Přejít na obsah

Jaky koupit zvedak k vozu.


rowz

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

No odpovím za mne.

Protože uz v návodu k F1 je to vysloveně ZAKAZANO!:076 :wallbash:

F1 jsem zvedal přes zvedak + puk primo na místa  k tomu určena nedaleko zesilenych míst prahu úplně bez problémů.

Při pohledu na podvozek F3 nemám odvahu použít jinde než za místa k tomu určené na prahu. K čemuž se hodí puk s výřezem, pokud si předem overis šířku nebude to problém. Znám lidi co zvedaj za práh přímo za tu kovovou misku --> odření plastizolu.

Koupil jsem auto které mělo odřené 3 ty zvedaci body. 1 byl evidentní už při koupi a zbytek při výměně kol. A to bylo sevisovano pouze v AS! Nevim co tam dělali.

Dal jsem tam body 950 + barvu co jsem našel doma, není tam vidět je tedy jedno.

Jináč origo jednozka pouze v nouzi na cestě, na tom se shodem.

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, zwan napsal:

No odpovím za mne.

Protože uz v návodu k F1 je to vysloveně ZAKAZANO!:076 :wallbash:

F1 jsem zvedal přes zvedak + puk primo na místa  k tomu určena nedaleko zesilenych míst prahu úplně bez problémů.

Při pohledu na podvozek F3 nemám odvahu použít jinde než za místa k tomu určené na prahu. K čemuž se hodí puk s výřezem, pokud si předem overis šířku nebude to problém. Znám lidi co zvedaj za práh přímo za tu kovovou misku --> odření plastizolu.

Koupil jsem auto které mělo odřené 3 ty zvedaci body. 1 byl evidentní už při koupi a zbytek při výměně kol. A to bylo sevisovano pouze v AS! Nevim co tam dělali.

Dal jsem tam body 950 + barvu co jsem našel doma, není tam vidět je tedy jedno.

Jináč origo jednozka pouze v nouzi na cestě, na tom se shodem.

 

A start stop vypnutý máš? Jezdíš na výměny po 30k, nebo měníš taky v polovině? 

 

Když to zvedneš vzadu za misku pružiny, co se může stát? Ve předu za nápravnici, u šroubu do karoserie? Co se může stát?

 

Chce to použít selský rozum. Důvodem může být maximálně bezpečnost nebo nevím. Ale když auto stojí na silnici, stojí také na podvozku a nápravě, absolutně nevidím důvod, proč bych ho za ni nemohl také zvednout.

 

Když jedu se svojí O3 na garančku do autorizáku, kamarád zvedá auto také za nápravy a přes rukavici. Doma zvedám auto pojizdným zvedákem také za nápravy a přes rukavici. A chraň Bůh, kdyby ho někdo zvedal za prahy! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokonale si me odhad!

Mam ho deaktivovoany diagnostikou, presel sem na pevny interval misto nesmylu LL! Dodelal sem parkovaci senzory, koupil krytku aby neteklo pres ventilator, nalepil operku nohy, cekam az prijde guma na testneni kapoty.

Je uzasne kolik moznosti k dodelani nabizi F3 ktere  by vyrobce zruinovali. ?

Ale to tady nepatri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, michal2009 napsal:

A to řešíš co se v návodu píše :-) o  SW vypnutém S/S tam toho asi moc nebude.

 

Zvedejte auto za nápravu a autu to jen prospěje. Ten práh to vždycky musí zákonitě trochu poškodit. Ten plastizol dlouhodobě nevydrží takové zacházení a mechanický kontakt.

 

Šlo by prosím ukázat v obrázku ten správný bod?

Děkuji zkušenému :rolleyes:.

