Přejít na obsah

Palivový filtr - benzín


NOS

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Při mojí výměně jsem měl ten případ s prohozením trubiček, ekvivalent namísto originálního 6Q0201512 je 6Q0201051. Je to komplet s regulátorem.

Takže díky za radu :)

Fabia 1.4 50KW Combi 2001

Mám stejnou motorizaci a prohodil jsem filtry přesně i s těmito čísly, auto jede zdá se OK (volnoběh blbne stejně, jako předtím, ale to je asi jiná kapitola:) ).

Mám otázku - když jsem poprvé otočil klíčkem po výměně filtru, tak se předtlakovalo palivo (normálka)..ale když jsem se šel podívat na filtr, tak jsem se zhrozil - odkapával z něj beznín a na zemi pod ním nemalá loužička. Příšlo mi, že to ale neteče z místa připojení jednotlivých hadiček...x startování potom ani po jízdě to už neteče (mi připadá).

Je možné, že některé (či všechny) filtry s vestavěným regulátorem mají něco jako odvzdušňovací ventil? To je jediná věc, jak bych si to dokázal vysvětlit...na první natlakování paliva to tam vběhlo ještě se vzduchem a vhrklo to i něco ven..potom už je to pořád pod tlakem a OK. (stejně se chová i náš kohout na vodovodní přípojce pro pračku:DD)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Servisní manuál Skody hovoří takto:

Demontovat kryt motoru se vzduchovým filtrem

– Odšroubovat krycí čepičku odvzdušňovacího ventilku

na vstřikovací liště.

– Připojit diagnostický přístroj -V.A.G 1552-, zapnout

zapalování a zadat adresu 01- Elektronika motoru

⇒ Motor 1,4/55; 1,4/74 - vstřikování; opr. sk. 01.

– Zadat funkci 03 „Diagnostika akčních členů“ a potvrdit

tlačítkem .

– Navolit tlačítkem diagnostiku akčních členů pro

relé palivového čerpadla.

– Obložit odvzdušňovací ventilek hadrem.

– Stlačit ventilek -šipka- dokud nebude z odvzdušňovacího

ventilku vytékat volně palivo bez vzduchových

bublin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím

Mám Fabiu 1,2 47 kW kúpená 11.2006 - posledná séria pred Fab II

Pred časom som mal prehliadku po 60.000 km.

Vzduchový a peľový filter som menil sám.

Olej+filter, palivový filter - MANN a sviečky som nechal na "odborníkov".

Odvtedy skokom nabehla spotreba o cca +1 l / 100 km. Podotýkam, že zimné gumy som menil už skôr a teploty boli okolo -5 °C -pred prehliadkou.

Teraz je okolo "0"

Je to normálne ??? Na diagnostike vraj nič nezistili - samé "Počet závad - 0"

Mohli mi dať nesprávny palivový filter ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom pro upřesnění ty filtry jsou 3. Jeden je bez regulátoru (2 vývody), další je se zabudovaným reg. (3 vývody) a mění se celej filtr i s reg. a poslední je s vyjímatelným reg. to znamená že se vymění filtr ale regulátor se jenom přehodí. Jo a po výměně se nic neodvzdušňuje =)

Editováno: , autor: neOras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, rozmyslam nad vymenou toho palivoveho filtra , com som tak zbezne kukal tak su tam len dva vyvody. A ked mam zapnuty motor tak syči , je to normalne ? alebo najvyssi cas vymenit , najazdene 90000. zakupene pri 76000 neviem ci bol meneny ale skor nie ako ano.motor je 1.4 MPI 50kw moze sposobit nejake problemy? ak sa nevymeni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar lidi,

prosím o radu jaký benzin. filtr do fabie 1,4mpi 44kW motor AZE r.v 2001

na autě je nyní ( asi original) 6Q0201512 3bar

v obchodě je pro 1,4mpi 44Kw 6Q0201051 4bar

který tam dát? je jedno jestli 3 bar nebo 4bar ?

Díky předem

R.

post-3518-1258719508_thumb.jpg

Editováno: , autor: ros19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdarec. Chcem sa opytat na jednu vecicku. Viete ze teraz skoro vsade sa daju kupit regulujuce a nastavovacie sady tlaku paliva, s ktorymi sa zevraj trochu zvysuje vykon motora. Len ma napadlo ze ked pozeram cennik paliv. filtrov, nasiel som filtre 3 a 4 barove. Otazka znie co sa stane ked nahradim 3 barovy filter 4 barovym? Nema to niekto vyskusane? Vykon- spotreba? Dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...

Zdravim.mam fabiu na Lpg. mam nepravidelny chod na volnobehu na benzin.na Lpg ok. Moze byt chyba palivovy filter?menil som ho je na nim nabehane 14000km.

Ahoj, mam podobny problem, viz tady:

Na benzin mam najeto v roce 2001 neco pod 15000km a od te doby jen starty a rozjezdy do astecneho zahrati motoru, potom vzdy prepnuti na LPG. Mam problemy se starty (vzdy na benzin), vetsinou musim tak 2x dlouze tocit a az na potreti nastartuje...a to mu nechavam na zacatku nacerpat palivo a potom az startuju. Muze to byt palivovym filtrem, kdyz mam na benzin tak malo najeto? Problem asi bude, ze jsem nedavno nechtene vyjel benzin "dosucha" :-/

Diky

Editováno: , autor: Manek88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravíčko,

 

Dneska jsem vyměnil palivový filtr u své staré Fabie (1.4 MPI 50kw, ATZ, rv. 2000). Mám najeto 120tkm. Byl tam ještě origo filtr (6Q0 201 512) a já ho nahradil Comline EFF129 který ale žádné  číslo nemá.. na pár webech u něj uvádí čísla 6Q0201051 a 6Q0201511 raději jsem přehodil hadičky (Modrá uprostřed u starého filtru byla na kraji) a auto šlape jak má. Ale nevím jesli jsem je přehodit měl. Otázka zní jestli - fungovalo by to kdyby ta modrá a černá byly obráceně? Abych si třeba nezničil palivové čerpadlo.....

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...