jako nějakou laboratoř? Je tam jen čidlo teploty oleje. Řj jednotka to vyhodnocuje na základě mnoha údajů - teploty oleje, spotřeby paliva, ujeté vzdálenosti a já nevím ještě čeho všeho.

Edit: koukám, že Kubino byl rychlejší. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neměří (nevyhodnocuje) se přímo kvalita oleje, ale měří se jeho opotřebovávání. Jako když z metrového prkna uřízneš (spotřebuješ) 30 cm kus, tak víš, že tě zbývá 70 cm. viz příloha

 

Edit: koukám že Kubino a Pawouk byli rychlejší. :kol-32: 

44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, myslete si o mě co chcete, ale já první olej vždy měním v 5 tis.km a pak vždy po10-12 tis.km a  věřím, že to nedělám zbytečně. Motor spokojený a já rovněž. A že nejsem nejmladší. Čistota oleje v motoru je základ !!! Jen je třeba nelitovat položku za olej. Věřím , že mi dá Pawouk aspoň částečně za pravdu. Zdravím a přeji vše nej. ať nám miláčci dělají jen samou radost. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že mě máš za arbitra. :kol-28:  Asi takto - ničemu to neškodí. A samozřejmě, že neopotřebovaný olej je základ. Já tedy měním po 15 000 km (najedu je za rok) na všech autech, které jsem měl. Jsem jen zvědav, či někdo potvrdí vormenův poznatek, že po výměně oleje se intenzita a četnost rachocení sníží, ba přestane. Já to na "původní" Fabiatické verzi 1.2 TSI r.v. 2010 potvrdit nemohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždy to tak bylo,že se měnil olej po prvních 5tis. a pak po 15tis. a když už to mělo nalítáno statisíce tak se přecházelo na 10tis. a celkem s tím souhlasím z vlastní zkušenosti z TDI,vždy po výměně byl motor podstatně klidnější.Každopádně vyměním olej a až to udělám tak dám vědět výsledek.

Každopádně změním servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vrtal přez VCDS v rapidu řj motoru , tak jsem tam našel "možnosti"  dinamicky tlak oleje  a pevný tlak oleje, dale je tam pak možnost u obou "voleb" nastavit hodoty .

Tak mně napadlo jestli z tim vytaháváním řetězu nemá společného právě onen dinamický tlak oleje.

Když přudce přidám plyn a motor vytočím na +-3000 ot tak jak mile uberu tak krasně zarachoti rozvody :)

 

Čidlo longlive vyhodnocuje vice věci něž jen teplotu oleje ! viskozitu- teplotu- vodivost oleje , aspon u fabie1 1.9  tdi rs to tak bylo  , řj motoru samozřejmně bere udaje z vice zdroju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak za A podložka na obtoku turba to není :) vyskoušeno , za B tak pak nevím k čemu je čidlo na olejové vaně motoru u longlive motoru ? má 6 pin konektor ! najk moc pinu jenom na mněření teploty teploty nezda se ti ? (za zapojených je všech 6)  a další věc proč by čidlo long live stalo cca 4800 kč ? trošku drahé kdyby to mněřilo jen teplotu !

 

hele pavoučku běž se vozit na koloběžce místo po mně , dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

fakt super odpověd :) hodna člověka :) místo toho aby mi odpověd raději mně posíla do kytek :kol-28:  to je vídět jak se tu někteří tvaří jako super odborníci na auta a vědi akorát kulové !!! :kol-31: a taky je krasně vidět kolik lidí tady na foru plati ŠA za propagandu :kol-24:

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proměnné servisní intervaly
Řídicí jednotka panelu přístrojů J218 vypočítává
na základě došlých informací vzdálenost, kterou
je možno do příští servisní prohlídky ještě ujet.

 

tohel z toho dokumentu

 

A ty další informace jsou co podle tebe ? 

 

a další věc taky z te příručky pro mněníče dílu :)

 

QG2 prodloužené servisní intervaly
2 roky resp. 30 000 km (zážehové
motory); případně 50 000 km
(vznětové motory)

 

hlavně at vám motor co nejdříve umře/pojde/pokazí se atd a nejlip po záruce :) at si musíte zaplatit drahou opravu nebo nový motor :)

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...