Přejít na obsah

Letní pneu


LadaT

Doporučené příspěvky

na pneumatikách mám najeto pár kilometrů, možná 2stovky.....v teple a na suchu. Věřím, že sedí pěkně, ale pro mě hlavně plus, že po přezutí ze zimních Michelinů Alpin 4, mam stejně tichou gumu i na léto.....to ty Dunlopy nebyly a vždy jsem se těšil, až přezuju na zimu :D ....za mě zatím spokojenost.

 

fullsizeoutput_dc8.jpeg

Editováno: , autor: dell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Dell, díky za info! Tak ať slouží a drží ke Tvé největší spokojenosti! ☺ Také do nich půjdu.

 

Mám ještě jednu hospodskou otázku, na kolik mm sjíždíte letní gumy? Mám 3.5mm což už asi není moc na tak těžké auto. Na fabce jsem měnil při 2mm ale fabka je o polovinu lehčí.

Děkuji ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack Pokud jsou pneu rovnoměrně sjeté, nemají žádné boule, praskliny, nehází a nehučí, tak bych je ještě tohle léto být tebou dojel.

Výrobce pneu většinou dává do drážek ty kontrolní "špalíky", ke kterým to sjedeš a až jsou zároveň tak jsou gumy na výměnu.

 

Zákonná hranice je 1,6 mm, ale zdravý rozum napoví, že pod 2 mm už to na vodě bude o hubu.

 

Sám budu takto dojíždět letos Contíky, které mají 3,5 mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O hubu to není, stačí tomu přizpůsobit jízdu. Vím že dojíždím gumy pod 2mm tak ku*va nevalím na plnej ceres. Pokud někdo nepoužívá mozek při řízení vozu, tak mu při dešti ani vzorek 30mm nepomůže. Normálně dojíždím gumy zhruba na 1.4mm. Planetu máme zatím jen jednu. Osobně odsuzuji nařízení zímních gum do 4mm, když si uvědomíte, kolik lidí vyhodí gumy s 50 % vzorku... to si pak můžeme nějaké větrné elektrárny strčit do zadku. Pokud si někdo nabije držku na gumách s 1.5mm při dešti, tak by si jí pravděpodobně nabil i se 2mm...

 

Osobně už při dešti výrazně snižuji rychlost jízdy když mám letní gumy pod 50 % životnosti a mnohem víc dávám pozor na hromadění vody na vozovce. Jasný většina lidí to asi nedělá, ale zároveň nevěřím tomu že retarda za volantem vyhláška o mm zachrání. Ostatně takového člověka není škoda.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, díky za Vaše poznatky. Udělám to podobně jak píše Prassat, 2.mm se mě zdají rozumný kompromis. Díky!

Na Barumkách bráchovy octy jsem si dnes všiml značky s kapkou vody která je přeškrtlá a značka má 3mm. 

 

15degren: Ono nemusíš "jet plný ceres" stačí 130 po dálnici kde je věstší louže PO dešti a průser je na světě.Otázka jak by se na vzorek 1.4mm dívala pojišťovna v případě onoho průseru... Třebas v HR mají minimum 1.mm na letních.

Jinak s tebou plně souhlasím, že planetu máme jen jednu a proto aspoň ještě měsíc "dojedu" zimní pneušky které mají nyní 3.8mm a topím tepelným čerpadlem a TUV ohřívám soláry, narozdíl od volů kteří pálí kde co a netřídí odpad, ale to už jsme jinde;) Taky díky za názor!:)

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už když mám pod 2mm a stabilně prší, tak po dálnici nejedu 130 a to jsem typ řidiče co když jede v noci po suché prázdné dálnici, tak nemám problém to hnát 180... to je přesně ten problém co popisuji... Když mažeš 130 za deště s gumou na 1.4 mm tak si nějaké vodní hladiny všimneš až v momentě kdy ti to hučí do podběhu a nejspíš stačí vůz do smyku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ako prva sada boli na aute Pirelli p7 run flat.

