ralff Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 (editace) SQUELÁ zpráva. Mám objednáno na AliExpresu. Zatím mám upravený dětský puk. Editováno: 11. Říjen 2018, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 (editace) Puk dnes poprve pouzit na Rapida. Zatím drží. Pěkne se zakous do té misky v tom zvedáku. Editováno: 20. Říjen 2018, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Proč auto zvedáte za prahy, když ho můžete zvednout za nápravu pojizdným zvedákem a vzadu za misku pružin? Nic pak člověk neničí. Pak nemusíte shánět podobné adaptéry, které plastizol a prah mohou stejně poškodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 (editace) No odpovím za mne. Protože uz v návodu k F1 je to vysloveně ZAKAZANO! F1 jsem zvedal přes zvedak + puk primo na místa k tomu určena nedaleko zesilenych míst prahu úplně bez problémů. Při pohledu na podvozek F3 nemám odvahu použít jinde než za místa k tomu určené na prahu. K čemuž se hodí puk s výřezem, pokud si předem overis šířku nebude to problém. Znám lidi co zvedaj za práh přímo za tu kovovou misku --> odření plastizolu. Koupil jsem auto které mělo odřené 3 ty zvedaci body. 1 byl evidentní už při koupi a zbytek při výměně kol. A to bylo sevisovano pouze v AS! Nevim co tam dělali. Dal jsem tam body 950 + barvu co jsem našel doma, není tam vidět je tedy jedno. Jináč origo jednozka pouze v nouzi na cestě, na tom se shodem. Editováno: 20. Říjen 2018, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Já u těchto zvedáků mám vždy obavu že něco podřu a u nápravy nevím kam to dát. Takže stále zvedám tím co byl k autu (což taky není zdaleka ideální...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 před 30 minutami, zwan napsal: No odpovím za mne. Protože uz v návodu k F1 je to vysloveně ZAKAZANO! F1 jsem zvedal přes zvedak + puk primo na místa k tomu určena nedaleko zesilenych míst prahu úplně bez problémů. Při pohledu na podvozek F3 nemám odvahu použít jinde než za místa k tomu určené na prahu. K čemuž se hodí puk s výřezem, pokud si předem overis šířku nebude to problém. Znám lidi co zvedaj za práh přímo za tu kovovou misku --> odření plastizolu. Koupil jsem auto které mělo odřené 3 ty zvedaci body. 1 byl evidentní už při koupi a zbytek při výměně kol. A to bylo sevisovano pouze v AS! Nevim co tam dělali. Dal jsem tam body 950 + barvu co jsem našel doma, není tam vidět je tedy jedno. Jináč origo jednozka pouze v nouzi na cestě, na tom se shodem. A start stop vypnutý máš? Jezdíš na výměny po 30k, nebo měníš taky v polovině? Když to zvedneš vzadu za misku pružiny, co se může stát? Ve předu za nápravnici, u šroubu do karoserie? Co se může stát? Chce to použít selský rozum. Důvodem může být maximálně bezpečnost nebo nevím. Ale když auto stojí na silnici, stojí také na podvozku a nápravě, absolutně nevidím důvod, proč bych ho za ni nemohl také zvednout. Když jedu se svojí O3 na garančku do autorizáku, kamarád zvedá auto také za nápravy a přes rukavici. Doma zvedám auto pojizdným zvedákem také za nápravy a přes rukavici. A chraň Bůh, kdyby ho někdo zvedal za prahy! