kkerka Vloženo 1. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 Co vše jste museli měnit na svém rapidu po ujetých cca stotisících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 (editace) V mojom prípade je reč o Fabii II, ale motor je ten istý. Konkrétne EA111, CBZB. Auto bolo vyrobené 12/2011, modelový rok 2012. Reťaze aj turbo mám pôvodné, odometer ukazuje nejakých 111 tisíc km. Doteraz menili iba: - v záruke: zapaľovacie káble (asi ich načala nejaká potvora) - v záruke: kvôli pískaniu vodnú pumpu - mimo záruky: po prekročení 100 tisíc km spojková sada a dvojhmotný zotrvačník u DSG (to bolelo ) Editováno: 9. Únor 2017, autor: e1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Malda Vloženo 16. leden 2017 Sdílet Vloženo 16. leden 2017 Pokud by te to hodne zajimalo, tak by se dalo (teoreticky) vyhledat na netu auto co ma nad 100tkm, nechat si zaslat VIN a proverit v AS (na mobile.de je asi 8 kousku na prodej s najezdem nad 100). Mozna budou mit problem v AS ti to rict, ale ja si takhle nechal "proverit" par aut a vzdy mi vysli vstric. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 i tady v čr byl na prodej rapid 1.2tsi se 130tis na prodej... servis v autorizáku a prodával to v pardubicích autorizák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1.2 Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 (editace) S rapidem r.v. 2013 1.2 TSI 77Kw najeto 120000km. Žádná závada, výměna oleje, svíček, filtrů a pneumatik. Nic víc. Editováno: 20. Březen 2017, autor: Lukas1.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 100 000 km - co je na tom k nepochopení? Cokoli pod tuto hranici bylo odstraněno a nebude tady ani v budoucnu. A podotýkám, že jsme v motorové sekci, takže závady týkající se jen a pouze MOTORU. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Permonek Vloženo 2. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2017 Tak v červnu na garančce (102tis. km) doporučena výměna rozvodů a přetěsnění vany (drobný únik oleje). Následně v červenci úkony provedeny. Vše v rámci záruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 2. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2017 ty máš záruku na 5 let/ 120tis ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Permonek Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Ne, na 4roky/120tis. Teď v srpnu mi záruka končí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 (editace) Tak je to tam, přišel čas na menší sumarizaci. Omlouvám se, že to nebude jen k motoru, ale ať to je na jednom místě. Auto máme od února 2014 od nového, motor 1.2 TSI 77 kW. S motorem jako takovým jsem velmi spokojený. Udála se na něm jediná závada a to ulomený ventilek odvětrávání hlavy. Zde navíc podezírám servis, že to utrhli, když měnili vzduchový filtr a nevšimli si toho, jelikož problém se objevil po této prohlídce. Kryt filtru je na hadičce s tímto ventilem a hadička nemá moc vůli, stačí více potáhnout ... S blížící se najetou stovkou jsem raději nechal vyměnit rozvody. Je pravda, že od nějakých 40k km to už po startech, kdy se při předchozí jízdě neprohřál olej alespoň na nějakých 70°C, začínalo šrotovat se zhoršující se tendencí. Od nějakých 80k km už to mlátilo dost (dost na můj práh citlivosti). Olej se mění v půlce standardního intervalu, dávám 5W-40, neubývá ani nepřibývá. Vzduchový filtr a svíčky po 40k km. Vždy nechávám pořádně zahřát a nebojím se to pravidelně provětrat i několikrát za sebou do červených, standardně jezdím tak o převodový stupeň pod rádcem řazení. Používám od novoty VIF aditivum. K výroční stovce bych teď rád nechal vyměnit palivový filtr, olej v převodovce a změřit kompresní tlaky. Auto mě nikdy nikde nenechalo a podle mě řetězové 1.2 TSI je to poslední, co na něm bude člověka trápit (kromě za určitých podmínek hlučného startu, jenž lze zase na pár desítek tisíc kilometrů vyřešit výměnou rozvodů). Ze "zbytku auta" už mám ale podprůměrný dojem, co se spolehlivosti týká. Takže berte co nejdelší záruku to jde. V plánu je ho mít ještě tak 2 roky / do 150k km. Navzdory celkově spíše podprůměrnému dojmu (kromě motoru) bych se mu asi znova vyloženě nebránil s pětiletou zárukou a rozumnou akční cenou, ale ne s 1.0 tříválcem, takže se bude dost pravděpodobně hledat jinde. Editováno: 4. Prosinec 2017, autor: Pawouk Odstraněno vše, kromě odstavců o motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 Takže ještě jednou - toto je MOTOROVÁ sekce, kdo tomu nerozumí, nebo nechce rozumět, bude mít smůlu. Téma vyčištěno a otevřeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 8. Duben 2020 Sdílet Vloženo 8. Duben 2020 Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 8. Duben 2020 Sdílet Vloženo 8. Duben 2020 Uplne presne jsem to mel ja, az v 118 tis. padl motor do nouzaku a ovladac turba KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkerka Vloženo 8. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2020 před 2 hodinami, vpv napsal: Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen. To je super, já mám teď 85tis a motor, spojka, převodovka ok. Více mě trápí vrzání přední nápravy v chladných dnech. Nemáš s tím taky zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 8. Duben 2020 Sdílet Vloženo 8. Duben 2020 OT: za vrzani napravy muze stabilizator a meni se to na zaruku, akorat to chce se nenechat odbyt. od urcite doby je tam inonovany s jinyma luzkama a je ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 .... konkrétně od listopadu 2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Mam EA211 81kw v F3 od 04/2015 a zatim najeto 195tis. bez problemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.