Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Právě, že to některým cuká za studena, ikdyž nedávájí kouř :-) Jinak maželčin 13 starý Peugeot 206 s malým 4-válečkem 1.1 44kw před týdnem při -15 po studeném startu žádné cukání neměl ani při snaze ho k tomu donutit :-D

Vloženo

A co má být? Kup si tedy Kiu a přestaň zde konečně otravovat ovzduší příspěvky mimo téma. Jsem si nevšimnul, že by to bylo o motoru 1.2 TSI.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

jojo to poskakovani potvrzuju, porad jsem premyslel cim to je, a v rijnu to delalo casteji, pak chvili v prosinci kdyz bylo teplejc, ted je prozmenu klid, ale at mi kurna nerikaji ze neumeji nastavit motor tak, aby se choval normalne a kultivovane, asi neumej.....

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

U svojej fabie žiadne cukanie nepozorujem. Za posledný týždeň som po štarte (ráno do a večer z práce) vždy sledoval otáčky a sedí to s tým čo tu píšete. Keď je vonku teplejšie, motor po štarte vyletí do 1500-1600 klesne na 1200 a tam chvíľočku zotrvá. Keď bolo chladnejšie tak otáčky padli takmer ihneď na 750-800. Avšak, žeby mi počas tých zvýšených otáčok (1200) cukalo? absolútne nie, ba práveže sa bez plynu ešte ľahšie rozbehnem :D môžem si dovoliť rýchlejšie pustiť spojku a auto sa krásne plynule pohne :) A ešte by som dodal, pri rozbehu na spiatočke auto vyrazí vpred ešte lepšie ako na 1ke ... ehm ... teda vzad :D 

Vloženo

Ja to poskakovani (nez klesnou otacky na cca 800) pozoruju taky. Jakmile klesnou otacky tak tak je to OK

 

Tak me napadlo, nema to souvislost s 66kW motorem? Potvrzuji to lidi se slabsi 1.2, takze mozna na to 81kW tolik netrpi

Vloženo

Ja som mal podobny problem na Honda Jazz a bol som hlboko presvedceny, ze musi ist o vadu automatickej prevodovky- odpojenie baterie na par minut a znovapripojenie nieco vyresetovalo a bolo po probleme. Esteze som nesiel do servisu asi by ma za tuto patminutovu operaciu poriadne uctovali ako to ma Honda vo zvyku. Mozno to stoji za vyskusanie a nemalo by sa tym nic pokazit.

Vloženo

Máš pravdu, už dříve jsem koukal do té příručky a jen odpojení, připojení nebo nabíjení je celkem složitý proces, při kterém je třeba dodržet všechna pravidla. A co se týká poskakování motoru po startu, nic takového nepozoruju, jen zvýšené otáčky, které jdou postupně dolů, pokud hned nejedu. Zato první 2-3 sekundy je to hlučné jak traktor, pak se uklidní.

Vloženo (editace)

Poskakovani po nastartovani pozoruji take a jeste tak o cca 300m dale vzdy stojim na krizovatce a tam citim takove lehke "skubani" od motoru pri volnobehu.

Editováno: , autor: BrozikCZ
Vloženo

poskakuje to za studena porad, najeto 15 tisic, motor 81kW, je to pocitove jako kdyby prokluzovala spojka, otravne, bohuzel pres leto to asi bude delat u kazdeho studeneho startu.... 

Za 14 dni jdu na olej takze jim to hodim na hlavu, spolecne s mlacejicim silentblokem prevodovky a neustalym piskanim z motoru asi od te hadice, proste novy auto vzdy idelane az po faceliftu, tyhle nepovedeny betaverze pokud mozno nebrat.

Vloženo

Pánové, já bych tak kritický nebyl. Ano, má to svá pozitiva i negativa, ale:

- EA211 je v koncernu provereny motor, to ze ho davaji nove do skodovek jeste neznamena ze to je prototyp

- az bude na Fabii facelift, tak je jiste ze 1,2 TSI končí a bude 1,0

 

Z vlastní zkušenosti s FIII 1,4 TDI i 1,2 TSI 81 kW tříválec vím, že to že občas při necitlivém plynu 1,2 poskočí je nic proti tomu, co dělá naftový tříválec...

Vloženo

Je to otravné, nicméně pokud opravdu nikam nepospíchám, tak si vklidu nastartuju, připoutám se, vypnu S/S, nastavím rádio, klimu atd. mezitím mi klesnou otáčky na 800 a auto se zklidní a v klidu vyjíždím. Je třeba opravdu těch 40 sekund počkat než se auto zklidní.

Vloženo

Je to vážně zajímavé,

asi mám štěstí, ale nic z toho tady popsaného nepozoruju. Motor po nastartování vyběhne do otáček, zhruba 2-3 sekundy má příšerný jakoby dieselový zvuk, ale je klidný-neposkakuje a pomalu klesají otáčky, je přitom jedno jestli hned jedu nebo chvíli stojím. Pískání od motoru žádné neslyším a to jsem na zvuky celkem puntičkář. Silentbloky při přejezdu nerovností jsou taky bez problémů a nic nemlátí. Auto mám 3/4 roku a nemůžu si stěžovat, naprostá spokojenost.

Vloženo

Taky nemam pocit, ze by mi to neco takoveho delalo. Fakt je, ze ja to moc nepozoruju - proste nastartuju, zaradim a jedu.

To kdyz uz, tak nedavno jsem pozoroval trochu cukani, kdyz jsem po dlouhe jizde zastavil ve meste na semaforech, vyradil, ale SS auto nezdechl, protoze bezela klima naplno, radio a k tomu odber ze zasuvky... jak jsem tak tam stal, tak se mi zdalo, ze autem trochu cuka. Po rozjeti se chovalo uplne normalne, zadne divne zvuky a pak uz se to pri dalsich zastavenich neopakovalo. 

Vloženo

Já to taky ani nepozoroval, až po tom co jsem si o tom přečetl tady tak jsem se na to zaměřil a zjistil jsem že to mám taky tak. Než vycouvám ze zahrady a zavřu vrata tak je to OK  :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...