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Dokonale si me odhad! Mam ho deaktivovoany diagnostikou, presel sem na pevny interval misto nesmylu LL! Dodelal sem parkovaci senzory, koupil krytku aby neteklo pres ventilator, nalepil operku nohy, cekam az prijde guma na testneni kapoty. Je uzasne kolik moznosti k dodelani nabizi F3 ktere by vyrobce zruinovali. ? Ale to tady nepatri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 A to řešíš co se v návodu píše :-) o SW vypnutém S/S tam toho asi moc nebude. Zvedejte auto za nápravu a autu to jen prospěje. Ten práh to vždycky musí zákonitě trochu poškodit. Ten plastizol dlouhodobě nevydrží takové zacházení a mechanický kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Ja zvedal Felicii 20 let za prahy heverem z povinne vybavy, kola jsem si menil letni zimni sam, a rezne to opravdu vsude mozne jinde nez na mistech prahu, za ktere jsem to zvedal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 To je jeden pohled. Teď ti zase řeknu můj- podívej se, jak třeba vypadají prahy mnohých Octávií první generace :-) zvalchované jako košile po vyprání. A co si budeme nalhávat, u O1 je tloušťka plechu poněkud jinde, než u současné produkce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 @zwan opravdu šikovná věcička, taky mám stejný hever, hned objednávám..jinak, koho to zajímá, dá se koupit ještě asi 3x levněji než na ebay, např. zde : https://www.aliexpress.com/item/Black-Rubber-Slotted-Floor-Jack-Pad-Frame-Rail-Adapter-For-Pinch-Weld-Side-Pad/32876558386.html?spm=2114.10010108.1000014.7.7b997d23ifcURw&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.112238.000000000000000&scm_id=1007.13338.112238.000000000000000&scm-url=1007.13338.112238.000000000000000&pvid=d10b05ae-0bdc-4958-9b31-9846f67e1543 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 před 17 hodinami, michal2009 napsal: A to řešíš co se v návodu píše :-) o SW vypnutém S/S tam toho asi moc nebude. Zvedejte auto za nápravu a autu to jen prospěje. Ten práh to vždycky musí zákonitě trochu poškodit. Ten plastizol dlouhodobě nevydrží takové zacházení a mechanický kontakt. Šlo by prosím ukázat v obrázku ten správný bod? Děkuji zkušenému . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Tak jsem teď přezouval manželčinu Fabii III. Ač jsem si koupil hydraulický zvedák, ale nezvládl si vyrobit pořádný adaptér, tak jsem použil hever co je v autě. Mezi práh a hever jsem vložil kus hadru a kupodivu jsem nic neodřel, auto nespadlo a ani to na pád nevypadalo. Hever je celkem dobře řešený oproti tomu co mám třeba u svého Ceeda, tam to riziko odření gumoasfaltu je vyšší. Za mě tedy nakonec použití serioveho zvedaku naprosto v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Takto ti to neřeknu, musíš se podívat sám. Z fotky nejde vidět, kam co vede, ale určitě na nejaké na té nápravnici, ze které vychází rameno. Ideál více profilované místo, má větší pevnost než místo rovné. Osobně bych mrkl na to, jak to vypadá u té díry v nápravnici nebo u šroubu, jak tam vede ta pásovina. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 (editace) To Čečulák : Jestli se v té fotce dobře orientuju, tak já to zvedám na své F2 v přímo v místě toho šroubu vpravo a naprosto v pohodě. Předpokládám, že je to foceno za pravým předním kolem s pohledem diagonálně k přednímu levému kolu. Editováno: 21. Říjen 2018, autor: mambo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Ano, je to foceno jako od zasterky za pravym kolem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Tak to zvedám v tom místě, jak jsem psal. Zvedák dám přímo pod ten šroub a zvednu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Ano, nejlepší je to dávat na šroub, protože ta dutina v pojizdném zvedáku se v případě podseknutí zarazí o šroub a nic se nestane, auto nemá jak sklouznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 V 20. 10. 