Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Hm zajímavé, že i ta litrová atmosféra SCe 65  tam ten GPF filtr má, to 1.0 Mpi od koncernu bez GPF je pro obyčejného uživatele v tomto lepší. Taky je vidět, že je asi tím filtrem uškrcená, dříve mívala litrová atmosféra v Sanderu 54kW, teď má jen 49 kW a i parametry zrychlení jsou horší  o 1.6 vteřiny a navíc provozní hmotnost vozu se taky o něco zvedla.  Kdysi jsem zkoušel osobně Sandero s tím původním litrovým motorem 54Kw a již tehdy se mi jevila Fabia 1.0 Mpi 55 kW podstatně živější, no a teď to bude asi vyloženě jen kočár do města a na rozvážení dětiček a na nákupy, nebo pro nás důchodce.  Nabídka motorů tedy osekaná stejně jako u té dnešní Fabie, holt aby bylo časem vůbec z čeho vybírat. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je takové Korejské řekněme... Zase lepší než minulá generace po FL. Existuje jinak i verze s projektory

ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fNew-Hyundai-i20-2020-front-.jpg&c=0ImageResizer.ashx?n=https%3A%2F%2Fcdni.a

a u nás jsem v žádném testu ještě ani neviděl toto rozložení budíků:
ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2f20201105114855_New-Hyundai-i20-2020-dashboard.jpg&c=0ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fNew-Hyundai-i20-2020-digital-instrument-cluster.jpg&c=0
u nás vždy jen kulaté a mění se v podstatě jen podklad

"Základní" interiér (resp 2. výbava Comfort s paketem Club) potom vypadá takto:

Hyundai i20 2020 1.2 5km Comfort - nový model | | AAA AUTO auto bazar

Mimochodem ho mají v AAA za 340 000kč (https://www.aaaauto.cz/cz/hyundai-i20/car.html?id=369728827)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhled je silně subjektivní věc, no co jsem v tom seděl, tak pokud někdo tvrdí, že v FIII působí interiér lacině a plastově, tak potom nevím co bude tvrdit o tom v i20... Ještě více to vyzní, když člověk přesedne z i20 do i30 a podívá se na cenovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, Sudetak napsal:

Ne každý řeší estetiku, čouhá z toho ale lacinost, a to je škoda,

konkurence pak nemusí trumfovat.

Jj 2x jsem v tom seděl a stačí. Bych řekl, že ta 7letá F3 je uvnitř daleko lepší. Hlavně ten plast nad ovladači topení, ty tapeci. A zadní světla v rohu dole .... nechtěl bych to ani za 250, to už raději Sandero3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ani tak není o velkých displejích jako o naprosto nesmyslné a nebezpečné implementaci všech komfortních i bezpečnostních systémů do nepřesné dotykové plošky, která by za normálních okolností v podobě mobilu byla tvrdě postihována. A já s tímto krokem EU plně souhlasím. 

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle jak to má vyřešené  Dacia v testovaném voze, tedy ten infotainment přes mobil a ten zakomponovaný výklopný držáček na něj, tak takhle si představuji uživatelský příjemné a nenásilné řešení . Kdo to chce využívat, tak vyklopí držák , dá mobil a je to, kdo nechce, tak nepoužívá, ono se dá dokonce do toho držáčku dát i nezávislá navigace, např. český NAVITEL se tam určitě vejde. No a komu to nestačí, tak si pořídí vyšší verzi Dacie a má tam zase ten hnusný (podle mne), do prostoru vystrčený ala tablet. Jednoduché, účelné, vizuálně nenápadné a výrobně asi ne drahé řešení , simply-clever Škodovka by se tady mohla něčemu přiučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...