 

 

20181021_123341.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem teď přezouval manželčinu Fabii III. Ač jsem si koupil hydraulický zvedák, ale nezvládl si vyrobit pořádný adaptér, tak jsem použil hever co je v autě. Mezi práh a hever jsem vložil kus hadru a kupodivu jsem nic neodřel, auto nespadlo a ani to na pád nevypadalo.  Hever je celkem dobře řešený oproti tomu co mám třeba u svého Ceeda, tam to riziko odření gumoasfaltu je vyšší. Za mě tedy nakonec použití serioveho zvedaku naprosto v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto ti to neřeknu, musíš se podívat sám. Z fotky nejde vidět, kam co vede, ale určitě na nejaké na té nápravnici, ze které vychází rameno. Ideál více profilované místo, má větší pevnost než místo rovné. Osobně bych mrkl na to, jak to vypadá u té díry v nápravnici nebo u šroubu, jak tam vede ta pásovina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Čečulák : Jestli se v té fotce dobře orientuju, tak já to zvedám na své F2 v přímo v místě toho šroubu vpravo a naprosto v pohodě. Předpokládám, že je to foceno za pravým předním kolem s pohledem diagonálně k přednímu levému kolu.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 10. 2018 na 18:30, michal2009 napsal:

Proč auto zvedáte za prahy, když ho můžete zvednout za nápravu pojizdným zvedákem a vzadu za misku pružin? Nic pak člověk neničí. Pak nemusíte shánět podobné adaptéry, které plastizol a prah mohou stejně poškodit.

To jako fakt si tady někdo dovolí zvedat auto za kus nápravy? Já dělám ve firmě (Benteler) kde se tyto nápravy vyrábějí a za sebe můžu říct - kdejaký prase by si to nedovolilo.

Ten kus plechu je tvarován, aby snesl zatížení směrem k zemi, opak je vyloučen. Navíc, v tu chvíli zkus si představit, že na jedné straně je tlak směrem dolů a na druhé tlak nahoru (v obou případech bude ten tlak podobný hmotnosti poměrné části vozu) jaká to asi bude vrtule. 

Chápu, že ne všichni mě tu pochopí a bude to mela, ale zkuste si aspoň někdy představit, že místa určená ke zvedání vozu určují konstruktéři a nám, ve vlastním zájmu nezbývá, než je respektovat (pro někoho možná potupně :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, tomik.cesko napsal:

To jako fakt si tady někdo dovolí zvedat auto za kus nápravy? Já dělám ve firmě (Benteler) kde se tyto nápravy vyrábějí a za sebe můžu říct - kdejaký prase by si to nedovolilo.

Ten kus plechu je tvarován, aby snesl zatížení směrem k zemi, opak je vyloučen. Navíc, v tu chvíli zkus si představit, že na jedné straně je tlak směrem dolů a na druhé tlak nahoru (v obou případech bude ten tlak podobný hmotnosti poměrné části vozu) jaká to asi bude vrtule. 

Chápu, že ne všichni mě tu pochopí a bude to mela, ale zkuste si aspoň někdy představit, že místa určená ke zvedání vozu určují konstruktéři a nám, ve vlastním zájmu nezbývá, než je respektovat (pro někoho možná potupně :-) 

Klííd ;) zvedám všechny auta za nápravy přes 10 let.

1) když to zvedneš za vyprofilovaný bod, který je šroubem přichycen bezprostředně ke karoserii (nápravnice se karoserie v místě přišroubování logicky dotýká a není v luftu), zvedáš to za karoserii právě přes tu nápravnici (jako podložku). Nic se nemůže stát. Kdybys to zvedal za místo, které je v luftu, pak by se to nějak mohlo pokroutit. Proto jsem @Čečulák neporadil, kama to zvedat, protože z fotky není poznat, jak je nápravnice tvarovaná a kde se opírá o karoserii. Takže tím bereš auto ka kastli a ne za dutinu nápravnice.

 

2) bod navazuje na první. To, že si pozvedneš jednu stranu, tak se karoserie dostavá do stejného zkrutu jako pri zvednutí za prahy. Ovšem auto neleží na této nápravnici, ale na kolech s pérováním a ty krouceni karoserie eliminují, na to auto musí být stavěno. Je to tak navrženo konstruktéry, kterými se tu oháníš. Každý to tady zvedá za jedno místo, logicky ho bude mít každý ve zkrutu. A auta jezdí. Co tam máš dál zajímavého?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...