2018 na 18:30, michal2009 napsal: Proč auto zvedáte za prahy, když ho můžete zvednout za nápravu pojizdným zvedákem a vzadu za misku pružin? Nic pak člověk neničí. Pak nemusíte shánět podobné adaptéry, které plastizol a prah mohou stejně poškodit. To jako fakt si tady někdo dovolí zvedat auto za kus nápravy? Já dělám ve firmě (Benteler) kde se tyto nápravy vyrábějí a za sebe můžu říct - kdejaký prase by si to nedovolilo. Ten kus plechu je tvarován, aby snesl zatížení směrem k zemi, opak je vyloučen. Navíc, v tu chvíli zkus si představit, že na jedné straně je tlak směrem dolů a na druhé tlak nahoru (v obou případech bude ten tlak podobný hmotnosti poměrné části vozu) jaká to asi bude vrtule. Chápu, že ne všichni mě tu pochopí a bude to mela, ale zkuste si aspoň někdy představit, že místa určená ke zvedání vozu určují konstruktéři a nám, ve vlastním zájmu nezbývá, než je respektovat (pro někoho možná potupně :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Si myslim, ze v pneuservisech to zvedaji vsichni za napravy? Muze to rozhodit geometrii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 před 8 hodinami, tomik.cesko napsal: To jako fakt si tady někdo dovolí zvedat auto za kus nápravy? Já dělám ve firmě (Benteler) kde se tyto nápravy vyrábějí a za sebe můžu říct - kdejaký prase by si to nedovolilo. Ten kus plechu je tvarován, aby snesl zatížení směrem k zemi, opak je vyloučen. Navíc, v tu chvíli zkus si představit, že na jedné straně je tlak směrem dolů a na druhé tlak nahoru (v obou případech bude ten tlak podobný hmotnosti poměrné části vozu) jaká to asi bude vrtule. Chápu, že ne všichni mě tu pochopí a bude to mela, ale zkuste si aspoň někdy představit, že místa určená ke zvedání vozu určují konstruktéři a nám, ve vlastním zájmu nezbývá, než je respektovat (pro někoho možná potupně :-) Klííd zvedám všechny auta za nápravy přes 10 let. 1) když to zvedneš za vyprofilovaný bod, který je šroubem přichycen bezprostředně ke karoserii (nápravnice se karoserie v místě přišroubování logicky dotýká a není v luftu), zvedáš to za karoserii právě přes tu nápravnici (jako podložku). Nic se nemůže stát. Kdybys to zvedal za místo, které je v luftu, pak by se to nějak mohlo pokroutit. Proto jsem @Čečulák neporadil, kama to zvedat, protože z fotky není poznat, jak je nápravnice tvarovaná a kde se opírá o karoserii. Takže tím bereš auto ka kastli a ne za dutinu nápravnice. 2) bod navazuje na první. To, že si pozvedneš jednu stranu, tak se karoserie dostavá do stejného zkrutu jako pri zvednutí za prahy. Ovšem auto neleží na této nápravnici, ale na kolech s pérováním a ty krouceni karoserie eliminují, na to auto musí být stavěno. Je to tak navrženo konstruktéry, kterými se tu oháníš. Každý to tady zvedá za jedno místo, logicky ho bude mít každý ve zkrutu. A auta jezdí. Co tam máš dál zajímavého? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 před 6 hodinami, osobne napsal: Si myslim, ze v pneuservisech to zvedaji vsichni za napravy? Muze to rozhodit geometrii? V nasem kraji teda za prahy, najedu tam a maji takove chapadla od zvedaku s gumovyma podlozkama a ty vycentruji na prahy a sup nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Nemají zájem, aby se ti tam plazili pod autem. Zvednou to za prahy pokud jim neřekneš. Dokonce už v jednom servisu před lety u F1RS na nápravu to "chapadlo" ani nedosáhlo (ve předu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Ja kdyz tam byl se sluzebakem kdysi, tak pod to najel zepredu hydraulickym zvedakem a zvedl cely predek (obe predni kola najednou). Ale je to uz asi 20 let, byla to Felicia Combi. Za co to tam zvedl, to tedy nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Souhlas servisakum je to jedno. Kolik je videt O1s promacknutym prahem protoze byli liny se ohnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.