 

Tuto sezonu som kupil Hankook Ventus prime 3 225/45 r17. Zatial som s nimi najazdil iba od pneuservisu domu, ale s porovnani s Pirelli som ich este "nepretocil".

 

Tam kde ESP naskakovalo na semafore s Pirelli, Hankooky vystartovali bez preklzu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A udelal si dobre.Najizdim rocne 50-70tkm. Na tyhle polsky číně jsem teda nejezdil. Ale mam spotrebu 1sadu rocne. V pripade lingjing,fortuna apod 2 sady rocne. Na mokru je tato stlacena tma na zabiti. Rad bych videl toho,co na tom jezdi "pilu" jako na dalnici a rovinkach nemusi byt problem s nima jet i 240kmh to nerikam. Ale pneu je jediny,co ti dava kontakt s vozovkou,takze proc na jedenon z nejdulezitejsich prvku bezpecnosti setrit?! Tohle mi hlava nikdy nebrala a nebere. Auto za minimalne 250 000kc a budes resit jestli das za pneu 4000kc a nebo za kvalitni 8000kc cca?! Navic to neni vec na rok nekomu funglovky vydrzi i 4sezony. Tzn 3roky provozu 24mesicu PC 8000kc:24=300kc mesicne za pneu,co funguje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma

Já je koupil už s autem a jak píšu, překvapilo mě jak dobře drží i v zatáčkách na okreskách. Nevím jak na mokru, ale na mokru jsem měl se zadohrabem už jednu nepěknou nehodu a nemám náladu nějak "závodit".

Myslím si, že jezdím hodně na hraně a s předchozím ST220 jsem si mohl dovolit opravdu hodně a teď s 3,6 se toho nebojím taky.

Mám tedy reálné zkušenosti a ne jenom prázdné řeči jako někteří tady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Uniroyal RainSport 3
225/40 R18 92Y

label.php?s=116&p=c&v=a&t=2&h=72

72dB je dost...

sucho: ****
voda/sneh: *****
hlučnosť: ****
valivý odpor: ****
životnosť: *****
Novinka z produkce koncernu Continental se vyznačuje výbornými jízdními vlastnostmi za deště a na mokrém povrchu. Běhounová směs je vyrobena s ohledem na vysokou přilnavost za ztížených podmínek a přitom si zachovává dobré vlastnosti i na suché vozovce a zároveň se nesnižuje kilometrový proběh a nezhoršují akustické vlastnosti.

Nokian Zline

225/40 R18 92Y

label.php?s=116&p=e&v=a&t=2&h=72
sucho: *****
voda/sneh: *****
hlučnosť: ****
valivý odpor: ****
životnosť: ***

Sportovní pneumatika zLine od firmy Nokian je profesionální pneumatikou z hlediska náročnosti na podmínky řízení, díky nové generaci směsi běhounu, vrstvené struktuře vyrobené nanotechnologií a dezénu běhounu vyvinutého pro rychlou jízdu. Okamžitě reaguje na zatáčení, a tím splňuje základní požadavek na bezpečný provoz v extrémních mezích.

 

To uz radsej v porovnatelnej cene:

Pirelli P-ZERO XL

label.php?s=116&p=c&v=a&t=1&h=68

sucho: *****
voda/sneh: *****
hlučnosť: *****
valivý odpor: *****
životnosť: *****
Nová pneumatika P-Zero je výrobkem s nejlepšími výkony na současném trhu a zároveň nejspolehlivější z hlediska přenosu extrémních výkonů moderních supersportovních vozů. Vděčí za to nové směsi podkladové vrstvy, která vylepšuje ovladatelnost a snižuje valivý odpor, inovativním polymerům s vyspělými mechanickými vlastnostmi pro optimalizaci výkonu na mokru a suchu i inovativnímu dezénu s hlubšími podélnými drážkami, které dokáží odvádět větší množství vody
Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...