mi5 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Ahoj tak ještě přidávám foto. Dalších 100 km za mnou a pěna se drží. Nádobka mi přijde čistá. Je to zatím málo km na hodnocení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DrPa Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Drpa na tvojom mieste by som to isiel nie hned le ihned reklamovat lebo sa ti tlaci olej do vody a mozno aj voda do oleja alebo spalovacie priestoru . Voda sa ti nesmie stracat ale ony toto vsetko v servise vedia .Ak ti neuznaju reklamaciu najdi nejakeho mechanika v blizkom okoli a ten ti to urobi poriadne lebo to co som videl na fotkach tak to je hruza Tak jsme to s otcem šli hned v tom listopadu reklamovat do Škoda servisu a postavili se k tomu docela slušně - zadarmo znovu propláchli systém (prý to možná tehdy neudělali) a vyměnili nádobku za novou. Vše nafotili a máme dojet v dubnu, kdy to bude před koncem záruky a znovu to prohlídnou - a dle stavu se k tomu "postaví" - doufám čelem... Budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N_b_r_t Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Nespekuluj a kup na feldu. Fabie má jinej, lepší materiál a vydrží míň než co byli původní pro Felicie. Možná teď změnili postup, ale mě mechoš dal na 44kW AZF těsnění z feldy. Luďa, nevies nahodov objednavacie cislo na to tesnenie co Tebe dal mechos ? tiez riesim AZF 44kw tesnenie, a tiez nerad by som dal original fabia tesnenie, nie som stym nejak spokojny, zas to prepusta, rad by som skusil tu feldu... Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 a je to určite tesnením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N_b_r_t Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 90% si myslim ze je to tesnenim, rozvody som robil nedavno a aj tesnenie pumpy som daval novu, voda sa sice nestraca, olej tak isto je cisty ale voda je strasne spinava od oleja. aj v trubkach su usadeniny mazlaveho oleja. naposledy pri vymene tesnenia bola premerana hlava a bol ok, nebolo treba prebrusit, ale necham si poradit predtym ako ho zas rozoberem, co mam este skontrolovat ? odkial sa moze este dostat olej do vody ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Tak pánové začal jsem jezdit delší trasy a vypadá to opravdu jen na pěnu díky zimě. Už zmizela, takže předpokládám že to je v pohodě a nádobka je čistá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Octav66 Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Na těsnění nešetřit, pokud člověk chce s autem jezdit i delší cesty nebo občas spěchá za studena (i když by se nemělo). Když se mění těsnění, měli by se vyměnit i šrouby, někdy ty staré při dotahování rády prasknout a to je pak víc problému než ušetřených pár korun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Cusko , me se ztracela voda , sla do oleje. Na vicku oleje krasna olejova slehacka , hydrostely klepaly jak stary diesel. Zjistena prasklina v hlave , svarovani , novy olej atd... a hydrostely jiz OK , takhle jsem to poznal. Na dalnici jsem to prohnal a vicko krasne ciste. Snad to vydrzi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filiper Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Ahoj, Před měsícem jsem vyměnil těsnění pod hlavou a rozvody a před týdnem vodní pumpu, protože tekla. Teď jsem měl vodu trochu na maximum po odvzdušnění po té pumpě, ujel asi 40 kilometrů, po dojetí opatrně otevřel expanzku.. klasicky ta hladina trochu vylezla takže byla nad max.. po vychladnutí ikdyž ne uplně ( auto stálo asi 4 hodiny) to slezlo asi do poloviny písmen max, takže nadbytek. Pak jsem jel zpátky z chalupy takže těch 40 kilometrů a trochu mi to odpustilo přepadem, že je tam teď pod minimem. Je něco vnepořádku, nebo to bylo jen tím přelitím? Teď jsem to dolil tak akorát mezi rysky. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kunkela Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 Mam fabiu 1.4 mpi 50kw, daval som si robit tesnenie pod hlavou a teraz citam uctenku co kupoval tesnenie mechanik a dal mi tam ze .. favorit/felicia cena 4,90 eur. Myslite, ze toje v poriadku dat do fabie tesnenie z felicie favorita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Dle mě to je jedno, tesnění bude stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Taky tam mám těsnění z feldy. Fabie měla inovovanej - lepší materiál a ten vydržel míň než z feldy. U FI tak 60000 km u felicie\favorita tak 150000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kunkela Vloženo 30. Květen 2016 Sdílet Vloženo 30. Květen 2016 (editace) Po vymene toho tesnenia som si vsimol, ze ked mam nastartovane tak sa mi hybe hladina chladiacej kvapaliny ako na nejakom jazere je nekludna sa pohybuje tak pol centimetra centimeter, pred tim sa mi zda, ze ta hladina bola kludna bez pohybu. Viete mi na to niekto nieco povedat? Editováno: 30. Květen 2016, autor: Kunkela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 musis to zkusit ohulit, pokud tlakuje do vody, bude ti pribyvat kapalina..na volnobech nic nepoznas.. nebo ujet tak 100km a uviids, co se bude dit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Ahoj, v poslední době mi začal motor po nastartování docela hlučně cvakat. Cvakání přestane asi po minutě jízdy, ale teď se mi stalo i to, že jsem jel asi 10 