e1. Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Ak to niekoho zaujíma tak dnes som vypustil 0W40 MOBIL1 a mám ho dať na rozbor ,tak som veľmi zvedavý aké má parametre po 12500km. Rozbor je k dispozici ZDE. Ahoj, nemohli by ste to zavesiť priamo sem na fórum ako prílohu vo formáte PDF? Doma nemám platnú licenciu MS Office a v práci máme zase blokované stránky ako je uloz.to. Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Ak to nevadi niekomu, nech sa paci Kópia---1606241-SÚC_PO_SK_Mobil0W-40.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Sorry, nedošlo mně, že ta excelová tabulka (excelové soubory totiž nejdou vložit do příspěvku) jde uložit i jako pdf... Je v prvním příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Dobře Ty. Jen teď jaké z toho udělat závěry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Bod vzplanutí opravdu hodně poklesl, neboť u nového je 230°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 přesně tak.. jaký je vlastně závěr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 ale jestli to dobře chápu, tak je bod vzplanutí stále bohatě v normě, jen se pozastavují nad tím, co ho snížilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 neviem aké sú závery , bol k tomu ešte komentár že jazda po diaľnici v otáčkach aj keď dlhá sa nemusí rovnať vypareniu benzínu z oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 (editace) Olej se měnil hned po té zmiňované dálniční jízdě?? Asi ne, že. Takže se tam benzin mohl klidně dostat mezi ní a výměnou. A kudy se tam benzin dostává? Netěsností palivového čerpadla? suri: v hodnocení je doslova uvedené: Naopak je divné, že se jezdí na dlouhé tratě, kdy by seměl benzin z oleje vypařit. Editováno: 20. Červen 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Prišiel som na tom z Prahy , druhý deň obehol robotu / cca 35km/ vypustil a vymenil ... kade sa dostáva benzín do oleja na MPI? jedine studené štarty a zkondenzovaný benzín v saní čo by oproti FSI nemalo byť tak markantné aby riedilo olej , preto je to celkom zaujímavé ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 A pardon, ono je to MPI. Tak to je pak opravdu divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Posielam Vám výsledky rozboru Vášho oleja po výmene aj s komentárom pracovníka OTS. Olej bol riadne preklepaný, bola urobená aj skúška nového oleja, aby sa dal porovnať s použitým. Olej je čo sa týka aditivácie ako nepoužitý, spokojne môžete predĺžiť výmenný interval na cca 20 tis.km. Kedy ste menili vzduchový filter – je správne založený? K obsahu paliva (benzínu) v oleje – spomínali ste, že sa olej menil hneď po návrate z Čiech – zrejme jazdou vo vysokých otáčkach sa nestihol benzín odpariť (odvetrať z olejovej vane), keď sa hneď po jazde olej vymenil. Pozor na to, lebo ak po jazde po diaľnici a zvýšenom obsahu paliva v olejei nasleduje jazda do kopcov, olej nemusí stíhať dobre mazať. Nemusí to byť pravda, ja len dedukujem z výsledku rozboru a toho, čo ste mi povedali o čase výmeny oleja (po jazde diaľnicou, kedy motor nie je príliš namáhaný, ale jazdí vo vysokých otáčkach). Možno si správnejší úsudok urobíte sám. Toto je ešte komentár pána s ktorým som to riešil prvotne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 (editace) Zaujala mě ta zcela zachovalá viskozita při při 100°C - 13,56 - jako nový olej. To svědčí o použití kvalitních a stabilních modifikátorů viskozity - při použití těch lacinějších viskozita klesá (olej "řídne"), což je celkem běžné. Tedy další věc, která mě přesvědčuje o kvalitách tohoto oleje zdá se, že je rozhodnuto, co bude mého up!íka i další vozy v rodině mazat. Ale ten benzín v oleji je po dlouhé cestě fakt divnej... nejezdilo auto před tou dlouhou cestou couračky? Ono to chvíli trvá, než se pak ten benzín vypaří... Editováno: 20. Červen 2016, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 (editace) - Skoda chybajucej alkalickej rezervy - Zinok a fosfor (pre laikov - tieto dva kovy su bezne aditiva s protioderovymi vlastnostami a funguju taktiez ako antioxidanty) - Kremik - skoda ze tam nie je hodnota noveho oleja, niekedy sa pridava na znizenie penivosti, ale kludne to moze byt kontaminacia zvonka (prasne prostredie, piesok), preto sa tam spomina kontrola vzduchoveho filtra. Bod vzplanutí opravdu hodně poklesl, neboť u nového je 230°C. Tych 230 je uvedenych na "komercnej" stranke produktu. V slovenskom bezpecnostnom liste sa uvadza >200°C. Editováno: 21. Červen 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Vzduchový filter tam bol dve výmeny oleja tj cca 26 000km , namontovaný je dobre tam sa nedá nič pokaziť ... Autom jazdím najčastejšie nad 25km a viac , krátke trasy málo , netvrdím však že žiadne neboli ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Kedze ti rukou preslo asi milion filtrov, nepochybujem ze ho mas nahodeny spravne. Ten kremik je casto z vonkajsieho prostredia a velmi ho neovplyvnime. Staci aby si byval/jazdil pri kamenolome, predajcovi strkopieskov. Pripadne tvoj sused zacne stavat a cely rok je ulica zaj...ana od stavebnych materialov a uz sa zvysia hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Milion zase nie ale par ano , je to totalne blbovzdorna vec a davam na to vzdy bacha ... Skor to bude celkovou prasnostou ktora je tu katastrofalna , polovica roka nastrkovane cesty , v blizkosti lom a podobne ... je toho kopec co dychame aj my... celkovo neviem kolko ta hodnota kremiku ma byt a kolko nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Docela by mě zajímalo, kdo z nás (vás) to čekal. Jako že olej po 12 000 km bude "jako nový" a bude doporučeno prodloužení výměnného intrevalu. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Nie je to nic vynimocne, ze oleje s dobrym balikom aditiv vydrzia tolko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 I karbonizační zbytek je velmi dobrý. Což se u MPI dalo očekávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Docela by mě zajímalo, kdo z nás (vás) to čekal. Jako že olej po 12 000 km bude "jako nový" a bude doporučeno prodloužení výměnného intrevalu. :-) já to čekal, a kdyby jsi věděl, jak často měním olej (či jiné provozní kapaliny), tak by jsi mi to i věřil :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 išlo mi práve o ten interval , pretože 12500km zase nie je nejak veľa , pritom každý strašil že ten olej vzhľadom na vysoký rozsah teploty bude skôr zdegradovaný no nie je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Vzduchový filter tam bol dve výmeny oleja tj cca 26 000km Četl jsem někde - tuším na Cimbu.cz - že i ty intervaly výměn filtrů 30tkm jsou příliš našponované - radí tam zkrátit na polovic. Možná opět nějaká manažerská strategie podobně jako u LL 30tkm, možná vliv toho, že v Německu není všude takový bordel (hmotný, nebavíme se o migrantech...) jako u nás - rovný silnice bez děr, všude uklizeno, zameteno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 Pokud se nepletu, tak do filtru vede odvětrání a mohl by tak mít vliv na množství benzínu v oleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 Ako sorry ale ten filter zase nejaký extra špinavý nebýva , jazdia bežne OII 90 000km interval a v pohode , výmena po roku a 26 000km naozaj nie je prehnaná ... Nehovoriac o tom že nový filter údajne na začiatku prepúšťa viac až neskôr sa to množstvo prachu "ukludní" ... to ak mám meniť vzducháč s olejom tak si môžem rovno objednať nový filterbox lebo tie závity nie sú večné ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.