km a po dojetí do cíle mi motor začal na volnoběh zase chvíli cvakat. A pod víčkem jsem objevil žlutý sajrajt viz video. Nějaké nápady čím to může být? https://youtu.be/gC9Flw00EGk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro111 Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 Ahojte, práve riešim tesnenie pod hlavou. Klasika, olej ide do vody. Bol som sa pýtať v jednom servise. Výmena tesnenia, zrovnanie hlavy, nový olej aj filter, preplach chladiaceho systému a potom nová chladiaca zmes. Cenu odhadol na cca 500€. Ak by bolo treba robiť niečo s vložkami valcov, tak by to bolo ešte viac. Ako tu čítam, tak písali ste cenu okolo 3000 - 6000 KČ. Neviem čo všetko bolo zarátané vo vašich cenách, no po tom čo som si to tu prečítal sa mi zdá tých 500€ riadne prehnaných. Myslíte, že je to OK cena za to všetko čo som spomínal, že je v cene? Inak s tým servisom mám veľmi dobré skúsenosti, robili mi viac vecí za fajn ceny si myslím, nebudú to určite zdierači. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 No zdierači určitě nejsou,jsou zloději. Zeptej se někde jinde! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 20. Květen 2017 Sdílet Vloženo 20. Květen 2017 Minulú jar som to absolvoval ešte so starým autom.. výmena tesnenia vrátane prebrúsenia hlavy a tlakovej skúšky cez nejakú inú firmu.... a keďže to bolo všetko rozobrané, nechal som ešte vymeniť aj rozvody.... chlapík opýtal dokopy 300€ bez bločku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Praskla hlava , takze svarovani hlavy , rovnani hlavy , nove vsechna tesneni na hlave , novy olej. Cena 5tisic i spraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Květen 2017 Sdílet Vloženo 28. Květen 2017 Tu hlavu zahoď. Zejména jestli je prasklá mezi sedly. Jakmile se jí dodá teplo, všechno se pohne a zbortí. Musel bys odstranit ventilová sedla, svařit, dát do pece, ohřát , nechat pomalu vychládat, aby se vypustilo pnutí (a ne až když je hlava na motoru a ohřeje se motor), vyhrubovat pro abnormální sedla, obrobit načisto, nalisovat sedla, zabrousit ventily. Práce jako na kostele. A pak zjistíš, že máš utopené prostřední 2 vložky (typické pro Fabii) a že i s rovnou hlavou a novým těsněním to pořád netěsní... Myslím si, že jen málo lidí, kteří mají problém s těsností, zkontrolují přesahy vložek (7 až 11 setin milimetru) a pak se diví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abalounova Vloženo 18. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 Dobry den, jdu si za vámi pro radu. Na konci června nám dělali v autorizovaném servisu těsnění pod hlavou a nechávali nám vyrovnat hlavu motoru, byli utopené vložky, takže dali nové vložky, procistli celý chladící systém, po 4 dnech jsem byla zpět s prasklym chladičem. Zjistila jsem to za barákem, tak jsem koukla zda je voda v expanzní nádobce, sedla do auta a jela do 2 km vzdáleneho servisu. Tam mi chladič vyměnili, auto jezdilo měsíc a minuly týden jsme si všimli úniku vody, tak jsme dolili, na olejovém víčku nic nebylo, tento týden opět únik vody a pod olejovym víčkem opět ten známí slem, takže jsme auto vzali a odvezli do servisu, že požadujeme reklamaci. Vysmáli se mi trochu, že prý jsem auto uvařila když jsem jela na tu výměnu chladiče, ale auto vubec nevarilo, mám servis 2 km od baráku, otázka 5 minut, celou cestu jsem sledovala raficku, teplota byla na 90 stupních, než jsem odjížděla, ještě jsem kontrolovala zda tam voda je, byla sice trochu pod riskou min, ale byla. Přijela jsem, vyšel pan který přijímá zakázky na servis, kouknul a řekl mi ze je to prasklý chladíc a ať s tím autem už nikam nejezdím, ať ho neuvarim a vše se nemění znova. Jsem trochu zoufala, minula oprava těsnění mě vyšla u nich na 13 000 a nehodlám to platit znovu, myslím si že chyba z mojí strany nebylo. Prosím o pomoc, co by mohlo jiného způsobovat únik vody do oleje nebo jak by jste takovou situaci řešili vy :-) předem dík za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abalounova Vloženo 18. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 Kdyztak tady ještě posílám co vše byli měněno na autě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 19. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2017 Nič iné len tesnenie pod hlavou valcov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 19. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2017 Kdysi mi podobnou věc dělala 110 po GO motoru a hlavy. Těsnění jsem dal nové, ale jeden hrnec jsem měl o něco níž a voda šla do oleje. Po sundání hlavy a opravdu pečlivým a přesným usazením hrnců byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abalounova Vloženo 19. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2017 Chlapy v servisu se k tomu postavili dost zvláštním způsobem, vůbec mi to na reklamaci dát nechtěli, s tím že si za to prý můžu sama, ale já z mé strany žádné pochybení nevidím, auto jezdilo ani ne měsíc a půl a problém je znovu, tak už jim žádné peníze dávat nechci. Kdyby se to stalo po roce, tak budiž, ale s autem bylo najeto jen 1800 km. Jsem zvědavá co mi řeknou v pondělí, až to rozeberou, vzhledem k jejich reakci se bojím aby to zreklamovali, aniž by se totiž podívali do auta, tak mě presvedcovali ó tom že je to moje chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.